Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Vėlgi esate neteisus.
    Tarp Jelgavos-Rygos nėra greitojo traukinio, todėl kiek man teko pastebėti važiuojant šiais maršrutais, keleiviai mieliau rinkdavosi traukinius Ryga-Rengė ir Ryga-Liepoja nei panašiu laiku važiuojančius Ryga-Jelgava.
    Rengė stodavo tik Uolainėje.
    Tuomet dvivagonio traukinio talpos neužteks. Nes elektriniai traukiniai 6 arba 8 vagonų ir turi nemenką užpildymą. Aišku, atkristų visokie lengvatininkai ir tie, kaurie turi mėnesinį bilietą.

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Šiuo atveju yra ne taip - Vilnius-Klaipėda didžiausias keleivių srautas yra atkarpoje Šiauliai-Vilnius. Nuo Šiaulių į Klaipėdą keleivių gerokai sumažėja, tikriausiai šis sumažėjimas kompensuojamas kita alternatyva - dyzeliukais Klaipėda-Radvilšikis, kurių Vilniaus-Šiaulių ruože nėra.
    Klaipėda tai ne Vilnius. Be to ir autobusų tarp Šiaulių ir Klaipėdos 6 kasdien ir 1 savaitgalį, kai tarp Šiaulių ir Vilniaus 15 kasdien, dar 4 atskiromis dienomis.

    Parašė r08n Rodyti pranešimą
    Kodėl darbo dienom ir 6dieniais nevažinėja traukiniai tarp Šiaulių ir Kauno arba Vilniaus? Negi nebūtų keleivių?
    23 autobusai (kai kurie ne kasdien) ir panašus kelionės laikas tarp Šiaulių ir Kauno traukiniui nepalieka šansų. Kas kita Vilniaus - Šiaulių maršrutas. Visiškai neišnaudojamas potencialas. Reikėtų rytinio traukinio Šiauliai - Vilnius, iš Šiaulių apie 5.30. Nes dabartinis iš Klaipėdos į Vilnių atvažiuoja per vėlai. Ir daug kam, kas turi reikalų Vilniuje jis netinka. O iš Vilniaus jis galėtų išvažiuoti apie 14.30 val. Nakvotų Šiauliuose, ryte į Vilnių. Sekamdieniais galėtų į Vilnių ryte nevažiuoti ir grįžti atgal vakare apie 17.30 val.

    Comment


      Ankstesniais metais bendrovė atsisakė kai kurių itin nuostolingų maršrutų, kuriais vykdavo mažai keleivių. Pavyzdžiui, nustojo kursuoti traukinys tarp Klaipėdos ir Šilutės, optimizuotas maršrutas Panevėžys–Rokiškis.
      http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...ilietu.htm?p=3

      Rado kuo pasigirti...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment




        va cia jau idomiau -50% tai ne 5% lojalumo "nuolaida"...

        Comment


          Siandien teko vaziuoti traukiniu is kauno i jonava. Ivaziavus i naujai rekonstruota ruoza tarp Palemono ir Gaiziunu, traukinys visa kekia vare tarp 50-60 km/h. Negi neimanoma tame ruoze bent 100 siekt? Grubiai skaiciuojant bent 14 minuciu susitaupytu.

          Comment


            Gal dar negalima?
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Na, darbų tai nematyt visiškai tame ruože. Jei tokį greitį paliks, tai manau mažai prasmės buvo aplamai jį rekonstruot

              Comment


                Parašė Satreblas Rodyti pranešimą
                Na, darbų tai nematyt visiškai tame ruože. Jei tokį greitį paliks, tai manau mažai prasmės buvo aplamai jį rekonstruot
                Po grandozinio remonto tam tikrai traukinių kiekis turi būti praleistas sumažintu greičiu, jš didinant palapisniui. Tarp Palemono ir gaižiūnų eismas nedidelis, tai tas nustatytas traukinių kiekis gal dar nepravažiavo, ir greitis dar sumažintas.
                Tai kol kas turėkime kantrybės.

                Comment


                  Šiandien (11-26) sugędo traukinys E880 Kaunas-Vilnius, iš Kaišiadorių važiuojantis 11:32. Sustojo Žasliuose ir stovėjo beveik valandą, kol 12:40 atvažiavo sekantis traukinys EJ816. Visi keleiviai perlipo į jį. Nors jis turėjo būt greitasis, bet to po to sustodavo kiekvienoj stotelėj ir Vilnių pasiekė 20 min. vėliau. Gandai, kad kažkas nutiko su stabdžiais (užsikirto).

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Po grandozinio remonto tam tikrai traukinių kiekis turi būti praleistas sumažintu greičiu, jš didinant palapisniui. Tarp Palemono ir gaižiūnų eismas nedidelis, tai tas nustatytas traukinių kiekis gal dar nepravažiavo, ir greitis dar sumažintas.
                    Tai kol kas turėkime kantrybės.
                    Kiek žinau, praleidus tuo ruožu specialią vibromašiną, galima iš karto paleisti traukinių eismą maksimaliu greičiu.

                    Comment


                      Tai esmė turbūt grafike, kuris sudarytas remiantis anksčiau buvusiu leistinu greičiu. O operatyviai pakeisti turbūt "be galo sudėtinga".
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Labai sudėtinga. Įsititkinau sekamdienį. Kad bėgiai nauji pakloti jaučiasi - nesiūbuoja, nebilda, bet greitis net nežinau kaip išsireikšti
                        kelionė iki Šiaulių sutrumpętų iki 2 val. - maršrutas taptų labiau populiarus, nors ir dabar jame keleivių netrūksta.

                        Comment


                          Visisškai pritariu Salvijui, ir dar pridėsiu, kad reikėtų padažninti šio traukinio kursavimą. Vien šeštadienis ir sekmadienis- tikrai per retai.

                          Comment


                            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                            Labai sudėtinga. Įsititkinau sekamdienį. Kad bėgiai nauji pakloti jaučiasi - nesiūbuoja, nebilda, bet greitis net nežinau kaip išsireikšti
                            kelionė iki Šiaulių sutrumpętų iki 2 val. - maršrutas taptų labiau populiarus, nors ir dabar jame keleivių netrūksta.
                            Iki 2 val. nesutrumpėtų. Bet -15 minučių įmanoma.

                            Comment


                              Parašė Tomiss Rodyti pranešimą
                              Visisškai pritariu Salvijui, ir dar pridėsiu, kad reikėtų padažninti šio traukinio kursavimą. Vien šeštadienis ir sekmadienis- tikrai per retai.
                              Traukinys Kaunas-Šiauliai-Kaunas kursuoja tik PENKTADIENIAIS ir sekmadieniais.
                              Šeštadienio vakarą (manau) važiuoti netikslinga kaip ir sekmadienio rytą. Tarp elektrinių traukinų Vilnius-Kaunas yra vienas vakarinis, nevažiuojantis šeštadienį (tarp Kaunas-Vilnius - vienas nevažiuojantis sekmadienio rytą).
                              Neginčiju, kad važiavimo tik atskiromis savaitgalio dienomis yra tikrai mažai.

                              Comment


                                Tikriausiai ateina laikas kai traukinį Kaunas-Šiauliai-Kaunas reiktų padaryti kiekvieną dieną ir papildomai įvesti rytinį Šiauliai-Kaunas-Šiauliai.
                                Palyginimui tomis dienomis kai kursuoja Kaunas-Šiauliai-Kaunas kitas traukinys Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai perveža mažiau keleivių. Tuo teko pačiam ne kartą įsitikinti. Maršrutas ilgesnis beveik nei dvigubai.

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Tikriausiai ateina laikas kai traukinį Kaunas-Šiauliai-Kaunas reiktų padaryti kiekvieną dieną ir papildomai įvesti rytinį Šiauliai-Kaunas-Šiauliai.
                                  Palyginimui tomis dienomis kai kursuoja Kaunas-Šiauliai-Kaunas kitas traukinys Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai perveža mažiau keleivių. Tuo teko pačiam ne kartą įsitikinti. Maršrutas ilgesnis beveik nei dvigubai.
                                  Toks padažninimas būtų labai patogus Jonaviečiams, kurių tikrai nemažai turi reikalų Šiauliuose, tačiau nėra jokio susisiekimo autobusais.
                                  Bet, tikriausiai, niekas to nedarys... Bus argumentuota nepelningumu, traukinių stygium ir t.t.
                                  Paskutinis taisė Satreblas; 2013.11.28, 12:13.

                                  Comment


                                    Šiauliai-Mažeikiai-Šiauliai pelningi 3 kartus į dieną po 10 keleivių paprastom dienom?
                                    Nežinau kaip penkt.-sekm.

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Atvaizdas


                                      va cia jau idomiau -50% tai ne 5% lojalumo "nuolaida"...
                                      2 kartus pasinaudojau. Tokios nuolaidos veža

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        2 kartus pasinaudojau. Tokios nuolaidos veža
                                        Ir aš jau porą kartų pasinaudojau.
                                        kažkaip įstengiau, nors nevažinėja traukiniai tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų, mažiau jų važiuoja iš Kauno į Kazlų Rūdą, ne sezono metas važiuoti į Neries regioninį parką ir kitus gamtos kampelius tarp Vilniaus ir Kauno.
                                        Didžiausias nepatogumas - perkant bilietą ten ir atgal reikia nurodyti traukinį, kuriuo planuojama grįžti...

                                        Comment


                                          koks nepatogumas perkant atgal nurodyti traukinio numeri? pirkite ir vaziuokite.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X