Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į VilniųParašė dtb Rodyti pranešimąO koks tikslas pro Šilutę leisti, jei kelionė truks 5-6 valandas?
Autobusai kurių vežėjai nėra „Kautra“ arba „TOKS“ neturi veikiančių tualetų (tai labiau svarbu Šilutė-Vilnius kelionėms)Ypač kai yra alternatyva - autobusai.
Comment
-
Už jūsų pinigus patenkinsime bet kokį jūsų kaprizą.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąNes greičiausiai būtų įdomu entuziastams pamatyti keleivinį traukinį Tauragėje ir Lyduvėnų tilte (ir neregioninį traukinį Šilutėje) o dar Šilutė laikinai gautų tiesioginį traukinį į Vilnių
Comment
-
Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.Parašė Konstantin Rodyti pranešimąUžsieniečio apžvalga.
Comment
-
Bet ir kaina 3 klasė labai patraukli. Dauguma ją perkančių juk savo noru nusprendžia, kad ji jiems geriau apsimoka nei 2 klasė. Tad kam skubėti savo asmeninį potyrį primesti kitiems ir atimti iš jų tą klasę?Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.
- 5 patinka
Comment
-
Nieko blogo, kad yra toks biudžetinis variantas. Juk ir Vokietijoje yra Flixtrain su senais vagonais, ispanų ir prancūzų valstybinės kompanijos taip pat sukūrė atskirą produktą. Kuo platesnis paslaugų spektras, tuo daugiau pasirinkimų keleiviams ir tuo daugiau pajamų geležinkeliams.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Na, klausimas kodėl tai yra III klasės vagonai kyla tik nevažiavusiems jais šešiese tame kupė. Keturiese ir tai reiktų spyriotis, lipti per kojas, o šiešiese tai sakyčiau ypač liūdnas reikalas, o jei dar važiuojant keturias su puse valandas. Lyginant, tai II klasė (ne prie staliuko) - žemė ir dangus. Tad, laukiam kada šios ir kitos keturlaiptės sienienos keliaus į sąvartyną ir Vilnius - Klaipėda važiuos tik šiuolaikiški, žemagrindžiai DMU ar EMU.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
O kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti negu paprastą 2 klasės.Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 22:32.
Comment
-
Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąO kodėl 3 klasė turėtų būti pigesnė už 2? Komforto mažiau, bet tai pat mažesnė talpa vienam vagonui, bei papildomos sienos kurioms reikia papildomos apžiūros, tad gaunasi kupė vagoną brangiau išlaikyti netu paprastą 2 klasės.
- 2 patinka
Comment
-
Neapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?Paskutinis taisė ne robotas; 2025.02.23, 22:33.
Comment
-
Dabartiniai kupe niekaip netempia iki 2 klasės. O perdarinėt vagonus dėl likusių metų-dviejų nėra prasmės.Parašė ne robotas Rodyti pranešimąNeapsimokėtu kupė vagona padaryti į paprastus 2 klasės, arba padaryti miegamaisiais vagonais, galbūt Vilnius-Talinas maršrute?
Comment
-
Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).Parašė Gator Rodyti pranešimą
Todėl, kad mažiau patogu važiuoti ir niekas tos klasės nepirktų (nebent 2 klasė jau išpirkta) jei kainuotų vienodai.
- 2 patinka
Comment
-
Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EURParašė John Rodyti pranešimą
Vilnius-Klaipėda 3 klasė yra tik tame viename traukinyje per dieną. Tame pačiame yra ir ta superinė 1 klasė renovuotame vagone. Gali būti, kad LTG daro kažkokį koncepto testavimą, pagal kurį darys kažokias išvadas dėl panašių produktų kituose tarpmiestiniuose traukiniuose. Kitaip sunku paaiškinti, kodėl užsiimama tokiais mažos skalės ir tikriausiai trumpalaikiais projektais ir tik viename traukinyje. Dar su dinamine kainodara kažką testuoja Vilnius-Kaunas maršrute. Sunku pasakyti, kas iš to išeis, bet kažkokias išvadas turbūt padarys ir kažkokie pokyčiai bilietų kainodaroje bus. Aš asmeniškai labiau linkstu į dinaminę kainodarą, kai pirkdamas truputį anksčiau ir truputį mažiau patogų laiką gali gauti superinę kainą net pirmoje klasėje (Vokietija, Ispanija, Italija ir t.t.).
Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).Paskutinis taisė Gator; 2025.02.24, 01:41.
- 5 patinka
Comment
-
Labai jau nerealistiška ta sąlyga. Yra toks geras angliškas posakis You can't have your cake and eat it. Manau savaime suprantama, kad jei kalba eina apie dinaminę kainodarą, tai maksimali kaina būtų pritaikyta prie paklausos, o ne prie tokios, kokios tu ar aš norėtumeParašė Gator Rodyti pranešimą
Su sąlyga, kad maksimali kaina būtų dabartinė kaina, o ne kaip Vokietijoje kur perkant tą pačią dieną kainos yra astronominės, kaip pvz Frankfurtas Kelnas kaina 100 EUR
Orientacijai - atstumas keliais 192km, flixbus iki 20 eur(ne visai iki Kelno, nes stoja tik Kelno oro uoste, bet mintis apie traukinių kainų neadekvatumą aiški).
Aišku, tokii sistemai veikti efektyviai ir sėkmingai reiktų gerokai dažnesnių reisų, nei yra dabar, kad būtų galima realiai rinktis nesukeliant ypač didelių nepatogumų kelionės laiko požiūriu. Su dviem Kaunas-Šiauliai traukiniais per dieną, tai neveiks.
- 2 patinka
Comment
-
Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...Parašė John Rodyti pranešimąIš LTG Link atėjo kaip ir šioks toks patvirtinimas, kad Livintai-Gaižiūnai atkarpos greitis turėtų būti 160 km/h, nors specifiškai ir nepatvirtino, kad nauji Stadleriai (ar dviaukštės Škodos) ten tikrai važiuos 160 km/h, nors klausiau būtent to.
Iš LTG emailo:

Comment
-
Be abejo, kad 10 km atkarpa iš esmės nieko nekeičia. Visgi varnelė būtų uždėta. Pliusgal būtų bent jau nustatytas tam tikras benchmark, kurio reiktų siekti ir kitur. Esamų geležinkelių kreivės, šiaip jau, labai daug kur leidžia 160 km/h. Dar reiktų pamatuoti radiusus iš žemėlapio, bet gali būti, kad 160 km/h galėtų būti praktiškai visur išskyrus vieną kitą stotį ar sankirtą.Parašė TomasK Rodyti pranešimą
Greičio padidinimas iki 160 km/h 11-12 km atkarpoje labiau turi psichologinį efektą nei praktinį, bet gal tai taps savotišku postūmiu didinti tokių atkarpų skaičių...
- 2 patinka
Comment
-
Sveiki, rašau universitete darbą apie tvarią plėtrą. analizuoju LTG link. Gal kas galesit man siek tiek padeti? Domiuosi kuruose miesteliuose kurių gelezinkelio stotys yra nutolę nuo centro daugiau nei 2,5 km galetu but aktualu tureti dviraciu ar paspirtuku nuomos punktus sujungtus su miestelio centru kad buti galima pasiekti gyvenviete ir taip daugiau zmones vazinetu traukiniais. Pvz Viekšniai (nors nedideli, bet kiek zinau ten zmones naudojasi, bet nepatogu nes sustojimas uz 3 km. Jei butu galima pasiekti lengviau gal daugiau naudotusi.
Gal kas turit info kur traukiniais naudojasi nelabai daug zmoniu nes nepatogu pasiekti stotele?
arba
Gal kas turit info kiek keleiviu naudojasi traukiniais is siu miesteliu? Jonava, Kėdainiai, Pabradė, Trakai, Vilkaviskis, Visaginas, Žasliai, Baisiogala, Dotnuva, Kuršėnai, Viekšniai, Garliava, Radviliskis
kas jusu nuomone pasiteisintu? Dviraciu/paspirtuku nuomos punktai kai gali pvz rezervuot kartu perkant bilieta ar tiesiog dviraciu saugyklos kad savo dvirati butu galima saugiai palikti? ar nei vienas variantas?
buciau labai dekinga uz pagalba
Comment
Comment