2-3 stovi elektrodepe išmėsinėti (su planu kažkada sudėti atgal, tačiau planai turbūt ir liks planais, kai detalių reikia čia ir dabar). Neturėtų stebinti, žinant, kad tai yra chebra, kuri 2016 metų gamybos Pesą patvoryje atjungtais vagonais (ir atviru, pūvančiu nuo lietaus salonu) laiko bent 3 metus.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepanašu, kad mes tokią strategiją išvis turėtume. Kažkaip baisu net pagalvoti kad bus su keleivių vežimu Rail Baltica prileidus LTG kreivarankius.Parašė John Rodyti pranešimą
 Nice. Tuo metu Vokietija paleidinėja savo 49 Eur bilietą, kuris galioja absoliučiai viskam, išskyrus IC/EC ir ICE traukinius. Apima nuoširdus baltas pavydas. Ypač turint omeny, kad Lietuva yra pirma ES pagal nuosavais automobiliais daromų kelionių modal share. Kažkas su mūsų transporto strategija yra seriously wrong 
 
 Germany launches €49 monthly ticket for nationwide public transport (france24.com)
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Štai kokio mėšlo prisipirko LTG.
 
 Lentvario Geležinkelio stotis, 6 kelias, 18:55. Ekrane praktiškai nieko nesimato dėl saulės ir atspindžių, nors ekranas dar praktiškai naujas. Kai jis šiek tiek pabluks (o taip bus), tikriausiai nesimatys nieko net ir esant apsiniaukus. Foto yra "prizoominta" su telefono tele kamera. Realybėje apskritai beveik nieko nesimatė.
 Kitas dalykas, kad kai kurios švieslentės dalys jau dabar nebeveikia ir matosi kažkokie išdegę/sugedę plotai ekrane, uždengiantys kai kurią informaciją. Žodžiu, panašu, kad LTG šitą projektą darė pusgalviai, kurie nesuprasdami, ką daro, pripirko kažkokio naudoijimui netinkamo gaidžio, ko rezultatą dabar ir matome. Čia net nekalbant apie tai, kad niekas tokio formato švieslenčių apskritai nedaro ant peronų
 
  Paskutinis taisė John; 2023.05.10, 03:04. Paskutinis taisė John; 2023.05.10, 03:04.
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip, jei peronai būtų dengti, kaip įprasta civilizuotame pasaulyje, matytųsi geriau. O gal net ir išdegę nebūtų? (Nežinau, kaip dėl saulės poveikio tokiems ekranams, ar turi įtakos.)Parašė John Rodyti pranešimąŠtai kokio mėšlo prisipirko LTG.
 
 Lentvario Geležinkelio stotis, 6 kelias, 18:55. Ekrane praktiškai nieko nesimato dėl saulės ir atspindžių, nors ekranas dar praktiškai naujas. Kai jis šiek tiek pabluks (o taip bus), tikriausiai nesimatys nieko net ir esant apsiniaukus. Foto yra "prizoominta" su telefono tele kamera. Realybėje apskritai beveik nieko nesimatė.
 Kitas dalykas, kad kai kurios švieslentės dalys jau dabar nebeveikia ir matosi kažkokie išdegę/sugedę plotai ekrane, uždengiantys kai kurią informaciją. Žodžiu, panašu, kad LTG šitą projektą darė pusgalviai, kurie nesuprasdami, ką daro, pripirko kažkokio naudoijimui netinkamo gaidžio, ko rezultatą dabar ir matome. Čia net nekalbant apie tai, kad niekas tokio formato švieslenčių apskritai nedaro ant peronų
 
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šituose dviejuose sakiniuose matosi tam tikra loginė grandinėParašė Ignalina Rodyti pranešimąBeveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai. 
 
 It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Paprasto TV" tikriausiai nesirinko, nes tokiose situacijose naudojami taip vadinami "profesionalūs" displėjai, kurių parametrai iš esmės identiški paprastų TV su keletu nedidelių pakeitimų, ir kurie kainuoja maždaug 2x brangiau už identiškų parametrų household teliką. Kaip bebūtų, paprastų LCD screenų naudojimas lauko sąlygomis yra iš principo kvestionuotinas sprendimas. Imho geriausias sprendimas būtų old school LED board'ai, kurie sėkmingai naudojami UK, Japonijoje jau daug daug metų, tarnauja ilgai, yra patikimi ir be problemų įskaitomi net esant tiesioginiams vidurdienio saulės spinduliams. Ir jie negenda.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNa, viena iš specifikacijos dalių buvo 55" LED ekranas, tad nestebintų paprasto tv pasirinkimas.
 
 Kitas dalykas, tai bendro ekrano naudojimas abiems keliams ant vieno perono. Taip niekur nedaroma. Kiekvienas kelias privalo turėti atskirą informacinį board'ą, ir ten turi būti rodoma tik tam keliui aktuali informacija dideliu šriftu, kuris matytųsi iš tolo t.y. bent jau keliolikos metrų. Bendrą informaciją rodantys boardai irgi gali būti, bet ne ten, kur dabar juos pakabino LTG.
 
 All in all LTG viską daro blogai: naudoja abejotino tinkamumo ir kokybės technologiją, naudoja blogą board'ų išdėstymą, netinkamo dydžio šriftus ir t.t. Peršasi išvada, kad projektą vykdė žmonės, kurie anksčiau niekada nebuvo susidūrę su tokio pobūdžio projektais ir tiesiog nelabai suprato, ką daro. Dar klausimas, ar biškiuką paknisus, nepaaiškėtų, kad pirkimai buvo vykdomi iš kokios nors LTG ar susisiekimo ministerijos viercho pusbrolio žmonos dėdės įmonės, nes kai už nemažus pinigus priperkama visiško šūdo ir viskas padaroma akivaizdžiai atmestinai ir paskubomis, kažkaip sunku bandyti save įtikinti, kad viskas buvo skaidru ir tvarkinga.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man tai toks įspūdis, kad LTG kas dirba nėra jokioj kitoje šalyje keliavęs geležinkeliu (neskaitant sovietų sąjungos) ir net neįsivaizduoja kaip viskas veikia. O realybėj toli nereiktų važiuoti, užtenka iki kokio Varšuvos priemiesčio nuvažiuoti, kad pamatyti kaip reikia įrenginėti traukinio stotis.
 Net nekalbu apie didmiesčių stotis, bet pavyzdys iš Modlino, kas būtų turbūt Naujosios Vilnios analogas - LCD telikas su 20 artimiausių išvykimų, patogiam aukštyje, su minimaliu kiekiu perteklinės informacijos, ties kiekvienu keliu - bent kelios ryškios LED švieslentės su tik tam keliui skirta informacija. Na ir žinoma stogelis perone. Dar jei atsisakytų savo įpročio nurodyti tik peroną iš kurio išvyksta traukinys, bet nenurodyti iš kurio kelio (šitą sužinai tik perone) tai Lenkijos pavyzdys galėtų būti etalonas ką reikia daryti stotyse.
 
 
 
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tiek daug važinėju traukiniais, bet net ir man akivaizdu, kad čia absoliuti ABC. Ir kažkaip liūdna, kad LTG dirba tokie analfabetai.Parašė evil Rodyti pranešimąMan tai toks įspūdis, kad LTG kas dirba nėra jokioj kitoje šalyje keliavęs geležinkeliu (neskaitant sovietų sąjungos) ir net neįsivaizduoja kaip viskas veikia. O realybėj toli nereiktų važiuoti, užtenka iki kokio Varšuvos priemiesčio nuvažiuoti, kad pamatyti kaip reikia įrenginėti traukinio stotis.
 Net nekalbu apie didmiesčių stotis, bet pavyzdys iš Modlino, kas būtų turbūt Naujosios Vilnios analogas - LCD telikas su 20 artimiausių išvykimų, patogiam aukštyje, su minimaliu kiekiu perteklinės informacijos, ties kiekvienu keliu - bent kelios ryškios LED švieslentės su tik tam keliui skirta informacija. Na ir žinoma stogelis perone. Dar jei atsisakytų savo įpročio nurodyti tik peroną iš kurio išvyksta traukinys, bet nenurodyti iš kurio kelio (šitą sužinai tik perone) tai Lenkijos pavyzdys galėtų būti etalonas ką reikia daryti stotyse.
 
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal verta nepatingėti ir pildyti apklausas, kurias LTG atsiunčia, nusipirkus bilietą ir įvykus kelionei. Aš visada pildau tas apklausas ir dar nurodau, kad gali man paskambinti, ir jie paskambina. Tada dar kartą pakartoju nusiskundimus ir paprašau, kad juos būtinai persiųstų susijusios srities LTG žmonėms. Jeigu bus daugiau nusiskundimų dėl šitų akivaizdžių nesąmonių, gal kas nors ir pasikeis.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visada darau taip pat, bet dar niekad neskambinoParašė John Rodyti pranešimąGal verta nepatingėti ir pildyti apklausas, kurias LTG atsiunčia, nusipirkus bilietą ir įvykus kelionei. Aš visada pildau tas apklausas ir dar nurodau, kad gali man paskambinti, ir jie paskambina. Tada dar kartą pakartoju nusiskundimus ir paprašau, kad juos būtinai persiųstų susijusios srities LTG žmonėms. Jeigu bus daugiau nusiskundimų dėl šitų akivaizdžių nesąmonių, gal kas nors ir pasikeis.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keista, man skambino mažiausiai 3 kartus.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
 Visada darau taip pat, bet dar niekad neskambino 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia brutto?Parašė felar Rodyti pranešimąKaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.
 Comment









Comment