Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu visus punigus už parduotus bilietus konduktorius įneš į kasą, niekas jam net premijos nenuims. Jeigu konduktorius nuo pačios kelionės pradžios pradės tikrinti bilietus (o ne snaus), niekas jo iš darbo neatleis.
    Mano pasakymo esmė ne ši buvo...
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
      O per tuos slaptus pirkėjus - savanorius , žmonės negauna darbo...
      jau kelintą kartą šitam forume absoliučius absurdus rašai, bet šis postas turbūt kolkas absurdiškiausias

      Comment


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        O per tuos slaptus pirkėjus - savanorius , žmonės negauna darbo...
        Slapti pirkėjai yra norma praktiškai visose industrijose, kur yra poreikis kontroliuoti/vertinti darbo ir paslaugų kokybę, pradedant supermarketais, baigiant civiline aviacija.

        O darbą gauna bet kas, kas nori jį gauti. Tai nėra problema. Bent jau ne Lietuvoje ir ne šiais laikais.

        Comment


          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
          Mano pasakymo esmė ne ši buvo...
          O kokia? Kad slaptu pirkėju tapo savanoris iš gatvės, o ne etatinis LG DL darbuotojas?
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O kokia? Kad slaptu pirkėju tapo savanoris iš gatvės, o ne etatinis LG DL darbuotojas?
            Kažkas tokio panašaus O jei kam nepatinka ką rašau , galit neskaityti
            Aš suprantu , kad slapti pirkėjai yra beveik visose aptarnaujančiose sferose , bet , kad savanoriu būti , tai nežinau
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              tema vadinasi keleiviu vezimas, o ne slapti pirkejai.
              Matomai imonei nereikia slaptu pirkeju, nes skundu apie teikiamu paslaugu kokybe ir nesuteiktu paslaugu ,- NERA !

              Comment


                Konduktoriai gauna pakankama priedą už parduotus bilietus, nesakysiu tikrai kiek, nes tai kaip ir paslaptis, bet normalus.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  tema vadinasi keleiviu vezimas, o ne slapti pirkejai.
                  Matomai imonei nereikia slaptu pirkeju, nes skundu apie teikiamu paslaugu kokybe ir nesuteiktu paslaugu ,- NERA !
                  Žmonės nesiskundžia, tai keleivių aptarnavimo kokybė ir netikrinama. Realiai pagalvojus, kas skųsis, jei gauna galimybę pavažiuoti pigiau. Nors tokius dalykus skatina kai kuriais atvejais nelogiška LG kainodara. Vienu maršrutu man pavažiuoti apie 18 km kainuoja iki 4lt, o dviračio vežimas - 5lt. Nematau visiškai logikos, kad dviračiui bilietas kainuoja brangiau negu žmogui. Galėtų kainuoti kažkokią kainos dalį, nuo pilnos keleivio bilieto kainos.

                  Comment


                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                    Žmonės nesiskundžia, tai keleivių aptarnavimo kokybė ir netikrinama. Realiai pagalvojus, kas skųsis, jei gauna galimybę pavažiuoti pigiau. Nors tokius dalykus skatina kai kuriais atvejais nelogiška LG kainodara. Vienu maršrutu man pavažiuoti apie 18 km kainuoja iki 4lt, o dviračio vežimas - 5lt. Nematau visiškai logikos, kad dviračiui bilietas kainuoja brangiau negu žmogui. Galėtų kainuoti kažkokią kainos dalį, nuo pilnos keleivio bilieto kainos.
                    Gal LG traktuoja , kad dviratis užima daugiau vietos negu žmogus...? Pvž. dvi stovimas vietas , dėl to ir ima didesnį mokestį.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Tai tada visuose ruožuose turėtų būti dviračių vežimo kaina didesnė už keleivių. Bet taip nėra. Man asmeniškai labai daug kartų siūlė vežti dviratį už mažesnę kainą. Noriu pasakyti, kad pati LG valdžia kai kuriais savo sprendimais sukuria sąlygas tokiam darbuotojų elgesiui. Tačiau tai neįtakoja tokių dalykų, kaip aplaidus kontrolierių darbas, atstumiantis elgesys, ir panašiai. Norint daugiau kokybės, reikia darbuotojus motyvuoti ir tuo pačiu kontroliuoti. Dabar panašu, kad valdžiai niekas neįdomu. Todėl šiuo atveju padėtų „savanoriški slapti pirkėjai“, kurie galėtų teikti ataskaitas vadovams. Jei vadovai gautų daugiau signalų apie tam tikrų darbuotojų darbą, tai tada galėtų atlikti vidinį patikrinimą. Kaip motyvacija savanoriams galėtų tapti kokia papildoma nuolaida su kortelę ar pan.

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Tai tada visuose ruožuose turėtų būti dviračių vežimo kaina didesnė už keleivių. Bet taip nėra. Man asmeniškai labai daug kartų siūlė vežti dviratį už mažesnę kainą. Noriu pasakyti, kad pati LG valdžia kai kuriais savo sprendimais sukuria sąlygas tokiam darbuotojų elgesiui. Tačiau tai neįtakoja tokių dalykų, kaip aplaidus kontrolierių darbas, atstumiantis elgesys, ir panašiai. Norint daugiau kokybės, reikia darbuotojus motyvuoti ir tuo pačiu kontroliuoti. Dabar panašu, kad valdžiai niekas neįdomu. Todėl šiuo atveju padėtų „savanoriški slapti pirkėjai“, kurie galėtų teikti ataskaitas vadovams. Jei vadovai gautų daugiau signalų apie tam tikrų darbuotojų darbą, tai tada galėtų atlikti vidinį patikrinimą. Kaip motyvacija savanoriams galėtų tapti kokia papildoma nuolaida su kortelę ar pan.
                        Na nebūtina ir ta savanorystė , LG manau tikrai rastu , kas tą darbą dirbtų , tik LG reikia susiimti.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Dar pasipildau , štai ką teko paskaityti www.litrail.lt , planuojama iki 2015 dar įsigyti dvejius dviaukščius ir elektrifuoti liniją nuo Vilniaus iki Minsko.

                          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Kad aptarnavimas buti tinkamas, bendrove darbuotojams turetu buti lojali. tiap pat atsisakyti visikai konduktoriu paslaugu, o palikti tik kontrole. Manau didelio nuostolio nebus..

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Kad aptarnavimas buti tinkamas, bendrove darbuotojams turetu buti lojali. tiap pat atsisakyti visikai konduktoriu paslaugu, o palikti tik kontrole. Manau didelio nuostolio nebus..
                              Jeigu atsisakytų konduktorių, tektų atidayti kasas visuose sustojimo punktuose, o tai nėra pigus malonumas.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Jeigu atsisakytų konduktorių, tektų atidayti kasas visuose sustojimo punktuose, o tai nėra pigus malonumas.
                                Pritariu Aleksio , o beja už ką traukinį imamas 5 Lt komisinis perkant bilietą , jei tarkim bilietas kainuoja 1,5 Lito ir važiuoji pora km Ar dar šis mokestis yra?
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Jeigu atsisakytų konduktorių, tektų atidayti kasas visuose sustojimo punktuose, o tai nėra pigus malonumas.
                                  Arba vieną automatinę kasą traukinyje ir pagaliau įdiegti mobiliuosius bilietus telefonuose.

                                  Comment


                                    Internete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.

                                    Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
                                    WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
                                    Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?

                                    Comment


                                      Kaip tai ką? Atiduoda tą prašymą saugumui, tie tuomet patikrina ar čia ne dėl politinės veiklos žmonių grupė susibūrusi, t.y. ar nevyksta mitingas. Jei randa politinės veiklos pėdsakų, organizatorius baudžia.

                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      Internete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.

                                      Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
                                      WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
                                      Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?

                                      Comment


                                        Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                        Internete skelbiama, kad perkant 6 bilietus taikoma 10% nuolaida. Kaip jūs tai įsivaizduojat? Turbūt elementariai: pasakai kad reikia 6 bilietų ir gauni juos už mažesnę kainą.

                                        Realiai viskas vyksta taip: kasininkė per langelį pradeda kišti A4 popieriaus lapą ir sako "užpildykit prašymą". Ten pasirodo prašymas Lietuvos geležinkelių Keleivių pervežimo direkcijos direktoriui (or smth) kad tokią ir tokią dieną, traukiniu Nr. toks ir toks vyks keleivių grupė kurioje kažkiek suaugusių ir kažkiek vaikų. Prašome pritaikyti nuolaidą.
                                        WOW Gerai kad nereikėjo laukti kol direkcijos direktorius pavizuos prašymą - po to bilietus pardavė taip kaip ir įsivaizdavau pradžioje.
                                        Įdomu ką jie su tais prašymais daro? Veža direktoriui? Ir po to saugo archyve 10 metų?
                                        Net sunku patikėti, kad šitoks darbo organizavimas išvis įmanomas, ir kad ne anekdotą čia mums pasakoji.

                                        Ir dar jeigu paskaičiuotume, kiek kainuoja to direktoriaus darbo valanda, ir valandų per mėnesį jis vizuoja tokius prašymus - visa tai yra "nuostolingo keleivių vežimo" "savikainos" dalis.

                                        Comment


                                          Lenkijoje, Italijoje ir kt. grupiniam bilietui iškart pritaiko nuolaidą ir nereikia jokio prašymo ar lojalumo kortelės.
                                          Taip buvo seniau, nežinau kaip dabar.
                                          Paskutinis taisė Salvijus; 2014.01.09, 07:59.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X