Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Traukinyje, važiuojant į Rygą 4 valandas, gerai kai yra bistro. Tuo pačiu reikia gerokai dažninti traukinių kursavimą į Rygą. Tai traukinių poreikis tikrai bus. Be to, pesas galima paleisti į Turmantą. Bistro vagonas pasitarnautų ir naujiems maršrutams Ryga - Klaipėda/Kaunas ar Vilnius - Ryga per Daugpilį. Nors abejoju, kad šie maršrutais atsiras artimiausiu metu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
- 2 patinka
Comment
-
Bet DRkės tikriausiai keliaus į metalo laužą, tai realiai klausimas, kiek bus atliekamų Pesų. O ir šiaip ilgesniam maršrutui tuose old school vagonuose daugiau konforto ir erdvės. Minusas nebent aukštas įlipimas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kam jį ten leisti, jei atsilaisvins visos Pesos?
- 1 patinka
Comment
-
Traukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
Comment
-
Kam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?
Vien tik dėl maitinimo neleis vagonų ir lokomotyvo, jei gali leisti Pesą. Elektriniuose traukiniuose juk numatytas vagonas su baru ar bistro.Parašė John Rodyti pranešimąKažkada sakei, kad lietuviai niekada ir užkandžių bei kavos traukinyje nepirks, o dabar palydovės vos spėja lakstyti su pardavimais. Tai dar pamatysim.
- 1 patinka
Comment
-
Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKas čia per naujoviškas informacijos pateikimo būdas? Ar MS-DOS dizainas lūžinėja? Ar tiesiog nieks LTG nesupranta, kad baltas tekstas ant šviesiai pilko fono nėra gerai?
Comment
-
Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Geriau taip, nei 14 valandų laukti traukinio į Rygą.
- 1 patinka
Comment
-
Dabar leis uždirbti vietos viešbučiui.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Jei būtų juodame fone, sakai, keleivis lauktų 14 valandų, o dabartiniu atveju, kadangi tekstas beveik neįskaitomas, ne?
Comment
-
Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukinys su lokomotyvu yra brangiau nei dyzelinis eksploataciniu požiūriu. Nupirkus akumuliatorinius traukinius atsilaisvins daug Pesų 620M, kurias sukabins po dvi ir leis vietoj DR1A, deja... Todėl nuo Klaipėdos maršruto Pesos galės važinėti ir į Rygą, ir į Turmantą, o vagono su lokomotyvu nereikės.
Comment
-
Man regis buvo planas jungti su Estų traukiniu Rygoje? Kad važiuoti iki Talino reiktų palikti traukinį ten nakvoti, ir bendrai ~8 valandos yra truputi daug vienam reisui, manau ir Lietuviams ir Estams daug patogiau ir paprasčiau būtų koordinuoti jungtį.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Buvo lyg kažkur užsiminta apie planus leisti tiesioginį reisą iki Talino, ar aš kažką jau painioju?
- 2 patinka
Comment
-
Nepasakyčiau, kad kad informacija apie rytdienos rytinius traukinius yra perteklinė. Ypač - vakare...Parašė Al1 Rodyti pranešimąKam iš viso rodyti perteklinę informaciją apie rytdienos traukinius?Paskutinis taisė digital; 2024.09.11, 19:24.
- 1 patinka
Comment
-
Buvo keista situacija Klaipėdos stotyje
Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
Comment
-
Kažkada taip internetu nusipirkau bilietus į sekantį reisą. Ten berosd likus 5 minutėms iki išvykimo bilietų neparduoda, o man - bile sumokėtiParašė DodoGTA Rodyti pranešimąBuvo keista situacija Klaipėdos stotyje
Šiandien apie 10:50 val. aš bandžiau pirkti bilietą greitai išvykstančiam traukiniui, bet bilietomato kortelių skaitytuvas rašė „Nėra ryšio su kasa“ (kas reiškia kad bilietomatas praktiškai neveikia) o bilietų kasa ar nedirbo ar net išnyko (tai reikėjo pirkti bilietą traukinyje bet be 2€ mokesčio)
Comment
-
"Anot bendrovės, dalis maršrutų sulaukė didesnio populiarumo dėl padidėjusių reisų skaičiaus, 2024 metų tvarkaraštyje daugiau reisų suplanuota maršrutais Vilnius–Šiauliai, Kaunas–Marijampolė, Vilnius–Trakai, Klaipėda–Šilutė."
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eiviu-anslagas
- 1 patinka
Comment
-
Nesuprantu tokių laidų prasmės. Moteriške kuri pirmą kartą važiavo traukiniu ir viskas jai pasirodė blogai, ir blogiausia kad taip yra formuojama viešoji nuomonė tokių žmonių, kurie (tyčia?) nesupranta ir nežino elementarių dalykų. Yra dviračių vietos - blogai, nevažiuoja dviračiu ir nežino kaip pakabint - blogai, kaltas traukinys, traukinyje nėra wifi - blogai, nors vargu ar savo mašinoje jį turi, į Turmantą nevažiuoja tokie traukiniai, kurie važiuoja į Kauną ir Trakus - blogai, nesvarbu kad tai yra elektriniai, bet vis tiek blogai ir tai yra diskriminacija ir t.t....
Taip, nėra labai gera padėtis, na bet ne ant tiek kaip bandoma pateikt...
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...ir-prakaituoji
- 5 patinka
Comment
Comment