Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau, ar į temą rašau, bet pastebėjau, kad litrail.lt pasirinkus maršrutą egzistuoja nuoroda "Bilietų užsakymas", kuri deja neveikia. Ar tai kažkokia naujovė, ar tiesiog anksčiau nepastebėjau?

    Comment


      Anksčiau nepastebėjai.

      Comment


        Tai kam dėti neveikiančią nuorodą?

        Comment


          Parašė Tomiss Rodyti pranešimą
          Tai kam dėti neveikiančią nuorodą?
          bilietu pardavimas intenetu bus nuo vasaros.

          Comment


            Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
            Nenoriu vėl bunbėti, ar kai kam pasirodyti pesim istė, bet šiandienos nuotykiai vėl traukinyje. Atėjau į Panevėžio geležinkelio stotį maždaug 25 min likus iki traukinio išvažiavimo, bet...teko tik pabučiuoti durų rankeną, nes kasa nedirbo, o ir pati stotis užrakinta. Tad likusį laiką keleiviams teko šalti (kaip žinia šiandien už lango ne pliusinė temperatūra).
            Šiuo metu trauki nyje yra tik (anot kontrolės NE T) trys keleiviai. Juokingiausia, kad kartu važiuoja šiandien ne vienas kontrolierius, bet dviese bilietus pardavinėje. Paklausus kaip čia taip gaunas, kad keleivių nėra, o kontrolierių du, atsakyta buvo, kad "visi nori dirbt". Kitaip tariant pristeigta perdaug darbo vietų (nors gal vienai man tik taip atrodo). Beje, dar vienas pastebėjimas: reklamuojamos Lg nuolaidų kortelės, deja ne visur jas galima panaudoti, nes štai traukinyje kontrolieriaus pardavinėjami bilietai neturi kortelių nuskaitymo aparato.
            Ne keleivio reikalas kiek zmoniu aptarnauja traukini? gal ir du masinistai? ir i tokius klausimus darbuotojams neprivalu ir atsakyti. keleivius aptarnaujantys darbuotojai informuoja apie traukiniu tvarkarasti, teikiams paslaugas, nuolaidas...
            Su lojalumo kortele bilieta galite isigyti bet kurioje veikiamcioje bilietu kasoje .Nuo bet kurios stoteles (stoties) i bet kuria stotele ar stoti. Vasara lojalumo kortele galesite panaudoti pirkdami bilieta is konduktoriaus traukinyje.
            Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.01.26, 20:14.

            Comment


              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
              Ne keleivio reikalas kiek zmoniu aptarnauja traukini? gal ir du masinistai? ir i tokius klausimus darbuotojams neprivalu ir atsakyti. keleivius aptarnaujantys darbuotojai informuoja apie traukiniu tvarkarasti, teikiams paslaugas, nuolaidas...
              Su lojalumo kortele bilieta galite isigyti bet kurioje veikiamcioje bilietu kasoje .Nuo bet kurios stoteles (stoties) i bet kuria stotele ar stoti. Vasara lojalumo kortele galesite panaudoti pirkdami bilieta is konduktoriaus traukinyje.Negarazu varyti ant darbuotoju, o po to jau juos kalbinti.
              Kur čia įžvelgėte "varymą" ant darbuotojų? Aš tai matau tik argumentuotą kritiką LG organizacijos pusėn. Juk tikriausiai ne pats konduktorius sugalvoja, kad šiandien važiuosiu šiuo traukiniu, rytoj kitu, o poryt niekur nevažiuosiu - namie filmus žiūrėsiu.
              Keleivio reikalas pakankamai didelis. Kadangi šiuo atveju tas keleivis yra Lietuvos Respublikos pilietis, o juk LG priklauso valstybei. Vadinasi mes kiekvienas esame suinteresuoti šios įmonės efektyvia veikla. Ypač kai pastoviai "trimituojama": keleivių vežimas nuostolingas, reikia uždaryti tą ir aną mašrutus. Tačiau realybe tokia, kad į populiarius maršrutus siunčiami pernelyg maži traukiniai, kad patenkintu visus keleivių poreikius, o į maršrutus su mažai keleivių - siunčiama pernelyg daug darbuotojų, kurių ten nereikia.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kur čia įžvelgėte "varymą" ant darbuotojų? Aš tai matau tik argumentuotą kritiką LG organizacijos pusėn. Juk tikriausiai ne pats konduktorius sugalvoja, kad šiandien važiuosiu šiuo traukiniu, rytoj kitu, o poryt niekur nevažiuosiu - namie filmus žiūrėsiu.
                Keleivio reikalas pakankamai didelis. Kadangi šiuo atveju tas keleivis yra Lietuvos Respublikos pilietis, o juk LG priklauso valstybei. Vadinasi mes kiekvienas esame suinteresuoti šios įmonės efektyvia veikla. Ypač kai pastoviai "trimituojama": keleivių vežimas nuostolingas, reikia uždaryti tą ir aną mašrutus. Tačiau realybe tokia, kad į populiarius maršrutus siunčiami pernelyg maži traukiniai, kad patenkintu visus keleivių poreikius, o į maršrutus su mažai keleivių - siunčiama pernelyg daug darbuotojų, kurių ten nereikia.
                sekmes !

                Comment


                  oro vezimas nuostolingas, keleiviu vezimas nera nuostolis.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                    oro vezimas nuostolingas, keleiviu vezimas nera nuostolis.
                    Orą vežioja dviaukštis elektrinis traukinys Nr.811, iš Vilniaus į Kauną išvykstantis 4:47h, ER9M Nr.872, iš Kauno į Vilnių išvykstantis 4:52h, o į kitus maršrutus vagonų paleidžiama mažiau negu reikia, iš jų atbaidomi keleiviai. Anksti rytą Vilniaus-Kauno maršrute bereikalingai patiriami nuostoliai nurašomi ant Varėnos-Marcinkonių, Ignalinos-Turmanto, Panevėžio-Rokiškio...
                    Ir dar: tik prisiminimus palieka Šilutė-Pagėgiai, Tauragė-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis...
                    Paskutinis taisė Vitas; 2014.01.26, 21:56.

                    Comment


                      http://www.ignalina.lt/lit/Ziemos_ol...estivalis/8286

                      Šiemet tikrai puikiai LG suderino su kelaiis festivaliais specialius reisus atgal (kad ir iš Varėnos 22:00h. iš grybų šventės).

                      Gaila, kad Ignalinos žiemos šventė pražiopsota... o manau tikrai daug slidininkų pasinaudotų tokia proga.

                      Gal net specialiu SEZONIU savaitgaliniu traukiniu (pvz. vėlai vakare iš Ignalinos)

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        http://www.ignalina.lt/lit/Ziemos_ol...estivalis/8286

                        Šiemet tikrai puikiai LG suderino su kelaiis festivaliais specialius reisus atgal (kad ir iš Varėnos 22:00h. iš grybų šventės).

                        Gaila, kad Ignalinos žiemos šventė pražiopsota... o manau tikrai daug slidininkų pasinaudotų tokia proga.

                        Gal net specialiu SEZONIU savaitgaliniu traukiniu (pvz. vėlai vakare iš Ignalinos)
                        Ga būt du iš Vilniaus tik darbo dienomis į Ignaliną ir Varėną važiuojantys vakariniai traukiniai važiuotų ir sekmadieniais?

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Ga būt du iš Vilniaus tik darbo dienomis į Ignaliną ir Varėną važiuojantys vakariniai traukiniai važiuotų ir sekmadieniais?
                          tikrai galetu sekmadieniais but tie vakariniai + pareklamavus ir pvz. "vaziuojantiems ir vezantis slides - 30% nuolaida" arba "pateikus LG bilieta - Ignalinos slidinejimo ziemos centre - 30% nuolaida".

                          Abipuse nauda is tokios reklamos akivaizdi - tai galima butu pritaikyti ir kitiems marsrutams, susijusiems Lietuvoje su turizmu. Ta sekmingai jau ne pirmus metus daro Latvija, kuomet pora kartu per pusmeti paleidziamas specialus traukinys Ryga - Madona, kuris pratesiamas iki GULBENE, kad galetu zmones nuvaziuot ir vakare grizt pasivazineje siauruku.

                          Comment


                            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                            bilietu pardavimas intenetu bus nuo vasaros.
                            Čia dauguma tik ir klausia, kada bus tas bilietų pardavimas internetu. O juk logiškai pagalvojus, Lietuvoje jis reikalingas nebent tik į traukinį Vilnius - Klaipėda ir tai labiau vasaros metu ar prieš šventes. Dar į tarptautinius traukinius. Kitais atvejais bilietų visuomet yra, o nupirktas bilietas negarantuoja, kad bus sėdima vieta kai kuriuose priemiestiniuose traukiniuose (pentadienio ar sekmadienio, kai važiuoja studentai). Laiko taupymas??? Eilės būna tik Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Tą problemą padėtų spręsti kasos automatai šiose stotyse. Jie kur kas labiau reikalingi, nei bilietų pardavimas internetu. LG taupytų lėšas atsisakydama dalies kasininkių? Nejuokinkite. Internetu į vietinius traukinius bilietus pirks vienetai ir tai jokios įtakos bilietų pardavimui neturės. Štai kas duotų naudą - mėnesinių bilietų pardavimas internetu. Bet čia iškyla kelios problemos - A4 formato paklodę nešiotis nepatogu. Jei bilietą atsispausdina pats keleivis, turėtų būti 2D kodas ir atitinkama nuskaitymo įranga pas kontrolierius. Nebent LG įvestų elektroninę kortelę mėnesiniams bilietams. Ją reikėtų nusipirkti kasoje, o po to būtų galima pildyti internetu.

                            Comment


                              Bilietu pardavimas internetu naudingas ir mažesnių miestų ir miestelių gyventojams. Nereikia turėti grynųjų. Galima atsiskaityti per internetinę bankininkystę. Man pačiam ne kartą buvo, kad ryte bankomatas išdavė stambaus nominalo banknotą. Ryte niekas nedirba, tai nebuvo galimybių išsikeisti. Traukinyje grąžos neturėjo, tai teko laukti kol iš kitų keleivių surinks reikalingą sumą grąžai.

                              Comment


                                Tokių bus mažai. Turint omenyje, kad iš tokių stočių dažniausiai važinėja tik pensininkai ar mažas pajamas gaunantys, jie internetu nesinaudoja ir jiems to nereikia. O dėl grąžos iš didelio nominalo banknoto - autobusuose irgi dažnai taip būna.

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  arba "pateikus LG bilieta - Ignalinos slidinejimo ziemos centre - 30% nuolaida".
                                  Prieš kelis metus buvo jau toks variantas - besinaudojančių buvo vienetai.

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    Ne keleivio reikalas kiek zmoniu aptarnauja traukini? gal ir du masinistai? ir i tokius klausimus darbuotojams neprivalu ir atsakyti. (...)
                                    Būtų tikrai ne keleivio, jei keleiviai būtų aptarnaujami pagal sovietmečio principą "Viskas žmogui, viskas jo gerovei". Kas kita, kai iš LK "varpinės" kalbama apie keleivių vežiojimo nuostolingumą ir tdar tas nuostolingumas dirbtinai didinamas, ko pasėkoje uždarinėjami keleivinių traukinių maršrutai.
                                    Traukinių netenkantys keleiviai pakovoti teisę turi.

                                    Comment


                                      Pačiam yra tekę matyti prieš trejus metus, kad traukinyje Šiauliai - Rokiškis vienu metu dirbo trys kontrolieriai. Suprasčiau, jei tai būtų buvę kokį penktadieni ruože tarp Šiaulių ir Radviliškio, kur didelis keleivių srautas, o stotelių daug. Net ir dviese dirbant sunku spėti visus patikrinti ir parduoti bilietus. Dažnai dviese važinėdavo iki Rokiškio dar praėjusią vasarą. Paskutinį pusmetį važiuojančių dviejų kontrolierių šiame maršrute beveik nepasitaiko.

                                      Dėl tokių „smulkmenų“ tik didėja keleivių vežimo nuostoliai. Aišku nešnekam apie stočių remontą, kurios po to kelių metų eigoje uždaromos, o remontuojamos iš keleivių vežimo direkcijos lėšų.

                                      Nerijau_kns, jei jūs iš tikrųjų nesate LG darbuotojas, kaip pats primygtinai teigiate, tai įdomu iš kur gaunate informacijos prieinamos tik darbuotojams. Tokiu atveju Jūsų mylimi LG turėtų susirūpinti informacijos nutekėjimu. Jūsų kai kurie pasisakymai skamba, kaip darbuotojo, tai neskubėkite užsipulti kitų forumo dalyvių, jei nepritariate jų nuomonei.

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Prieš kelis metus buvo jau toks variantas - besinaudojančių buvo vienetai.
                                        tuomet gal tiesiog reikai geresnes reklamos? Kodel Vilnius - Siauliai taip greit tapo vienu populiariausiu reisu ? Todel , kad apie jo atidaryma buvo skalambijama visais varpais nuo litrail.lt iki delfi.lt titulinio puslapio ar net laikrasciu antrasciu.

                                        Comment


                                          Kiek supratau iš diskusijų, naujasis maršrutas Vilnius - Šiauliai visiškai buvo užpildytas tik vieną kažkurią dieną, kada studentams baigėsi sesija. O atgal turbūt važiavo apytuštis. Taip kad nedarykit išvadų ir vieno pravažiavimo vieną dieną, nes iš paskutinių post'ų toks vaizdas, kad traukinys nuolat sausakišmas tiek važiuojant pirmyn, tiek atgal.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X