Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNiekšai, visą vt be reikalo užima, ane?
- 1 patinka
Comment
-
Norėtu tik pašalpų nebūtu jau dirbančių.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.
- 2 patinka
Comment
-
Pavydite žmonėms su sugriauta tėvyne?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.
- 8 patinka
Comment
-
Taip ir matau iš griaunamos šalies į visiškai svetimą kraštą išvarytą ukrainietį, kuris sėda į traukinį ir važiuoja į kažkokį Lenkijos pusmiestį visiškai be jokio tikslo. Lygiai taip, kaip ir Kaune troleibusais tiesiog šiaip visą dieną besivažinėjantį ukrainietį. Taip daro nebent viešojo transporto mėgėjai, gal baikite taip baisiai nusišnekėti ir savo absurdišką nuomonę pasilikite sau, o geriausiai daugiau paskaitykite knygučių, gal atsivers akysParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Jei valdzia sugalvoja Nemokama pasivazinejima po miesta, ir visa sali ( autobusais, traukiniais ) kodel gi jiems tuo nesinaudoti? Angliskai niekas nekalba, lietuviskai net nenori mokintis, nori tik pasalpu, nemokamu kelioniu, ir humanitarinio maisto davinio..... Jiems isskirtines salygos.
Bet išties, to maršruto į Balstogę prasmę paaiškinti sunku. Kodėl ne į Varšuvą, ne iš Vilniaus (per Kauną)? Ar kažkas esate važiavęs juo/turite duomenų, kiek jis populiarus? Nes sugalvoti priežastį beviltiškai lėtai vykti traukiniu iki Balstogės ir tada persėsti į kitą traukinį/autobusą - negaliu.
- 3 patinka
Comment
-
Vilnius neturi vėžės. O kodėl ne Varšuva geras klausimas.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Bet išties, to maršruto į Balstogę prasmę paaiškinti sunku. Kodėl ne į Varšuvą, ne iš Vilniaus (per Kauną)? Ar kažkas esate važiavęs juo/turite duomenų, kiek jis populiarus? Nes sugalvoti priežastį beviltiškai lėtai vykti traukiniu iki Balstogės ir tada persėsti į kitą traukinį/autobusą - negaliu.
Kas dėl maršruto, įsivaizduoju 1 dieną per savaitę su persėdimu gali atlėkti į Varšuvą kaip norėčiau po piet: https://www.miestai.net/forumas/foru...87#post1973164
Aišku 1 diena per savaitę juokinga, tik pliusiukas valdžiažmogių.
Comment
-
Jeigu važiuotų maršrutai normaliai ir ne kartą per tris dienas tai ir keleivių būtų. Kiek lietuvoje yra geležinkelio maršrutų surenkančių iš priemiesčių gyventojus piko metu atvežti į miestą ir poto gražinti atgal važiuojančių, sakykim, kas pusvalandį? Ogi nulis.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Gyventoju, o ne oro vezimo paslauga.
- 1 patinka
Comment
-
Aktualus klausimas. Kodėl sunku įsigyti bilietus į populiariausius traukinių maršrutus? Pašnekovas – „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos vadovas Mantas Dubauskas. https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...i-del-tranzito Nuo 58 min.
Comment
-
Nusuko klausimą apie Kaunas - Šiauliai į Vilnius - Šiualiai - Klaipėda, pizdukasParašė Vitas Rodyti pranešimąAktualus klausimas. Kodėl sunku įsigyti bilietus į populiariausius traukinių maršrutus? Pašnekovas – „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos vadovas Mantas Dubauskas. https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...i-del-tranzito Nuo 58 min.
Gaila reporterė neturėjo kompetencijos to suprasti.
Taip pat neturėjo kompetencijos pasakyti, kad šita vietų trūkumo problema abiejuose maršrutuose žinoma jau daug daugiau nei minėti 2 metai, kurias lengvai išsisuko pašnekovas.
- 1 patinka
Comment
-
II klasės bilietų kainų palyginimas:- iš Kauno į Balstogę – 11 Eur
- (kelionės trukmė – 4 h 33 min)
- (atstumas tiesia atkarpa – 202 km)
- (18,4 km/Eur);
- iš Klaipėdos į Vilnių – nuo 18,5 iki 22,5 Eur
- (kelionės trukmė – nuo 4 h 6 min iki 4 h 37 min)
- atstumas tiesia atkarpa – 287 km)
- (vidutiniškai 14 km/Eur, bet 1,48 karto greičiau; įvertinus greičio skirtumą, ekvivalentas būtų 20,7 km/Eur).
Paskaičiavau, nes tik pamatęs Kauno-Balstogės kainą, nustebau.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.06.30, 16:45.
Comment
- iš Kauno į Balstogę – 11 Eur
-
Traukinys lenkiškas, tai teisingesnis kainų palyginimas būtų su Lenkijos maršrutais lyginti. O palyginus su lenkiškom kainom tai net brangokai gaunasi, nes nuo Balstogės iki Varšuvos antra klase 38PLN arba ~8EUR, atstumas panašus.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąII klasės bilietų kainų palyginimas:
Paskaičiavau, nes tik pamatęs Kauno-Balstogės kainą, nustebau.
Comment
-
O dabar paskaičiuok realų atstumą (pvz. Vilnius - Klaipėda yra 378km).Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąII klasės bilietų kainų palyginimas:[*](atstumas tiesia atkarpa – 202 km)[*]atstumas tiesia atkarpa – 287 km)
Comment
-
Kažkaip praleidom šią naujieną:
Išankstinė bilietų rezervacija maršrute Kaunas–Šiauliai.
https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aunas-siauliaiDėl augančių keleivių srautų pradeda galioti išankstinė vietų rezervacija maršruto Kaunas–Šiauliai traukiniuose.
Dėl augančių keleivių srautų pradeda galioti išankstinė vietų rezervacija maršruto Kaunas–Šiauliai traukiniuose.
Rezervuoti vietą traukinyje galėsite išimtinai penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais bei švenčių dienomis (dieną iki valstybinės šventės).
Išankstinei rezervacijai skirtos 88 vietos.
Jeigu keleivis sutinka, jog kelionės metu gali tekti stovėti ar sėdėti atlenkiamoje sėdynėje, kelionės bilietą bus galima įsigyti įprastai – traukinyje iš kelionės palydovo.
Pagal galiojančius įkainius, įsigyjant bilietą traukinyje taikomas 2 Eur mokestis.
Vietoje to, kad pasiūlytų normalesnį (šiuo atveju bent jau talpesnį) traukinį už vienvagonę skarbonkę, vardu Pesa 620m, LTG Link įveda vietų rezervacijas kaip Klaipėdos maršrute. Teisingai, po to bus lengviau sakyti, kad maršrutas nepasiteisina, nes juo nevažiuoja daugiau nei 88 keleiviai. Kuo toliau, tuo panašiau, kad keleivių vežimo sąlygos yra bloginamos specialiai, kad jį kuo greičiau sunaikinti.
Tačiau turbūt nėra ko stebėtis, jei 2016-ais pirktas riedmuo jau kelis metus stovi patvoryje. Dar keli metai ir bus galima nurašyti.Paskutinis taisė Ignalina; 2022.06.30, 21:14.
- 5 patinka
Comment
-
Riedmenų trūkumas, daugiau nėra ką leisti. Kodėl jis atsirado, čia jau kitas klausimas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąKažkaip praleidom šią naujieną:
Išankstinė bilietų rezervacija maršrute Kaunas–Šiauliai.
https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...aunas-siauliai
Vietoje to, kad pasiūlytų normalesnį (šiuo atveju bent jau talpesnį) traukinį už vienvagonę skarbonkę, vardu Pesa 620m, LTG Link įveda vietų rezervacijas kaip Klaipėdos maršrute. Teisingai, po to bus lengviau sakyti, kad maršrutas nepasiteisina, nes juo nevažiuoja daugiau nei 88 keleiviai. Kuo toliau, tuo panašiau, kad keleivių vežimo sąlygos yra bloginamos specialiai, kad jį kuo greičiau sunaikinti.
Tačiau turbūt nėra ko stebėtis, jei 2016-ais pirktas riedmuo jau kelis metus stovi patvoryje. Dar keli metai ir bus galima nurašyti.
Comment
-
O kiek iš sąstatų "iškabintų" DR1A vagonų "pūva" kažkur Naujosios Vilnios stoties prieigose? Kaune DR1A važinėja tik dvivagoniai...Parašė dtb Rodyti pranešimą
Riedmenų trūkumas, daugiau nėra ką leisti. Kodėl jis atsirado, čia jau kitas klausimas.
Comment
-
O tai ta Pesa tik ir padaro vieną ratą per dieną? Jeigu savaitgaliais tiek daug keleivių, gal pasiteisintų papildomas ratas pirmyn-atgal?Parašė dtb Rodyti pranešimą
Riedmenų trūkumas, daugiau nėra ką leisti. Kodėl jis atsirado, čia jau kitas klausimas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Man įdomu tai, kad prieš koroną keleivinių traukinių rida stabiliai augdavo:Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBaikit, kokie dar papildomi ratai. Algos, dyzelis, o pinigų nėra. Geriau palikt žmones stotyje, kaip ir į Klaipėdą iš Vilniaus.
Vadinasi, kažkokiu būdu buvo sutariama, kad bus skiriama daugiau lėšų kiekvienais metais. Jeigu keleivinis ir krovininis transportas yra atskirti vienas nuo kito, finansavimas atskiras, tai teoriškai neturėtų būti kliūčių toliau palaipsniui didinti finansavimą ar bent jau išlaikyti tokiame pačiame lygyje. Vis dėlto yra tikslas iki 2030 m. padvigubinti keleivių skaičių.2018 m. gruodžio mėnesį traukinių reisų padaugėjo 12 %, 2019 m. gruodį – dar 9 %
Net jeigu būtų pinigų papildomiems reisams su esamais traukiniais, gal bijoma tą daryti, nes nebus kaip gauti atsarginių dalių (o jų prireiktų šiek tiek dažniau)? Tai turbūt išeina, kad problema ir piniguose, ir transporto priemonių kiekyje/eksploatacijoje.
Tai iš kur tie papildomi keleiviai atsiras iki 2030 m., jeigu Šilutės maršrute reisų vis dar mažiau nei prieš koroną, Rokiškio maršrutas sutrumpėjo, o Kaunas-Šiauliai nesikeičia talpa? Nejaugi reisų padidėjimas įvyks tik gavus naujus traukinius 2025-2026 metais?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Nėra detalių tiekimo, visi remontai daromi iš donorų. Viena iš Klaipėdos Pesų stovi patvoryje. Kalba, kad išrinkta taip, kad surinkti atgal kainuotų panašiai, kaip naujas riedmuo. Tikėtina, kad daugiau ir nebevažiuos, o gaminta, 2016-ais metais..
Kadangi bendrai geležinkeliai tikriausiai taps nuostolingi, tikėtis kažkokių naujų maršrutų, ar esamų plėtros, labai mažai tikėtina.
- 3 patinka
Comment
-
Siaubas. 6 metų senumo traukinys...
Beje, įdomi naujiena:
2022 06 30
15min.lt
Minskui siekiant atnaujinti keleivinių traukinių eismą į Vilnių, Lietuva to neplanuoja
Minskui pareiškus pageidavimą atnaujinti prieš dvejus metus nutrauktą keleivinį susisiekimą geležinkeliais su Vilniumi, „Lietuvos geležinkeliai“ sako tokių planų neturintys nei šiais, nei kitais metais. Roma Pakėnienė, Svajūnas Laukineitis Šaltinis: BNS100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
Comment