Nuo tarybinių traukinių Škodos skiriasi iš esmės. Pirma Škoda pagamint dar 1997 metais. Masiškai ČD jas ėmė pirkti 2000 m. Kaip ir automobiliai, traukinių serijos gaminamos ne vienus metus. Nes turi atsipirkti investicijos į serijos sukūrimą. Be to ir vežėjai pageidauja ne kelių vienetų serijų, o didelių serijų. Ir traukiniai po to eksploatuojami 30-40 metų su kapitaliniu remontu. Tai jei serija gaminama apie 10-15 metų, tai nuo pirmos partijos traukinių eksploatacijos pradžios iki paskutinės partijos traukinių nurašymo laisvai praeina 50 metų. Ir įsikalk į galvą - kuo toliau bus diegiamas žalia ekonomika, tuo ilgiau turės būti naudojami daiktai, o ne nurašomi dėl tokių kaip tu nepagrįstų įgeidžių ir fantazijų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Su EJ575 važinėti dar neteko, bet ER9 kažkokios ypatingos vibracijos nesijautė.Parašė John Rodyti pranešimąTaigi jau paaiškinau, kuo geresni: garso izoliacija ir vibracijos traukinio salone. Važiuojant EJ575 jautiesi ne ką geriau, nei nerestauruotame Sovietmečio eros traukinyje.
Comment
-
Bla bla bla. Esmė ta, kad EJ575 turi tragišką triukšmo ir vibracijų izoliaciją ir yra tiesiog niekam tikę traukiniai. LTG taip pat aiškiai sako: jie nepateisino lūkesčių. Prastas produktas ir tiek.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo tarybinių traukinių Škodos skiriasi iš esmės. Pirma Škoda pagamint dar 1997 metais. Masiškai ČD jas ėmė pirkti 2000 m. Kaip ir automobiliai, traukinių serijos gaminamos ne vienus metus. Nes turi atsipirkti investicijos į serijos sukūrimą. Be to ir vežėjai pageidauja ne kelių vienetų serijų, o didelių serijų. Ir traukiniai po to eksploatuojami 30-40 metų su kapitaliniu remontu. Tai jei serija gaminama apie 10-15 metų, tai nuo pirmos partijos traukinių eksploatacijos pradžios iki paskutinės partijos traukinių nurašymo laisvai praeina 50 metų. Ir įsikalk į galvą - kuo toliau bus diegiamas žalia ekonomika, tuo ilgiau turės būti naudojami daiktai, o ne nurašomi dėl tokių kaip tu nepagrįstų įgeidžių ir fantazijų.
Comment
-
Čia tik tavo nuomonė. Važinėk ir toliau savo Golfu ir džiaukis, kad ten nevibruoja... (O jei rimtai, tai dar ir kaip Golfas vibruoja ir triukšmingas yra)...
Kur ir kada LG pasakė, kad Škodos prastos ir nepateisino lūkesčių? Ir dar įsisąmonink, kad gyvenama ne pagal norus, o pagal galimybes.
- 1 patinka
Comment
-
Į kurią lentynėlę tuomet dėti ER9?Parašė John Rodyti pranešimąParelelė su mašinomis čia netikusi. Škoda traukiniai yra labiau kaip Lada. Normalūs traukiniai (Siemens Desiro ir panašaus lygio) būtų VW. Šiaip keistas fetišas ginti mėšlą ir blogus produktus.
IMHO, škodų didžioji problema - kelio kokybė. Pvz Lietuvoje bėgiai jungtyse pjaunami statmenai, kitur tekos matyti įstrižas bėgių jungtis, kas jau leidžia važiuoti gerokai tyliau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia tik tavo nuomonė. Važinėk ir toliau savo Golfu ir džiaukis, kad ten nevibruoja... (O jei rimtai, tai dar ir kaip Golfas vibruoja ir triukšmingas yra)...
Kur ir kada LG pasakė, kad Škodos prastos ir nepateisino lūkesčių? Ir dar įsisąmonink, kad gyvenama ne pagal norus, o pagal galimybes.Čia tikriausiai turima omenyje, kad dabartinė Škodos produkcija neatitinka planuojamų poreikių, t. y. lūkesčių.Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, ieškinys gali būti motyvuotas noru konkurse dalyvauti pasiūlant „Škodos“ jau gaminamus traukinius, kurie neatitinka lūkesčių
Man asmeniškai, kelionėms tarp Vilniaus ir Kauno EJ575 buvo tikrai patogus traukinys. Nežinau kaip apatiniame aukšte, bet antrame aukšte triukšmo lygis minimalus.Paskutinis taisė Perfect; 2021.07.21, 10:37.
- 1 patinka
Comment
-
70-ųjų Lada.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Į kurią lentynėlę tuomet dėti ER9?
Juos apskritai reiktų nurašyti pirmuosius, nes net ir modernizuoti jie labai nekomfortiški ir turi sovietmečio vaibą.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra ji normali. Nebent viską vertini pagal pokario Sovietinius standartus. Teko važiuoti duaguma šiais laikais Europoje naudojamų priemiestinių traukinių modelių ir EJ575 aiškiai išsiskiria ypač dideliu triukšmo lygiu salone.
- 1 patinka
Comment
-
ER2(M) aptarnauja visą Rygos mazgą.Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?
Ne Vokietija aišku, bet geriau nei pėsčiom ar kitu transportu
Comment
-
Ne modernųs aišku bet dažnai sėdėjimo patogumo prasme yra pranašesni nei naujieji. Ypač jei traukinys nepilnas.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?

Comment
-
Buvo laikai kai ir medinė D1 šoninė sėdynė buvo patogumo įsikūnijimas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne modernųs aišku bet dažnai sėdėjimo patogumo prasme yra pranašesni nei naujieji. Ypač jei traukinys nepilnas.
Senstu.
ER9 iki Kauno... O kada sekantis EJ?Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.07.21, 13:22.
Comment
-
IMHO, čia yra demagogija.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei būtų deramai finansuojamas ir vystomas VT, tai seniausiai jau ER9M ir DR1A nebūtų, būtų kiti nauji traukiniai. Turime ką turime. Jei esi ubagas, tai už paskutinisu skatikus nusipirkęs MB ir naują kostiumą ponu netapsi.
Eurolines ar LUX Express nevažinėja su ЛАЗ, ПАЗ ar Ikarus. Net Šalčininkų autobusų parkas nevažinėja su ПАЗ.
Viskas, ką girdim paskutinius 30 metų iš LG - duokit babkių arba pjaunam maršrutus.
Ko LG nepadarė - neišsireikalavo kad geležinkelių infrastruktūra būtų finansuojama iš Kelių fondo ir kuro akcizų.
Comment
-
O tai ką apie juos galima galvoti? Nu metalo laužas ant ratų ir tiek. Nulis komforto. Visiškas mėšlas vertinant iš keleivio pusės. Tik sentimentai kaip iš railfan'o pusės.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu EJ575 jau per prastas, ką tada galvoti apie visokius sovietinius traukinius, kurie vis dar važinėja maršrutais į mažesnius miestus ar į tą patį Kauną?

Comment
-
Nu blemba, taigi kam aš tą straipsnį dėjau? Kokio velnio komentuoji, jei net nepasivarginai atsidaryti nuorodos? Gi juodu ant balto parašyta:Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia tik tavo nuomonė. Važinėk ir toliau savo Golfu ir džiaukis, kad ten nevibruoja... (O jei rimtai, tai dar ir kaip Golfas vibruoja ir triukšmingas yra)...
Kur ir kada LG pasakė, kad Škodos prastos ir nepateisino lūkesčių? Ir dar įsisąmonink, kad gyvenama ne pagal norus, o pagal galimybes.
"Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, ieškinys gali būti motyvuotas noru konkurse dalyvauti pasiūlant „Škodos“ jau gaminamus traukinius, kurie neatitinka lūkesčių."
Comment
-
Tai kad ER9 tik 1 likęs. Ir tas akivaizdžiai pakeliui į metalo laužą. Kažkurį kartą dar pavyko pravažiuoti juo į Trakus.Parašė index Rodyti pranešimą
70-ųjų Lada.
Juos apskritai reiktų nurašyti pirmuosius, nes net ir modernizuoti jie labai nekomfortiški ir turi sovietmečio vaibą.
Comment
-
Ne tai, kad grupė neuždirbtų iš krovinių vežimo, dalį ko galėtų naudoti keleivių vežimo kros-subsidijavimui.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
IMHO, čia yra demagogija.
Eurolines ar LUX Express nevažinėja su ЛАЗ, ПАЗ ar Ikarus. Net Šalčininkų autobusų parkas nevažinėja su ПАЗ.
Viskas, ką girdim paskutinius 30 metų iš LG - duokit babkių arba pjaunam maršrutus.
Ko LG nepadarė - neišsireikalavo kad geležinkelių infrastruktūra būtų finansuojama iš Kelių fondo ir kuro akcizų.
Šaunu tada. Galvojau, kad tiesiog neužtaikau. Berods su juo prieš porą metų teko kratytis į visaginą. Turėjo kieto plastiko sėdynes beveik be jokio paminkštinimo.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad ER9 tik 1 likęs. Ir tas akivaizdžiai pakeliui į metalo laužą. Kažkurį kartą dar pavyko pravažiuoti juo į Trakus.Paskutinis taisė index; 2021.07.21, 15:07.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Apie kokią garso izoliaciją kalbate? Iš lauko nieko nesigirdi, nes nėra ten kam miške girdėtis. Iš kito aukšto ar kito vagono irgi nelabai kas girdisi, nors gal man nepasitaikė su šūkaujančiais keleiviais važiuot.Parašė John Rodyti pranešimą
Nėra ji normali. Nebent viską vertini pagal pokario Sovietinius standartus. Teko važiuoti duaguma šiais laikais Europoje naudojamų priemiestinių traukinių modelių ir EJ575 aiškiai išsiskiria ypač dideliu triukšmo lygiu salone.
- 1 patinka
Comment
-
Tu painioji ER9 (električka) su DR2 (dyzeliukas)Parašė index Rodyti pranešimą
Ne tai, kad grupė neuždirbtų iš krovinių vežimo, dalį ko galėtų naudoti keleivių vežimo kros-subsidijavimui.
Šaunu tada. Galvojau, kad tiesiog neužtaikau. Berods su juo prieš porą metų teko kratytis į visaginą. Turėjo kieto plastiko sėdynes beveik be jokio paminkštinimo.
DR2 "drakonai" toliau važinėja tiek į Turmantą/Visaginą/Ignaliną, tiek į Marcinkonis, tiek gal kitur. Važiavau ne per seniausia juo į Visaginą. Tai po to LG net telefonu skambino, kai įkaliau nelabai kokį atsiliepimą apie kelionę. Nu prastai su jais aišku. Komfortas klaikus, nėra oro kondicionavimo, triukšmas, kėdės tragiškos ir nugarą skauda jau po kokio pusvalandžio sėdėjimo. O jei dar daugiau žmonių (o šiltais savaitgaliais dažniausiai taip ir būna), tai išvis šikna. Juos irgi nurašys, bet matyt teks palaukti bent iki kol užpirks tų 30 naujų. Tada matyt DR2 keliaus laužan, o vietoj jų gal leis dyzelines Pesas, kurios dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda. Tie traukiniai irgi ne kažką, nu bet vis geriau.
- 1 patinka
Comment
-
Pritariu, aš po patirties važiuojant į Marcinkonis prieš 5 metus daugiau niekada nevažiavau LG apskritai, jausmas kaip grįžus atgal kokius 50 metų. Liūdniausia, kad matau, jog tie traukiniai ir dabar vis dar naudojami... Gal reiktų grąžinti Dailydką vadovauti LG, nes po jo išėjimo visas keleivinių traukinių atnaujinimas sustojo.Parašė John Rodyti pranešimą
Tu painioji ER9 (električka) su DR2 (dyzeliukas)
DR2 "drakonai" toliau važinėja tiek į Turmantą/Visaginą/Ignaliną, tiek į Marcinkonis, tiek gal kitur. Važiavau ne per seniausia juo į Visaginą. Tai po to LG net telefonu skambino, kai įkaliau nelabai kokį atsiliepimą apie kelionę. Nu prastai su jais aišku. Komfortas klaikus, nėra oro kondicionavimo, triukšmas, kėdės tragiškos ir nugarą skauda jau po kokio pusvalandžio sėdėjimo. O jei dar daugiau žmonių (o šiltais savaitgaliais dažniausiai taip ir būna), tai išvis šikna. Juos irgi nurašys, bet matyt teks palaukti bent iki kol užpirks tų 30 naujų. Tada matyt DR2 keliaus laužan, o vietoj jų gal leis dyzelines Pesas, kurios dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda. Tie traukiniai irgi ne kažką, nu bet vis geriau.Paskutinis taisė Lettered; 2021.07.21, 15:25.
- 1 patinka
Comment
Comment