Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kai iš 3-jų traukinių "padaro" vieną - tai ikrai nėra saugu.
    Kokiame maršrute taip padarė?

    Comment


      Cia jis turi omeny, kad fiziniai traukiniai padaromi kaip donorai, kol atvyks detales perkamos per viesuosius pirkimus.

      Comment


        Ačiū už nuomones, džiugu, kad jau ir nauja programėlė ne už kalnų. Bent jau šiuo aspektu artėjame prie vakarų Europos, reikia tikėtis, kad žadėtais 2025-aisiais bus jau ir Vilnius- Klaipėda elektrifikuoti, ir nauji traukiniai nupirkti.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Cia jis turi omeny, kad fiziniai traukiniai padaromi kaip donorai, kol atvyks detales perkamos per viesuosius pirkimus.
          Vadinasi kaip neretai - nusišnekėjo, nes naudotos detalės nėra dalykas, kuris padaro važiavimą nesaugiu.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Jokių įspūdžių. Aš dirbu gelžinkeliuose ir nepatariu važinėti Lietuvos geležinkelių traukiniais, nes tai yra nesaugu.
            O dergti į nuosavus batus, saugu?

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą
              O dergti į nuosavus batus, saugu?
              Dergti į savo įmonę yra normalu.

              Comment


                Sveiki. Šiandien teko važiuoti traukiniu Vilnius - Klaipėda. Traukinys plackartis, nustebino tai, jog lokomotyvas Siemens er-20. Palydovo klausiau apie tai. Sakė jog dabar pagrinde Siemensai vażinės, TEPai į tolimus reisus nebeleidžiami. Toks klausimas, nuo kada šis pokytis? Ir kiek liko TEPams iki nurašymo?
                Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                Comment


                  Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                  Sveiki. Šiandien teko važiuoti traukiniu Vilnius - Klaipėda. Traukinys plackartis, nustebino tai, jog lokomotyvas Siemens er-20. Palydovo klausiau apie tai. Sakė jog dabar pagrinde Siemensai vażinės, TEPai į tolimus reisus nebeleidžiami. Toks klausimas, nuo kada šis pokytis? Ir kiek liko TEPams iki nurašymo?
                  TEP70 nėra tokie seni, niekas neplanuoja jų nurašineti. Su jais yra kita bėda, jiems jau turi būti daromas kapitalinis remontas, o TEP70 kapitalinis remontas yra labai brangus. Tačiau kiek paskutinį kartą girdėjau, tai LTG Link’ui brangiai kainuoja LTG Cargo teikiama paslauga traukti Siemensais iki Klaipėdos, tai lyg planavo gal ir dabar planuoja keliems TEP70 daryti kapitalinį remontą, reisams į Klaipėdą.
                  Paskutinis taisė VidmantasK; 2022.04.25, 22:11.

                  Comment


                    TEP70 atsarginės dalys yra gaminamos Rusijoje/Baltarusijoje. Klausimų yra? - klausimų nėra.

                    Comment


                      Dėkui už atsakymus
                      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                      Comment


                        Is Modesto Skuodzio fb:

                        Lietuvoje turėsime naujas jungtis į Druskininkus, Palangą ir kitur, maršrutus į Rygą ir Varšuvą dar iki Rail Balticos (tikiuosi, vėliausiai kitąmet), o su Rail Baltica mūsų kaimynus pasieksime greičiau ir patogiau nei automobiliu.

                        Del europines jungties su Klaipeda:

                        dėl to dabar kaip tik vyksta intensyvūs pokalbiai su Europos Komisija.

                        Comment


                          Antrą kart per metus kyla traukinių bilietų kainos. Šį kart apie 15%, bet yra maršrutų, kur pakilo ir daugiau.
                          Vienas populiaresnių maršrutų Vilnius - Ignalina prieš metus kainavo 4,40. Pernai rugpjūtį kaina pasikeitė į 5,10, o nuo birželio 1 d. bilietas kainuos 6,30€.
                          Kitų maršrutų kainos irgi keisis. Vilnius - Kaunas nuo dabartinių 5,50 € / 6,40€ / 7,60€ kyla iki 6,60€ / 7,70€ / 9,10€. Vilnius - Klaipėda, darbo dienomis kainavęs 20€, kainuos 22,50€.

                          Comment


                            Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                            Is Modesto Skuodzio fb:

                            Lietuvoje turėsime naujas jungtis į Druskininkus, Palangą ir kitur, maršrutus į Rygą ir Varšuvą dar iki Rail Balticos (tikiuosi, vėliausiai kitąmet), o su Rail Baltica mūsų kaimynus pasieksime greičiau ir patogiau nei automobiliu.

                            Del europines jungties su Klaipeda:

                            dėl to dabar kaip tik vyksta intensyvūs pokalbiai su Europos Komisija.
                            Dėl Palangos pamenu, kad lyg labai nepatogioj vietoj stotis planuota?

                            Comment


                              Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                              Is Modesto Skuodzio fb:
                              Iš ko FB?

                              Anyway, kalbos apie Druskininkus yra kliedesiai. Arba ministras tyčia rašo vaflius arba yra ant tiek glušas, kad nesuvokia, kad normali jungtis į Druskininkus kainuos, grubiai jamant, apie melejardą pinigų, kurių, be jokios abejonės, nėrea ir nebus.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Iš ko FB?

                                Anyway, kalbos apie Druskininkus yra kliedesiai. Arba ministras tyčia rašo vaflius arba yra ant tiek glušas, kad nesuvokia, kad normali jungtis į Druskininkus kainuos, grubiai jamant, apie melejardą pinigų, kurių, be jokios abejonės, nėrea ir nebus.
                                Nelabai suprantu kodėl reikia milijardo geležinkeliui į Druskininkus?

                                Jau yra geležinkelis ar jo pagrindai į Druskininkus. Nauja kažkur 20 km trasa per negyvenamą girią eitų palei Baltarusijos siena. Ten užtektų vienbėgio geležinkelio, galima ir elektrifikacijai sutaupyti paleidžiant dyzelinį traukinį bent jau kol kas. Nebent kažkokia ambicinga ateities jungtis Vilnius-Druskininkai-Gardinas-Balstogė-Varšuva tada gal ir milijardas+. Jei ir atsiras tokia jungtis tai užtektų ištiesinti esamą 19 amžiaus statybos geležinkelį, o Druskininkai galėtų turėti jungtis Marcinkonys-Druskininkai; Druskininkai-Gardinas.

                                Palangos jungtis atrodo komplikuotesnė dėl žymiai didesnio gyventojų tankumo, ten normalus atvedimas į miestą gali ir tunelį kainuoti, o nuo Klaipėdos galima būtų tramvajų-traukinį paleisti, kuris eitų planuojama Klaipėdos BRT trasa+nauja trasa.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.28, 03:08.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Iš ko FB?

                                  Anyway, kalbos apie Druskininkus yra kliedesiai. Arba ministras tyčia rašo vaflius arba yra ant tiek glušas, kad nesuvokia, kad normali jungtis į Druskininkus kainuos, grubiai jamant, apie melejardą pinigų, kurių, be jokios abejonės, nėrea ir nebus.
                                  Mariaus Skuodzio, atsiprasau

                                  Comment


                                    Geležinkeliai jau nebe pelninga įmonė, o iš biuždeto dotacijų gyvenanti, ir tokie svaičiojimai apie keleivių pervežimus, kurie jokio pelno niekada neduoda. Iš kur pinigai? Riebiais ir ramiais laikais jų nebuvo, o dabar iš kur atsiras? Įstatymas jau priimtas dėl autobusų naudojimo geležinkelio pervežimuose. Žiūrėkite, kad metų bėgyje nepradėtų uždarinėti kai kurių maršrutų ir keisti juos autobusais...

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Nelabai suprantu kodėl reikia milijardo geležinkeliui į Druskininkus?

                                      Jau yra geležinkelis ar jo pagrindai į Druskininkus. Nauja kažkur 20 km trasa per negyvenamą girią eitų palei Baltarusijos siena. Ten užtektų vienbėgio geležinkelio, galima ir elektrifikacijai sutaupyti paleidžiant dyzelinį traukinį bent jau kol kas. Nebent kažkokia ambicinga ateities jungtis Vilnius-Druskininkai-Gardinas-Balstogė-Varšuva tada gal ir milijardas+. Jei ir atsiras tokia jungtis tai užtektų ištiesinti esamą 19 amžiaus statybos geležinkelį, o Druskininkai galėtų turėti jungtis Marcinkonys-Druskininkai; Druskininkai-Gardinas.

                                      Palangos jungtis atrodo komplikuotesnė dėl žymiai didesnio gyventojų tankumo, ten normalus atvedimas į miestą gali ir tunelį kainuoti, o nuo Klaipėdos galima būtų tramvajų-traukinį paleisti, kuris eitų planuojama Klaipėdos BRT trasa+nauja trasa.
                                      Pažiūrėkim.
                                      1. Pačios linijos (bėgių, signalizacijos, stočių, visos kitos infrastruktūros) tiesimas Marcinkonys-Druskininkai
                                      2. Vilnius-Varėna kapitalinis remontas ir kiti darbai, kurie leistų traukiniams ten realiai važiuoti 120km/h. Dabar jie ten velkasi 70-80km/h daugelyje ruožų.
                                      3. Varėna-Marcinkonys kapitalinis remontas, signalizacijos įrengimas, stočių ir kitos būtinos infrastruktūros rekonstrukcijos.

                                      Žodžiu, realiai reiktų rekonstruoti visą Vilnius-Marcinkonys ruožą + tiesti naują ruožą Marcinkonys-Druskininkai.

                                      Kokia, tavo manymu, gautųsi suma, turint omeny paskutinį (galimai dar nepasibaigusį) statybinių medžiagų subrangimą?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Pažiūrėkim.
                                        1. Pačios linijos (bėgių, signalizacijos, stočių, visos kitos infrastruktūros) tiesimas Marcinkonys-Druskininkai
                                        2. Vilnius-Varėna kapitalinis remontas ir kiti darbai, kurie leistų traukiniams ten realiai važiuoti 120km/h. Dabar jie ten velkasi 70-80km/h daugelyje ruožų.
                                        3. Varėna-Marcinkonys kapitalinis remontas, signalizacijos įrengimas, stočių ir kitos būtinos infrastruktūros rekonstrukcijos.

                                        Žodžiu, realiai reiktų rekonstruoti visą Vilnius-Marcinkonys ruožą + tiesti naują ruožą Marcinkonys-Druskininkai.

                                        Kokia, tavo manymu, gautųsi suma, turint omeny paskutinį (galimai dar nepasibaigusį) statybinių medžiagų subrangimą?
                                        Turėjau omeny Vilnius-Marcinkonys iš vis nieko nedaryt, tik Varėna-Marcinkonys sutvarkyti. Nauja trasa tai ką žinau, jei visiškai spėt, tai iki keliasdešimt milijonų Įsivaizdavau gana primityvų variantą, kai tiesiog sukalami bėgiai ir iškertamas miškas palei Baltarusijos sieną, o Druskininkų apylinkėse jau yra senų bėgių pagrindai, ten tik paruošti ir sukalti bėgius, tam tikra suma normalios stoties Druskininkuose įrengimas, kuri būtų šalia esamos Druskininkų AS

                                        Tiesa, jei rimtai kalbam apie milijardą tai tada iš vis geras klausimas ar apsimoka tiesti. Nebent for fun geležinkelį 80 km/h greičiu Vilnius-Druskininkai, tada nereiks milijardo, bet greičiausiai sunkiai pakonkuruotų su automobiliu.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.28, 23:53.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Turėjau omeny Vilnius-Marcinkonys iš vis nieko nedaryt, tik Varėna-Marcinkonys sutvarkyti.
                                          Tokiu atveju beprasmiška statyti tokią liniją, nes kelionės trukmė būtų per ilga ir tam neverta mėtyti pinigų. Jeigu norim serviso Vilnius-Druskininkai, tai jis turi būti normalus ir suteikti galimybę visuose ruožuose (galbūt išskyrus stotis ar kelynus) važiuoti 120km/h, kas leistų nuo Vilniaus iki Druskininkų nuvažiuoti per maždaug pusantros valandos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X