Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priešpaskutinis reisas 16:45h. Vilnius - Stasylos 2014.12.31d.. 23 keleiviai iš Vilniaus. Po keletą papildomų įlipo Kirtimuose ir Juodšiliuose. Viso reiso metu vyko aršios diskusijos dėl reiso uždarymo, kad nebūdavo mušami bilietukai, kaip dabar reiks po 3km eit žmonėms iki stotelės į darbą važiuot, o autobusas ir tai neaišku, kada važinės.

    Sujaudino viena moteriškė, specialiai traukiniu kasdien važinėdavusi Jašiūnai - Senosios Stasylos, kad prižiūrėtų ten gyvenančius katinus. Vieną iš jų su ašarom paliko stotelėje, sakydama, kad nebus kaip atvažiuot, kitą - išsivežė su savimi auginti, nes galimybės atvykti traukiniu jau nebeturės...

    Frazė "na ką, paskutinį kartą važiuojam" pasigirsdavo vos įlipus naujiems keleiviams, kurie vienas kitą pažinodavo. Tikrai slogus jausmas paskutiniame reise...




    Keleiviai netoli Jašiūnų stotelės



    Išlipantys keleiviai Senųjų Stasylų sustojime



    Paskutinis stojantis reisas 18:00val. :Stasylos - Vilnius... 6 keleiviai iš Senųjų Stasylų...

    P.S. atsiprašau už kokybę - teturėjau tik telefoną po ranka, bet kadrai jau istoriniai... tad, manau, privalu juos pamatyti...
    Paskutinis taisė statyba; 2015.01.06, 00:28.

    Comment


      Tu net neįsivaizduoji, kaip apsidžiaugtų LG valdžios homosovietikus perskaitę tavo postą. Turbūt, iš to džiaugsmo savaitę euforijoje būtų, ne tik dėl to, bet ir dėl progos daugiau sau nurašyti, tvarkant uždaryto reiso popierius ar kažką panašaus.
      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

      Comment


        Gal nereikia demagogijos. Tarybiniais laikais maršrutai buvo atidaromi, o ne begėdiškai uždaromi.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Gal nereikia demagogijos. Tarybiniais laikais maršrutai buvo atidaromi, o ne begėdiškai uždaromi.
          Tarybiniais laikais ir šūdas skaniau kvepėjo...
          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
          - Rusija su Amerika kariauja.
          - Ir ką, kaip ten reikalai?
          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
          - O amerikiečiai?
          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

          Comment


            Gal administratoriai gali už panašius pareiškimus uždėti ban'ą atitinkamam terminui?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Gal nereikia demagogijos. Tarybiniais laikais maršrutai buvo atidaromi, o ne begėdiškai uždaromi.
              Buvo ir uždarytų - Joniškis-Šiauliai, Šiauliai-Ryga, ir eilė siaurojo geležinkelio maršrutų.

              Comment


                Vartodamas žodį "homosovietikus" nenorėjau lysti į praeitį, o norėjau paminėti LG valdžios pirdžius, kurie, sovietmečiu buvusį nurašinėjimą savom reikmėm sugebėjo perauginti į kitą lygmenį, ir taip kenkti paprastam žmogui. Beje, sovietmečiu, marštutai buvo ir uždaromi.
                Paskutinis taisė DDoncys1; 2015.01.06, 18:50.
                Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                Comment


                  Vienus uždarydavo, kitus atidarydavo. Siaurasis geležinkelis gyvavo vis dėlto. Kaip belygintum, dabar yra blogiau nei buvo.
                  Kas dėl LG darbuotojų, tai ten dabar pakankamai daug tų, kurie sovietmečiu buvo vaikais. Todėl jie yra liberalai. Nuostolinga - uždaryti. Rinka viską sureguliuos. Bet į kišenę įsidėti progos nepraleis.
                  Paskutinis taisė Al1; 2015.01.06, 15:26.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kaip belygintum, dabar yra blogiau nei buvo.
                    Ar būtų galima palyginti vidutinį važiavimo greitį anais laikais ir dabar? Riedmenis? Serviso lygį?

                    Kiek, pavyzdžiui, iki 1990 trukdavo kelionė Vilnius-Kaunas? Vilnius-Šiauliai? Vilnius-Klaipėda? Kaip atrodydavo trečios klasės vagonai?

                    Comment


                      Šiuo metu važiuoju traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį. Nors savaitės vidurys, tačiau traukinyje laisvos tik kelios vietos. Tad ar tikrai šis maršrutas vežioja "orą"?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Gal nereikia demagogijos. Tarybiniais laikais maršrutai buvo atidaromi, o ne begėdiškai uždaromi.
                        o kas yra Lg valdžioje nepajudinamai dabar? Aš manau kad ten ir yra vis dar tarybmetis. Tai ir paaiškina paslaugų keleiviams infrastrukturos stagnaciją.

                        TODEL tai ir yra penas tokiems sssr myletojams kaip tamsta.

                        Comment


                          Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                          Šiuo metu važiuoju traukiniu iš Šiaulių į Panevėžį. Nors savaitės vidurys, tačiau traukinyje laisvos tik kelios vietos. Tad ar tikrai šis maršrutas vežioja "orą"?
                          Jei tie keleiviai LG darbuotojai,- tada baisiau nei ora vezioja.... statistikos neiskreipsi...Vienkartiniai atvejai...

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            statistikos neiskreipsi...
                            Statistika yra iškreipiama su kiekvienu neatspausdintu bilietu.

                            Comment


                              o ydomu kas duoda i kisene? nemanau, kad darbuotojas pats ima ir neduoda bilieto be keleivio zinios?

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                o ydomu kas duoda i kisene? nemanau, kad darbuotojas pats ima ir neduoda bilieto be keleivio zinios?
                                Manau, kad tas noras abipusis. Konduktorius nori sau į kišenę, keleivis nori pigiau važiuoti. In the long run, nukenčia keleivis, nes maršruto nebelieka. Stasylų maršruto keleiviai gal jau ir suprato šį priežasčių - pasekmių ryšį, deja, per vėlai.

                                Kitas dalykas, jeigu maršrutas nuostolingas, kodėl nebandoma pradžiai didinti bilietų kainų? Juk tai mažesnis blogis, negu visai atšaukti traukinį.

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  o ydomu kas duoda i kisene? nemanau, kad darbuotojas pats ima ir neduoda bilieto be keleivio zinios?
                                  Apie bilietų (ne)davimą viešajame transporte nesenai buvo rašoma internete: http://bendraukime.lrytas.lt/man-rup...re-kraujas.htm

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Gal nereikia demagogijos. Tarybiniais laikais maršrutai buvo atidaromi, o ne begėdiškai uždaromi.
                                    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                    Buvo ir uždarytų - Joniškis-Šiauliai, Šiauliai-Ryga, ir eilė siaurojo geležinkelio maršrutų.
                                    Prie tarybiniais laikais uždarytų geležinkelio maršrutų pridėčiau Kaunas-Kauno marios, Šiauliai-Rėkyva, Vilnius-Kėdainiai, Kaunas-Kėdainiai (pastarieji du egzistavo labai trumpai).
                                    Bendrą tarybinių laikų situaciją su keleiviniais traukiniais pavadinčiau "Tvarkaraštis keičiasi tik minutėmis". T.y. - maršrutai išlikdavo, jų tvarkaraštis vasaros pradžioje pasikeisdavo nedaug.

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad tas noras abipusis. Konduktorius nori sau į kišenę, keleivis nori pigiau važiuoti. In the long run, nukenčia keleivis, nes maršruto nebelieka. Stasylų maršruto keleiviai gal jau ir suprato šį priežasčių - pasekmių ryšį, deja, per vėlai.

                                      Kitas dalykas, jeigu maršrutas nuostolingas, kodėl nebandoma pradžiai didinti bilietų kainų? Juk tai mažesnis blogis, negu visai atšaukti traukinį.
                                      Mano manymu, to pasekoje tas bilietų pirkimas iš konduktoriaus tik padidėtų ir tai galų gale vis tiek nuvestų prie to pačio.
                                      Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        Manau, kad tas noras abipusis. Konduktorius nori sau į kišenę, keleivis nori pigiau važiuoti. In the long run, nukenčia keleivis, nes maršruto nebelieka. Stasylų maršruto keleiviai gal jau ir suprato šį priežasčių - pasekmių ryšį, deja, per vėlai.

                                        Kitas dalykas, jeigu maršrutas nuostolingas, kodėl nebandoma pradžiai didinti bilietų kainų? Juk tai mažesnis blogis, negu visai atšaukti traukinį.
                                        Įdomu, kam tada LG išlaiko kontrolierius-revizorius, kurių darbas - tikrinti konduktorių darbą. Arba tie pareigūnai neturi jokio išradingumo (pvz., į nesdidelę stotį ar stotelę atvažiuoti prekiniu traukiniu, bet ne tuo pačiu traukinuku, kurio konduktoriaus darbą jie tikrina)...
                                        Kiek pastebėjau, Vilniaus-Kauno ruože du tokie kontrolieriai yra. O kituose?

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Įdomu, kam tada LG išlaiko kontrolierius-revizorius, kurių darbas - tikrinti konduktorių darbą. Arba tie pareigūnai neturi jokio išradingumo (pvz., į nesdidelę stotį ar stotelę atvažiuoti prekiniu traukiniu, bet ne tuo pačiu traukinuku, kurio konduktoriaus darbą jie tikrina)...
                                          Kiek pastebėjau, Vilniaus-Kauno ruože du tokie kontrolieriai yra. O kituose?
                                          ne tik konduktoriu... Bilietu kasu, ar tinkamai iformina lengvatinius bilietus, nesumaiso lengvatos kodu, tinkama kaina parduoda terminuotuosius,... pastebeta ,kai kasininke formino suns vezima i S.petreburga paeme didesni mokesti, nei nusako gyvunu vezimo tarifas.

                                          Keleivius- ar sie netrumpina savo perkamo bilieto, keliaudami toliau.

                                          Kontrolieriai ruozu neturi, ju darbas visa LR teritorija IKI pirmosios pasienio stoties.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X