Jei Berlyno pvz. blogas, tai paimkime Varšuvos pvz. Ar čia irgi netiks, nes pas mus "ypatingas klimatas ir ypatingos sąlygos", kad pas mus geležinkelis gali važiuoti tik į užkampius, o ten kur būtų daug keleivių - negali?

Aišku kitur tai ten visokie "ale metro", kurie dirba miestui, jo žmonėms. O pas mus tas tikrasis geležinkelis, kuris turi važiuoti toli, stoti laukuose ir vežti orą
P.S. Berlin Ostbahnhof sugeba aptarnauti 50 traukinių per valandą, su išvykimais kas 1-3 minutes, turėdama tiek pat kelių kaip ir Vilniaus geležinkelio stotis. Turbūt mūsų jau užsikištų negyvai jeigu pajunsime kažkokį S-Bahn tipo susisiekimą Vilniuje viena vienintele linija, nes tiesiog kitos linijos neturime kur paleisti.
Aišku kitur tai ten visokie "ale metro", kurie dirba miestui, jo žmonėms. O pas mus tas tikrasis geležinkelis, kuris turi važiuoti toli, stoti laukuose ir vežti orą

P.S. Berlin Ostbahnhof sugeba aptarnauti 50 traukinių per valandą, su išvykimais kas 1-3 minutes, turėdama tiek pat kelių kaip ir Vilniaus geležinkelio stotis. Turbūt mūsų jau užsikištų negyvai jeigu pajunsime kažkokį S-Bahn tipo susisiekimą Vilniuje viena vienintele linija, nes tiesiog kitos linijos neturime kur paleisti.
Comment