Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai kurie turbūt suvokia keleivių vežimą tik kaip fizinį žmonių vežimą vagonuose. Visokie ten patogumai, tvarkaraščiai, švieslentės ir panašūs dalykai turbūt nėra svarbūs ar išvis reikalingi.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Keleivių vežimas > prastos švieslentės stotyse > pasiūlymas kaip pagerinti švieslentes.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teko būti ten pernai. Problemos dėl švieslentės nepastebėjau. Bet buvo problema su neveikiančiu bilietų automatu.Parašė alga Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Puiku, aiškiai matosi, kaip vadovų algos auga, o darbuotojų krenta. To rezultatas atsispindi kad ir švieslentėseParašė felar Rodyti pranešimąKaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Puiku, aiškiai matosi, kaip vadovų algos auga, o darbuotojų krenta. To rezultatas atsispindi kad ir švieslentėse
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 5777 eilinis statybininkas ar call centro žemiausios grandies pamainos vadovas?Parašė evil Rodyti pranešimą
 Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai įdomiai skaitote skaičių 2689. Įdomu kaip skaitytumėte 1870 kurie tikriausiai ir priima sprendimą kokią švieslentę pirkti?Parašė Gator Rodyti pranešimą
 5777 eilinis statybininkas ar call centro žemiausios grandies pamainos vadovas?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats atidžiau skaityk. 2689 ne aukšto lygio vadovai, o vidutinio lygio ir šiaip specialistai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Labai įdomiai skaitote skaičių 2689. Įdomu kaip skaitytumėte 1870 kurie tikriausiai ir priima sprendimą kokią švieslentę pirkti?
 
 Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalba buvo apie prastą krleivių vežimą, aiškinimąsi to priežasčių ir hipotezę, kad, prastos (kai kurių vertinimu) algos lemia neprofesionalius darbuotojus, kurie priima prastus sprendimus keleivių vežime.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkodel nerasote i tema? keleiviu vezimas - o ne algos ir visa kita.
 Į temą.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2689 yra sričių ekspertai, būtent tie kurie ir nusprendžia kad švieslentes statysim ir tada siūlo vadovams.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Pats atidžiau skaityk. 2689 ne aukšto lygio vadovai, o vidutinio lygio ir šiaip specialistai.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne apie tuos, kurie sprendžia jis kalbėjo, o tiesiog bendrai kalbėjo, kad prastos algos geležinkeliuose jei net aukšto lygio vadovai uždirba kaip statybininkai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 2689 yra sričių ekspertai, būtent tie kurie ir nusprendžia kad švieslentes statysim ir tada siūlo vadovams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Statybininkas uždirba po 3k ir daugiau sezono metu, specialistai dar daugiau ir čia jokio vadovaujančio darbo nedirbantys. Aukšto lygio vadovas už 3,5k po mokesčių tokioje įmonėje yra apgailėtina.Parašė Gator Rodyti pranešimą
 Ne apie tuos, kurie sprendžia jis kalbėjo, o tiesiog bendrai kalbėjo, kad prastos algos geležinkeliuose jei net aukšto lygio vadovai uždirba kaip statybininkai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Statybininkai tiek neuždirba, 10 eur valandinis jau yra geras atlyginimas. Panašu kalbi apie "verslininkus" statybininkus su individualia veikla, o ne paprastus samdomus darbuotojus statybininkus.Parašė evil Rodyti pranešimą
 Statybininkas uždirba po 3k ir daugiau sezono metu, specialistai dar daugiau ir čia jokio vadovaujančio darbo nedirbantys. Aukšto lygio vadovas už 3,5k po mokesčių tokioje įmonėje yra apgailėtina.
 Specialistas specialistui nelygus yra kas ir dvigubai daugiau uždirba, bet prieš tai kakbėjai, kad žemiausios grandies call centro pamainos vadovas tiek uždirba, tad nekeičiame dalykų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Štai, vieną gražų vakarą užsukau į Kariotiškių stotį įrašyti tą švieslenčių serverinių garsą:Parašė alga Rodyti pranešimąTos švieslentės ūžia, nežinau su kuo palyginti. Kaip fenas ar dulkių siurblys kitam kambary. Kaip geiminis PC senais laikais. Ramesnėse stotyse tai labai girdisi. Matyt, tikrai, į krituliams atsparias dėžes sumontuoti televizoriai, kažkokie PC ir priverstinė ventiliacija.
 
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip supratau dar galutinai nepatvirtina, bet lygtais turėsim Stadler'ius Lietuvoje skirtus naujai elektrifikuotiems ruožams į Klaipėdą.
 
 „LTG Link“ pirks lenkiškus elektrinius traukinius
 https://www.vz.lt/transportas-logist...ius-traukinius
 
 „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ netrukus turėtų pasirašyti kelių šimtų milijonų eurų vertės naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo sutartį su Šveicarijos traukinių gamybos koncerno „Stadler Rail“ antrine įmone Lenkijoje „Stadler Polska“.
 - 10 patinka
 Comment







Comment