Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Na ir nepamirškime dar vienos svarbios sąlygos tokiam tinklui - itin gero VT pačiuose miestuose. Kad atvažiavęs į didelį miestą traukiniu žinotum, kad tame mieste rasi patogų, greitą VT. Kol to nėra, visad laimės mašina prieš traukinį
    Vilniuje tai nėra problema. Kaune - autobusų eismą reikia reformuoti. Klaipėdoje irgi nėra bloga situacija. Šiauliuose, jei nauja stotis būtų ties Tilžės g. viaduku irgi būtų neblogai. Netgi dabar, su atokiai esančia geležinkelio stotimi, Šiauliuose nėra bloga situacija su traukinių užpildymu, ypač Klaipėdos. Kitur - taip, miesto VT reikia gerinti ir iš esmės.

    Comment


      Klaipėdoje reikėtų pradėti nuo 24 autobusiuko pratęsimo iki stoties. Melnragėje ir Giruliuose nėra taip jau mažai viešbučių/apartamentų, bet atvykus traukiniu kulniuoti iki Bibliotekos stotelės gerus 800 metrų tikrai nėra patrauklu.

      Šiauliuose ir Panevėžyje irgi labai keista, kai nėra normalių maršrutų iš miegamųjų rajonų iki GS.

      Comment


        24 yra privežamasis, o kad taip giliai įvažiuoja į miestą tai irgi didelis klausimas, kam to reikia, kad dubliuotų pagrindinius maršrutus ir retai kursuotų ten, kur turi kursuoti.
        Panevėžyje nėra normalaus traukinių susisiekimo, kad būtų poreikis daugeliui maršrutų pro GS.

        Comment


          Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
          Gal nori papaišyt ant mano plano tai, ką praleidau? Po to, gal jei turėčiau laiko, kažkaip apjungčiau.
          Sorry kad taip ilgai užtrukau, savaitgalį visiškai neturėjau laiko prie forumo prisijungti
          Click image for larger version

Name:	Galimas Lietuvos geležinkelių tinklas.jpg
Views:	508
Size:	424,0 kB
ID:	1986714
          Papaišymo kokybė toli gražu ne geriausia, 10 minučių darbo su Paint'u Nusprendžiau sujungti mūsų ir taccido paminėtas idėjas ir pridėti kažkiek naujų.
          • Niekas nepaminėjo, bet jau kalbama apie Kauno-Klaipėdos greitąjį geležinkelį, tai pridėjau jį čia. Tuo pačiu išspręstų ir Gargždų klausimą, ir prijungtų Raseinius, Ariogalą ir Rietavą (gal ir Babtus?) prie geležinkelių tinklo. Kryžkalnyje ar netoli jo būtų galima sukurti visai neblogą bendrą viešojo transporto hub'ą persėdimui į Šiaulių-Pagėgių linija važiuojančius traukinius ir autobusus.
          • Jeigu jau tiesiam geležinkelį nuo Panevėžio iki Ukmergės, kodėl jo nepratęsus iki pat Vilniaus? Būtų gera alternatyva vietoje Rail Balticos lanko per Kauną.
          • Pamiršom legendinį Rengės geležinkelį, dar kai tik jis buvo išardytas latviai skundėsi, kad būtų galėję savo iki ~2012-ųjų važinėjusį Rygos-Rengės traukinį pratęsti iki pat Mažeikių.
          • Uždėjau atskirą violetinę spalvą galimoms linijoms, kurios galėtų atsirasti pasikeitus politinei situacijai.
          • Vis dar netikiu geležinkelio linijos Kuršių Nerijoje galimybėms net ir statant light rail principu, o ir tunelis ten būtų realistiškesnis variantas negu tiltas. Užtat matau galimą pratęsimą nuo Šventosios iki pat Liepojos jeigu latviai aišku sutiktų prisijungti prie tokio projekto.
          Aišku, visa tai labai tolimos svajonės kas turėtų Lietuvoje būti idealiu atveju, bet, kaip jau ir sakiau, net ir utopines idėjas reikia stumti kaip būtinybę tam, kad kažkas Lietuvoje su geležinkeliais pajudėtų į priekį. Net ir po šito papaišymo matau, kaip dar būtų galima judėti į priekį, pvz. Jonavos-Ukmergės geležinkelio pratęsimas pro Molėtus iki Utenos, Anykščių siauruko pratęsimas iki Utenos, Naujosios Akmenės prijungimas prie Rengės linijos...

          Kaip kažkada kažkurio Lietuvos nepriklausomybės jubiliejaus proga buvo daromi palinkėjimai ateities Lietuvai, tai aš padaryčiau tokį: kad iki mano gyvenimo pabaigos 50 Lietuvos savivaldybių centrų būtų galima patogiai pasiekti traukiniu, ir ne šiaip sau vieną kartą per dieną, o kad traukinys būtų kiekvieno keliaujančio pasirinkimas numeris vienas
          Attached Files

          Comment


            Kam reikalingas tas traukinys, jeigu yra nuosavas automobilis?
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Nuosavas automobilis greitai taps prabanga. Kaip ir šiluma, elektra ir maistas. Ką jau visai atvirai žada kai kurie ES politikai savo gyventojams.

              Parašė Elis Rodyti pranešimą

              Papaišymo kokybė toli gražu ne geriausia, 10 minučių darbo su Paint'u Nusprendžiau sujungti mūsų ir taccido paminėtas idėjas ir pridėti kažkiek naujų.
              • Niekas nepaminėjo, bet jau kalbama apie Kauno-Klaipėdos greitąjį geležinkelį, tai pridėjau jį čia. Tuo pačiu išspręstų ir Gargždų klausimą, ir prijungtų Raseinius, Ariogalą ir Rietavą (gal ir Babtus?) prie geležinkelių tinklo. Kryžkalnyje ar netoli jo būtų galima sukurti visai neblogą bendrą viešojo transporto hub'ą persėdimui į Šiaulių-Pagėgių linija važiuojančius traukinius ir autobusus.
              • Jeigu jau tiesiam geležinkelį nuo Panevėžio iki Ukmergės, kodėl jo nepratęsus iki pat Vilniaus? Būtų gera alternatyva vietoje Rail Balticos lanko per Kauną.
              • Pamiršom legendinį Rengės geležinkelį, dar kai tik jis buvo išardytas latviai skundėsi, kad būtų galėję savo iki ~2012-ųjų važinėjusį Rygos-Rengės traukinį pratęsti iki pat Mažeikių.
              • Uždėjau atskirą violetinę spalvą galimoms linijoms, kurios galėtų atsirasti pasikeitus politinei situacijai.
              • Vis dar netikiu geležinkelio linijos Kuršių Nerijoje galimybėms net ir statant light rail principu, o ir tunelis ten būtų realistiškesnis variantas negu tiltas. Užtat matau galimą pratęsimą nuo Šventosios iki pat Liepojos jeigu latviai aišku sutiktų prisijungti prie tokio projekto.
              Aišku, visa tai labai tolimos svajonės kas turėtų Lietuvoje būti idealiu atveju, bet, kaip jau ir sakiau, net ir utopines idėjas reikia stumti kaip būtinybę tam, kad kažkas Lietuvoje su geležinkeliais pajudėtų į priekį. Net ir po šito papaišymo matau, kaip dar būtų galima judėti į priekį, pvz. Jonavos-Ukmergės geležinkelio pratęsimas pro Molėtus iki Utenos, Anykščių siauruko pratęsimas iki Utenos, Naujosios Akmenės prijungimas prie Rengės linijos...

              Kaip kažkada kažkurio Lietuvos nepriklausomybės jubiliejaus proga buvo daromi palinkėjimai ateities Lietuvai, tai aš padaryčiau tokį: kad iki mano gyvenimo pabaigos 50 Lietuvos savivaldybių centrų būtų galima patogiai pasiekti traukiniu, ir ne šiaip sau vieną kartą per dieną, o kad traukinys būtų kiekvieno keliaujančio pasirinkimas numeris vienas
              Taip, idėjos utopinės. Pradžioje reikėtų atgaivinti tai, kas yra, pridėti tai, ko trūksta (ne grandioziniai projektai, o tik linijų pratęsimas kelis kilometrus, naujos stotys ar stotelės).

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Kauno regioną apsirašykit, bent bent jau Garliava galėtų turėti S-Bahn tipo stotį K. Aglinskio / Vytauto g. kampe. Patekimas iš Drobės g. kelyno į Kaunas HBF pietinį galą švelniai sakykim komplikuotas, bet labai norint būtų galima jį įrengti.
                Ar daug naudotųsi Garliava - Kaunas traukinuku? Nes pvz jei nebūsi prie tavo minimos stotelės tai neapsimokės privažiuot iš kitos Garliavos vietos iki jos kokiu 6 autobusu ir persėst į traukinį, kai vis tiek tuo pačiu 6 tada geriau iškart važiuot link Kauno.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Ar daug naudotųsi Garliava - Kaunas traukinuku? Nes pvz jei nebūsi prie tavo minimos stotelės tai neapsimokės privažiuot iš kitos Garliavos vietos iki jos kokiu 6 autobusu ir persėst į traukinį, kai vis tiek tuo pačiu 6 tada geriau iškart važiuot link Kauno.
                  Manau daug kas naudotųsi, jei būtų dar normali Park and ride aikštelė ir aiškus, dažnas tvarkaraštis, pvz. kas pusvalandį.

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą

                    Manau daug kas naudotųsi, jei būtų dar normali Park and ride aikštelė ir aiškus, dažnas tvarkaraštis, pvz. kas pusvalandį.
                    Bet kas naudingiau, ar, kad žmogus sėda į 6 ir važiuoja į centrą, ar, kad sėda į automobilį, atvažiuoja iki traukinio ir važiuoja į centrą?
                    Žinoma su park and ride gerai tas, kad bus iš už Garliavos ribų, kas negalėtų į tą 6 sėsti.

                    Comment


                      Esu senesniais laikais bandęs Kaune tokį park and ride modelį: palieki savo automobilį Kaniūkuose ir toliau važiuoji troleibusu(galinė 7 ir 11 troleibusų stotelė). Realiai nepasiteisinęs šitas mano ekspermentas, gavosi: ne kažkas susitaupydavo, esant sąlyginai gana žemai privačio auto išlaikymo kainai, bei parkavimo problemos nebuvimu.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Ar daug naudotųsi Garliava - Kaunas traukinuku? Nes pvz jei nebūsi prie tavo minimos stotelės tai neapsimokės privažiuot iš kitos Garliavos vietos iki jos kokiu 6 autobusu ir persėst į traukinį, kai vis tiek tuo pačiu 6 tada geriau iškart važiuot link Kauno.
                        1. Reikia žiūrėti kompleksiškai. Jeigu kuriama nauja atskira (vienetinė) stotelė ar kažkoks atskiras pavienis maršrutas (Garliava-Kaunas), tai kaip visada išeis Š (99 % atveju net nebus nieko pradėta daryti, nes „nėra poreikio“, Garliava per maža ir pan.)

                        Tačiau jeigu yra kažkoks bendras didesnis planas, tada ir tos pavienės priemonės įgauna logiką, ir pradeda pasiteisinti.

                        Tai akivaizdžiai matosi iš šitos diskusijos – klausiama, ar kažkas važiuos maršrutu Garliava-Kaunas. Tačiau vystant Kauno regiono traukinių maršrutą, Garliavos stotelės prijungimas prie miesto VT leistų žmonėms važiuoti ruožais Kazlų Rūda–Garliava, Marijampolė–Garliava, Kazlų Rūda – Kauno oro uostas, Garliava–Kauno oro uostas, Garliava–Jonava ir pan. Taip pat įrengus Kaunas-1, Neveronių stotelę atsirastų dar daugiau galimybių ir ryšių. Aišku, tam reikia dažnesnio ir reguliaraus kursavimo, bendro bilieto.

                        2. Pažiūrėjau stops.lt, kaip važiuoti ruožu Garliava (autobusų stotelė) – Kauno geležinkelio stotis (ar kažkur netoliese). Važiuoti autobusu užtrunka 45-51 minutę! Tik ryte yra trys greitojo autobuso reisai, kurių trukmė lygiai 20 min.
                        Traukinys Garliava-Kaunas važiuoja tik 10 min. Jeigu autobusu nuo Garliavos autobusų stotelės iki traukinio stotelės užtruktų atvažiuoti 5-6 min. (dabar Garliava>Rinkūnai užtrunka 3 min.), pridedam 4 min. persėdimui, išeina, kad kelionės laikas 6+4+10=20 min. (tiek pat, kiek greituoju autobusu).
                        Jeigu dabar dirbantis žmogus per dieną važinėdamas į darbą sugaištų 50+50=1:40 val. (jeigu jam netinka tie trys greitojo autobuso reisai ryte į priekį ir vakare atgal), tai traukiniu jis sugaištų 20+20=40 min.

                        Dabar greitasis autobusas važiuoja po 3 kartus į vieną pusę, traukinys po 12 kartų į vieną pusę (tik ne visada stoja – o kam stoti, jeigu ten nevažiuoja joks transportas į Garliavą, o yra tik kelios trobos????).
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Garliavos stotelė - visiškas užkampis, laukai ir miškeliai. Arti mažai kas gyvena.
                          Va, nauja stotelė ties Skardžio g. sodais (kažkur ties 54°49'56.2"N 23°56'07.6"E) tikrai būtų reikalinga, nes ten jokio VT nėra. Anksčiau lyg ir važiuodavo kažkoks mikrobas iki pravažiavimo po geležinkeliu iš rytų pusės. Dabar tai tikrai niekas nevažiuoja. Ten ir normalių gatvių nėra. O žmonės gyvena ištisus metus, normalius namus pasistatę. Net iš Rokų kai kas galėtų pasinaudoti (Senajiesio g. ir aplinkinės). Aišku, ten turėtų stoti visi traukiniai, o ne tik keli per dieną iš kursuojančių į Marijampolę ar Kybartus.
                          Viena iš geležinkelių problemų yra tai, kad jie neveža nemokamai moksleivių, todėl jie nesinaudoja traukiniais, važiuodami į mokyklas.
                          Paskutinis taisė Al1; 2022.08.22, 16:33.

                          Comment


                            taccido pritariu tavo jungtims, teisingas pasteb4jima,s kad ne tik Garliava Kaunas aktualu būtų.
                            Tik pakritikuoju dėl Garliavos autobuso, nes aš kaip tik itaip pažiūrėjau, iš garliavos autobusu į centrą dauguma lekia, mo ne į gel stotį, tad kaip tik būtų dar klausimas, kad reiktų iš stoties vis tiek dar į autobusą persėsti, kad į centrą nulėkt.

                            Comment


                              Kiek kartų kartoti reikia ,kad Garliavos stotelė visiškame užkampyje ir nereikia svaigti apie P+R užkampyje, o ne prie pagrindinių magistralinių gatvių.
                              Vievyje traukiniais mažai kas važiuoja, nes stotis irgi santykiniame užkampyje, autobusų stotelės centre. Niekas nenori vaikščioti pėsčias, o ir važiuoti su automobiliu į užkampį dėl kas valandą kursuojančio traukinio... P+R atveju VT turi kursuoti dažnai, netgi labai. Kitaip neapsimoka. Ypač taip arti miesto.
                              Paskutinis taisė Al1; 2022.08.22, 18:23.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kiek kartų kartoti reikia ,kad Garliavos stotelė visiškame užkampyje ir nereikia svaigti apie P+R užkampyje, o ne prie pagrindinių magistralinių gatvių.
                                Kartoti nereiktų jei atidžiau skaitytum kas buvo pasiūlyta, ir kas buvo cituota:

                                Kauno regioną apsirašykit, bent bent jau Garliava galėtų turėti S-Bahn tipo stotį K. Aglinskio / Vytauto g. kampe.

                                Comment


                                  Manau iš Garliavos tikrai atsirastų srautas net ir dabartinės stotelės vietoje jeigu atsirastų normalus privežamasis autobusas (kad ir tarkim 6B 2-asis fortas-Rinkūnai), didelis priemiestis, gana greitai nuvežtų traukinys į stotį, o ir ne visi iš Garliavos ir važiuoja tiesiai į centrą (neveltui 6 autobusas važiuoja iki pat Technikos g.). taccido idėja aišku dar geresnė, tokiam geležinkeliui turbūt reikėtų tunelio po Garliava, bet galėtų aptarnauti ir Mastaičius bei Pažėrus ir prisijungti prie egzistuojančio geležinkelio prie Jūrės.

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Va, nauja stotelė ties Skardžio g. sodais (kažkur ties 54°49'56.2"N 23°56'07.6"E) tikrai būtų reikalinga, nes ten jokio VT nėra. Anksčiau lyg ir važiuodavo kažkoks mikrobas iki pravažiavimo po geležinkeliu iš rytų pusės. Dabar tai tikrai niekas nevažiuoja. Ten ir normalių gatvių nėra. O žmonės gyvena ištisus metus, normalius namus pasistatę. Net iš Rokų kai kas galėtų pasinaudoti (Senajiesio g. ir aplinkinės). Aišku, ten turėtų stoti visi traukiniai, o ne tik keli per dieną iš kursuojančių į Marijampolę ar Kybartus.
                                  Va čia tai niekada nesupratau, kodėl Jiesios stotelė nebuvo perkelta ten, o ne palikta kažkokiame užkampyje. Man visą laiką ten atrodė natūraliausia galima tos stotelės vieta, net ir dabar ten nebūtų jokių problemų ją įrengti.
                                  Paskutinis taisė Elis; 2022.08.22, 19:34.

                                  Comment


                                    Jiesios stotis yra ten, kur atsišakoja apylanka per HE. Ten ji kažkiek tai aptarnavo tų sodų galą. Tarybiniais laikais Kauno ribose miesto susisiekimas neplanuotas, jei net Vilniuje su daug tankesniu traukinių eismu jis nebuvo planuojamas. N. Vilnią kažkiek tai galima pritempti, bet tik dėl to, kas ten el. traukinių depas. Beje, el. traukinių depo stotelės atsirado kažkur apie 1985 ar 86 metus ir tai tik dyzeliniams traukiniams, nors galėjo įrengti ir platformą elektriniams traukiniams prieš depo vartus...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.22, 20:05.

                                    Comment


                                      Elis Nereikia jokio tunelio po Garliava, Garliavos traukinių stotelė gali būti maršruto Marijampolė-Kaunas-KUN-Jonava-(Kėdainiai) dalis. Taip pat nereikia jokios akligatvinės atšakos arčiau Garliavos, nes tada reikėtų atskirų maršrutų ir traukinių ir nebūtų galimybės važiuoti į Garliavą iš Kazlų Rūdos ar Marijampolės.

                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      taccido pritariu tavo jungtims, teisingas pasteb4jima,s kad ne tik Garliava Kaunas aktualu būtų.
                                      Tik pakritikuoju dėl Garliavos autobuso, nes aš kaip tik itaip pažiūrėjau, iš garliavos autobusu į centrą dauguma lekia, mo ne į gel stotį, tad kaip tik būtų dar klausimas, kad reiktų iš stoties vis tiek dar į autobusą persėsti, kad į centrą nulėkt.
                                      Taip, jeigu tikslas yra centras, tada du persėdimai nelabai patrauklus variantas. Bet kuo tolimesnis tikslas, tuo labiau apsimoka traukiniu greitai prašokti didelį atstumą.
                                      Todėl ir reikia, kad dar būtų stotelė Kaunas-1 su miesto VT (ties Kalantos g.) ir iš ten būtų galima važiuoti į artimiausius rajonus. Aišku, šita stotele labiausiai naudosis Vilniaus kryptimi keliaujantys keleiviai, tačiau gal daliai garliaviškių irgi pravers, jeigu važiuotų į pramonės rajoną ar kur netoliese.

                                      Tarp stotelių Kauno gelžbetonis ir Garliava autobusu važiuoti 1:00 val., o autob.+trauk.+trol. išeitų (jeigu autobusų ir traukinių platforma ta pati arba labai arti, persėdimui skiriant apie 3 min.): 6+3+18+3+10=40 min. Tai per dieną jau susitaupo 30-40 minučių.

                                      Bet suprantama, kad Garliavos stotelė labiausiai sutrumpintų keliones tarpmiestiniu mastu: iš Garliavos į oro uostą, Jonavą, Kaišiadoris, Vilnių ir pan. Taip būtų „pamaitinamas“ Vilniaus maršrutas, o ateityje ir Rail Balticos maršrutai į Panevėžį, Rygą/Taliną, galbūt vietinis ekspresas Kaunas-Šiauliai.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Nu nei patrauklus, nei reikalingas. Garliavos stotelė ten, kur dabar yra niekam nafig nereikalinga iš garliaviškių. Net ir užstačius ir ubanizavus visą teritoriją nuo Garliavos (Jiesios g.) iki stotelės, ta stotelė galėtų tarnauti tik aplinkiniams gyventojams, o ne Garliavai. Garliavos transporto problema su centru lengvai išsisprendžia ten organizavus normalų autobusų eismą. 6 autobusas turėtų kursuoti kas 10 minučių ir to pakaktų. Piko metu galima paleisti ekspresą su stojimu ne visose stotelėse. Plius dar vienas maršrutas su normaliu intervalu Europos prospektu tiesiai į geležinkelio stotį. Ir to pakaktų. Jei Kauno m. ir rajono savivaldybės negali susitarti, jas spaudžia žaba kofinansuoti 6 ir šį maršrutą, kas tėra kapeikos, palyginus su geležinkeliu ir vis tiek reikalingu privažiavimu iki stotelės autobusais organizavimo, kuris kainuotų ne mažiau nei normalus 6 autobuso kursavimo organizavimas, tai apie ką kalba?
                                        Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 07:15.

                                        Comment


                                          Ir čia kaip jau kažkas minėjo, kad atvažiavus į geležinkelio stotį Kaune vėl tektų vaikštinėt požeminėm perėjom ir persėsti į kitą retai kursuojanti VT. Niekaip neapsimoka. Pasikartosiu, kad būtina pradėt nuo žymiai paprastesnių ir pigesnių alternatyvų- miestų VT gerinimo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X