Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jeigu žinotų, tokių kuriozų, kaip aprašyta kitų forumiečių, nebūtų.
    Dėl problemų kalta technika, o ne tos technikos vartotojai.
    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

    Comment


      ŠAUNUOLIAI - tik tokie problemų sprendimo būdai gali užkirst kelią nepagrįstai LG keleivių vežimo naikinimo savivalei

      Comment


        O Vyriausybė irgi nusišalina nuo to reikalo, apskritai visas VT praktiškai paliktas savieigai... Šalyse į kurias lygiuojamės, mokamos dotacijos ir t.t.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Jau sukurta ir peticija.. http://www.peticijos.com/signatures/...skis_siauliai/

          Comment


            Na štai! Pavyko! http://www.grokiskis.lt/temos/aktual...vo-ir-vaziuos-

            Comment


              Sveikinimai

              Comment


                Bet LG puslapyje, prie informacijos apie tvarkaraščių pakeitimus, vis dar yra pranešimas apie maršruto atšaukimą. Manau, kad dar nepatvirtinta informacija, apie traukinio palikimą. Tvarkaraščiuose jo irgi neranda...

                Comment


                  Greičiausiai LG padarys, taip kaip norės, nežiūrint į visas peticijas ir seimūno Vytauto Saulio pastangas. Tiesiog, LG ( ten sėdinčiai sovietinei šaikai ) reikia kažkaip praplauti pinigus, taip pat kaip su kitais maršrutais buvo.
                  Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                  Comment


                    Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                    Greičiausiai LG padarys, taip kaip norės, nežiūrint į visas peticijas ir seimūno Vytauto Saulio pastangas. Tiesiog, LG ( ten sėdinčiai sovietinei šaikai ) reikia kažkaip praplauti pinigus, taip pat kaip su kitais maršrutais buvo.
                    Būtent, o per minusinę veiklą sau į kišenę neįsidėsi - va kroviniai - kas kita. Tegul tik nesimaišo keleiviniai jiems po kojomis...

                    Visam pasaulyje kelevinius traukinius praleidžia krovininiai tik pas mus - pirmenybė kroviniams... juk į Šiaulius ar Klaipėdą ar net Rygą neturim reisų dažnesnių todėl, kad "nesimaišytų pelningam IR SKAIDRIAM krovinių verslui"

                    Comment


                      Ką tik patikrinau informaciją LG puslapyje, apie maršruto Šiauliai - Rokiškis pakeitimus. Vėl viskas, kaip buvo. Įdomu, kaip seimo nariui pavyko paveikti tam tikrus asmenis dėl šio maršruto. Tikriausiai turėjo neblogą svertą

                      Comment


                        Tai gal iki savivaldybių rinkimų atidėjo panaikinimą
                        N N N

                        Comment


                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Ką tik patikrinau informaciją LG puslapyje, apie maršruto Šiauliai - Rokiškis pakeitimus. Vėl viskas, kaip buvo. Įdomu, kaip seimo nariui pavyko paveikti tam tikrus asmenis dėl šio maršruto. Tikriausiai turėjo neblogą svertą
                          Gal tai, kad tiek Dailydka, tiek Saulis yra socdemai?
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Gal tai, kad tiek Dailydka, tiek Saulis yra socdemai?
                            Kas reiškia, kad dėl vieno politiko reitingų yra per šilumvežio kaminą vėjais leidžiami valstybei priklausančios bendrovės pinigai.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Kas reiškia, kad dėl vieno politiko reitingų yra per šilumvežio kaminą vėjais leidžiami valstybei priklausančios bendrovės pinigai.
                              Kaip supratau esi už maršrutų panaikinimą, kurie yra reikalingi ne viena ar dviem žmonėms, o tam tikros gyvenvietės bendruomenei. Be to panaikinimas neduotų didesnės naudos, nei galimybė atimt iš kelių žmonių darbą, bei, gal būt, nurašyt riedmenis. O gal vis gi nori jiems suteikt progą dar daugiau nusirašyt į savo kišenes?

                              P.S. tuo maršrutu dažniausiai dirba automotrisė, ir tikrai ji tiek daug pinigų nesudegina, kaip šilumvežis.
                              Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                              Comment


                                Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                                Kaip supratau esi už maršrutų panaikinimą, kurie yra reikalingi ne viena ar dviem žmonėms, o tam tikros gyvenvietės bendruomenei.
                                Atiminėti iš žmonių tokią galimybę yra blogai, bet kas kompensuos geležinkeliams nuostolius dėl šito maršruto aptarnavimo? Kodėl nei vyriausybė, nei savivaldybė nepasako konkrečiai: "X reisai į dieną, Y pinigų subsidijų"?
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                                  Kaip supratau esi už maršrutų panaikinimą, kurie yra reikalingi ne viena ar dviem žmonėms, o tam tikros gyvenvietės bendruomenei. Be to panaikinimas neduotų didesnės naudos, nei galimybė atimt iš kelių žmonių darbą, bei, gal būt, nurašyt riedmenis. O gal vis gi nori jiems suteikt progą dar daugiau nusirašyt į savo kišenes?

                                  P.S. tuo maršrutu dažniausiai dirba automotrisė, ir tikrai ji tiek daug pinigų nesudegina, kaip šilumvežis.
                                  Gyvenvietės bendruomenei. Tai gal "gyvenvietės bendruomenė" norėtų susimokėt už jai reikalingo maršruto išlaikymą? Ar čia viskas pagal sistemą "reikia mums, mokėkit jūs"?

                                  Pagraudenimai apie darbą aišku labai spaudžiantys ašarą, bet reikia pastebėt, kad realios vertės nekuriančių darbo vietų išlaikymas vien socialiniais motyvais irgi nėra visai tai, kuo LG turėtų rūpintis.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    Litrail.lt puslapyje jau ištaisyta informacija. Šiauliai-Rokiškis kaip važiavo, taip ir važiuos.

                                    Comment


                                      Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                      Gyvenvietės bendruomenei. Tai gal "gyvenvietės bendruomenė" norėtų susimokėt už jai reikalingo maršruto išlaikymą? Ar čia viskas pagal sistemą "reikia mums, mokėkit jūs"?

                                      Pagraudenimai apie darbą aišku labai spaudžiantys ašarą, bet reikia pastebėt, kad realios vertės nekuriančių darbo vietų išlaikymas vien socialiniais motyvais irgi nėra visai tai, kuo LG turėtų rūpintis.
                                      Piktintis šioje vietoje reikėtų, ne dėl to, kad traukinys toliau važinės nuostolingu maršrutu... Man keista, kodėl nesipiktinama, kad LG "plauna" pinigus ir išlaidas nurašo į keleivių vežimo nuostolius. Visų stočių remontai finansuojami iš keleivių vežimo direkcijos lėšų.

                                      P.S. Lietuvoje gal tik vienas traukinių maršrutas nėra nuostolingas; Vilnius - Kaunas. Tai anot kai kurių asmenų, tada reikia visus maršrutus nutraukti...

                                      P.P.S. Kaip vienas forumo narys pastebėjo, "derybininkas" ir LG vadovas yra iš tos pačios partijos. Tikėtina, kad "derybininkas" kandidatuos į Rokiškio merus. Tai nenustebčiau, kad visas šis šurmulys, dėl maršruto panaikinimo, buvo surežisuotas. Kažkaip per daug lengvai pavyko įtikinti dėl maršruto išsaugojimo.

                                      Comment


                                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                                        Piktintis šioje vietoje reikėtų, ne dėl to, kad traukinys toliau važinės nuostolingu maršrutu... Man keista, kodėl nesipiktinama, kad LG "plauna" pinigus ir išlaidas nurašo į keleivių vežimo nuostolius. Visų stočių remontai finansuojami iš keleivių vežimo direkcijos lėšų.

                                        P.S. Lietuvoje gal tik vienas traukinių maršrutas nėra nuostolingas; Vilnius - Kaunas. Tai anot kai kurių asmenų, tada reikia visus maršrutus nutraukti...

                                        P.P.S. Kaip vienas forumo narys pastebėjo, "derybininkas" ir LG vadovas yra iš tos pačios partijos. Tikėtina, kad "derybininkas" kandidatuos į Rokiškio merus. Tai nenustebčiau, kad visas šis šurmulys, dėl maršruto panaikinimo, buvo surežisuotas. Kažkaip per daug lengvai pavyko įtikinti dėl maršruto išsaugojimo.
                                        Pinigų plovimas yra tada, kai nelegaliai uždirbti pinigai parodomi kaip gauti iš kokios nors legalios veiklos. Todėl nu būkit malonūs, nekalbėkit apie pinigų plovimą vienam sakinyje su nuostoliais - labai jau paikai atrodo. Kitas dalykas tas, kad stočių pastatų remontus yra labai logiška prirašyt Keleivių vežimo direkcijai - nu krovinių lyg laukiamosiose salėse dar niekas nesandėliuoja. Kitas dalykas, kad ir tie stočių atnaujinimai pinigine išraiška mizeris yra palyginus su rimtais infrastruktūros projektais.

                                        Lietuvoje pilnai gali būti pelningi Vilnius - Kaunas ir Vilnius - Klaipėda, galbūt ir Vilnius - Trakai, Kaunas - Marijampolė, Kaunas - Šiauliai. Ir valio, jei LG sugeba pasiimti iš jų pinigus (tą jie sugeba ne visada), tie maršrutai gali gyventi pagal normalią ekonominę logiką be kažkokio išorinio kišimosi. Tuo tarpu tie, kurie pagal ekonominę logiką išgyventi negali (nes nėra keleivių) turėtų būti finansuojami savivaldybių, jeigu joms jie atrodo reikalingi. Užtikrinti VT į visokius užkampius čia jau jų darbas, o ne LG.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Lietuvoje pelningas yra TIK VIENAS traukinių maršrutas.
                                          Truputi apie stočių remontus. Įdomu, ar bent jau įsivaizduojate kokios sumos skiriamos? Manau, kad ne... Obelių stotis buvo sutvarkyta už keleivių direkcijos pinigus, nors jau tada keleiviniai traukiniai tada pro ją nebevažiavo. O praėjus metams - uždaryta. Remontas kainavo truputi daugiau nei 1 000 000 lt. Taip pat buvo suremontuotos Rokiškio, Skapiškio, Kupiškio stotys ir jų prieigos. Nors jau seniai nuspręsta, kad jos bus uždarytos. Link to po truputi judama. Jau dabar šiame ruože traukinių eismas valdomas centralizuotai. Reikia nepamiršti, kad stotys pirmiausiai skirtos traukinių eismo organizavimui. Keleivių salės jose užima minimalų plotą, lyginant su pastatu.

                                          Pagal kai kurių asmenų filosofiją, kad savivaldybės turi apmokėti traukinių maršrutus, galima išsireikšti kitaip. Jei nori, kad savivaldybė sutvarkytų duobėtą namo kiemą ar atnaujintų perėją, tai susimokėk pats. Juk tau to reikia.

                                          Yra toks dalykas, kaip visuomenės interesas. Bet patys LG nerodo didelės iniciatyvos populiarinti savo maršrutus. Tai taip ir gaunasi, kad jie uždarinėjami.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X