Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Štai kokio mėšlo prisipirko LTG.

    Lentvario Geležinkelio stotis, 6 kelias, 18:55. Ekrane praktiškai nieko nesimato dėl saulės ir atspindžių, nors ekranas dar praktiškai naujas. Kai jis šiek tiek pabluks (o taip bus), tikriausiai nesimatys nieko net ir esant apsiniaukus. Foto yra "prizoominta" su telefono tele kamera. Realybėje apskritai beveik nieko nesimatė.
    Kitas dalykas, kad kai kurios švieslentės dalys jau dabar nebeveikia ir matosi kažkokie išdegę/sugedę plotai ekrane, uždengiantys kai kurią informaciją. Žodžiu, panašu, kad LTG šitą projektą darė pusgalviai, kurie nesuprasdami, ką daro, pripirko kažkokio naudoijimui netinkamo gaidžio, ko rezultatą dabar ir matome. Čia net nekalbant apie tai, kad niekas tokio formato švieslenčių apskritai nedaro ant peronų

    Paskutinis taisė John; 2023.05.10, 03:04.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Štai kokio mėšlo prisipirko LTG.

      Lentvario Geležinkelio stotis, 6 kelias, 18:55. Ekrane praktiškai nieko nesimato dėl saulės ir atspindžių, nors ekranas dar praktiškai naujas. Kai jis šiek tiek pabluks (o taip bus), tikriausiai nesimatys nieko net ir esant apsiniaukus. Foto yra "prizoominta" su telefono tele kamera. Realybėje apskritai beveik nieko nesimatė.
      Kitas dalykas, kad kai kurios švieslentės dalys jau dabar nebeveikia ir matosi kažkokie išdegę/sugedę plotai ekrane, uždengiantys kai kurią informaciją. Žodžiu, panašu, kad LTG šitą projektą darė pusgalviai, kurie nesuprasdami, ką daro, pripirko kažkokio naudoijimui netinkamo gaidžio, ko rezultatą dabar ir matome. Čia net nekalbant apie tai, kad niekas tokio formato švieslenčių apskritai nedaro ant peronų

      Šiaip, jei peronai būtų dengti, kaip įprasta civilizuotame pasaulyje, matytųsi geriau. O gal net ir išdegę nebūtų? (Nežinau, kaip dėl saulės poveikio tokiems ekranams, ar turi įtakos.)

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai.
        Šituose dviejuose sakiniuose matosi tam tikra loginė grandinė

        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Tos švieslentės ūžia, nežinau su kuo palyginti. Kaip fenas ar dulkių siurblys kitam kambary. Kaip geiminis PC senais laikais. Ramesnėse stotyse tai labai girdisi. Matyt, tikrai, į krituliams atsparias dėžes sumontuoti televizoriai, kažkokie PC ir priverstinė ventiliacija.

          Comment


            Na, viena iš specifikacijos dalių buvo 55" LED ekranas, tad nestebintų paprasto tv pasirinkimas.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Na, viena iš specifikacijos dalių buvo 55" LED ekranas, tad nestebintų paprasto tv pasirinkimas.
              "Paprasto TV" tikriausiai nesirinko, nes tokiose situacijose naudojami taip vadinami "profesionalūs" displėjai, kurių parametrai iš esmės identiški paprastų TV su keletu nedidelių pakeitimų, ir kurie kainuoja maždaug 2x brangiau už identiškų parametrų household teliką. Kaip bebūtų, paprastų LCD screenų naudojimas lauko sąlygomis yra iš principo kvestionuotinas sprendimas. Imho geriausias sprendimas būtų old school LED board'ai, kurie sėkmingai naudojami UK, Japonijoje jau daug daug metų, tarnauja ilgai, yra patikimi ir be problemų įskaitomi net esant tiesioginiams vidurdienio saulės spinduliams. Ir jie negenda.

              Kitas dalykas, tai bendro ekrano naudojimas abiems keliams ant vieno perono. Taip niekur nedaroma. Kiekvienas kelias privalo turėti atskirą informacinį board'ą, ir ten turi būti rodoma tik tam keliui aktuali informacija dideliu šriftu, kuris matytųsi iš tolo t.y. bent jau keliolikos metrų. Bendrą informaciją rodantys boardai irgi gali būti, bet ne ten, kur dabar juos pakabino LTG.

              All in all LTG viską daro blogai: naudoja abejotino tinkamumo ir kokybės technologiją, naudoja blogą board'ų išdėstymą, netinkamo dydžio šriftus ir t.t. Peršasi išvada, kad projektą vykdė žmonės, kurie anksčiau niekada nebuvo susidūrę su tokio pobūdžio projektais ir tiesiog nelabai suprato, ką daro. Dar klausimas, ar biškiuką paknisus, nepaaiškėtų, kad pirkimai buvo vykdomi iš kokios nors LTG ar susisiekimo ministerijos viercho pusbrolio žmonos dėdės įmonės, nes kai už nemažus pinigus priperkama visiško šūdo ir viskas padaroma akivaizdžiai atmestinai ir paskubomis, kažkaip sunku bandyti save įtikinti, kad viskas buvo skaidru ir tvarkinga.

              Comment


                Man tai toks įspūdis, kad LTG kas dirba nėra jokioj kitoje šalyje keliavęs geležinkeliu (neskaitant sovietų sąjungos) ir net neįsivaizduoja kaip viskas veikia. O realybėj toli nereiktų važiuoti, užtenka iki kokio Varšuvos priemiesčio nuvažiuoti, kad pamatyti kaip reikia įrenginėti traukinio stotis.
                Net nekalbu apie didmiesčių stotis, bet pavyzdys iš Modlino, kas būtų turbūt Naujosios Vilnios analogas - LCD telikas su 20 artimiausių išvykimų, patogiam aukštyje, su minimaliu kiekiu perteklinės informacijos, ties kiekvienu keliu - bent kelios ryškios LED švieslentės su tik tam keliui skirta informacija. Na ir žinoma stogelis perone. Dar jei atsisakytų savo įpročio nurodyti tik peroną iš kurio išvyksta traukinys, bet nenurodyti iš kurio kelio (šitą sužinai tik perone) tai Lenkijos pavyzdys galėtų būti etalonas ką reikia daryti stotyse.
                Click image for larger version

Name:	mod3.jpg
Views:	828
Size:	305,6 kB
ID:	2050111
                Click image for larger version

Name:	mod1.jpg
Views:	976
Size:	278,0 kB
ID:	2050109
                Click image for larger version

Name:	mod2.jpg
Views:	835
Size:	171,9 kB
ID:	2050110

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą
                  Man tai toks įspūdis, kad LTG kas dirba nėra jokioj kitoje šalyje keliavęs geležinkeliu (neskaitant sovietų sąjungos) ir net neįsivaizduoja kaip viskas veikia. O realybėj toli nereiktų važiuoti, užtenka iki kokio Varšuvos priemiesčio nuvažiuoti, kad pamatyti kaip reikia įrenginėti traukinio stotis.
                  Net nekalbu apie didmiesčių stotis, bet pavyzdys iš Modlino, kas būtų turbūt Naujosios Vilnios analogas - LCD telikas su 20 artimiausių išvykimų, patogiam aukštyje, su minimaliu kiekiu perteklinės informacijos, ties kiekvienu keliu - bent kelios ryškios LED švieslentės su tik tam keliui skirta informacija. Na ir žinoma stogelis perone. Dar jei atsisakytų savo įpročio nurodyti tik peroną iš kurio išvyksta traukinys, bet nenurodyti iš kurio kelio (šitą sužinai tik perone) tai Lenkijos pavyzdys galėtų būti etalonas ką reikia daryti stotyse.
                  Ne tiek daug važinėju traukiniais, bet net ir man akivaizdu, kad čia absoliuti ABC. Ir kažkaip liūdna, kad LTG dirba tokie analfabetai.

                  Comment


                    Gal verta nepatingėti ir pildyti apklausas, kurias LTG atsiunčia, nusipirkus bilietą ir įvykus kelionei. Aš visada pildau tas apklausas ir dar nurodau, kad gali man paskambinti, ir jie paskambina. Tada dar kartą pakartoju nusiskundimus ir paprašau, kad juos būtinai persiųstų susijusios srities LTG žmonėms. Jeigu bus daugiau nusiskundimų dėl šitų akivaizdžių nesąmonių, gal kas nors ir pasikeis.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Gal verta nepatingėti ir pildyti apklausas, kurias LTG atsiunčia, nusipirkus bilietą ir įvykus kelionei. Aš visada pildau tas apklausas ir dar nurodau, kad gali man paskambinti, ir jie paskambina. Tada dar kartą pakartoju nusiskundimus ir paprašau, kad juos būtinai persiųstų susijusios srities LTG žmonėms. Jeigu bus daugiau nusiskundimų dėl šitų akivaizdžių nesąmonių, gal kas nors ir pasikeis.
                      Visada darau taip pat, bet dar niekad neskambino

                      Comment


                        Man tos apklausos kas kokį penktą važiavimą ateina, bet kiek pildžiau, dar niekad neskambino.

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                          Visada darau taip pat, bet dar niekad neskambino
                          Keista, man skambino mažiausiai 3 kartus.

                          Comment


                            Tipinis pavyzdys, kai žmonės dirba darbą tik dėl algos (aka dirbu darbą LG, bet man tie traukiniai iš esmės visiškai nusišvilpt). Jei darbuotojai būtų motyvuoti, būtų net čia atėję railfan'ų geriausios praktikos pavyzdžių pasiklaust, jei pačių žinių bagažas menkas.

                            Comment


                              Kaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-05-16 17-47-09.png
Views:	1646
Size:	278,1 kB
ID:	2051279

                              Comment


                                Parašė felar Rodyti pranešimą
                                Kaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.
                                Čia brutto?

                                Comment


                                  Tema vadinasi Keleiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais. Autoriai pradejo rasyti ne i tema.

                                  Comment


                                    Linkėjimai iš Prancūzijos (Cagnes-sur-Mer)!

                                    Click image for larger version

Name:	PXL_20230516_085028324.jpg
Views:	1615
Size:	1,41 MB
ID:	2051361

                                    Maža to, kad tas ekranas blizga ir sunkiai matomas saulėje, jame informacija rotuojama 3 ar 4 puslapiais kas kokias 30 sekundžių. Turi laukti minutę ar dvi, kol tau parodys tavo traukinio kelią.

                                    Comment


                                      Kadaise Apple PC monikai užkliuvo (interjere), kad blizga ir nesimato pusę turinio normaliai. Pasirodo yra jų gamintojo spec. plėvelė už 99 $, tad manau tokiose situacijose irgi laisvai galima pritaikyti matinę plėvelę ant viršaus tiesiog.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns

                                        kas susije su Keleiviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais?
                                        Keleivių vežimas > prastos švieslentės stotyse > pasiūlymas kaip pagerinti švieslentes.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Keleivių vežimas > prastos švieslentės stotyse > pasiūlymas kaip pagerinti švieslentes.
                                          Kai kurie turbūt suvokia keleivių vežimą tik kaip fizinį žmonių vežimą vagonuose. Visokie ten patogumai, tvarkaraščiai, švieslentės ir panašūs dalykai turbūt nėra svarbūs ar išvis reikalingi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X