Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip išeina, kad priežastis, kodėl traukiniai važiuoja lėčiau, yra intensyvesnis eismas (aišku, visų pirma, prekinių traukinių).

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jei ką, tai literatūroje aiškiai parašyta, kokiems traukiniams pirmenybė.
    Tas faktas, kad pirmenybė teikiama keleiviniams, nereiškia, kad viskas visada vyksta pagal planą. Iš esmės, jeigu prekinių traukinių eismas intensyvus, tikimybė, kad kils nenumatytų problemų su tvarkaraščiais, didėja.
    Paskutinis taisė John; 2013.12.22, 21:03.

    Comment


      O kur dar remontai.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        Senuose tvarkarasciuose Vilnius -Klaipeda marsruta iveikdavo per 4,20 valandos.

        budavo mazesni pastovejimai stotyse, mazesni traukiniu uzlaikymai, mazesnis prekiniu traukiniu intensyvumas, del to padidedavo pralaidumas. Bet traukinys praktiskai visuomet veluodavo apie 10-15 min....
        Kiek teko pastebėti šį pusmetį gana dažnai greitasis ruože Šiauliai-Klaipėda sustoja tarpinėse stotyse tam, kad praleisti prekinius.
        O šiame ruože kaip žinia antrojo kelio nėra
        Tik dyzeliukai nevėluoja, nes tenka ir taip stotelėse sustoti.

        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        Anksciau kelione buvo tikrai trumpesne.Naujasis marsrutas skirtas apkrovimu mazinimui traukiniuose Nr 21 Nr 20, 22.
        Kadangi gelezinkelio darbuotojams kelione antraja klase mokama, todel parduotu bilietu Kaisiadoriu stotyje statistika rodo, kad is Kaisiadoriu populiariausios stotys yra Zasliai, Kaunas, Vilnius, Pravieniskes, Vievis, Lentvaris, Jonava, Kedainiai, Klaipeda, Radviliškis, Siauliai. Pagal populiaruma mazejancia tvarka.
        Tai vis dėlto į Jonavą, Kėdainius, Radviliškį yra važiuojančių. Įdomu kokie konkrečiai skaičiai.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2013.12.22, 21:00.

        Comment


          Ką tik pajudėjau traukiniu Siauliai/Rokiškis. Traukinys pilnut pilnutėlis, tik kelios laisvos vietos. Kelionės pradzioje isbandziau kontrolierę kaip dirba: pateikiau dviejų savaičių senumo bilietą, kuris savaime aisku jau yra pazymėtas. Tačiau... sito nepastebėjo, bilietą pazymėjo antrą kartą. Kyla klausimas: ar LG darbuotojai jau svenčia sventes, ar tiesiog nuolat taip "dirba"?

          Comment


            Traukinys Panevėži pasiekė beveik tuščias: buvo tik keli asmenys, tačiau, Panevėžyje įlipo apie 30 žmonių

            Comment


              Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
              Ką tik pajudėjau traukiniu Siauliai/Rokiškis. Traukinys pilnut pilnutėlis, tik kelios laisvos vietos. Kelionės pradzioje isbandziau kontrolierę kaip dirba: pateikiau dviejų savaičių senumo bilietą, kuris savaime aisku jau yra pazymėtas. Tačiau... sito nepastebėjo, bilietą pazymėjo antrą kartą. Kyla klausimas: ar LG darbuotojai jau svenčia sventes, ar tiesiog nuolat taip "dirba"?
              Ar pilnut pilnutelis, ar kelios laisvos vietos?
              Kokiu budu vyko kontrolieres bandymas?
              Konduktores darbas yra patikrinti ir parduoti bilietus keleiviams iki artimiausios stoteles.T.y, kad sastatas turi buti patikrintas , iki kol bus privaziuojama pirma stotele.
              Tiesiog buvote ne tas malonusis keleivis, kuriam kontroliere butu suteikusi ypatinga demesi.

              Comment


                Kas per išsisukinėjimai? Kontrolierius privalo patikrinti ir parduoti bilietus. Patiktinti tai ne reiškia, kad pareikalauti popieriuko, bet ir pažiūrėti, ar jis tam maršrutui, tos dienos ir t.t.

                Comment


                  Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                  Ką tik pajudėjau traukiniu Siauliai/Rokiškis. Traukinys pilnut pilnutėlis, tik kelios laisvos vietos. Kelionės pradzioje isbandziau kontrolierę kaip dirba: pateikiau dviejų savaičių senumo bilietą, kuris savaime aisku jau yra pazymėtas. Tačiau... sito nepastebėjo, bilietą pazymėjo antrą kartą. Kyla klausmas: ar LG darbuotojai jau svenčia sventes, ar tiesiog nuolat taip "dirba"?
                  Labiausiai gyvenime nemėgstu žmonių, kurie kišasi ne į savo reikalus. O jeigu kontrolierė būtų teisingai pamačius, ką jūs tada darytumėte? Sakytumėte ups atsiprašau ar kažką? Norėčiau sužinoti kur jūs dirbate ir ateiti kokią dieną jūsų budrumą patikrinti darbe.

                  Comment


                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                    Labiausiai gyvenime nemėgstu žmonių, kurie kišasi ne į savo reikalus. O jeigu kontrolierė būtų teisingai pamačius, ką jūs tada darytumėte? Sakytumėte ups atsiprašau ar kažką? Norėčiau sužinoti kur jūs dirbate ir ateiti kokią dieną jūsų budrumą patikrinti darbe.
                    Kas tau nepatinka? Būtų pateikusi tikrą bilietą. Ir tuo "incidentas" būtų išsemtas. O dabar štai puikus įrodymas, kodėl keleivių vežimas yra nuostolingas.

                    Comment


                      Galima daryti prielaidą, kad pervežimų statistika yra iškreipta į mažesnę pusę, ir tokia "statistika" remiantis uždarinėjami maršrutai.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Nesuprasi kaip su ta statistika iš tikrųjų yra. Ar ji elektroninėje sistemoje funkcionuoja ar dar pusiau popieriniame variante liko kai palydovė į sąsiuvinį susirašo kur keleivis važiuos.

                        Comment


                          Man irgi neaišku, kam ten į tą sąsiuvinį rašytis? Kad keleiviui priminti, jog turi išlipti? Tai ji turėtų į veidą žiūrėti, o ne į sąsiuvinį rašytis. Statistikai? Juk bilietus parduoda kasose - ten visa statistika yra. Jei bilietą parduoda traukinyje tai irgi kasos aparatas yra. Bet kokiu atveju LG statistiką turi skaitmeniniame variante, bet duomenys patenka ir skaitmeniniame, ir popieriniame variante.

                          Comment


                            Kai bilietai parduodami per kasos aparatus, nesvarbu nešiojamus ar stacionarius, tai statistika vesti yra labai lengva. Bet vistiek nesuprantu, kam palydovės žymisi savo knygutėse kiek keleiviu su kokiu bilietu važiuoja Vilnius - Klaipėda maršrutu.
                            Didžiausia problema yra ta, kad dalis kontrolierių neišduoda bilietų. Taip iškreipiama statistika. Reikėtų keleivių vežimo direkcijai dažniau patikrinti maršrutus, kuriuos labai retai tikrina. Pats bent kartą per mėnesį važiuoju maršrutu Šiauliai - Rokiškis, ir nei karto per 8 metus nemačiau šiame maršrute revizorių.

                            Comment


                              Parašė sknts Rodyti pranešimą
                              Kai bilietai parduodami per kasos aparatus, nesvarbu nešiojamus ar stacionarius, tai statistika vesti yra labai lengva. Bet vistiek nesuprantu, kam palydovės žymisi savo knygutėse kiek keleiviu su kokiu bilietu važiuoja Vilnius - Klaipėda maršrutu.
                              Didžiausia problema yra ta, kad dalis kontrolierių neišduoda bilietų. Taip iškreipiama statistika. Reikėtų keleivių vežimo direkcijai dažniau patikrinti maršrutus, kuriuos labai retai tikrina. Pats bent kartą per mėnesį važiuoju maršrutu Šiauliai - Rokiškis, ir nei karto per 8 metus nemačiau šiame maršrute revizorių.
                              Palydoves knygutese zymisi tam kad zinotu kiek tiksliai zmoniu kurioje stotyje turi islipti. Po to tuos skaicius zymi ziniarastyje ir po keliones priduoda.

                              Comment


                                Ką tai duoda ir kodėl niekur kitur jų nežymi Vakarų Europoje?
                                Čia kažkoks sovietinis reliktas - tas pats Latvijoje, Rusijoje, Baltarusijoje.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Kas tau nepatinka? Būtų pateikusi tikrą bilietą. Ir tuo "incidentas" būtų išsemtas. O dabar štai puikus įrodymas, kodėl keleivių vežimas yra nuostolingas.
                                  Keleiviu vezimas nera nuostolingas, o vat oro veziojimas tusciuose vagonuose yra pats didziausias nuostolis!

                                  Comment


                                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                    Labiausiai gyvenime nemėgstu žmonių, kurie kišasi ne į savo reikalus. O jeigu kontrolierė būtų teisingai pamačius, ką jūs tada darytumėte? Sakytumėte ups atsiprašau ar kažką? Norėčiau sužinoti kur jūs dirbate ir ateiti kokią dieną jūsų budrumą patikrinti darbe.
                                    Taip išeina, kad "Slaptieji pirkėjai" yra nereikalingi? Kaip suprantu,anot Jūsų, autobuso vairuotojas gali būti neblaivus, policininkas imti kyšius, o gydytojas vietoj operuojamos kojos nupjauti ranką? Kaip suprantu, pagal Jūsų filosofiją korupcijai, aplaidumui darbe reikia uždegti žalią šviesą, nes tai NE MŪSŲ reikalas???? Šiuo atveju buvo tikrinamas kontrolierės darbo pobūdis ir jos budrumas.
                                    Na, o mano darbe budrumas reikalingas kaip niekur kitur.
                                    Paskutinis taisė Kristinėlė; 2013.12.28, 16:27.

                                    Comment


                                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                      Ką tai duoda ir kodėl niekur kitur jų nežymi Vakarų Europoje?
                                      Čia kažkoks sovietinis reliktas - tas pats Latvijoje, Rusijoje, Baltarusijoje.
                                      O gal tiesiog LG taip nori sukurti "darbo vietų" kuo daugiau. Pagal LG filosofiją tada ir kiekvienas autobusas turi vežiotis po kontrolierę, kuri turėtų žymėtis kur koks keleivis važiuoja.

                                      Comment


                                        Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimą
                                        O gal tiesiog LG taip nori sukurti "darbo vietų" kuo daugiau. Pagal LG filosofiją tada ir kiekvienas autobusas turi vežiotis po kontrolierę, kuri turėtų žymėtis kur koks keleivis važiuoja.
                                        Sveikintina, jei autobusai veziotusi po konduktore. Tuomet vairuotojai dirbtu tieisogini darba, o neuzsiimtu bilietu pardavimu. Nebutu velavimu del bilietu pardavimo. Masinistas ir taip turi ka veikti keliones metu.Todel bilietus parduoda elektr trauk konduktorius arba konduktorius -kontrolierius.

                                        kaip tas slaptas pirkejas turetu atrodyti?
                                        Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2013.12.28, 19:07.

                                        Comment


                                          Pavyzdžiui slaptas pirkėjas galėtų važiuoti kaip paprastas keleivis. Tiesiog jis galėtų atsisėsti kur nors netoli konduktoriaus ir stebėti, kaip konduktorius parduoda bilietus. Ar neįsideda pinigų į kišenę. Taip pat galėtų stebėti konduktoriaus bendravimą su keleiviais. Kartais būna konduktoriai be nuotaikos ir atgrasiai bendrauja su keleiviais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X