Autobusas autobusui nelygu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Nuo rugpjūčio 2 d. bilietų kainos didinamos 15 proc.
https://traukiniobilietas.lt/portal/info/kainodara2021Mieli keliautojai,
informuojame, kad nuo rugpjūčio 2 d. keičiasi vietinio susisiekimo bilietų kainos – visiems maršrutams tolygiai jos padidės 15 proc. Šių bilietų kainodaroje pokyčius paskutinį kartą atlikome 2017 metais (išskyrus naujus maršrutus), o per šį beveik ketverių metų laikotarpį reikšmingai pakito sąnaudų dalis: darbo užmokestis bendrovėje išaugo 16 proc., traukinio priežiūros ir parangos sąnaudos išaugo 25 proc., atsirado naujos sąnaudų dalys, susijusios su COVID-19 prevencija, kurios, tikėtina, išliks rutininėmis (traukinių dezinfekcija, apsauginės priemonės darbuotojams ir kt.). Matome ir rinkos situaciją – kainų peržiūras kiti tarpmiestiniai vežėjai atlieka kasmet. Žiūrint dar plačiau – augantis vidutinis šalies darbo užmokestis b ei pragyvenimo lygis keičia ir vartojimo įpročius, prekių bei paslaugų kainas.
Siekdami veikti efektyviai, užtikrinti keliones traukiniais ne tik šiandienos keliautojams, bet ir galvoti apie ateitį, turime įsivertinti ekonominius, rinkos situacijos pokyčius. Sekti, kas vyksta – reaguoti – keisti ir keistis laiku: tik taip galime išlaikyti efektyvumą ir neprarasti svarbiausių tikslų: auginti keliaujančių traukiniais skaičių ir investuoti į geresnes kiekvieno keleivio patirtis.
Comment
-
|Deja tenka pritarti. Kol kas, bent jau Vilnius-Kretinga/Palanga/Klaipėda grįžau prie mašinos, nors ir neapkenčiu malimosi tarp juostų A1.Parašė arturiux Rodyti pranešimąO dar kai maršrutu Vilnius - Klaipėda atvažiuoja muziejiniai eksponatai su užsikonservavusia palyda, velniop, galvoji, geriau jau su feisbukiniais- ir kone dvigubai pigiau, ir dvigubai greičiau.
Comment
-
tai negi dar nepradejo? sneka ir sneka o jokiu realiu darbu? A1 kaip su antru keliu statymu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi kaip ir šiemet turėtų pajudėti elektrifikacija, bet kol kas nematyti, kad vyktų realūs darbai."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Ten nemenką ruožą kažkur už Kaišiadorių link Jonavos lyg daro. Bent jau darbai nemenki vyksta, kiek matosi pro traukinio langą.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
tai negi dar nepradejo? sneka ir sneka o jokiu realiu darbu? A1 kaip su antru keliu statymu?
Comment
-
Tačiau yra ir tokia liberalizmo grimasų naujiena.
LTG pati iš savęs konkurso būdu perka paslaugas...
"LTG Link“ įsigijo lokomotyvų traukos paslaugą...
Rašoma, kad keleivinių traukinių (tiek tranzitinių, tiek ir Vilnius - Klaipėda) traukos paslaugą LTG Link nupirko iš LTG Cargo. Bus naudojami tik Siemens lokomotyvai. Tai ką, TEP70 galas?
https://www.litrail.lt/naujienos/-/a..._col_count%3D2
Comment
-
Šiaip jau labai gera ir sėkmingose organizacijoje naudojama praktika.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTačiau yra ir tokia liberalizmo grimasų naujiena.
LTG pati iš savęs konkurso būdu perka paslaugas...
"LTG Link“ įsigijo lokomotyvų traukos paslaugą...
Rašoma, kad keleivinių traukinių (tiek tranzitinių, tiek ir Vilnius - Klaipėda) traukos paslaugą LTG Link nupirko iš LTG Cargo. Bus naudojami tik Siemens lokomotyvai. Tai ką, TEP70 galas?
https://www.litrail.lt/naujienos/-/a..._col_count%3D2
Comment
-
Nenormali praktika kai vienos įmonės viduje skelbiami pseudokonkursai su ir taip aiškiu vienu galimu tiekėju...Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip jau labai gera ir sėkmingose organizacijoje naudojama praktika.
Comment
-
O čia naujos "efektyvios" LG managerių veiklos rezultatas. Ir galimai LG išskaidymo į atskiras įmones rezultatas. Keleivių vežimas nuostolingas, jei anksčiau dar viskas ėjo iš bendro katilo ir riedmenys buvo remontuojami, tai dabar tikriausiai keleivių pervežimams skiriama tai, kas lieka... Pilnai pakako poros metų, kad toks valdymo modelis privestų iki labai blogos padėties... Korona tai dar tik paspartino.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTEP70 galas. Vos keli likę važiuojantys, ir tie užsilenkia kelyje dažnai. Taip pat kol kas galas ir 730mil - iš 7 turimų, pirktų 2016 metais, važiuoja... tik 3. Jau į Klaipėdą leido 630ml, tai situacija su riedmenimis liūdna.Paskutinis taisė Al1; 2021.08.02, 09:16.
Comment
-
Pasikartosiu. Normali, normaliose ir sėkmingose kompanijose naudojama praktika. Baik meluoti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nenormali praktika kai vienos įmonės viduje skelbiami pseudokonkursai su ir taip aiškiu vienu galimu tiekėju...
- 2 patinka
Comment
-
Tu pats baik čia skleisti nesąmones. Jokie pirkimai įmonės ar holdingo viduje tarp padalinių nevyksta ir netgi nevyksta jokie realūs tarpusavio atsiskaitymai pinigais per išorinį finansinį kontūrą.
Sėkmingai veikiančiose kompanijų viduje nėra jokios "demokratijos", jokių konkursų ir viešųjų pirkimų analogų. Viskas griežtai vyksta pagal vadovybės įsakymus. Su išore - kas kita. Bet viduje - ne.
Comment
-
Meluoji. Vyksta. Ir tai normali ir paplitusi praktika daugelyje industrijų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTu pats baik čia skleisti nesąmones. Jokie pirkimai įmonės ar holdingo viduje tarp padalinių nevyksta ir netgi nevyksta jokie realūs tarpusavio atsiskaitymai pinigais per išorinį finansinį kontūrą.
Sėkmingai veikiančiose kompanijų viduje nėra jokios "demokratijos", jokių konkursų ir viešųjų pirkimų analogų. Viskas griežtai vyksta pagal vadovybės įsakymus. Su išore - kas kita. Bet viduje - ne.
- 3 patinka
Comment
Comment