Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
O Pesa gal kokia sankcionuojama, RU ar BY įtakoje esanti įmonė?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ardomas ir pūdomas kaip minimum nuo 2020 (atkreipkit dėmesį, kad dar senas LG logotipas). Nevažiuojančių, tačiau patvorio dar nepasiekusių tokių Pesų dar bent dvi-trys.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Sankcijų nėra, yra tik LTG veiklai kenkiantys viešieji pirkimai.Parašė Tomas Rodyti pranešimąO Pesa gal kokia sankcionuojama, RU ar BY įtakoje esanti įmonė?
Comment
-
Virgin arba Italo - valstybinių pinigų siurbėlės?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Konkurencijos niekur nėra. O jei ji neva tai yra, tai tik fikcija. Lygiai tas pats su Transreviu Vilniuje. Tai tik būdas kaip privatininkui prisisiurbti prie valdiškos kišenės ir tiek.
Kadangi valstybė yra užsakovas, ji ir turi reikalauti. Ir reikalauti tiesiogiai, o ne per pseudokonkurencines procedūras.
Comment
-
Patikslinsiu, yra tik nekompetetingi LTG darbuotojai, kurie nemoka vykdyti viešųjų pirkimų. Jeigu perkate traukinius, tai būkit protingi tuo pačiu pasidaryti detalių tiekimo konkursus konkretiems traukiniams. Kadangi to nepasidarėte, tai dabar visiems aimanuojate. Bet supraskite, kad kaltindamas VP sistemą, jūs pats darote iš savęs klouną. Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSankcijų nėra, yra tik LTG veiklai kenkiantys viešieji pirkimai.
- 3 patinka
Comment
-
Pagal kalbas iš geležinkelių, latviai už tuos 25 km dar prieš covidą prašė 330€ infrastruktūros mokesčio. Dabar lyg ir latviams iš vis nebereikia to traukinio.Parašė John Rodyti pranešimąKitas pavyzdys, traukinys Vilnius-Turmantas. Nuvažiavęs į Turmantą traukinys stovi ten gal 3 valandas ir po to važiuoja atgal į Vilnių. Per tiek laiko galėtų greit nušokti iki Daugpilio tokiu būdu atstatant Vilnius-Daugpilis maršrutą. Užtektų esamų riedmenų, visi traukiniai yra arba gali būti lengvai sertifikuojami abiejose šalyse. Papildomų išlaidų, galima sakyti, nulis. Tereikia susitarti su latviais dėl abiems šalims naudingo maršruto. Bet to nėra dėl nesuvokiamų priežasčių. Tiesiog taip yra ir viskas.
Comment
-
Čia už reisą, ar už mėnesį? Įdomu būtų palyginti LTG kainas: kelio kilomteras, dispečerio paslaugos, perono laikas, manevravimo laikas ir ko ten dar reikia iki pilnos laimės.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Pagal kalbas iš geležinkelių, latviai už tuos 25 km dar prieš covidą prašė 330€ infrastruktūros mokesčio. Dabar lyg ir latviams iš vis nebereikia to traukinio.
Comment
-
Čia labiau reiktų kaltinti vadovybę ir jos politiką, kai ji pasikeitė kažkur 2016 metais, nuo tada realiai nebeperkami jokie nauji traukiniai keleivių vežimui, nes "neapsimoka", netgi ardoma esama infrastruktūra.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Patikslinsiu, yra tik nekompetetingi LTG darbuotojai, kurie nemoka vykdyti viešųjų pirkimų. Jeigu perkate traukinius, tai būkit protingi tuo pačiu pasidaryti detalių tiekimo konkursus konkretiems traukiniams. Kadangi to nepasidarėte, tai dabar visiems aimanuojate. Bet supraskite, kad kaltindamas VP sistemą, jūs pats darote iš savęs klouną. Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.
Comment
-
Ar tikrai nieko nedaro?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia labiau reiktų kaltinti vadovybę ir jos politiką, kai ji pasikeitė kažkur 2016 metais, nuo tada realiai nebeperkami jokie nauji traukiniai keleivių vežimui, nes "neapsimoka", netgi ardoma esama infrastruktūra.
https://www.vz.lt/transportas-logist...iniu-traukiniu
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=86106633
Klausimas, ar pasikeitus situacijai pirkimas nesustojo?
Comment
-
Tiekėjai liko tie patys. O jeigu kažkoks tiekėjas yra įrašytas į "juodąjį sąrašą", tada atsiranda tarpininkas, kuris tiesiog paima savo procentus (t.y. prekė gaunama ne tik vėliau, bet ir brangiau).Parašė Perfect Rodyti pranešimąTaip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.
Comment
-
Už reisą, ir jei neklystu, į vieną pusę. Faktas, kad kaina dirbtinai išpūsta.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Čia už reisą, ar už mėnesį? Įdomu būtų palyginti LTG kainas: kelio kilomteras, dispečerio paslaugos, perono laikas, manevravimo laikas ir ko ten dar reikia iki pilnos laimės.
Comment
-
jei net su tarpininku toks tiekėjas gaunasi kaip pigiausias variantas, tai kaltas lieka tik pats verslas, nesugebantis pasiūlyti pigesnės kainos.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTiekėjai liko tie patys. O jeigu kažkoks tiekėjas yra įrašytas į "juodąjį sąrašą", tada atsiranda tarpininkas, kuris tiesiog paima savo procentus (t.y. prekė gaunama ne tik vėliau, bet ir brangiau).
Comment
-
Virgin - taip. Italo užima tik tolimuoju greituoju susisiekimu - gal šitas segmentas ir pelningas, nes Italija "ilga" šalis. Ir tai dar klausimas, ar nesėdi ant dotacijų ar kokios PPP.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Virgin arba Italo - valstybinių pinigų siurbėlės?
Už reisą. LG įkainiai viešai skelbiami. Užtat su tokia politika ir gaunasi, kad keleivių pervežimai totaliai nuostolingi, ką jau kalbėti apie tarptautinius. Tuo tarpu valstybė suranda lėšų aviacijai dotuoti, kad pritraukti vežėjus. Geležinkeliams dotuoti net vietiniams - iš to kas lieka ir tai vos ne kaip išmaldą duoda....Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Čia už reisą, ar už mėnesį? Įdomu būtų palyginti LTG kainas: kelio kilomteras, dispečerio paslaugos, perono laikas, manevravimo laikas ir ko ten dar reikia iki pilnos laimės.Paskutinis taisė Al1; 2022.07.06, 18:19.
Comment
-
Tame racijos yra, o bet tačiau. Sudarant ilgalaikį tiekimo konkursą, supainiojo save pančiais, nes kas ten žino, ar po 2-3 metų nebus pigesnio kito tiekėjo. Aišku, traukinių detalės yra specifinė rinka ir kažin ar bus kitas tiekėjas. Iš kitos pusės, patys tiekėjai nenori ilgalaikių sutarčių su fiksuotom kainom, nes už 2-3, ką ten už 2-3 metų, už 6 mėn. tos kainos gali būti didesnės, o teks parduoti už sutartą sumą. Taip kad nereikia ant specifinių prekių ir paslaugų pritempinėti visokių kanceliarinių ar eilinių statybinių prekių viešųjų pirkimų konkursų. Nors su statybinėmis dabar irgi joks tiekėjams nepasirašys ant ilgalaikio kontrakto, kadangi kainos auga ir augs.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Patikslinsiu, yra tik nekompetetingi LTG darbuotojai, kurie nemoka vykdyti viešųjų pirkimų. Jeigu perkate traukinius, tai būkit protingi tuo pačiu pasidaryti detalių tiekimo konkursus konkretiems traukiniams. Kadangi to nepasidarėte, tai dabar visiems aimanuojate. Bet supraskite, kad kaltindamas VP sistemą, jūs pats darote iš savęs klouną. Taip, VP sistema gal ir nėra tokia lanksti, kaip kas nors norėtų, bet tuo pačiu tai yra saugiklis, kad valstybinių įmonių pinigai nepradėtų tekėti į asmeniniais interesais susijusių tiekėjų sąskaitas.
Comment
-
Ne vadovybę, o aplamai Lietuvos valstybinę geležinkelio politiką, kai buvo išskaidyta LG, nors niekas to nereikalavo - ES reikalavo tik buhalterinio veiklų atskyrimo įmonės viduje.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Čia labiau reiktų kaltinti vadovybę ir jos politiką, kai ji pasikeitė kažkur 2016 metais, nuo tada realiai nebeperkami jokie nauji traukiniai keleivių vežimui, nes "neapsimoka", netgi ardoma esama infrastruktūra.
Verslas daro pinigus, o ne labdara užsiima.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
jei net su tarpininku toks tiekėjas gaunasi kaip pigiausias variantas, tai kaltas lieka tik pats verslas, nesugebantis pasiūlyti pigesnės kainos.
Absurdiškiausia tai, kad traukinius remontuoti galinčių įmonių skaičius - ant vienos rankos pirštų yra daugiau. Lietuvos geležinkeliai turi savo remonto padalinį. Tačiau pagal "liberalizacijos" ideologiją, tai atskiras UAB'as, iš kurio kitas UAB'as, veikiantis to paties holdingo pastogėje, privalo pirkti paslaugas pagal viešųjų pirkimų reikalavimus. Tuo tarpu, kaip minėjau, riedmenų remontu regione užsiima vos kelios įmonės, o konkrečiai PESŲ remontu be pačių LG užsiima gal tik patys gamintojai Lenkijoje, nes niekur daugiau tokių riedmenų nėra, išskyrus Baltarusiją ir Ukrainą...
Gerai, pagaliau remonto paslaugas laimi Lietuvos geležinkelių remonto padalinys. Bet detales savo teikiamai paslaugai, kaip valdiška įstaiga, ji irgi privalo pirkti pagal viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimus.Paskutinis taisė Al1; 2022.07.06, 18:27.
Comment
-
o pakariaut Europiniuose teismuose su LDZ niekas net nebandė? Dirbtinis konkurencijos ribojimas ir pan. Gal būtų LDZ gavę Rengės atvejį atgal.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Už reisą, ir jei neklystu, į vieną pusę. Faktas, kad kaina dirbtinai išpūsta.
- 1 patinka
Comment
-
Pagal VPĮ yra atvejai, kai galima pirkti iš vienintelio tiekėjo. Ir jei LG remonto padalinys turi traukinio gamintojo sertifikatą (jei jis būtinas) atlikti remontą - kaip tik patenka į tokius atvejus. O iš kitos pusės spaudžia ekonominio naudingumo kriterijus: ar remontuoti vietoje (dalių tiekimas, kvalifikacija ir pan), ar siųsti gamintojui (transportavimas, potencialiai ilgesnis prastovos laikas ir pan.)Parašė Al1 Rodyti pranešimąAbsurdiškiausia tai, kad traukinius remontuoti galinčių įmonių skaičius - ant vienos rankos pirštų yra daugiau. Lietuvos geležinkeliai turi savo remonto padalinį. Tačiau pagal "liberalizacijos" ideologiją, tai atskiras UAB'as, iš kurio kitas UAB'as, veikiantis to paties holdingo pastogėje, privalo pirkti paslaugas pagal viešųjų pirkimų reikalavimus. Tuo tarpu, kaip minėjau, riedmenų remontu regione užsiima vos kelios įmonės, o konkrečiai PESŲ remontu be pačių LG užsiima gal tik patys gamintojai Lenkijoje, nes niekur daugiau tokių riedmenų nėra, išskyrus Baltarusiją ir Ukrainą...
Gerai, pagaliau remonto paslaugas laimi Lietuvos geležinkelių remonto padalinys. Bet detales savo teikiamai paslaugai, kaip valdiška įstaiga, ji irgi privalo pirkti pagal viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimus.
Comment
-
Viešieji pirkimai yra viena, o realiai viso to, kas vyksta, priežastis visgi yra geležinkelių išdraskymas. Kol buvo viena LG, tol tokių marazmų nebuvo. Dabar viskas atsiremia į darbuotojų nekompetenciją ir, kas svarbiau, katastrofišką lėšų trūkumą. Dabar LTG infra prašo iš Link'o realių pinigų už infrastruktūrą, o ne taip, kaip anksčiau, vidiniais užskaitymais... Tas pats ir su remontu.
Comment
Comment