Parašė Kukumalu
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagrinde triukšmas iš vagonų sudūrimų, kur nėra išvis jokios izoliacijos. Yra durys tarp keleivių slaono, bet jos dažnai darinejasi judant keleiviams ir realiai gaunasi nuolatinis ypač erzinantis triukšmas. Bet koks normalus net paprasčiausias priemiestinis šiuolaikinis traukinys (2000 ir vėliau) turi triukšmo izoliaciją tokiose situacijose. Tokie bajeriai yra visiškas wtf ir nepriimtinas dalykas.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sunku suprast apie kokį komfortą tu čia kalbi, vieninteliai nepatogūs LG traukiniai, tai 620M Pesos su miesto autobuso sėdynėm. Nu gal dar rusiški RA2.
 
 Ir šiaip kiek vakaruose esu važiavęs (aišku negaliu lygint su tokiu profu kaip tu), LTG dar viskas labai normaliai, aišku ten yra ir komfortiškesnių traukinių, bet visokiuose priemiesčiuose ten 1990m lygio autobusų komfortas vyrauja , negana to, dar ir susigrūdus stovėt reikia.  
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš 50 metų DR2 ko gero nebuvo. Bet buvo pilna DR1. Su mediniai bilietais ir mediniais suolais.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Pritariu, aš po patirties važiuojant į Marcinkonis prieš 5 metus daugiau niekada nevažiavau LG apskritai, jausmas kaip grįžus atgal kokius 50 metų.
 Bet užtai gražūs, vistik vengrai nebuvo susipykę su estetika.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negi sunku perskaityti? Triukšmas, nėra AC, klaikios 3 klasės kėdės (DR2, 620M).Parašė Garbanius Rodyti pranešimąSunku suprast apie kokį komfortą tu čia kalbi, vieninteliai nepatogūs LG traukiniai, tai 620M Pesos su miesto autobuso sėdynėm. Nu gal dar rusiški RA2.
 
 Ir šiaip kiek vakaruose esu važiavęs (aišku negaliu lygint su tokiu profu kaip tu), LTG dar viskas labai normaliai, aišku ten yra ir komfortiškesnių traukinių, bet visokiuose priemiesčiuose ten 1990m lygio autobusų komfortas vyrauja , negana to, dar ir susigrūdus stovėt reikia. 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš nelabai suprantu, ar John'o ausys tokios jautrios ar kas? Normali ta garso izoliacija tose Škodose, nesiskiria nei nuo Lenkijoje važinėjančių Pesų, nei nuo Vokietijoje tų pačių Bombardier/Siemens pagamintų Class 425. Net palyginus su JK važinėjančiais CAF ar Hitachi pagamintais tarpmiestiniais traukiniais (kurie šiaip jau, bent jau iš mano patirties, yra kokybės etalonas) nėra kažkokio garso izoliacijos skirtumo.
 
 Akivaizdžiai nesi važinėjęs priemiestiniais traukiniais Lenkijoje ar net toje pačioje JK, kur šitos problemos dažnai egzistuoja net ir visiškai kapitaliai atrenovuotuose traukiniuoseParašė John Rodyti pranešimą
 Negi sunku perskaityti? Triukšmas, nėra AC, klaikios 3 klasės kėdės (DR2, 620M).Paskutinis taisė Elis; 2021.07.21, 15:48.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai subjektyvūs tavo vertinimai. Tikrai nėra tragedijos, kurią bandai čia visur kaišiot. Aš lyginu su kitom vakarų šalim, kur priemiestyje nevažinėja kažkas geriau, netgi dar blogiau.Parašė John Rodyti pranešimą
 Negi sunku perskaityti? Triukšmas, nėra AC, klaikios 3 klasės kėdės (DR2, 620M).
 Kur LT tikra tragedija- tai rajoniniai autobusų parkai, ten tikrai didelis protu nesuvokiamas laužynas.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 UK priemiestinis traukiniais važinėjau maždaug 12 metų praktiškai kasdien. Būtent pagrinde iš ten ir darau tokius palyginimusParašė Elis Rodyti pranešimąAš nelabai suprantu, ar John'o ausys tokios jautrios ar kas? Normali ta garso izoliacija tose Škodose, nesiskiria nei nuo Lenkijoje važinėjančių Pesų, nei nuo Vokietijoje tų pačių Bombardier/Siemens pagamintų Class 425. Net palyginus su JK važinėjančiais CAF ar Hitachi pagamintais tarpmiestiniais traukiniais (kurie šiaip jau, bent jau iš mano patirties, yra kokybės etalonas) nėra kažkokio garso izoliacijos skirtumo.
 
 
 
 Akivaizdžiai nesi važinėjęs priemiestiniais traukiniais Lenkijoje ar net toje pačioje JK, kur šitos problemos dažnai egzistuoja net ir visiškai kapitaliai atrenovuotuose traukiniuose 
 "Kapitaliai atrenovuotų" traukinių Londone praktiškai nėra. Absoliuti duaguma yra post 2000 produktai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius-Kaunas šiaip nėra visai priemiestis. Vilnius-Klaipėda juo labiau. Kaip ir 2+ valandų kelionės DR1 laužais irgi nevisai ptiemiestinės.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
 Labai subjektyvūs tavo vertinimai. Tikrai nėra tragedijos, kurią bandai čia visur kaišiot. Aš lyginu su kitom vakarų šalim, kur priemiestyje nevažinėja kažkas geriau, netgi dar blogiau.
 Kur LT tikra tragedija- tai rajoniniai autobusų parkai, ten tikrai didelis protu nesuvokiamas laužynas.
 
 Kaip yra rajoniniuose autobusų parkuose turbūt reiktų diskutuoti temoje apie rajoninius autobusų parkus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ne demagogija. Traukinys tai ne autobusas. Autobusų parkai irgi maršrutu uždarinėjo ir tai, ką dabar turime, nė pusės to, kas buvo nesudaro.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 IMHO, čia yra demagogija.
 Eurolines ar LUX Express nevažinėja su ЛАЗ, ПАЗ ar Ikarus. Net Šalčininkų autobusų parkas nevažinėja su ПАЗ.
 
 Viskas, ką girdim paskutinius 30 metų iš LG - duokit babkių arba pjaunam maršrutus.
 Ko LG nepadarė - neišsireikalavo kad geležinkelių infrastruktūra būtų finansuojama iš Kelių fondo ir kuro akcizų.
 Tarptautiniai maršrutai tai visai kitas segmentas. Vėlgi, geležinkeliai (keleivių vežimas) visoje Europoje nuostolingas. Nefinansuosi - neturėsi. LG uždarinėjo, nes valstybės politika buvo tokia. Gal reikia priminti, kai toks Abišala (premjeras) aiškino, kad pigiau visiems nupirkti po automobilį, nei keleivius vežioti traukiniais. Tas pats galiojo ir autobusams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geriau trumpai suformuluoti reikėjo, apie kokius traukinius kalbama, o ne versti skaityti piarinį straipsnį. Taigi, Škodos EJ575 ne prie ko. Ten kalbama apie tuos traukinius, kuriuos žadama įsigyti. O tai kita kalba. Aišku, kad EJ575 netinka maršrutui Vilnius - Klaipėda. Škoda siūlo tik priemiestinius ir regioninius, o į Klaipėda reikia ICE tipo.Parašė John Rodyti pranešimą
 Nu blemba, taigi kam aš tą straipsnį dėjau? Kokio velnio komentuoji, jei net nepasivarginai atsidaryti nuorodos? Gi juodu ant balto parašyta:
 
 "Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, ieškinys gali būti motyvuotas noru konkurse dalyvauti pasiūlant „Škodos“ jau gaminamus traukinius, kurie neatitinka lūkesčių."
 
 Alio, taigi ES draudžia tokį subsidijavimą.Parašė index Rodyti pranešimą
 Ne tai, kad grupė neuždirbtų iš krovinių vežimo, dalį ko galėtų naudoti keleivių vežimo kros-subsidijavimui.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pesos dar blogiau už DR1A. Nes jos skirtos maksimum iki 50 km ir ne daugiau 1 val kelionei. Sėdynes prastesnės nei DR1A, vietos sėdint jei daug keleivių kur kas mažiau. O ir kondicionieriai jau daugumoje neveikia...Parašė John Rodyti pranešimą
 Tada matyt DR2 keliaus laužan, o vietoj jų gal leis dyzelines Pesas, kurios dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda. Tie traukiniai irgi ne kažką, nu bet vis geriau.
 
 Jei sėdi salone 2 aukšte ar pirmame uždarytuose skyriuose, tai jokio ten triukšmo nėra. Triukšmas tik sėdint 1,5 aukšte (virš vežimėlių).Parašė John Rodyti pranešimą
 Pagrinde triukšmas iš vagonų sudūrimų, kur nėra išvis jokios izoliacijos. Yra durys tarp keleivių slaono, bet jos dažnai darinejasi judant keleiviams ir realiai gaunasi nuolatinis ypač erzinantis triukšmas. Bet koks normalus net paprasčiausias priemiestinis šiuolaikinis traukinys (2000 ir vėliau) turi triukšmo izoliaciją tokiose situacijose. Tokie bajeriai yra visiškas wtf ir nepriimtinas dalykas.Paskutinis taisė Al1; 2021.07.21, 16:27.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal atstumą ir pagal kelionės trukmę tikriausias priemiestis.Parašė John Rodyti pranešimą
 Vilnius-Kaunas šiaip nėra visai priemiestis. Vilnius-Klaipėda juo labiau. Kaip ir 2+ valandų kelionės DR1 laužais irgi nevisai ptiemiestinės.
 
 Kaip yra rajoniniuose autobusų parkuose turbūt reiktų diskutuoti temoje apie rajoninius autobusų parkus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įmonei draudžia iš nepaskirstyto pelno skirti pinigų investicijoms į traukinius?Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlio, taigi ES draudžia tokį subsidijavimą. Post in English - fight censorship! Post in English - fight censorship!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, ir to neturėtų būti t. y. triukšmo neturėtų būti niekur, kaip yra normaliuose traukiniuose. Kitas dalykas, kad net antrame aukšte EJ575 vibracijos ir triukšmas yra gerokai didesni, nei normaliuose priemiestiniuose traukiniuose iš normalių kompanijų.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 
 
 
 Jei sėdi salone 2 aukšte ar pirmame uždarytuose skyriuose, tai jokio ten triukšmo nėra. Triukšmas tik sėdint 1,5 aukšte (virš vežimėlių).
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na bet jeigu naujas "modernus" turi mažiau patogias sėdynes, tai gal jaunėji? O gal tiesiog perkam pigų...Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Buvo laikai kai ir medinė D1 šoninė sėdynė buvo patogumo įsikūnijimas.
 
 Senstu.
 ER9 iki Kauno... O kada sekantis EJ?
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Draudžia. Todėl ir buvo reikalavimas arba atskirti finansus, arba įsteigti atskiras įmones, kad nebūtų galima kaip nors kryžmai finansuoti.Parašė index Rodyti pranešimą
 Įmonei draudžia iš nepaskirstyto pelno skirti pinigų investicijoms į traukinius? 
 
 Neturi ir taip nėra. Yra nepatogių vietų bet kokiuose traukiniuose. Vienos prie durų, kitos prie tualetų su kvapu ir pan.Parašė John Rodyti pranešimąTaip, ir to neturėtų būti t. y. triukšmo neturėtų būti niekur, kaip yra normaliuose traukiniuose. Kitas dalykas, kad net antrame aukšte EJ575 vibracijos ir triukšmas yra gerokai didesni, nei normaliuose priemiestiniuose traukiniuose iš normalių kompanijų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiekvienam savos spalvos flomasteriai skanūs.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa bet jeigu naujas "modernus" turi mažiau patogias sėdynes, tai gal jaunėji? O gal tiesiog perkam pigų...
 Kaži kaip po valandos kelio girtum originalias ER9 sėdynes.
 
 Traukinys turi tokią malonią savybę, kad jis ilgas, ir atsikėlus iš savo vietos šias laikais jos niekas neužims  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ER9 tai autobusinės, ilgom kelionėm nelabai, bet LG turi ir blogesnių variantųParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Kiekvienam savos spalvos flomasteriai skanūs.
 Kaži kaip po valandos kelio girtum originalias ER9 sėdynes.
 
 Traukinys turi tokią malonią savybę, kad jis ilgas, ir atsikėlus iš savo vietos šias laikais jos niekas neužims  
 
 Na aš ilgesnėse kelionėse tai arba klausau audioknygos arba filmą žiūriu tai kažkur vaikščioti nesinori.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vėl tu meluoji. Normaliuose traukiniuose garso izoliacija net vagonų sujungimuose tokia, kad triukšmo praktiškai nulis.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Draudžia. Todėl ir buvo reikalavimas arba atskirti finansus, arba įsteigti atskiras įmones, kad nebūtų galima kaip nors kryžmai finansuoti.
 
 
 
 Neturi ir taip nėra. Yra nepatogių vietų bet kokiuose traukiniuose. Vienos prie durų, kitos prie tualetų su kvapu ir pan.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teko visai nesenai trumpas šešias valandas pasinaudoti autobuso paslaugomis. Nieko taip nelaukiau, kaip sustojimų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąER9 tai autobusinės, ilgom kelionėm nelabai, bet LG turi ir blogesnių variantų 
 Na aš ilgesnėse kelionėse tai arba klausau audioknygos arba filmą žiūriu tai kažkur vaikščioti nesinori.
 
 
 - 1 patinka
 Comment






Comment