Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebent laukti kol susitvarkys LT-BY ir BY-PL santykiai ir rekonstruoti geležinkelį jau kaip Vilnius-Gardinas, tiesa jau ne 120 km/h greičiui, o gal ir 200+ km/h greičiui, nes tiks susisiekimui į Vakarų Europą. Nereiktų ir vėžės per mišką į Druskininkus, užtektų sutvarkyti jungtį Pariešė (BY)-Druskininkai.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aha, šiais laikais Vilnius - Druskininkai važiuoja vos keli autobusai per dieną, o visa kita - mikrobai. Varėnos AP į Vilnių jau keli metai tik mikrobus leidžia, o ir pačiame parke beveik vieni mikrobai ir vos keli autobusai... Kas važiuos tuo traukiniu? Visi ratuoti. Valstybėje apie masinę deautomobilizaciją net minčių nėra. Ir joks traukinys čia nieko nepakeis pats savaime. Reikia žvelgti kompleksiškai, o tokio požiūrio Lietuvoje nėra ir nenusimato. Visi tie pezalai apie naujas linijas taip ir lieka pezalais. RB kiek jau metų tiesia... Tai čia tarptautinis projektas, pinigų tam duoda ES, o kaip viskas juda?Paskutinis taisė Al1; 2022.05.29, 07:28.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gyventojų pervežimas yra vieša paslauga, tai apie kažkokį pelningumą net neverta kalbėti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąGeležinkeliai jau nebe pelninga įmonė, o iš biuždeto dotacijų gyvenanti, ir tokie svaičiojimai apie keleivių pervežimus, kurie jokio pelno niekada neduoda. Iš kur pinigai? Riebiais ir ramiais laikais jų nebuvo, o dabar iš kur atsiras? Įstatymas jau priimtas dėl autobusų naudojimo geležinkelio pervežimuose. Žiūrėkite, kad metų bėgyje nepradėtų uždarinėti kai kurių maršrutų ir keisti juos autobusais...
 
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinom, žinom. Tik visus tuos 30 metų pinigų tam biudžete neatsirado. Kol buvo pelningas krovinių vežimas, tol dengė nuostolius iš krovinių pelno. O dabar geležinkeliai išdraskyti, tegul ir po vienu stogu , bet atskiros įmonės ir vienos pelnas negali dengti kitos nuostolių. Tai viena. O antra, taigi ir krovinių pervežimai smuko ant tiek, kad jau skiriama dotacija... Biudžetas ne guminis, tuo labiau, kad artėja totalinė krizė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas taip, kai buvo riebūs ir ramūs laikai. Dabar atliekamų pinigų nėra ir nebus. Jau NT visą ir visų nori apmokestinti, nes biudžetas kiauras (šiuos metus kažkaip užbaigs, bet kiti metai ateis). Dabar svarbu ne svaičioti politikams apie naujas linijas, o išlaikyti tuos keleivinius marštrutus, kurie yra. Ir tai, kaip minėjau, tikriausia nuo naujo tvarkaraščio (gruodis dar toli, bet...) bus rimti apkarpymai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai netrūksta biudžete pinigų, dėl infliacijos biudžeto pajamos auga greičiau negu sugalvoja kur išleisti. Atsirado ir geležinkelių infrastruktūros finansavimui, ir elektros kainų subsidijavimui, bet kam galima rasti, čia tik prioritetų klausimas. NT mokestis ne dėl trūkumo kamšymo, o dėl to kad seniai tokio reikėjo, nes tai žymiai socialiai teisingesnis apmokestinimas negu pajamų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas taip, kai buvo riebūs ir ramūs laikai. Dabar atliekamų pinigų nėra ir nebus. Jau NT visą ir visų nori apmokestinti, nes biudžetas kiauras (šiuos metus kažkaip užbaigs, bet kiti metai ateis). Dabar svarbu ne svaičioti politikams apie naujas linijas, o išlaikyti tuos keleivinius marštrutus, kurie yra. Ir tai, kaip minėjau, tikriausia nuo naujo tvarkaraščio (gruodis dar toli, bet...) bus rimti apkarpymai.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal reikia mažiau propaganda tikėti. Stebuklų nebūna. Kodėl dabar infliacija yra GĖRIS, o laukiniais 90-aisiais buvo blogis ir dėl jos (aišku ne vien dėl jos) viskam trūko pinigų? Viską subsidijuojame iš ko? Amžiną pinigų variklį išrado? Anksčiau pinigų trūko, o dabar stebuklingai yra? NT mokestis buvo reikalingas pertekliniam NT, o ne net ir vieninteliam būstui apmokestinti. Pajamų apmokestinimas irgi teisingas, nes iš jų perkamas turtas, išlaidaujama visokiems parazitiniams ir prabangos poreikiams tenkinti ir t.t., ką sunku apmokestinti tiesiogiai.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Tikrai netrūksta biudžete pinigų, dėl infliacijos biudžeto pajamos auga greičiau negu sugalvoja kur išleisti. Atsirado ir geležinkelių infrastruktūros finansavimui, ir elektros kainų subsidijavimui, bet kam galima rasti, čia tik prioritetų klausimas. NT mokestis ne dėl trūkumo kamšymo, o dėl to kad seniai tokio reikėjo, nes tai žymiai socialiai teisingesnis apmokestinimas negu pajamų.
 Bet mes nukrypome nuo temos. Esmė tame, kad pinigai iš oro neatsiranda ir dotacijos visos iš to paties biudžeto eis, tai reiškia tik vieną - mokesčių didinimą visiems ir visų, kai VT finansavimui pirmiausia reikia apmokestinti automobilius, o ne džiaugtis kainų augimu ir iš to fiktyviu biudžeto pripildymu, įsukančiu infliacijos spiralę, kuri vis didės. Beje, ir VT dotacijos turės dėl to būti didinamos. Realiai to nebus, arba bus didinama neproporcingai augančioms kainoms, bus kamšomos tik skylės ir tai blogai, o VT vėl bus ubago vietoje, degraduos. O čia dar grandiozioniai utopiniai projektai...Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 11:50.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl geležinkelių finansavimo tai pasikeitė tiek matematika (pakilus darbo jėgos kaštams ir kuro kainai autobusai nebėra tokia patraukli alternatyva), tiek ES reguliacija (gresia baudos už kelių transporto taršos nesumažinimą), tiek apskritai požiūris. Aišku dar vis gajus požiūris kad geležinkelių keleiviams reikia tiek, kiek yra keleivių, bet gal po truputį atsiranda ir supratimas kad yra daug potencialių keleivių, kurie galėtų važiuoti, jeigu paslauga būtų geresnė. Atostoginiai maršrutai į Palangą ir Druskininkus yra visai neblogas taikinys auginti keleivių skaičus.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Gal reikia mažiau propaganda tikėti. Stebuklų nebūna. Kodėl dabar infliacija yra GĖRIS, o laukiniais 90-aisiais buvo blogis ir dėl jos (aišku ne vien dėl jos) viskam trūko pinigų? Viską subsidijuojame iš ko? Amžiną pinigų variklį išrado? Anksčiau pinigų trūko, o dabar stebuklingai yra? NT mokestis buvo reikalingas pertekliniam NT, o ne net ir vieninteliam būstui apmokestinti. Pajamų apmokestinimas irgi teisingas, nes iš jų perkamas turtas, išlaidaujama visokiems parazitiniams ir prabangos poreikiams tenkinti ir t.t., ką sunku apmokestinti tiesiogiai.
 Bet mes nukrypome nuo temos. Esmė tame, kad pinigai iš oro neatsiranda ir dotacijos visos iš to paties biudžeto eis, tai reiškia tik vieną - mokesčių didinimą visiems ir visų, kai VT finansavimui pirmiausia reikia apmokestinti automobilius, o ne džiaugtis kainų augimu ir iš to fiktyviu biudžeto pripildymu, įsukančiu infliacijos spiralę, kuri vis didės. Beje, ir VT dotacijos turės dėl to būti didinamos. Realiai to nebus, arba bus didinama neproporcingai augančioms kainoms, bus kamšomos tik skylės ir tai blogai, o VT vėl bus ubago vietoje, degraduos. O čia dar grandiozioniai utopiniai projektai...
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Lietuvos geležinkelių“ grupės grynasis pelnas pernai krito 35,8%
 vz.lt
 
 Praėjusiais metais LTG Link pervežtų keleivių skaičius pasiekė 4.13 mln. Palyginimui 2020 m. buvo 3.34 mln., 2019 - 5.52 mln.
 O svarbiausia, kad nenukeliamas naujų elektrinių traukinių pirkimas. Sutartį planuojama pasirašyti dar šiais metais.Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.31, 17:21.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sezoniniams maršrutams tiesti liniją yra dar didesnė kvailystė. Aš už geležinkelius ir VT, bet reikia neskęsti utopijose, o nusileisti ant žemės. Autobusai kaip VT nėra ES apmokestinimo tikslas. Nes geležinkelių tinklas nei vienje valstybėje nėra toks, kad apimtų visus regionus, miestus ir kaimus. Net Šveicarijoje, kur geležinkeliai puikiai vystomi. Reikia mažinti automobilizaciją, ko Lietuvoje nėra ir nenusimato ir jokia VT plėtra, jei nebus prievartinės automobilizacijos mažinimo, nepadės užpildyti tuščio VT.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
 Dėl geležinkelių finansavimo tai pasikeitė tiek matematika (pakilus darbo jėgos kaštams ir kuro kainai autobusai nebėra tokia patraukli alternatyva), tiek ES reguliacija (gresia baudos už kelių transporto taršos nesumažinimą), tiek apskritai požiūris. Aišku dar vis gajus požiūris kad geležinkelių keleiviams reikia tiek, kiek yra keleivių, bet gal po truputį atsiranda ir supratimas kad yra daug potencialių keleivių, kurie galėtų važiuoti, jeigu paslauga būtų geresnė. Atostoginiai maršrutai į Palangą ir Druskininkus yra visai neblogas taikinys auginti keleivių skaičus.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikia būtinai mažinti automobilizmą, bet reikia ir investuoti į alternatyvas kad būtų mažesnis visuomenės pasipriešinimas. Nebeišeina kaip sovietmečiu tiesiog nurodyti. Visų sėkmingai automobilizmą sumažinusių šalių praktika rodo, jog automobilių pradeda mažėti tik tada, kai alternatyvos pasidaro patrauklesnės.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Sezoniniams maršrutams tiesti liniją yra dar didesnė kvailystė. Aš už geležinkelius ir VT, bet reikia neskęsti utopijose, o nusileisti ant žemės. Autobusai kaip VT nėra ES apmokestinimo tikslas. Nes geležinkelių tinklas nei vienje valstybėje nėra toks, kad apimtų visus regionus, miestus ir kaimus. Net Šveicarijoje, kur geležinkeliai puikiai vystomi. Reikia mažinti automobilizaciją, ko Lietuvoje nėra ir nenusimato ir jokia VT plėtra, jei nebus prievartinės automobilizacijos mažinimo, nepadės užpildyti tuščio VT.
 
 O Palanga ir Druskininkai toli gražu ne tik sezoniniai maršrutai. Druskininkų viešbučiai užimti visus metus, o Palangoje neskaitant sparčiai augančio visus metus veikiančio SPA sektoriaus, daug antrų būstų ir bus tik dar daugiau jei bus galimybė važiuoti traukiniu ir taip išnaudoti laiką darbui ir pan.
 
 Galų gale, LTG Link dar labai daug gali padaryti pritraukiant keleivių į esamus maršrutus. Nėra nei savaitgalio akcijų, nei nuolaidos antram bilietui, nei neribotų bilietų kelionėms visame tinkle, nei apskritai jokios dinaminės kainodaros. Laisvai užpildytum esamus traukinius jeigu Ryanair stilium pradėtum pardavinėti bilietus po kelis eurus. Mielai savaitgalį apsilankyčiau Šiauliuose ar Klaipėdoje, bet tai kainuoja nuo 27 eur pirmyn atgal (į Šiaulius), kas yra ganėtinai nekonkurencinga lyginant su kitais savaitgalio praleidimo būdais (įskaitant pigius skrydžius).
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, reikia daryti lygiagrečiai. Bet proto ribose, o ne utopinius projektus siūlyti. Deja, Lietuvos geležinkelių tinklas toks, kad be autobusų niekaip. Todėl nereikia nurašinėti ir jų. O viskas turi būti daroma kompleksinėje valstybės programoje, kuri būtų numatyta bent dešimtmečiui. Visokie fragmentiniai projektėliai, ypač atskirų institucijų ar organizacijų nieko neduos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo liepos 1 grąžinamas maršrutas Kaunas-Balstogė:
 https://ltglink.lt/kaunas-balstog%C4%97-kaunas
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ką, PAGALIAU! Tiesa, žiūriu šeštadienį nuvažiavus į Balstogę tai arba reiktų miestą apžiūrėti per 2 valandas, arba pasilikti visai savaitei ir grįžti penktadienį. Sakyčiau traukinys labiau pritaikytas lenkams, nes atvažiavus penktadienį, ramiai apžiūrėjus miestą gali išvykti sekmadienį. Tiesa, reikia džiaugtis bent tuo, kad apskritai nors vienas maršrutas į užsienį traukiniais atsirado  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Traukinio bilietas rodo išvykimą ir šeštadienį, ir sekmadienį, bet grįžimas tik sekmadienį. Ir tik liepos 2-3 dienos čia, kitom savaitėm nieko nerodo. Tai gal čia dar nepilnas tvarkaraštis.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąNa ką, PAGALIAU! Tiesa, žiūriu šeštadienį nuvažiavus į Balstogę tai arba reiktų miestą apžiūrėti per 2 valandas, arba pasilikti visai savaitei ir grįžti penktadienį. Sakyčiau traukinys labiau pritaikytas lenkams, nes atvažiavus penktadienį, ramiai apžiūrėjus miestą gali išvykti sekmadienį. Tiesa, reikia džiaugtis bent tuo, kad apskritai nors vienas maršrutas į užsienį traukiniais atsirado 
 
 Visgi tu teisus, kaunodiena:
 
 Iš Balstogės 140 vietų traukiniai išvyks penktadieniais ir šeštadieniais 14 val. 58 min., o iš Kauno – šeštadieniais ir sekmadieniais 9 val. 10 min. Kelionė truks 4,5 val.Paskutinis taisė Gator; 2022.06.01, 19:45.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...vezys-rokiskis
 
 Nuo šių metų liepos 1 d. laikinai trumpinamas traukinių maršrutas Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis. Šis sprendimas priimtas įvertinus Rusijos karo Ukrainoje ir agresoriams įvestų tarptautinių sankcijų poveikį dalies traukinių techninei priežiūrai reikalingų atsarginių dalių tiekimu bei išanalizavus keleivių srautus.
 Nuo liepos mėnesio traukiniai kursuos maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teigimu, susisiekimas maršruto atkarpa iki Rokiškio bus užtikrinamas autobusais. Likusiame maršruto ruože, kaip ir kituose maršrutuose Lietuvoje, traukinių reisai po liepos 1 d. bus vykdomi įprastai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gyventoju, o ne oro vezimo paslauga.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Gyventojų pervežimas yra vieša paslauga, tai apie kažkokį pelningumą net neverta kalbėti.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaziuos ukrainieciai nemokamai pasivazineti, taip,kaip dabar vyksta vazinejimasis Kauno VT - i niekur, be reikalo.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNuo liepos 1 grąžinamas maršrutas Kaunas-Balstogė:
 https://ltglink.lt/kaunas-balstog%C4%97-kaunas
 Comment




Comment