Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Apie kokią garso izoliaciją kalbate? Iš lauko nieko nesigirdi, nes nėra ten kam miške girdėtis. Iš kito aukšto ar kito vagono irgi nelabai kas girdisi, nors gal man nepasitaikė su šūkaujančiais keleiviais važiuot.
    Pagrinde triukšmas iš vagonų sudūrimų, kur nėra išvis jokios izoliacijos. Yra durys tarp keleivių slaono, bet jos dažnai darinejasi judant keleiviams ir realiai gaunasi nuolatinis ypač erzinantis triukšmas. Bet koks normalus net paprasčiausias priemiestinis šiuolaikinis traukinys (2000 ir vėliau) turi triukšmo izoliaciją tokiose situacijose. Tokie bajeriai yra visiškas wtf ir nepriimtinas dalykas.

    Comment


      Sunku suprast apie kokį komfortą tu čia kalbi, vieninteliai nepatogūs LG traukiniai, tai 620M Pesos su miesto autobuso sėdynėm. Nu gal dar rusiški RA2.

      Ir šiaip kiek vakaruose esu važiavęs (aišku negaliu lygint su tokiu profu kaip tu), LTG dar viskas labai normaliai, aišku ten yra ir komfortiškesnių traukinių, bet visokiuose priemiesčiuose ten 1990m lygio autobusų komfortas vyrauja , negana to, dar ir susigrūdus stovėt reikia.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Pritariu, aš po patirties važiuojant į Marcinkonis prieš 5 metus daugiau niekada nevažiavau LG apskritai, jausmas kaip grįžus atgal kokius 50 metų.
        Prieš 50 metų DR2 ko gero nebuvo. Bet buvo pilna DR1. Su mediniai bilietais ir mediniais suolais.
        Bet užtai gražūs, vistik vengrai nebuvo susipykę su estetika.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Sunku suprast apie kokį komfortą tu čia kalbi, vieninteliai nepatogūs LG traukiniai, tai 620M Pesos su miesto autobuso sėdynėm. Nu gal dar rusiški RA2.

          Ir šiaip kiek vakaruose esu važiavęs (aišku negaliu lygint su tokiu profu kaip tu), LTG dar viskas labai normaliai, aišku ten yra ir komfortiškesnių traukinių, bet visokiuose priemiesčiuose ten 1990m lygio autobusų komfortas vyrauja , negana to, dar ir susigrūdus stovėt reikia.
          Negi sunku perskaityti? Triukšmas, nėra AC, klaikios 3 klasės kėdės (DR2, 620M).

          Comment


            Aš nelabai suprantu, ar John'o ausys tokios jautrios ar kas? Normali ta garso izoliacija tose Škodose, nesiskiria nei nuo Lenkijoje važinėjančių Pesų, nei nuo Vokietijoje tų pačių Bombardier/Siemens pagamintų Class 425. Net palyginus su JK važinėjančiais CAF ar Hitachi pagamintais tarpmiestiniais traukiniais (kurie šiaip jau, bent jau iš mano patirties, yra kokybės etalonas) nėra kažkokio garso izoliacijos skirtumo.

            Parašė John Rodyti pranešimą

            Negi sunku perskaityti? Triukšmas, nėra AC, klaikios 3 klasės kėdės (DR2, 620M).
            Akivaizdžiai nesi važinėjęs priemiestiniais traukiniais Lenkijoje ar net toje pačioje JK, kur šitos problemos dažnai egzistuoja net ir visiškai kapitaliai atrenovuotuose traukiniuose
            Paskutinis taisė Elis; 2021.07.21, 15:48.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Negi sunku perskaityti? Triukšmas, nėra AC, klaikios 3 klasės kėdės (DR2, 620M).
              Labai subjektyvūs tavo vertinimai. Tikrai nėra tragedijos, kurią bandai čia visur kaišiot. Aš lyginu su kitom vakarų šalim, kur priemiestyje nevažinėja kažkas geriau, netgi dar blogiau.
              Kur LT tikra tragedija- tai rajoniniai autobusų parkai, ten tikrai didelis protu nesuvokiamas laužynas.

              Comment


                Parašė Elis Rodyti pranešimą
                Aš nelabai suprantu, ar John'o ausys tokios jautrios ar kas? Normali ta garso izoliacija tose Škodose, nesiskiria nei nuo Lenkijoje važinėjančių Pesų, nei nuo Vokietijoje tų pačių Bombardier/Siemens pagamintų Class 425. Net palyginus su JK važinėjančiais CAF ar Hitachi pagamintais tarpmiestiniais traukiniais (kurie šiaip jau, bent jau iš mano patirties, yra kokybės etalonas) nėra kažkokio garso izoliacijos skirtumo.



                Akivaizdžiai nesi važinėjęs priemiestiniais traukiniais Lenkijoje ar net toje pačioje JK, kur šitos problemos dažnai egzistuoja net ir visiškai kapitaliai atrenovuotuose traukiniuose
                UK priemiestinis traukiniais važinėjau maždaug 12 metų praktiškai kasdien. Būtent pagrinde iš ten ir darau tokius palyginimus
                "Kapitaliai atrenovuotų" traukinių Londone praktiškai nėra. Absoliuti duaguma yra post 2000 produktai.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                  Labai subjektyvūs tavo vertinimai. Tikrai nėra tragedijos, kurią bandai čia visur kaišiot. Aš lyginu su kitom vakarų šalim, kur priemiestyje nevažinėja kažkas geriau, netgi dar blogiau.
                  Kur LT tikra tragedija- tai rajoniniai autobusų parkai, ten tikrai didelis protu nesuvokiamas laužynas.
                  Vilnius-Kaunas šiaip nėra visai priemiestis. Vilnius-Klaipėda juo labiau. Kaip ir 2+ valandų kelionės DR1 laužais irgi nevisai ptiemiestinės.

                  Kaip yra rajoniniuose autobusų parkuose turbūt reiktų diskutuoti temoje apie rajoninius autobusų parkus.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    IMHO, čia yra demagogija.
                    Eurolines ar LUX Express nevažinėja su ЛАЗ, ПАЗ ar Ikarus. Net Šalčininkų autobusų parkas nevažinėja su ПАЗ.

                    Viskas, ką girdim paskutinius 30 metų iš LG - duokit babkių arba pjaunam maršrutus.
                    Ko LG nepadarė - neišsireikalavo kad geležinkelių infrastruktūra būtų finansuojama iš Kelių fondo ir kuro akcizų.
                    Čia ne demagogija. Traukinys tai ne autobusas. Autobusų parkai irgi maršrutu uždarinėjo ir tai, ką dabar turime, nė pusės to, kas buvo nesudaro.
                    Tarptautiniai maršrutai tai visai kitas segmentas. Vėlgi, geležinkeliai (keleivių vežimas) visoje Europoje nuostolingas. Nefinansuosi - neturėsi. LG uždarinėjo, nes valstybės politika buvo tokia. Gal reikia priminti, kai toks Abišala (premjeras) aiškino, kad pigiau visiems nupirkti po automobilį, nei keleivius vežioti traukiniais. Tas pats galiojo ir autobusams.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nu blemba, taigi kam aš tą straipsnį dėjau? Kokio velnio komentuoji, jei net nepasivarginai atsidaryti nuorodos? Gi juodu ant balto parašyta:

                      "Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, ieškinys gali būti motyvuotas noru konkurse dalyvauti pasiūlant „Škodos“ jau gaminamus traukinius, kurie neatitinka lūkesčių."
                      Geriau trumpai suformuluoti reikėjo, apie kokius traukinius kalbama, o ne versti skaityti piarinį straipsnį. Taigi, Škodos EJ575 ne prie ko. Ten kalbama apie tuos traukinius, kuriuos žadama įsigyti. O tai kita kalba. Aišku, kad EJ575 netinka maršrutui Vilnius - Klaipėda. Škoda siūlo tik priemiestinius ir regioninius, o į Klaipėda reikia ICE tipo.

                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Ne tai, kad grupė neuždirbtų iš krovinių vežimo, dalį ko galėtų naudoti keleivių vežimo kros-subsidijavimui.
                      Alio, taigi ES draudžia tokį subsidijavimą.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tada matyt DR2 keliaus laužan, o vietoj jų gal leis dyzelines Pesas, kurios dabar važiuoja Vilnius-Klaipėda. Tie traukiniai irgi ne kažką, nu bet vis geriau.
                        Pesos dar blogiau už DR1A. Nes jos skirtos maksimum iki 50 km ir ne daugiau 1 val kelionei. Sėdynes prastesnės nei DR1A, vietos sėdint jei daug keleivių kur kas mažiau. O ir kondicionieriai jau daugumoje neveikia...

                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Pagrinde triukšmas iš vagonų sudūrimų, kur nėra išvis jokios izoliacijos. Yra durys tarp keleivių slaono, bet jos dažnai darinejasi judant keleiviams ir realiai gaunasi nuolatinis ypač erzinantis triukšmas. Bet koks normalus net paprasčiausias priemiestinis šiuolaikinis traukinys (2000 ir vėliau) turi triukšmo izoliaciją tokiose situacijose. Tokie bajeriai yra visiškas wtf ir nepriimtinas dalykas.
                        Jei sėdi salone 2 aukšte ar pirmame uždarytuose skyriuose, tai jokio ten triukšmo nėra. Triukšmas tik sėdint 1,5 aukšte (virš vežimėlių).
                        Paskutinis taisė Al1; 2021.07.21, 16:27.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Vilnius-Kaunas šiaip nėra visai priemiestis. Vilnius-Klaipėda juo labiau. Kaip ir 2+ valandų kelionės DR1 laužais irgi nevisai ptiemiestinės.

                          Kaip yra rajoniniuose autobusų parkuose turbūt reiktų diskutuoti temoje apie rajoninius autobusų parkus.
                          Pagal atstumą ir pagal kelionės trukmę tikriausias priemiestis.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Alio, taigi ES draudžia tokį subsidijavimą.
                            Įmonei draudžia iš nepaskirstyto pelno skirti pinigų investicijoms į traukinius?
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą




                              Jei sėdi salone 2 aukšte ar pirmame uždarytuose skyriuose, tai jokio ten triukšmo nėra. Triukšmas tik sėdint 1,5 aukšte (virš vežimėlių).
                              Taip, ir to neturėtų būti t. y. triukšmo neturėtų būti niekur, kaip yra normaliuose traukiniuose. Kitas dalykas, kad net antrame aukšte EJ575 vibracijos ir triukšmas yra gerokai didesni, nei normaliuose priemiestiniuose traukiniuose iš normalių kompanijų.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Buvo laikai kai ir medinė D1 šoninė sėdynė buvo patogumo įsikūnijimas.

                                Senstu.
                                ER9 iki Kauno... O kada sekantis EJ?
                                Na bet jeigu naujas "modernus" turi mažiau patogias sėdynes, tai gal jaunėji? O gal tiesiog perkam pigų...


                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Įmonei draudžia iš nepaskirstyto pelno skirti pinigų investicijoms į traukinius?
                                  Draudžia. Todėl ir buvo reikalavimas arba atskirti finansus, arba įsteigti atskiras įmones, kad nebūtų galima kaip nors kryžmai finansuoti.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Taip, ir to neturėtų būti t. y. triukšmo neturėtų būti niekur, kaip yra normaliuose traukiniuose. Kitas dalykas, kad net antrame aukšte EJ575 vibracijos ir triukšmas yra gerokai didesni, nei normaliuose priemiestiniuose traukiniuose iš normalių kompanijų.
                                  Neturi ir taip nėra. Yra nepatogių vietų bet kokiuose traukiniuose. Vienos prie durų, kitos prie tualetų su kvapu ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Na bet jeigu naujas "modernus" turi mažiau patogias sėdynes, tai gal jaunėji? O gal tiesiog perkam pigų...
                                    Kiekvienam savos spalvos flomasteriai skanūs.
                                    Kaži kaip po valandos kelio girtum originalias ER9 sėdynes.

                                    Traukinys turi tokią malonią savybę, kad jis ilgas, ir atsikėlus iš savo vietos šias laikais jos niekas neužims

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Kiekvienam savos spalvos flomasteriai skanūs.
                                      Kaži kaip po valandos kelio girtum originalias ER9 sėdynes.

                                      Traukinys turi tokią malonią savybę, kad jis ilgas, ir atsikėlus iš savo vietos šias laikais jos niekas neužims
                                      ER9 tai autobusinės, ilgom kelionėm nelabai, bet LG turi ir blogesnių variantų

                                      Na aš ilgesnėse kelionėse tai arba klausau audioknygos arba filmą žiūriu tai kažkur vaikščioti nesinori.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Draudžia. Todėl ir buvo reikalavimas arba atskirti finansus, arba įsteigti atskiras įmones, kad nebūtų galima kaip nors kryžmai finansuoti.



                                        Neturi ir taip nėra. Yra nepatogių vietų bet kokiuose traukiniuose. Vienos prie durų, kitos prie tualetų su kvapu ir pan.
                                        Vėl tu meluoji. Normaliuose traukiniuose garso izoliacija net vagonų sujungimuose tokia, kad triukšmo praktiškai nulis.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          ER9 tai autobusinės, ilgom kelionėm nelabai, bet LG turi ir blogesnių variantų
                                          Na aš ilgesnėse kelionėse tai arba klausau audioknygos arba filmą žiūriu tai kažkur vaikščioti nesinori.
                                          Teko visai nesenai trumpas šešias valandas pasinaudoti autobuso paslaugomis. Nieko taip nelaukiau, kaip sustojimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X