Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
toks gestapas ta valdzia? OhoParašė Gator Rodyti pranešimą
Tagi aiškus teiginys buvo, kad Latvijos G valdžia, o ne latvijos keleiviai.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Taigi pas mus iki Senovės važiuoja po 6 traukinių poras per dieną.Parašė liutass Rodyti pranešimą
toks gestapas ta valdzia? Oho
Comment
-
Nominaliai Latvijos valdžia, bet realiai Latvijos geležinkelius valdo ne Latvija, o Rusijos oligarchai/banditai, kurie atskaitingi ne Latvijos, o Rusijos valdžiai ir atstovauja pastarosios interesus.Parašė liutass Rodyti pranešimą
toks gestapas ta valdzia? Oho
Keleivių susisiekimas tarp Lietuvos ir Latvijos nėra Kremliaus interesas, dėl ko nėra ir nebus jokio keleivių susisiekimo iki kol nebus RB, kurį stato centrinė valdžia.
- 3 patinka
Comment
-
Kad Latvijos uostuose beveik neliko rusiškų krovinių, tai kažin, ar rusai ten ką nors valdo. Nebent vietiniai rusai nesusiję su pačia Rusija.Parašė John Rodyti pranešimą
Nominaliai Latvijos valdžia, bet realiai Latvijos geležinkelius valdo ne Latvija, o Rusijos oligarchai/banditai, kurie atskaitingi ne Latvijos, o Rusijos valdžiai ir atstovauja pastarosios interesus.
O kad šiuo metu nėra maršruto Vilnius - Kaunas - Ryga, tai apsileidimas tiek iš LG pusės, tiek latvių. Visa infrastruktūra tam yra, bet kadangi nėra iš ko daug uždirbti ar įsisavinti ES milijardų, tai ir nedirbama šiuo klausimu. Net su Minsko maršrutu buvo išspręstas klausimas iki Batkos nesąmonių, nors ten net ne ES ir muitinė stovi.Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.08, 00:48.
Comment
-
Kiek milijardų buvo įsisavinta, kai LG važinėjo iki Daugpilio?Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kad šiuo metu nėra maršruto Vilnius - Kaunas - Ryga, tai apsileidimas tiek iš LG pusės, tiek latvių. Visa infrastruktūra tam yra, bet kadangi nėra iš ko daug uždirbti ar įsisavinti ES milijardų, tai ir nedirbama šiuo klausimu.
Comment
-
Nestoja tik karantino metu.Parašė B.S. Rodyti pranešimąMaskvos-Kaliningrado traukinys Lietuvoje nestoja(išlipimui/įlipimui), užplombuotas
Comment
-
O valandai atlikti patikrą stoja ar ne?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Nestoja tik karantino metu.
PS
Karantino jau keli mėnesiai kaip nėra...
Comment
-
Pasienyje stoja. Vilniuje likęs techninis sustojimas. Nestoja keleivių įlaipinimui/išlaipinimui.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
O valandai atlikti patikrą stoja ar ne?
PS
Karantino jau keli mėnesiai kaip nėra...
- 4 patinka
Comment
-
Kam reikia to techninio jei vistiek nevyksta keleivių įlaipinimas/išlaipinimas?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pasienyje stoja. Vilniuje likęs techninis sustojimas. Nestoja keleivių įlaipinimui/išlaipinimui.
Comment
-
Kodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.
Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
- 2 patinka
Comment
-
Kad staiga atnaujinus laipinimą nereikėtų keisti grafikų ir priderinti visų kitų traukinių per naujo.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kam reikia to techninio jei vistiek nevyksta keleivių įlaipinimas/išlaipinimas?
Yra vasariniai sustojimai grybautojams/stovyklautojams. Kitais atvejais, pagrinde tai yra mažos gyvenvietės, kuriose srautai ypač maži. Tai tarpstotyje esant dviems stotelėms, traukinys X stoja vienoje, traukinys Y kitoje.Parašė Petr Rodyti pranešimąKodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.
Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
Bent jau Turmanto maršrute kelionės trukmė keičiasi dėl sustojimų.Paskutinis taisė Ignalina; 2021.10.10, 00:41.
Comment
-
Manau atsakymas yra gana paprastas. Tvarkaraščius sudarinėja specelYstai, kurie gereųsei žyno, kaip sudarinėti tvarkaraščius pagal geriausias Brežnevo laikų praktikas bei kurie galvoja, kad normalūs taktiniai tvarkaraščiai, ar šiaip bet kokia sveiku protu grįsta tvarkaraščių sudarymo logika, yra technologiškai neįmanoma ir netinkama LTSR geležinkelių standartams. Maždaug toks yra paaiškinimas in a nutshell.Parašė Petr Rodyti pranešimąKodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.
Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
- 8 patinka
Comment
-
Čia panašiai kaip ir automobiliu važiuojant - sustojam tik tuomet jei reikia įlipti ar išlipti. Niekur ir niekada daugiau automobilis nestoja - važiuoja ir tiek.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kam reikia to techninio jei vistiek nevyksta keleivių įlaipinimas/išlaipinimas?
Comment
-
Grafistai sudarys tokį tvarkaraštį, kokį užsakys vadovybė.Parašė John Rodyti pranešimąManau atsakymas yra gana paprastas. Tvarkaraščius sudarinėja specelYstai, kurie gereųsei žyno, kaip sudarinėti tvarkaraščius pagal geriausias Brežnevo laikų praktikas bei kurie galvoja, kad normalūs taktiniai tvarkaraščiai, ar šiaip bet kokia sveiku protu grįsta tvarkaraščių sudarymo logika, yra technologiškai neįmanoma ir netinkama LTSR geležinkelių standartams. Maždaug toks yra paaiškinimas in a nutshell.
Comment
-
Įdomu ar yra buvęs nors vienas atvejis kai vadovybė užsakė konkretų tvarkaraštįParašė Aleksio Rodyti pranešimąGrafistai sudarys tokį tvarkaraštį, kokį užsakys vadovybė.
IMHO tvarkaraščio sudarymas procesas sudėtingesnis, nei įmanoma vienu sakiniu apibūdinti - nebent tikslas tik ką nors demonizuoti: "vadovybę", "brežnevą" ar "john"
- 1 patinka
Comment
-
Galima tinkamu būdu paskirstyti prioritetus ir teigti, kad va, linijos perkrautos kroviniais, jokių papildomų vietų siūlui nėra. Gi ne iš keleivių vežimo LG kavą kontorose pirkdavo.Parašė vėkas Rodyti pranešimąĮdomu ar yra buvęs nors vienas atvejis kai vadovybė užsakė konkretų tvarkaraštį
IMHO tvarkaraščio sudarymas procesas sudėtingesnis, nei įmanoma vienu sakiniu apibūdinti - nebent tikslas tik ką nors demonizuoti: "vadovybę", "brežnevą" ar "john"
Comment
-
Viskas labai paprasta - už kiekvieną sustojimą reikia mokėti infrastruktūrai, plius sąnaudos stabdymui-įsibėgėjimui. Va keli centai ir susitaupo, o tie keleiviai - ai...Parašė Petr Rodyti pranešimąKodėl LTG sudarinėja labai keistus tvarkaraščius keleiviniams traukiniams sustojimų atžvilgiu? Pvz. Vilnius - Marcinkonys kai kurie random reisai nestoja Paneriuose, Vokėjė ar Zervynuose. Tas pats su Vilnius - Kaunas, Vilnius - Turmantas. Nematoma jokios sistematikos.
Ir dar net reiso trukmė nepriklauso nuo sustojimų skaičiaus.
Comment
-
Važiuojant pastoviai, matosi, kad kai kuriose stotelėse ilgą laiką keleivių skaičius lygus nuliui. Daug traukinių stoja prie kiekvieno stulpo, kas prailgina kelionių trukmę.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Viskas labai paprasta - už kiekvieną sustojimą reikia mokėti infrastruktūrai, plius sąnaudos stabdymui-įsibėgėjimui. Va keli centai ir susitaupo, o tie keleiviai - ai...
Comment
Comment