Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl nenusipirkus bilieto iš anksto? Dabar nereikia eiti į kasą, galima nusipirkti internetu. Ir visi bus patenkinti - keleivis ramus dėl kelionės, LG gali planuoti vagonų skaičių.
    Na taip, nusipirkti bilietą iš anksto - viena iš alternatyvų, tačiau tikriausiai ne visiems taip plačiai prieinama. Pagyvenę žmonės, pensininkai, senoliai vargu bau dažnas naudojasi internetu ir e-technologijomis, o jie taip pat keliauja traukiniais, antra vertus gyvenimas vyksta ne tik pagal planą (tuo jis ir žavus), gali sugalvot važiuoti ir ekspromtu, tiesiog čia ir dabar ir vykti į stotį, arba tarkim keliauja užsieniečiai traukiniais, lanko miestus, o čia dar reikia sugalvoti kada, kur, kokiu traukiniu keliausi ir nusipirkti bilietus, ir be viso to dar žinoti, kad tokioje nedidelėje šalyje su iki skausmo primityviu keleiviniu geležinkeliu su keliais pagrindiniais krašto maršrutais (neskaičiuojant priemiestinių) ir primityviais riedmenim (apie Europą nekalbu, jau net RU naujos kartos traukiniais lenkia) dar negausi vietos patekti į traukinį...
    Tai jau tikrai, kad LG palengvintų "planavimą", planinėj ekonomikoj jau gyvenom, kai kas matyt neatsikrato senų įpročių ar praktikos užuot žiūrėję realijų ir greito, dinamiško veikimo ir sprendimų priėmimo...
    Beje, Kėdainių stoties kasininkė paliudijo, kad tokia situacija kartojasi beveik kiekvieną savaitgalį, ir kad jie praneša netilpusių keleivių skaičių, ir tai daro gana jau seniai. Tik vat niekas nesikeičia, balsas iki Dievo (LG atsakingų darbuotojų) nenueina, kam kažką keisti, jei ir taip gerai: traukinys eina, pradinėj A stoty keleiviai įlipo, galutinėj stoty B jie išlipo, na o pakeliui... o pakeliui - kam įdomu...
    Paskutinis taisė Audriuz; 2015.07.20, 22:31.

    Comment


      Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
      Tai jau tikrai, kad LG palengvintų "planavimą", planinėj ekonomikoj jau gyvenom, kai kas matyt neatsikrato senų įpročių ar praktikos užuot žiūrėję realijų ir greito, dinamiško veikimo ir sprendimų priėmimo...
      Ir kaip tu įsivaizduoji galimybę likus 10min iki traukinio išvykimo iš Vilniaus prikabinti prie jo pappildomą vagoną? Planavimas visada buvo, yra ir bus visose normaliose įmonęse (ir rytuose ir vakaruose).
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Ir kaip tu įsivaizduoji galimybę likus 10min iki traukinio išvykimo iš Vilniaus prikabinti prie jo pappildomą vagoną? Planavimas visada buvo, yra ir bus visose normaliose įmonęse (ir rytuose ir vakaruose).
        Niekaip neįsivaizduoju, nes tai nerealu. Bet jei pusmetį visos stotys zaunija apie netilpusius keleivius ir nieko nedaryt - mano supratimu tai yra profesinis aplaidumas arba gal net sabotažas. Paskambinus į Keleivių vežimo direkciją studentiško balso mergaitė bandė aiškinti apie riedmenų trūkumą ir apie planuojamus po metų pusantrų paleisti naujai užsakytus gaminamus Vilniaus - Šiaulių - Klaipėdos traukinius (Dieve, tikiuosi jie nebus tramvajaus talpos tipo), tačiau paklausta o kaip važiuoti tuos dabar metus pusantrų - nesugebėjo atsakyti... Tiesa pripažino, kad savaitgaliais ir švenčių dienomis prie VLN-KLP traukinio sugeba prikabinti ir 10 vagonų, bet vat vasaros kurortiniu laikotarpiu šiokiadieniais 5 vagonų vietoj 4, nu nė pro kur, nu anei kaip. Mano supratimu, geriau jau truputį vietų lieka, bet visi patenkinti ir laimingi keliauja.

        Comment


          Jeigu tokia situacija tikrai kiekviena sekmadieni tai labai blogas dalykas. O manau, kad LG zino problema ir tai galetu pakeisti jeigu noras butu.

          Bet is kitos puses: as net jau keletu kartu stovejau arba sedziau and grindo Vokietijoje ICE-traukinyje nes per pilna buvo. O bilietai tikrai brangesni negu Lietuvoje. Skirtumas yra kad net paskutines minutes kasose, automatu ir internetu galima nusipirkti bilietus, nes brangus "standartinis bilietas" galioja dvi dienos. Tai reiskia zmonems nereikia pasirinkti tikslaus traukinio, bet gali naudoti visu traukiniu (is ant bilieto nurodytu traukinio kategorijos arba mazesnes kategorijos) siu dienu. O rezervacija dar kainuoja papildomai 4,50€.

          Comment


            Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
            Po vakardienos ir šiandienos pasivažinėjimo LG traukiniais nemanau, kad nukonkuruos autobusus, nes LG daro viską (tik lieka neaišku, ar iš bukumo (neprofesionalumo), ar tyčia), kad keleivinis geležinkelis būtų nepopuliarus ir nepatrauklus, pasakyčiau netgi atbaidantis keleivius. Vakar, sekmdienį, Kėdainiuose į 24 greitąjį Šiauliai-Vilnius nebuvo bilietų, vieno modulio dviejų vagonų PESA traukinys pilnas. Kasoje stovimo (be sėdimos vietos) bilieto neparduoda, pataria eiti prie traukinio ir tartis su konduktore. Laimei, visus keliolika "viršplaninių LG zuikių" priima stovėti. Įdomiausia, kad konduktorė parduoda bilietą ta pačia kasos kaina, be antkainio (kai bilietas perkamas traukinyje). (Klausimas: kodėl to negali padaryti stoties kasa?) Privažiavus Jonavą - istorija kartojasi. Sumanesni keleiviai sėdasi ant grindų priešais duris (patogu nuleisti kojas ant laiptelių). Pabandžiau prisiminti, kada teko važiuoti traukiniu stovint - turbūt tik sovietiniais laikais...). Nesuprantama, kodėl vasarą, dar sekmadienį, kai žmonės intensyviau keliauja, nesugalvojama į reisą išleisti talpesnio traukinioo, pvz. trijų vagonų dyzelio. (PESOS konduktorės versija - keleivių skundai dėl komforto trūkumo dyzelyje, matyt trūksta sintetinės kavos aparato ir oro kondicionieriaus, tad "komfortas" nugali sveiką protą...).
            Šiandien, pirmadienį, daugeliui Vilniaus Klaipėdos, išv. iš Vilniaus 9.56, greitojo traukinio potencialių keleivių kelionė gerokai apkarto. Nei Jonavoje, nei Kėdainiuose, tikėtina ir kitur pagal maršrutą jų nepriėmė į traukinį, nes... 4 vagonų sąstate tiesiog nebuvo vietos... Keliasdešimt žmonių liko stovėti peronuose it musę kandę... Tikiu, dalis jų turbūt daugiau LG traukiniais nebevažinės, nes nepatikima. Protu nesuvokiama, kas kliudo LG prie galingo lokomotyvo tempiamo sąstato prikabinti ne 4, o 5 vagonus vasarą, kad galų gale nepalikti ant ledo SAVO keleivių! Negaliu patikėti, kad tai vyksta laisvos rinkos šalyje 2015 metais... Vat ką reiškia valstybinė įmonė, sovietinio placdarmo paveldas... Arba visiškas profesinis nihilizmas, nebesusigaudymas situacijoje.
            Gerbiamieji niekas netrukdo bilietus įsigyti internetu - nereiks stovėti eilėse, traukinyje, o ir LG bus lengviau planuoti keleivių srautus.
            Gali ir pasirinkt norimą vietą.
            Paskutinis taisė Salvijus; 2015.07.21, 22:56.

            Comment


              Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
              Niekaip neįsivaizduoju, nes tai nerealu. Bet jei pusmetį visos stotys zaunija apie netilpusius keleivius ir nieko nedaryt - mano supratimu tai yra profesinis aplaidumas arba gal net sabotažas. Paskambinus į Keleivių vežimo direkciją studentiško balso mergaitė bandė aiškinti apie riedmenų trūkumą ir apie planuojamus po metų pusantrų paleisti naujai užsakytus gaminamus Vilniaus - Šiaulių - Klaipėdos traukinius (Dieve, tikiuosi jie nebus tramvajaus talpos tipo), tačiau paklausta o kaip važiuoti tuos dabar metus pusantrų - nesugebėjo atsakyti... Tiesa pripažino, kad savaitgaliais ir švenčių dienomis prie VLN-KLP traukinio sugeba prikabinti ir 10 vagonų, bet vat vasaros kurortiniu laikotarpiu šiokiadieniais 5 vagonų vietoj 4, nu nė pro kur, nu anei kaip. Mano supratimu, geriau jau truputį vietų lieka, bet visi patenkinti ir laimingi keliauja.
              jei jau parduoti visi bilietai kasose ( uzimtumas 100 proc), keleivis g a l i vaziuoti traukiniu pirkdamas bileta is palydovo be paslaugos mokescio ( kokia paslauga, jei vaziuoju stovedamas) Traukinyje bilietai parduodami suteikiant sedima vieta,tuomet ir bileitas buna jau su 1,45 E paslaugos mokesciu.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                jei jau parduoti visi bilietai kasose ( uzimtumas 100 proc), keleivis g a l i vaziuoti traukiniu pirkdamas bileta is palydovo be paslaugos mokescio ( kokia paslauga, jei vaziuoju stovedamas) Traukinyje bilietai parduodami suteikiant sedima vieta,tuomet ir bileitas buna jau su 1,45 E paslaugos mokesciu.
                G a l i ar turi teisę..? Nes tai du skirtingi dalykai, ir kaip rodo patirtis - skirtinga LG praktika. Į 24-ą greitąjį keleiviai priimami stovėti, į 17-ą greitąjį jie neįleidžiami. Ir nuo ko tai priklauso..? Nuo traukinio viršininko nuotaikos ar skirtingų traukinių reglamentų..? Man atrodo saugumas visur vienodas - tai arba keleiviai turi būti vežami ir stačiomis arba visai nepriimami į jokį traukinį esant jo 100 proc. sėdimų vietų užpildymui.
                Paskutinis taisė Audriuz; 2015.07.23, 21:24.

                Comment


                  Praeitą sekmadienį , t.y. liepos 19 dieną Kauno geležinkelio stotyje turėjau tokį įvykį. Dairiausi dėl RB darbų kas ir kaip(smalsumas jug) ir atsiduriau požeminėje perėjoje. O ten žmogus sėdi invalido vežimėlyje ir paprašė pagalbos,kur galėtų rast eskalatorių , ar liftą , nes jam reikia bilieto į Vilnių. Liftas yra iš Vytauto gatvės abiejų pusių kaip žinome(buvusio kino teatro "Planeta" ir prie butinės tech.parduotuvės). Nulėkiau iki bilietų kasų paprašyt pagalbos , kad padėtų dėl to žmogaus , bet... Pasakė , kad lifto į pačią stotį nėra. Vežkite per gatvę , arba bandykite užstumti iki kasų. Nežinau , ar tai buvo provokacija ant kurios pataikiau , arba tikrai žmogus papuolė į LG nemąstymą apie neįgaliuosius. Pasisiuliau užstumt jį tais laiptų bėgeliais , ar kaip ten jie , bet jis atsisakė , nes yra sunkus , kad ir manęs nesužalotų. Elgiausi pilietiškai , bet iš LG pusės jokios pagalbos. Beja tą žmogų į požeminę perėją su liftu nuleido mokamo tualeto dirbanti darbuotoją , nes ji taip pat atlekė pamačius mus diskutuojančius ir pasakė kas ir kaip. Beja žmogus kalbėjo anglų kalba. Iš kur atvyko nesigilinau. Bet finale esmė tame , kad LT įvaizdis turistų akimis yra niekinantis. Žmogus turintis negalią negali nusipirkti bilieto.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Yra liftas iš perėjos į pagrindinę salę. Kažkur prie saugojimo kameros rūsyje. Tik ar veikia? Be to iš požeminė perėjos po gatvėmis į stoties požemius patekti su vežimėliu nėra lengva, nes vienintelis praėjimas su laiptais. Aišku, yra nuolyda, bet be pašalinio pagalbos nuvažiuoti neįmanoma.

                    Comment


                      O apie tą liftą net darbuotojos nežinojo...
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto galimybę atnaujinti maršrutą Kaunas–Klaipėda, sako bendrovės atstovas Vidmantas Gudas. Jo teigimu, tą svarstyti leidžia turimi modernesni traukiniai ir infrastruktūros atnaujinimo darbai.

                        Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3hgCSKGSc

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto galimybę atnaujinti maršrutą Kaunas–Klaipėda, sako bendrovės atstovas Vidmantas Gudas. Jo teigimu, tą svarstyti leidžia turimi modernesni traukiniai ir infrastruktūros atnaujinimo darbai.

                          Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3hgCSKGSc
                          Yra racijos. Tik šis turėtų važiuot kaip ekspresas, nors ir tarpinėse stotyse būtų keleivių.

                          Comment


                            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                            Yra racijos. Tik šis turėtų važiuot kaip ekspresas, nors ir tarpinėse stotyse būtų keleivių.
                            Tikrai neturėtų stoti kiekvienoje stotyje ("naktinė Klaipėda" savo egzistavimo pabaigoje ir tai ne kiekvienoje stojo), bet vien Šiaulių būtų tikrai mažai.
                            IR BŪTINAI SUSTOJIMAS KRETINGOJE !

                            Comment


                              „Iš tiesų prieš gerą dešimtmetį traukinys maršrutu Kaunas–Klaipėda kursuodavo, tačiau, pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Vidmanto Gudo, dėl nepraktiškumo buvo nutrauktas. Anksčiau buvo dvi galimybės traukiniu nuvykti iš Kauno į Klaipėdą. Pirmasis traukinys vykdavo tiesioginiu maršrutu, bet bėda buvo ta, kad būdavo labai ilgas kelionės laikas. Kelionė [pirmyn] trukdavo 4,5 val., grįžimas dar ilgiau – net 6,5 val. Jau 2001 metais dėl kelionės trukmės, dėl pastebėjimo, kad mažėja keleivių, šito maršruto buvo atsisakyta.“

                              Ar iš tikrųjų egzistavo toks traukinio maršrutas..? kažkaip nepamenu...
                              Paskutinis taisė Audriuz; 2015.08.03, 14:03.

                              Comment


                                Bijau ką sakyti , o pvž. buvo toks dalykas kaip Kaunas - Ryga? Nes planuojant kelionę į Rygą buvo svarstoma apie traukinį , bet kad paskui nebūtų , tai teko rinktis automobilį...
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  Bijau ką sakyti , o pvž. buvo toks dalykas kaip Kaunas - Ryga? Nes planuojant kelionę į Rygą buvo svarstoma apie traukinį , bet kad paskui nebūtų , tai teko rinktis automobilį...
                                  Buvo naktinis Vilnius-Ryga (per Kauną) ir buvo Šeštokai-Talinas.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Buvo naktinis Vilnius-Ryga (per Kauną) ir buvo Šeštokai-Talinas.
                                    Buvo... O kiek kelionė trukgdavo? Tiesiog smalsu.
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Audriuz Rodyti pranešimą
                                      „Iš tiesų prieš gerą dešimtmetį traukinys maršrutu Kaunas–Klaipėda kursuodavo, tačiau, pasak „Lietuvos geležinkelių“ atstovo Vidmanto Gudo, dėl nepraktiškumo buvo nutrauktas. Anksčiau buvo dvi galimybės traukiniu nuvykti iš Kauno į Klaipėdą. Pirmasis traukinys vykdavo tiesioginiu maršrutu, bet bėda buvo ta, kad būdavo labai ilgas kelionės laikas. Kelionė [pirmyn] trukdavo 4,5 val., grįžimas dar ilgiau – net 6,5 val. Jau 2001 metais dėl kelionės trukmės, dėl pastebėjimo, kad mažėja keleivių, šito maršruto buvo atsisakyta.“

                                      Ar iš tikrųjų egzistavo toks traukinio maršrutas..? kažkaip nepamenu...
                                      Pasikartosiu, kad nežinau nuo kada buvo naktinis traukinys Vilnius-Kaunas-klaipėda (lokomotyvas su vadinamais klasinio tipo vagonais). Buvo ir dyzelinis Vilnius-Klaipėda, tik jis į Kauną neužvažiuodavo. Aie 1996m. dyzeliuko maršrutas buvo pakeistas į Kaunas-Klaipėda. "Medinuku" kiekvienoje stotyje stojančiu traukiniu kelionė iš Kauno į kurią nors Žemaitijos stotį tikrai kažkiek prailgdavo. Dėl naktinių traukinių į Klaipėdą ar Rygą tariamai ilgoko važiavimo burnoti nereikėtų: prisimenu, kad iš Rygos į Kauną naktinis parveždavo ~5:30-6:00 ryto. Ir kiek naudos, jei jis būtų važiavęs greičiau ir parveždavęs ~3-4h nakties? Kur tada išlipus dėtis?

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Pasikartosiu, kad nežinau nuo kada buvo naktinis traukinys Vilnius-Kaunas-klaipėda (lokomotyvas su vadinamais klasinio tipo vagonais). Buvo ir dyzelinis Vilnius-Klaipėda, tik jis į Kauną neužvažiuodavo. Aie 1996m. dyzeliuko maršrutas buvo pakeistas į Kaunas-Klaipėda. "Medinuku" kiekvienoje stotyje stojančiu traukiniu kelionė iš Kauno į kurią nors Žemaitijos stotį tikrai kažkiek prailgdavo. Dėl naktinių traukinių į Klaipėdą ar Rygą tariamai ilgoko važiavimo burnoti nereikėtų: prisimenu, kad iš Rygos į Kauną naktinis parveždavo ~5:30-6:00 ryto. Ir kiek naudos, jei jis būtų važiavęs greičiau ir parveždavęs ~3-4h nakties? Kur tada išlipus dėtis?
                                        Tokiu metu nebent į taksi.

                                        O kiek pati kelionė trugdavo? Per kur važiuodavo? Kodėl panaikino? Pažėriau klausimų
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Pasikartosiu, kad nežinau nuo kada buvo naktinis traukinys Vilnius-Kaunas-klaipėda (lokomotyvas su vadinamais klasinio tipo vagonais). Buvo ir dyzelinis Vilnius-Klaipėda, tik jis į Kauną neužvažiuodavo. Aie 1996m. dyzeliuko maršrutas buvo pakeistas į Kaunas-Klaipėda...
                                          Naktinis keleivinis traukinys Nr. 663 Vilnius-Klaipėda ir Nr. 664 Klaipėda-Vilnius važiavo kaip aš sakau per amžius amžinuosius užsukdamas į Kauną. Kaune naktį būdavo ilgas stovėjimas, kadangi lokomotyvas turėdavo prisikabinti prie kito traukinio galo; dalis nesusigaudančių keleivių, prieš Vilnių nubudę miegamuosiuose vagonuose, nustebdavo, kad pvz. Klaipėdoje įsėdę važiavo į vieną pusę, o prieš Vilnių traukinys atvykdavo kitu galu Tai su tuo traukiniu viskas aišku.
                                          Bet vat su dyzeliu tai man nelabai aišku, arba LG ryšių atstovas kažką pripaistė, arba uždarius dieninį dyzelį Nr. 661/662 iš tikrųjų kurį laiką, spėju labai trumpą, galėjo kursuoti maršrutu Kaunas-Klaipėda. Nors aš tokio neatsimenu (įdomu, gal galima kur atsekti per tvarkaraščių knygeles?). Pvz. atsimenu labai trumpai gyvavusį dyzelį Kaunas-Kėdainiai, atseit darbininkams ryte į darbą atvežt, bet vengriškame 2 vagonų ir 2 motorvagonių 400 vietų dyzeliukyje sėdėdavo... vos 1-2 žmonės. Aišku netrukus uždarė. Tėvai yra pasakoję, kad ankstyvaisiais tarybiniais metais ir dieninis dyzelis važiuodavo pro Kauną, kelionė užtrukdavo į vieną pusę apie 9 valandas. Paskiau jis daug dešimtmečių stabiliai kursavo tiesiai per Livintus, į Kauną neužsukdamas. Legendinis traukinys - jame „užaugo“ (keliavo) kelios kartos: tėvai, vaikai, važiuodami į mokslus ir atgal.
                                          Paskutinis taisė Audriuz; 2015.08.04, 14:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X