Parašė sknts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
o Jus galvojate, kad tokiu nera keleiviu? ar jie turi asmeniskai visiems prisistatyt, kad jei yra slapti? pasakau,- tikrai tokiu yra visur !Parašė sknts Rodyti pranešimąPavyzdžiui slaptas pirkėjas galėtų važiuoti kaip paprastas keleivis. Tiesiog jis galėtų atsisėsti kur nors netoli konduktoriaus ir stebėti, kaip konduktorius parduoda bilietus. Ar neįsideda pinigų į kišenę. Taip pat galėtų stebėti konduktoriaus bendravimą su keleiviais. Kartais būna konduktoriai be nuotaikos ir atgrasiai bendrauja su keleiviais.
Atsisesti prie konduktoriaus? - nemanau, kad konduktorius kada nors nori salia ko nors sedeti... tai zmogus, dirbantis su pinigais, ir tikrai nelabai priseda prie ko nors, nebet prie savo pazistamu.
kaip konduktorius parduoda bilietus,- paspaudzia aparato klavisus ir parduoda, o koks tekstas biliete nelabai kas pamatys.
Nuotaika tikrai nera darbo rodiklis.Konduktorius kaip ir privalo pasakyti laba diena, o kokia nuotaika jis ta pasakys tikrai nera nustatyta.
Konduktoriai tikrai nebebdrauja su klientais, neteko to matyt.(neklausia blyno kepimo recepto, Zemes drebejimo pasekmiu ir t.t.) tik atsako i keleivio uzduotus protingus klausimus lieciancius traukiniu eismo grafika, lengvatas, isklauso pasiulymus del tvarkarascio gerinimo.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2013.12.29, 10:52.
Comment
-
Ok, koks jų darbo rezultatas? Kiek per 2013 buvo atlikta kontrolinių kelionių, kiek konduktorių darbo pažeidimų buvo užfiksuota? Net ir aukščiau aprašytas konkretus atvėjis su senu bilietu - žinoma data, žinomas reisas. Kas padaryta?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąo Jus galvojate, kad tokiu nera keleiviu? ar jie turi asmeniskai visiems prisistatyt, kad jei yra slapti? pasakau,- tikrai tokiu yra visur !
Comment
-
atkreipiamas demesys i aptarnavima, isvaizda, kad butu blaivus. realiai jie dirba uz minimalu atlyginima kiek zinau, ir gauna juokinga prieda uz parduotus bilietus.Manyciau, jei konduktorius surinkdamas uz parduotus bilietus gali save issilaikyti, bendrovei jokio nuostolio nera.Suprantama, jei atlyginimas but kokia 2.- 3 tukstanciai glabut butuu rimciau ir tikrinama. beje traukiniuose, ypac Pesose ir Skodose yra vaizdo stebejimo kameros irancios informacija i 1 TB diska.
Comment
-
o ka Ju darbo rezultatai turetu buti skelbiami spaudoje?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąOk, koks jų darbo rezultatas? Kiek per 2013 buvo atlikta kontrolinių kelionių, kiek konduktorių darbo pažeidimų buvo užfiksuota? Net ir aukščiau aprašytas konkretus atvėjis su senu bilietu - žinoma data, žinomas reisas. Kas padaryta?
Comment
-
taip, teisybė. Tikrai pažįstu iš matymo keletą konduktorių, kurie savo darbą dirba tikrai jį mylėdami ir net neprašomi pvz. buvusiame Šeštokai - Kaunas reise atsakydavo užsieniečiams UŽSIENIO kalba (kas mūsų geležinkeliuose sutikite - retenybė), ar savo iniciatyva paimdavo už bilietą Eurais, pakeisdami į Litus (ko neprivalo daryti).Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąatkreipiamas demesys i aptarnavima, isvaizda, kad butu blaivus. realiai jie dirba uz minimalu atlyginima kiek zinau, ir gauna juokinga prieda uz parduotus bilietus.Manyciau, jei konduktorius surinkdamas uz parduotus bilietus gali save issilaikyti, bendrovei jokio nuostolio nera.Suprantama, jei atlyginimas but kokia 2.- 3 tukstanciai glabut butuu rimciau ir tikrinama. beje traukiniuose, ypac Pesose ir Skodose yra vaizdo stebejimo kameros irancios informacija i 1 TB diska.
Kita vertus, tikrai esu matęs ne vieną (nežinau, gal taip pasitaikė) bet moteriškę ir, kaip sutapimas, rusakalbę, kuri net nesigėdydama pati pasiūlo keleiviui "važiuoti pigiau", ypač Ignalinos kryptimi, arba išmušusi bilietą, ant kurio - "0.50 LT vertės bilietukas vienai stotelei, arba, kaip tokiu atveju būna neretai, tiesiog TUŠČIAS LAPUKAS), vagone iki to keleivio sustojimo net nesirodo. Savaime suprantama, mašinisto kabinoje budi, kad neduokdie nepasimatytų artėjančiame perone revizorius...
Comment
-
Užtektų patalpinti info apie reidus/patikrinimus LG intranete, kad bent savi žinotų.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąo ka Ju darbo rezultatai turetu buti skelbiami spaudoje?
Comment
-
kiekvienas pazeidimas iforminamas AKTU. Aktai saugomi mokesciu inspekcijoje.tai reiskia, ir pati mokesciu inspekcija gali tikrinti ir bausti negailint prasizengusiuju, o bendrove taipogi atestuoti darbuotoja tinkamuma darbui.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąUžtektų patalpinti info apie reidus/patikrinimus LG intranete, kad bent savi žinotų.
Comment
-
Tikrai yra nuoširdžiai darbą dirbančių konduktorių. Jie net neprašyti padės įlipti, įsikelti nešulius ir pan. Tačiau, kai iš kai kurių perki bilietą, tai pasijauti kaltas, kad važiuoji traukiniu. Dėl bilietų nedavimo, tai dažnai mačiau, kaip žmogui, važiuojančiam vieną stotelę, joks bilietas neduodamas. Kartą teko matyti, kaip maršrute Vilnius - Kaunas, lėtajame traukinyje, nei vienas pirkęs bilietą, jo negavo.
Comment
-
Lyg ir kalbėta apie šį maršrutą forume , bet nepamenu tiksliai.
Nuo naujųjų metų – naujas maršrutas geležinkeliu Vilnius- Šiauliai - Vilnius.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...m#.UsFFhuXBGE0Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Dėkui, Mantukai - jau ir kalbėta, ir, kaip lietuviams tinka - apkalbėtaParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLyg ir kalbėta apie šį maršrutą forume , bet nepamenu tiksliai.
Nuo naujųjų metų – naujas maršrutas geležinkeliu Vilnius- Šiauliai - Vilnius.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...m#.UsFFhuXBGE0
)
Comment
-
O man yra tekę matyt kaip jaunas konduktorius kabino gražias nepažįstamas keleives, pradėdamas "gal galima prisėsti". Šnekino, pažindinosi visą kelią. Aišku, nieko tame blogo nėra, kiekvienoj stotelėj atsiprašydavo ir pereidavo pro naujus keleivius, kurių nebuvo daug.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKonduktoriai tikrai nebebdrauja su klientais, neteko to matyt.(neklausia blyno kepimo recepto, Zemes drebejimo pasekmiu ir t.t.) tik atsako i keleivio uzduotus protingus klausimus lieciancius traukiniu eismo grafika, lengvatas, isklauso pasiulymus del tvarkarascio gerinimo.kaip?
Comment
-
Šiandien vėl maršrute Panevėžys - Šiauliai buvau slaptasis keleivis. Įlipau į traukinį viena iš pirmųjų, tad norėjau atsisėsti šalia konduktoriaus, tik kitoje pusėje. Deja, pastarasis griežtai uždraudė sėsti, nes anot jo, "nenoriu, kad kas ant galvos liptų". Tad konduktorius sėdėjo (miegojo?) per devynias (!) vietas.
Bilietus pradėjo tikrinti tik prie pat Gustonių, tai realiai žmonės galėjo vieną stotelę važiuoti zuikiu. Ir vėl panorau išbandyti LG darbuotojų darbą. Ir vėl padaviau seną bilietą. Tik šį kartą padaviau....rugsėjo mėnesio, maršruto Kėdainiai - Šiauliai. Rezultatas: nereikėjo apsimesti blondine, kad ne tą bilietą padaviau, nes ir vėl... niekas nei į datą, nei į maršrutą nepastebėjo. Tad kyla klausimas: ar konduktoriai yra akli, ar jie tiesiog durnių volioja, kad nepastebi net svarbiausių dalykų???? Ech, man toks darbas būtų kaip konduktoriaus
Comment
-
na nepastebėti maršruto ir stoties, kurioje parduotas bilietas užrašo, jau tikrai neturėtų sau leisti save gerbiantis kontrolierius...Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiandien vėl maršrute Panevėžys - Šiauliai buvau slaptasis keleivis. Įlipau į traukinį viena iš pirmųjų, tad norėjau atsisėsti šalia konduktoriaus, tik kitoje pusėje. Deja, pastarasis griežtai uždraudė sėsti, nes anot jo, "nenoriu, kad kas ant galvos liptų". Tad konduktorius sėdėjo (miegojo?) per devynias (!) vietas.
Bilietus pradėjo tikrinti tik prie pat Gustonių, tai realiai žmonės galėjo vieną stotelę važiuoti zuikiu. Ir vėl panorau išbandyti LG darbuotojų darbą. Ir vėl padaviau seną bilietą. Tik šį kartą padaviau....rugsėjo mėnesio, maršruto Kėdainiai - Šiauliai. Rezultatas: nereikėjo apsimesti blondine, kad ne tą bilietą padaviau, nes ir vėl... niekas nei į datą, nei į maršrutą nepastebėjo. Tad kyla klausimas: ar konduktoriai yra akli, ar jie tiesiog durnių volioja, kad nepastebi net svarbiausių dalykų???? Ech, man toks darbas būtų kaip konduktoriaus
Comment
-
Siūlyčiau tą patį (su nuoroda į abu forumo pranešimus ta tema, kaip užuominą, kad apie tai kalbama ir viešai) parašyti tiesiai į LG keleivių vežimo direkciją. Jeigu tokie dalykai vyksta nuolat, tai yra labai blogai ir tokie kontrolieriai turėtų lėkti iš darbo arba, mažų mažiausiai, gauti drausminę nuobaudą darbe (kurio jie tinkamai neatlieka).Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąŠiandien vėl maršrute Panevėžys - Šiauliai buvau slaptasis keleivis. Įlipau į traukinį viena iš pirmųjų, tad norėjau atsisėsti šalia konduktoriaus, tik kitoje pusėje. Deja, pastarasis griežtai uždraudė sėsti, nes anot jo, "nenoriu, kad kas ant galvos liptų". Tad konduktorius sėdėjo (miegojo?) per devynias (!) vietas.
Bilietus pradėjo tikrinti tik prie pat Gustonių, tai realiai žmonės galėjo vieną stotelę važiuoti zuikiu. Ir vėl panorau išbandyti LG darbuotojų darbą. Ir vėl padaviau seną bilietą. Tik šį kartą padaviau....rugsėjo mėnesio, maršruto Kėdainiai - Šiauliai. Rezultatas: nereikėjo apsimesti blondine, kad ne tą bilietą padaviau, nes ir vėl... niekas nei į datą, nei į maršrutą nepastebėjo. Tad kyla klausimas: ar konduktoriai yra akli, ar jie tiesiog durnių volioja, kad nepastebi net svarbiausių dalykų???? Ech, man toks darbas būtų kaip konduktoriaus
Paskutinis taisė John; 2013.12.31, 03:09.
Comment
-
nemanau, kad taip is tikruju buvo... tiesiog kazkam patinka gvildenti tema ir varyti ant LG darbuotoju.Parašė John Rodyti pranešimąSiūlyčiau tą patį (su nuoroda į abu forumo pranešimus ta tema, kaip užuominą, kad apie tai kalbama ir viešai) parašyti tiesiai į LG keleivių vežimo direkciją. Jeigu tokie dalykai vyksta nuolat, tai yra labai blogai ir tokie kontrolieriai turėtų lėkti iš darbo arba, mažų mažiausiai, gauti drausminę nuobaudą darbe (kurio jie tinkamai neatlieka).
Is darbo? - tikrai niekas uz tokius dalykus neismes. Drausmine nuobauda skiriama uz girtavima ir nepasirodyme darbe visa darbo diena, taip pat uz kuro vagystes.
nu o ka ta direkcija padarys? niekas neziures tokiu komentaru.Keleivis realiai gavo paslauga.
Comment
-
Jei tamsta, netiki, kad taip vakar buvo, pažadu, kitą kartą, kai darysiu tokį ekspermentą nufilmuoti ir tau asmeniškai atsiųstiParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnemanau, kad taip is tikruju buvo... tiesiog kazkam patinka gvildenti tema ir varyti ant LG darbuotoju.
Is darbo? - tikrai niekas uz tokius dalykus neismes. Drausmine nuobauda skiriama uz girtavima ir nepasirodyme darbe visa darbo diena, taip pat uz kuro vagystes.
nu o ka ta direkcija padarys? niekas neziures tokiu komentaru.Keleivis realiai gavo paslauga.
Comment
-
i tai Jus ta slapta pirkeja? tikrai nemanau,kad Jus LG pasamde atlikti tyrima. ok labai idomu butu paziureti.Parašė Kristinėlė Rodyti pranešimąJei tamsta, netiki, kad taip vakar buvo, pažadu, kitą kartą, kai darysiu tokį ekspermentą nufilmuoti ir tau asmeniškai atsiųsti
Comment
Comment