Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju beprasmiška statyti tokią liniją, nes kelionės trukmė būtų per ilga ir tam neverta mėtyti pinigų. Jeigu norim serviso Vilnius-Druskininkai, tai jis turi būti normalus ir suteikti galimybę visuose ruožuose (galbūt išskyrus stotis ar kelynus) važiuoti 120km/h, kas leistų nuo Vilniaus iki Druskininkų nuvažiuoti per maždaug pusantros valandos.
    Nebent laukti kol susitvarkys LT-BY ir BY-PL santykiai ir rekonstruoti geležinkelį jau kaip Vilnius-Gardinas, tiesa jau ne 120 km/h greičiui, o gal ir 200+ km/h greičiui, nes tiks susisiekimui į Vakarų Europą. Nereiktų ir vėžės per mišką į Druskininkus, užtektų sutvarkyti jungtį Pariešė (BY)-Druskininkai.

    Comment


      Aha, šiais laikais Vilnius - Druskininkai važiuoja vos keli autobusai per dieną, o visa kita - mikrobai. Varėnos AP į Vilnių jau keli metai tik mikrobus leidžia, o ir pačiame parke beveik vieni mikrobai ir vos keli autobusai... Kas važiuos tuo traukiniu? Visi ratuoti. Valstybėje apie masinę deautomobilizaciją net minčių nėra. Ir joks traukinys čia nieko nepakeis pats savaime. Reikia žvelgti kompleksiškai, o tokio požiūrio Lietuvoje nėra ir nenusimato. Visi tie pezalai apie naujas linijas taip ir lieka pezalais. RB kiek jau metų tiesia... Tai čia tarptautinis projektas, pinigų tam duoda ES, o kaip viskas juda?
      Paskutinis taisė Al1; 2022.05.29, 07:28.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Geležinkeliai jau nebe pelninga įmonė, o iš biuždeto dotacijų gyvenanti, ir tokie svaičiojimai apie keleivių pervežimus, kurie jokio pelno niekada neduoda. Iš kur pinigai? Riebiais ir ramiais laikais jų nebuvo, o dabar iš kur atsiras? Įstatymas jau priimtas dėl autobusų naudojimo geležinkelio pervežimuose. Žiūrėkite, kad metų bėgyje nepradėtų uždarinėti kai kurių maršrutų ir keisti juos autobusais...
        Gyventojų pervežimas yra vieša paslauga, tai apie kažkokį pelningumą net neverta kalbėti.


        Comment


          Žinom, žinom. Tik visus tuos 30 metų pinigų tam biudžete neatsirado. Kol buvo pelningas krovinių vežimas, tol dengė nuostolius iš krovinių pelno. O dabar geležinkeliai išdraskyti, tegul ir po vienu stogu , bet atskiros įmonės ir vienos pelnas negali dengti kitos nuostolių. Tai viena. O antra, taigi ir krovinių pervežimai smuko ant tiek, kad jau skiriama dotacija... Biudžetas ne guminis, tuo labiau, kad artėja totalinė krizė.

          Comment


            Apie neteisingus biudžeto prioritetus (VT ignoravimas) jau esam kalbėję.

            Comment


              Viskas taip, kai buvo riebūs ir ramūs laikai. Dabar atliekamų pinigų nėra ir nebus. Jau NT visą ir visų nori apmokestinti, nes biudžetas kiauras (šiuos metus kažkaip užbaigs, bet kiti metai ateis). Dabar svarbu ne svaičioti politikams apie naujas linijas, o išlaikyti tuos keleivinius marštrutus, kurie yra. Ir tai, kaip minėjau, tikriausia nuo naujo tvarkaraščio (gruodis dar toli, bet...) bus rimti apkarpymai.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Viskas taip, kai buvo riebūs ir ramūs laikai. Dabar atliekamų pinigų nėra ir nebus. Jau NT visą ir visų nori apmokestinti, nes biudžetas kiauras (šiuos metus kažkaip užbaigs, bet kiti metai ateis). Dabar svarbu ne svaičioti politikams apie naujas linijas, o išlaikyti tuos keleivinius marštrutus, kurie yra. Ir tai, kaip minėjau, tikriausia nuo naujo tvarkaraščio (gruodis dar toli, bet...) bus rimti apkarpymai.
                Tikrai netrūksta biudžete pinigų, dėl infliacijos biudžeto pajamos auga greičiau negu sugalvoja kur išleisti. Atsirado ir geležinkelių infrastruktūros finansavimui, ir elektros kainų subsidijavimui, bet kam galima rasti, čia tik prioritetų klausimas. NT mokestis ne dėl trūkumo kamšymo, o dėl to kad seniai tokio reikėjo, nes tai žymiai socialiai teisingesnis apmokestinimas negu pajamų.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Tikrai netrūksta biudžete pinigų, dėl infliacijos biudžeto pajamos auga greičiau negu sugalvoja kur išleisti. Atsirado ir geležinkelių infrastruktūros finansavimui, ir elektros kainų subsidijavimui, bet kam galima rasti, čia tik prioritetų klausimas. NT mokestis ne dėl trūkumo kamšymo, o dėl to kad seniai tokio reikėjo, nes tai žymiai socialiai teisingesnis apmokestinimas negu pajamų.
                  Gal reikia mažiau propaganda tikėti. Stebuklų nebūna. Kodėl dabar infliacija yra GĖRIS, o laukiniais 90-aisiais buvo blogis ir dėl jos (aišku ne vien dėl jos) viskam trūko pinigų? Viską subsidijuojame iš ko? Amžiną pinigų variklį išrado? Anksčiau pinigų trūko, o dabar stebuklingai yra? NT mokestis buvo reikalingas pertekliniam NT, o ne net ir vieninteliam būstui apmokestinti. Pajamų apmokestinimas irgi teisingas, nes iš jų perkamas turtas, išlaidaujama visokiems parazitiniams ir prabangos poreikiams tenkinti ir t.t., ką sunku apmokestinti tiesiogiai.
                  Bet mes nukrypome nuo temos. Esmė tame, kad pinigai iš oro neatsiranda ir dotacijos visos iš to paties biudžeto eis, tai reiškia tik vieną - mokesčių didinimą visiems ir visų, kai VT finansavimui pirmiausia reikia apmokestinti automobilius, o ne džiaugtis kainų augimu ir iš to fiktyviu biudžeto pripildymu, įsukančiu infliacijos spiralę, kuri vis didės. Beje, ir VT dotacijos turės dėl to būti didinamos. Realiai to nebus, arba bus didinama neproporcingai augančioms kainoms, bus kamšomos tik skylės ir tai blogai, o VT vėl bus ubago vietoje, degraduos. O čia dar grandiozioniai utopiniai projektai...
                  Paskutinis taisė Al1; 2022.05.31, 11:50.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Gal reikia mažiau propaganda tikėti. Stebuklų nebūna. Kodėl dabar infliacija yra GĖRIS, o laukiniais 90-aisiais buvo blogis ir dėl jos (aišku ne vien dėl jos) viskam trūko pinigų? Viską subsidijuojame iš ko? Amžiną pinigų variklį išrado? Anksčiau pinigų trūko, o dabar stebuklingai yra? NT mokestis buvo reikalingas pertekliniam NT, o ne net ir vieninteliam būstui apmokestinti. Pajamų apmokestinimas irgi teisingas, nes iš jų perkamas turtas, išlaidaujama visokiems parazitiniams ir prabangos poreikiams tenkinti ir t.t., ką sunku apmokestinti tiesiogiai.
                    Bet mes nukrypome nuo temos. Esmė tame, kad pinigai iš oro neatsiranda ir dotacijos visos iš to paties biudžeto eis, tai reiškia tik vieną - mokesčių didinimą visiems ir visų, kai VT finansavimui pirmiausia reikia apmokestinti automobilius, o ne džiaugtis kainų augimu ir iš to fiktyviu biudžeto pripildymu, įsukančiu infliacijos spiralę, kuri vis didės. Beje, ir VT dotacijos turės dėl to būti didinamos. Realiai to nebus, arba bus didinama neproporcingai augančioms kainoms, bus kamšomos tik skylės ir tai blogai, o VT vėl bus ubago vietoje, degraduos. O čia dar grandiozioniai utopiniai projektai...
                    Dėl geležinkelių finansavimo tai pasikeitė tiek matematika (pakilus darbo jėgos kaštams ir kuro kainai autobusai nebėra tokia patraukli alternatyva), tiek ES reguliacija (gresia baudos už kelių transporto taršos nesumažinimą), tiek apskritai požiūris. Aišku dar vis gajus požiūris kad geležinkelių keleiviams reikia tiek, kiek yra keleivių, bet gal po truputį atsiranda ir supratimas kad yra daug potencialių keleivių, kurie galėtų važiuoti, jeigu paslauga būtų geresnė. Atostoginiai maršrutai į Palangą ir Druskininkus yra visai neblogas taikinys auginti keleivių skaičus.

                    Comment


                      „Lietuvos geležinkelių“ grupės grynasis pelnas pernai krito 35,8%
                      vz.lt

                      Praėjusiais metais LTG Link pervežtų keleivių skaičius pasiekė 4.13 mln. Palyginimui 2020 m. buvo 3.34 mln., 2019 - 5.52 mln.
                      O svarbiausia, kad nenukeliamas naujų elektrinių traukinių pirkimas. Sutartį planuojama pasirašyti dar šiais metais.
                      Paskutinis taisė Perfect; 2022.05.31, 17:21.

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Dėl geležinkelių finansavimo tai pasikeitė tiek matematika (pakilus darbo jėgos kaštams ir kuro kainai autobusai nebėra tokia patraukli alternatyva), tiek ES reguliacija (gresia baudos už kelių transporto taršos nesumažinimą), tiek apskritai požiūris. Aišku dar vis gajus požiūris kad geležinkelių keleiviams reikia tiek, kiek yra keleivių, bet gal po truputį atsiranda ir supratimas kad yra daug potencialių keleivių, kurie galėtų važiuoti, jeigu paslauga būtų geresnė. Atostoginiai maršrutai į Palangą ir Druskininkus yra visai neblogas taikinys auginti keleivių skaičus.
                        Sezoniniams maršrutams tiesti liniją yra dar didesnė kvailystė. Aš už geležinkelius ir VT, bet reikia neskęsti utopijose, o nusileisti ant žemės. Autobusai kaip VT nėra ES apmokestinimo tikslas. Nes geležinkelių tinklas nei vienje valstybėje nėra toks, kad apimtų visus regionus, miestus ir kaimus. Net Šveicarijoje, kur geležinkeliai puikiai vystomi. Reikia mažinti automobilizaciją, ko Lietuvoje nėra ir nenusimato ir jokia VT plėtra, jei nebus prievartinės automobilizacijos mažinimo, nepadės užpildyti tuščio VT.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          Sezoniniams maršrutams tiesti liniją yra dar didesnė kvailystė. Aš už geležinkelius ir VT, bet reikia neskęsti utopijose, o nusileisti ant žemės. Autobusai kaip VT nėra ES apmokestinimo tikslas. Nes geležinkelių tinklas nei vienje valstybėje nėra toks, kad apimtų visus regionus, miestus ir kaimus. Net Šveicarijoje, kur geležinkeliai puikiai vystomi. Reikia mažinti automobilizaciją, ko Lietuvoje nėra ir nenusimato ir jokia VT plėtra, jei nebus prievartinės automobilizacijos mažinimo, nepadės užpildyti tuščio VT.
                          Reikia būtinai mažinti automobilizmą, bet reikia ir investuoti į alternatyvas kad būtų mažesnis visuomenės pasipriešinimas. Nebeišeina kaip sovietmečiu tiesiog nurodyti. Visų sėkmingai automobilizmą sumažinusių šalių praktika rodo, jog automobilių pradeda mažėti tik tada, kai alternatyvos pasidaro patrauklesnės.

                          O Palanga ir Druskininkai toli gražu ne tik sezoniniai maršrutai. Druskininkų viešbučiai užimti visus metus, o Palangoje neskaitant sparčiai augančio visus metus veikiančio SPA sektoriaus, daug antrų būstų ir bus tik dar daugiau jei bus galimybė važiuoti traukiniu ir taip išnaudoti laiką darbui ir pan.

                          Galų gale, LTG Link dar labai daug gali padaryti pritraukiant keleivių į esamus maršrutus. Nėra nei savaitgalio akcijų, nei nuolaidos antram bilietui, nei neribotų bilietų kelionėms visame tinkle, nei apskritai jokios dinaminės kainodaros. Laisvai užpildytum esamus traukinius jeigu Ryanair stilium pradėtum pardavinėti bilietus po kelis eurus. Mielai savaitgalį apsilankyčiau Šiauliuose ar Klaipėdoje, bet tai kainuoja nuo 27 eur pirmyn atgal (į Šiaulius), kas yra ganėtinai nekonkurencinga lyginant su kitais savaitgalio praleidimo būdais (įskaitant pigius skrydžius).

                          Comment


                            Taip, reikia daryti lygiagrečiai. Bet proto ribose, o ne utopinius projektus siūlyti. Deja, Lietuvos geležinkelių tinklas toks, kad be autobusų niekaip. Todėl nereikia nurašinėti ir jų. O viskas turi būti daroma kompleksinėje valstybės programoje, kuri būtų numatyta bent dešimtmečiui. Visokie fragmentiniai projektėliai, ypač atskirų institucijų ar organizacijų nieko neduos.

                            Comment


                              Nuo liepos 1 grąžinamas maršrutas Kaunas-Balstogė:
                              https://ltglink.lt/kaunas-balstog%C4%97-kaunas

                              Comment


                                Na ką, PAGALIAU! Tiesa, žiūriu šeštadienį nuvažiavus į Balstogę tai arba reiktų miestą apžiūrėti per 2 valandas, arba pasilikti visai savaitei ir grįžti penktadienį. Sakyčiau traukinys labiau pritaikytas lenkams, nes atvažiavus penktadienį, ramiai apžiūrėjus miestą gali išvykti sekmadienį. Tiesa, reikia džiaugtis bent tuo, kad apskritai nors vienas maršrutas į užsienį traukiniais atsirado

                                Comment


                                  Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                  Na ką, PAGALIAU! Tiesa, žiūriu šeštadienį nuvažiavus į Balstogę tai arba reiktų miestą apžiūrėti per 2 valandas, arba pasilikti visai savaitei ir grįžti penktadienį. Sakyčiau traukinys labiau pritaikytas lenkams, nes atvažiavus penktadienį, ramiai apžiūrėjus miestą gali išvykti sekmadienį. Tiesa, reikia džiaugtis bent tuo, kad apskritai nors vienas maršrutas į užsienį traukiniais atsirado
                                  Traukinio bilietas rodo išvykimą ir šeštadienį, ir sekmadienį, bet grįžimas tik sekmadienį. Ir tik liepos 2-3 dienos čia, kitom savaitėm nieko nerodo. Tai gal čia dar nepilnas tvarkaraštis.

                                  Visgi tu teisus, kaunodiena:

                                  Iš Balstogės 140 vietų traukiniai išvyks penktadieniais ir šeštadieniais 14 val. 58 min., o iš Kauno – šeštadieniais ir sekmadieniais 9 val. 10 min. Kelionė truks 4,5 val.
                                  Paskutinis taisė Gator; 2022.06.01, 19:45.

                                  Comment


                                    https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...vezys-rokiskis

                                    Nuo šių metų liepos 1 d. laikinai trumpinamas traukinių maršrutas Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis. Šis sprendimas priimtas  įvertinus Rusijos karo Ukrainoje ir agresoriams įvestų tarptautinių sankcijų poveikį dalies traukinių techninei priežiūrai reikalingų atsarginių dalių tiekimu bei išanalizavus keleivių srautus. 
                                    Nuo liepos mėnesio traukiniai kursuos maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teigimu, susisiekimas maršruto atkarpa iki Rokiškio bus užtikrinamas autobusais.  Likusiame maršruto ruože, kaip ir kituose maršrutuose Lietuvoje, traukinių reisai po liepos 1 d. bus vykdomi įprastai.     

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      Gyventojų pervežimas yra vieša paslauga, tai apie kažkokį pelningumą net neverta kalbėti.

                                      Gyventoju, o ne oro vezimo paslauga.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                        Nuo liepos 1 grąžinamas maršrutas Kaunas-Balstogė:
                                        https://ltglink.lt/kaunas-balstog%C4%97-kaunas
                                        Vaziuos ukrainieciai nemokamai pasivazineti, taip,kaip dabar vyksta vazinejimasis Kauno VT - i niekur, be reikalo.

                                        Comment


                                          Niekšai, visą vt be reikalo užima, ane?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X