Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Europos vidurkis mažesnis, nes yra geras VT. Ar čia tik grynai kelionė automobiliu? Nes daugelyje didmiesčių žmonės negali ten, kur nori atvažiuoti automobiliu ir yra priversti naudotis VT, palikdami automobilius kažkur P+R parkinguose. Beje, Lenkijoje tai veikia. O Lietuvoje irgi tenka matyti prie kai kurių sankryžų ar kaimų stotelių paliktus automobilius. Juos palieka tie, ką veža į darbą autobusais stambios įmonės.
-
Tai automobilis visada bus geriau, o automobilis su asmeniniu vairuotoju dar geriau. Elementarus dalykas reikia nuvykti nuo taško A iki taško B, nesvarbu kur ir kokiu atstumu. Pastatyk automobilį arba pasiūlyk VT, 98% pasirinks automobilį. Važiuodamas traukiniu gauni kai kurių galimų rūpesčių atsikratymą, tokių kaip tau nesvarbu KET, nereiks rūpintis jeigu kas nutiks transporto priemonei ir pan. Aišku tai nedažni nutikimai, bet ir šio rūpesčio nebuvimą sunku įvertinti finansiškai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jo, bet šiuo atveju automobilis daugumai yra daug geriau nei traukinys (veža nuo durų iki durų ir bet kurią minutę kada tik nori).
Tai brangiai mokėt už traukini beveik niekam nesinori.
Ps: prinečiau kiek išleidziu auto remontui, tai tikrai kelis kartus mažiau nei kuri kaina. Taip, kad amortizacija ne 2-3 kartus kuri kainos, o dalelė kuro kainos.
Comment
-
Dar vienas savaitgalinis pasivažinėjimas Marcinkonių DR1AM. Šį kartą tik iš dviejų vagonų. Užtat viduj buvo sėdynės kaip Pesa 630 interjere, su senovišku LG logotipu, ir dešimt, DEŠIMT, dviračių. Yra septynios kabyklos ir pritrūko. Mes trys su plentiniais į Varėną, vienas vyriškis išlipo su savo hibridu Rūdiškėse, ir dar 6 jauni vyrai su graveliais planuojantys minti į Vilnių miškais iš Zervynų. Palydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
- 10 patinka
Comment
-
Nėra tokio sąstato. Daugiausiai DR1A turi 10 vietų dviračiams.Parašė alga Rodyti pranešimąPalydovė barė, kad jei planuojam masinį važiavimą, reikia prieš kelias dienas parašyti administracijai, kad atsiųstų sąstatą, kuriam yra vagonas vien dviračiams, 40 vietų.
Comment
-
Viktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
Geležinkelių atstovas sako, kad LTG LINK jau pasirašė sutartį su šveicarų gamintoju „Stadler“. Į Lietuvą atvyks 15 naujų traukinių, o kitais metais jau prasidės jų testavimas.
„Būtent Turmanto kryptimi važiuos nauji traukiniai, ir ten tokių praktiškai nebeišvysime. Ir jeigu, tarkim, važiuoja Vilnius–Klaipėda maršrutais naujesniais traukiniais, tokiais dyzeliniais, būtent tokius traukinius ir matys Turmanto krypties klientai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.
Comment
-
Užpirkti BEMU max 70 km. atstumui be elektrifikacijos. Į Turmantą važiuoti jie tikrai negalės. Buvo jau kituose LTG pranešimuose minėta, kad numatomos BEMU kryptys: Vilnius-Varėna(ten bus pakrovimo infrastruktūra)-Marcinkonys ir Kaunas-Šiauliai. Turint omenyje, kad pakolkas perkama tik 6 vnt. jokiose kitose kryptyse jų ir nebus.
Comment
-
Truputi sumalė čia žodžius, turi omeny kad kas dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda važinės Vilnius-Turmantas.
Bet irgi, skustis kad į Turmantą nevažinėja tokie pat traukiniai kaip į Kauną ir Trakus tai nesąmonė, elektriniai traukiniai neelektrifikuotu ruožu žinoma kad važiuoti negali. Jo, DR'kės prastos ir jomis nemalonu važiuoti, bet skųstis regionų diskriminacija dėl to kad elektrifikuotu ruožu važinėja anksčiau pirkti elektriniai traukiniai tai cirkas kažkoks.
- 1 patinka
Comment
-
Gera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas PesasParašė Julius.ste Rodyti pranešimąViktorija mėto akmenis į LTG Link daržą. LRT Girdi
Iš to aiškėja, kur bus naudojami nauji traukiniai.
- 1 patinka
Comment
-
Nelabai taip galėtų būti.Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš išskaitau, kad dabartiniai Kauno kryptimi važiuojantys bus naudojami Turmanto krypčiai. Ne?
Comment
-
Esmė tame, kad LTG atstovai neturėtų pezėti fantazijų.Parašė artexs Rodyti pranešimąEsmė, kad paprastam žmogui visiškai neįdomu kokia energijos rūšimi varomi traukiniai - ar elektriniai ar dyzeliniai ar gariniai. Svarbu patogiai ir greitai nuvažiuoti.
Comment
-
O kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.Parašė John Rodyti pranešimąGera komunikacija iš LTG. Jie "naujais traukiniais" vadina, kaip suprantu, 2014 metais pirktas Pesas
Paskutinis taisė Aleksio; 2024.10.22, 21:39.
Comment
-
Tiesiog dabar kai sakoma "nauji traukiniai", galima pagalvoti, kad kalbama apie Stadlerius, kurie šiuo metu gaminami. O ir šiaip 11 metų ar senesni traukiniai nebelabai nauji.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
Comment
-
Tai kad kai atvažiuos nauji elektriniai, vieninteliai keleiviniai pagaminti ne Lenkijoje bus Škodos, nes vis dėl to Staddler Polska gaminaParašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.22, 22:45.
Comment
-
Bombardier ar Alstom tai superpatikimi? Tiesiog mes nežinome visų tų smulkmenų iš užsienio šalių ir todėl atrodo, kad ten labai kokybiška technika. Kitas dalykas yra tai, kokį garantinio ir pogarantinio aptarnavimo planą pasirenka pirkėjas. Jei svarbu nupirkti kuo pigiau ir tik garantija kuo pigesnė, tai gaunasi kaip gaunasi...Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kokios problemos? Taip. Tai yra nauji ir labai nepatikimi traukiniai, nes jie yra pagaminti Lenkijoje, o ne Prancūzijoje.
- 2 patinka
Comment
Comment