Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kur galima pamatyt sąrašėlį stočių, kuriuose yra bilietų kasos? Ar bent jau kažkokį indikavimą prie stoties pavadinimo apie kasų buvimą ar nebuvimą?

    Turbūt pats ir atsakysiu: http://www.litrail.lt/bilietai (tik darbo laikų trūksta). Nustebau, kad Palemonas ne, nors stotis lyg padori.
    Paskutinis taisė Gator; 2014.10.09, 23:42.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Kur galima pamatyt sąrašėlį stočių, kuriuose yra bilietų kasos? Ar bent jau kažkokį indikavimą prie stoties pavadinimo apie kasų buvimą ar nebuvimą?

      Turbūt pats ir atsakysiu: http://www.litrail.lt/bilietai (tik darbo laikų trūksta). Nustebau, kad Palemonas ne, nors stotis lyg padori.
      Aš lygiai taip nustebau 2008 metais, kai remontui uždarė Kauno tunelį, ir traukiniu Vilnius-Šeštokai tekdavo važiuoti iš Palemono.
      Aplink buvusį Palemono stoties pastatą (kuriame dabar "Gelsaugos" padalinys ir dar kažkas, o stoties budėtojas nežinau kur) vaikštinėjau, kol pro vienas duris išėjo apsauginis ir nelabai mandagiai paklausį "ko nori?". Principingai atsakiau "noriu iš čia traukiniu važiuoti į Šeštokus ir ieškau bilietų kasos". Tada jis jau mandagiau paaiškino, į kurį kelią tas traukinys atvažiuos ir pasakė, kad bilietai parduodami trakinyje). Kelionėje tada nesusipratimo nepatyriau, o "Gelsaugos" apsauginiai dabar mandagesni.
      Kažkiek keistai atrodo, kai bilietų kasos nėra nedidelėje geležinkelio su neypatingai traukinių eismu stotyje (ne stotelėje), kur kasininko pareigas atliktų traukinių eismo valdymu neapkrautas stoties budėtojas. Pavyzdys - stotys Vinčai, Mauručiai, Senieji Trakai, Rūdiškės, gal būt dar Šeštokai...

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Aš lygiai taip nustebau 2008 metais, kai remontui uždarė Kauno tunelį, ir traukiniu Vilnius-Šeštokai tekdavo važiuoti iš Palemono.
        Aplink buvusį Palemono stoties pastatą (kuriame dabar "Gelsaugos" padalinys ir dar kažkas, o stoties budėtojas nežinau kur) vaikštinėjau, kol pro vienas duris išėjo apsauginis ir nelabai mandagiai paklausį "ko nori?". Principingai atsakiau "noriu iš čia traukiniu važiuoti į Šeštokus ir ieškau bilietų kasos". Tada jis jau mandagiau paaiškino, į kurį kelią tas traukinys atvažiuos ir pasakė, kad bilietai parduodami trakinyje). Kelionėje tada nesusipratimo nepatyriau, o "Gelsaugos" apsauginiai dabar mandagesni.
        Kažkiek keistai atrodo, kai bilietų kasos nėra nedidelėje geležinkelio su neypatingai traukinių eismu stotyje (ne stotelėje), kur kasininko pareigas atliktų traukinių eismo valdymu neapkrautas stoties budėtojas. Pavyzdys - stotys Vinčai, Mauručiai, Senieji Trakai, Rūdiškės, gal būt dar Šeštokai...
        Deja, bet Šeštokuose kasos jau nebeprireiks....

        Comment


          nei viena is minetu stociu jau nebeturi bilietu kasu. paskutine ,, krito '' Rudiskese.

          Comment


            M633, M635 Vilnius-Kirtimai bilieto kaina 1,10lt. Tuo tarpu iki artimesnės stotelės "Oro Uostas"-2,50lt. Įdomus paradoksas

            Comment


              Parašė pashkiss Rodyti pranešimą
              M633, M635 Vilnius-Kirtimai bilieto kaina 1,10lt. Tuo tarpu iki artimesnės stotelės "Oro Uostas"-2,50lt. Įdomus paradoksas
              Tai ne paradoksas, o spec.tarifas.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Tai ne paradoksas, o spec.tarifas.
                Lengvata/skatinimo priemonė džankiams ar nacmažumoms?

                Comment


                  Parašė r08n Rodyti pranešimą
                  Lengvata/skatinimo priemonė džankiams ar nacmažumoms?
                  Atvirkščiai - papildomi pinigai iš važiuojančių į/iš oro uosto.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Kalbant apie artimesnes stoteles va kokį paradoksą aptikau:

                    Kaunas-Vilnius
                    16Lt
                    Amaliai - Vilnius
                    15,10Lt
                    Palemonas - Vilnius
                    14,60Lt

                    Kaunas-Vilnius
                    18Lt
                    Amaliai - Vilnius
                    18,30Lt
                    Palemonas - Vilnius
                    17,70Lt

                    Comment


                      Atsitiktinai naršydamas radau žmogaus atsiliepimą apie Lietuvos Geležinkelius. Pateikiu netaisytą atsiliepimą - "Labai noriu pagirti personalą, 2014-10-15 dieną traukiniu kurio nr 759 reisu Vilnius-Kaišiadorys- Kaunas, teko stebėti puikų personalo pasirengima, malonų bendradarbiavimą ir pagalbą dviems vaikams kurie įsėdo ne į tą traukinį (jie norėjo išlipti Kariotiškėse) traukiniui pajudėjus vyresnysis iš vaikų suprato kad įsėdo ne į tą traukinį, kreipės i kontrolierių, šis kažkur išėjo sužinojo ką daryt. Atvedė vyresnį konduktorių jie vaikam paaiškino kad teks važiuot iki Kaišiadorių o tada persėsti į kitą traukinį. Vėliau priėjo davė surašytą lapą kelintą valandą ir į kokį traukinį sėsti kad nuvyktų kur jiem reikia. Susiskambino su kondukturiu iš kito traukinio kad juos sutiktų, nežinau gal ir bilietu tuo pačiu važiyot galės šito nesakė, tik patarė bilieto neišmesti. Labai maloniai kantriai ir rūpertingai pasielgė traukinio personalas, kai tuo tarpu pilname vagone visi stebėjo situaciją ir niekas vaikų nė nepadrasino. Dėmesys klientams buvo parodytas labai didelis.Sėkmės darbe jūsų personalui ir kelyje."

                      Pasirodo ne iš niekur atsiradę yra apkalbos apie tai, kad Elektrinių traukinių depe esanti komanda tikrai neblogai dirba. Džiugu skaityti tokius komentarus.

                      Comment


                        Virtualus turas po traukinius:

                        http://www.litrail.lt/virtualus-turas-traukiniuose

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kalbant apie artimesnes stoteles va kokį paradoksą aptikau:

                          Kaunas-Vilnius
                          16Lt
                          Amaliai - Vilnius
                          15,10Lt
                          Palemonas - Vilnius
                          14,60Lt

                          Kaunas-Vilnius
                          18Lt
                          Amaliai - Vilnius
                          18,30Lt
                          Palemonas - Vilnius
                          17,70Lt
                          Kazkas neitiketino Ka pakuomentuotu idomi LG

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kalbant apie artimesnes stoteles va kokį paradoksą aptikau:

                            Kaunas-Vilnius
                            16Lt
                            Amaliai - Vilnius
                            15,10Lt
                            Palemonas - Vilnius
                            14,60Lt

                            Kaunas-Vilnius
                            18Lt
                            Amaliai - Vilnius
                            18,30Lt
                            Palemonas - Vilnius
                            17,70Lt
                            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                            Kazkas neitiketino Ka pakuomentuotu idomi LG
                            Paprasčiausiai - buvo padaryta klaida. Dabar ji ištaisyta - www.litrail.lt
                            greitojo traukinio antros klasės bilieto kainą iš Amalių į Vilnių rodo 17,90Lt / 5,18EUR.

                            Comment


                              nuo 1 sausio uzdaras keleivinis marsrutas Vilnius-Stasylos

                              Comment


                                Iki Lydos bus?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  OFICIALUS RAŠTAS:

                                  Nuo sausio 1d. nebelieka keleivinių į Stasylas ir Rokiškį. Nuo vasaros labai realu, kad ir į Marcinkonis....

                                  LG darosi visiška krovinių vežimo įmonė....

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    OFICIALUS RAŠTAS:

                                    Nuo sausio 1d. nebelieka keleivinių į Stasylas ir Rokiškį. Nuo vasaros labai realu, kad ir į Marcinkonis....

                                    LG darosi visiška krovinių vežimo įmonė....
                                    Spėjau pasivėžinti iki Stasylų, reikia bandyti spėti iki Rokiškio. Visa bėda, kad per vieną dieną iš Kauno tą padaryti labai sunkiai įmanoma.

                                    Comment


                                      Na būkim realistai, demografinė situacija blogėja.
                                      Tušti ne tik traukiniai, bet ir autobusai.

                                      O dėl Rokiškio - tai gal iki Panevėžio paliks?
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2014.12.13, 17:16.

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        OFICIALUS RAŠTAS:

                                        Nuo sausio 1d. nebelieka keleivinių į Stasylas ir Rokiškį. Nuo vasaros labai realu, kad ir į Marcinkonis....

                                        LG darosi visiška krovinių vežimo įmonė....
                                        Keistas sprendimas dėl Rokiškio. Kada tenka važiuoti šiuo maršrutu, visuomet Panevėžyje įlipa 20 -30 keleivių. Tiek pat būna atvykstančių ir į Panevėžį. Ne kartą traukinys Šiaulius pasiekia pilnut pilnutėlis

                                        Comment


                                          Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                                          Keistas sprendimas dėl Rokiškio. Kada tenka važiuoti šiuo maršrutu, visuomet Panevėžyje įlipa 20 -30 keleivių. Tiek pat būna atvykstančių ir į Panevėžį. Ne kartą traukinys Šiaulius pasiekia pilnut pilnutėlis
                                          Daug keistų sprendimų LG politikoje. Neva dėl "Rail Baltica" didelių išlaidų reik karpyti, bet atsiprašau, ar ne didžioji dalis lėšų buvo skirta iš ES...

                                          Kam tuomet reikėjo remontuot Obelių geležinkelio stotį, netrukus po to - Rokiškio, kad dabar uždaryti???

                                          Pinigų plovimo mechanizmas ir tiek...
                                          Paskutinis taisė statyba; 2014.12.13, 19:29.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X