Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ką LG galvos daro? Jų pareigų aš negaliu vykdyti ir nereikia nesąmonių rašinėti.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O ką LG galvos daro? Jų pareigų aš negaliu vykdyti ir nereikia nesąmonių rašinėti.
      kur parasyta nesamone? pasiulymus isuskite ne man. ne viskas sprendziama, kaip kazkas nori.

      Comment


        Ne kažkas nori, o elementari ekonominė logika reikalauja.

        Comment


          Nuo pirmadienio, iki kovo pabaigos, visi rytiniai traukinių maršrutai Kaunas - (Kazlų Rūda) - Kybartai ir atgal, bus pakeisti autobusais.

          Comment


            Autobusas vaziuos tik 683/684 693/ ir atgal 694 ir Kaunas Kazlu Ruda papildomas autobusas 9:25. ryte 691 vaziuos traukinys. o kovo pabaigoje keiciasi laikas. ir traukiniu tvarkarastis stipriai keisis. matysite.

            Comment


              ]Autobusas vaziuos tik 683/684; 693/ 694 (taip ne 696, o 694 ) ir Kaunas -Kazlu Ruda papildomas autobusas vaziuos 9:25 val

              ryte 690,692 691 vaziuos traukinys. cia rytiniai traukiniu reisai. o kovo pabaigoje keiciasi laikas. ir traukiniu tvarkarastis stipriai keisis. matysite.o marijampoles tikrai nebus. nesirtikekite. visi tvarkarasciai sudaromi iki kokios nors svarbios daros. kitas pakeitimas bus naujasis traukiniu grafikas.

              Comment


                A|1

                Šį forumą stebiu jau kelinti metai, ir niekaip nesuprantu kodėl A|1 forumietis pastoviai užbaninamas? Jo pranešimuose nieko blogo neįžvelgiu...

                Comment


                  Parašė El Dorado Rodyti pranešimą
                  A|1

                  Šį forumą stebiu jau kelinti metai, ir niekaip nesuprantu kodėl A|1 forumietis pastoviai užbaninamas? Jo pranešimuose nieko blogo neįžvelgiu...
                  Todėl, kad jis turi savo nuomonę, kuri nesutampa su daugumos.

                  Comment


                    Ne tik, dažnai būna prieštaravimas vardan prieštaravimo

                    Comment


                      Norėčiau pasidalint vienu keistu ir nedžiuginančiu faktu. Būdamas Ignalinoje planavau grįžti darbo dienomis važiuojančiu Ignalina - Vilnius traukiniu 20:23h. Atvykęs į Ignaliną Ignalinos stoties kasoje (dirbančioje iki 19h.) paprašiau man parduoti bilietą į šį traukinį. Mano nuostabai, kasininkė pasakė, jog, cituoju: "į šį traukinį bilietą galima pirkti tik traukinyje." Pasakiau, jog man priklausyti turi LG nuolaidų kortelės nuolaida, be to, noriu mokėti banko kortele.

                      Tuomet kasininkė kiek atlyžo, pardavė bilietą ir išdavė paslaptį: "jeigu ką, sakykite kontrolieriams, jog neturėjote grynųjų ir mokėti galėjote tik kortele, nes jos (suprask traukinio palydovės, pardavinėjančios bilietus ir taip gaunančios % nuo pardavimų) būna labai nepatenkintos, kai mes parduodame kasoje ir mums po to duoda velnių"....

                      ar gali taip būti pažangiai dirbančioje įmonėje ? O gal čia man pasitaikė tik vienetinis toks variantas?

                      Teisingumo dėlei paminėsiu, jog parodžius bilietą traukinyje, kontrolierė tikrai nenutaisė šypsenos, o, tikėdamasi parduoti bilietą, jį pasiėmė ir nusinešė į kitą vagoną "atžymėjimui" (suprask, kas čia per toks, kad ne perka, o dar žymėt reikia)...

                      Pykit nepykit, bet po tokio cirko ta kryptimi norisi rinktis autobusą, nors ir esu prisiekęs geležinkelio fanatikas...

                      Comment


                        na iš ties nekokia situacija.
                        Bet jei kaip teigiate esate traukinių fanatikas, tai gal turėtumėte imtis kokių nors veiksmų? T. y. kreiptis į LG. Jei niekas nieko nedarys, tai vargu ar situacija keisis. Tad jei nenorite, kad traukinių maršrutus vieną po kito nuimtų, tai bandykite ką nors daryti. Nes kaip suprantu, pagal tokią sistemą, gaunasi, kad realiai traukinys vežą n žmonių, o oficialiai LG gauna informaciją, kad vežta tarkim n/2 žmonių, ko pasekoje, maršrutai darosi vis labiau nuostolingi ir juos nuima, neva vežiojamas oras.

                        Comment


                          Parašė edvva Rodyti pranešimą
                          Nes kaip suprantu, pagal tokią sistemą, gaunasi, kad realiai traukinys vežą n žmonių, o oficialiai LG gauna informaciją, kad vežta tarkim n/2 žmonių
                          Jeigu konduktorius bilietą parduoda oficialiai, keleivis įskaitomas statistikoje.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            tai aš tą suprantu. Bet jei bilietą perki ne kasoj o traukinyje, tai kaip suprantu, ne visada jį gali gauti, todėl konduktoriai pyksta, kad žmogus jau turi bilietą ir negali suchalyminti.

                            Comment


                              Ne dėl to pyksta. Pyksta dėl to, kad iš jų perkant bilietus jiems yra gaunami procentai. Va ir visa sąmokslo teorija. Aišku tai nėra profesionalu.

                              Comment


                                Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                Ne dėl to pyksta. Pyksta dėl to, kad iš jų perkant bilietus jiems yra gaunami procentai. Va ir visa sąmokslo teorija. Aišku tai nėra profesionalu.
                                As skaitau bilietu kasos turi veikti iki paskutinio traukinio, jei jau toje stotyje yra apskritai bilietu pardavimo kasa.

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  As skaitau bilietu kasos turi veikti iki paskutinio traukinio, jei jau toje stotyje yra apskritai bilietu pardavimo kasa.
                                  Pilnai pritariu, kitaip kam tuomet kasininkei mokamas atlyginimas, jeigu ji pilnai neatlieka savo darbo. O kitaip sakant - dubliuoja konduktoriaus darbą traukinyje...

                                  Šiandien vėl likau nemaloniai nustebintas, kuomet IR VĖL negalėjau pasinaudoti savo nuolaidų kortele. Žinoma, pasitaiko visokių dalykų, o, galų gale ir dėl tų -5% nenubiednėsiu, bet.. kodėl Varėnoje nedirbo bilietų kasa ir turėjau pirkti iš kontrolierių??? Taip, stotyje buvo skelbimas, jog atsiprašome, tokią ir tokią dieną (beje, net keturias ar penkias Vasario mėn.) Varėnoje kasa nedirbs, bet kam, tuomet, reikėjo renovuoti stotis, palikti darbe kasininkes ? Kad atspausdinti atsiprašymo skelbimą ? Situacija galbūt pasikeis, jei tikėti kalbomis apie naujų bilietų pardavimo aparatų traukiniuose įvedimą, kuomet nuolaidų kortele bus galima naudotis ir perkant bilietą traukinyje. Nes dabar tiek kasų darbo laikas (KAIP JAU ĮSITIKINAU - NE VIENOJE, O NET KELIOSE SKIRTINGOSE LIETUVOS VIETOSE), tiek ir nuolaidų sistemos taikymas atrodo labai nerimtai...

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    Pilnai pritariu, kitaip kam tuomet kasininkei mokamas atlyginimas, jeigu ji pilnai neatlieka savo darbo. O kitaip sakant - dubliuoja konduktoriaus darbą traukinyje...

                                    Šiandien vėl likau nemaloniai nustebintas, kuomet IR VĖL negalėjau pasinaudoti savo nuolaidų kortele. Žinoma, pasitaiko visokių dalykų, o, galų gale ir dėl tų -5% nenubiednėsiu, bet.. kodėl Varėnoje nedirbo bilietų kasa ir turėjau pirkti iš kontrolierių??? Taip, stotyje buvo skelbimas, jog atsiprašome, tokią ir tokią dieną (beje, net keturias ar penkias Vasario mėn.) Varėnoje kasa nedirbs, bet kam, tuomet, reikėjo renovuoti stotis, palikti darbe kasininkes ? Kad atspausdinti atsiprašymo skelbimą ? Situacija galbūt pasikeis, jei tikėti kalbomis apie naujų bilietų pardavimo aparatų traukiniuose įvedimą, kuomet nuolaidų kortele bus galima naudotis ir perkant bilietą traukinyje. Nes dabar tiek kasų darbo laikas (KAIP JAU ĮSITIKINAU - NE VIENOJE, O NET KELIOSE SKIRTINGOSE LIETUVOS VIETOSE), tiek ir nuolaidų sistemos taikymas atrodo labai nerimtai...
                                    Bilietu kasu darbo grafika turetu skelbti internete, litrail.lt puslapyje prie kiekvieno marsruto paieskos. Pvz ieskome marsruto Kaunas -Kybartai traukiniu; ismeta D 691 is Kauno 8:08 ir salia grafiko prierasas bilietu kasa dirba iki 18 val.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      Bilietu kasu darbo grafika turetu skelbti internete, litrail.lt puslapyje prie kiekvieno marsruto paieskos. Pvz ieskome marsruto Kaunas -Kybartai traukiniu; ismeta D 691 is Kauno 8:08 ir salia grafiko prierasas bilietu kasa dirba iki 18 val.
                                      Šiais laikais, norint pritraukti klientų jau nebepakanka galvoti, jog "jie patys ateis" - reikia mokėt juos pritraukt, o tokie dalykai, kaip mano paminėjami pliusų tikrai neprideda.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Autobusas vaziuos tik 683/684 693/ ir atgal 694 ir Kaunas Kazlu Ruda papildomas autobusas 9:25. ryte 691 vaziuos traukinys. o kovo pabaigoje keiciasi laikas. ir traukiniu tvarkarastis stipriai keisis. matysite.
                                        litrail.lt paskelbti tvarkaraščiai, kurie galios nuo kovo pabaigos, iki gegužės pabaigos. Tačiau to žadėtojo stipraus pasikeitimo nematyti. Keičiasi tik tai, kad dar papildomai vietoj traukinio bus siunčiamas autobusas (393/394) ir kai kurių traukinių išvykimai pasikeis vos keliomis minutėmis.
                                        O jau tikėjausi nuimtų pusės maršrutų ir likusiųjų tvarkaraščių išmėtymo. )

                                        Comment


                                          Tr 693 gerokai pasikeites laikas.
                                          Tr 824 i Vilniu vaziuos 10 min veliau. t.y atsiranda galimybe vakare is Kazlu patekti i Vilniu.
                                          Tr 886 vaziuos 12 min veliau.
                                          Tr 692 vaziuos 5 min veliau
                                          Tr 393/394 tampa autobusu ir atsiranda Mauruciu stotele link Kazlu Rudos
                                          Tr 696 19 minuciu isvyksta veliau
                                          Tr 695 5 min veliau
                                          Tr 687 net 10 min anksciau
                                          Tr 690 4 min veliau
                                          ir dar keli. o ar cia mazai? praktiskai 90 proc traukiniu laiku ruoze Kaunas -Kazlu Ruda-Kybartai keiciais.
                                          traukiniu atsaukimas nenumatomas kol kas. apart jau palaidotu Sestoku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X