Parašė RAW
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Atstumo tinkamumas labiausiai priklauso nuo vidaus įrangos lygio. Pavyzdžiui, Estijoje FLIRTai su savo vidaus konfiguracija tikrai artimesni priemiestiniams pagal vidaus įrangą, nors Lenkijoje FLIRTų yra Intercity variantai, kurie, šiaip, ne mažiau patogesni, nei naujieji LTG pagal daugelį parametrų. Ne vienas traukinių revieweris, be kita ko, juos vadina "vienais geriausių" traukinių Lenkijoje ir galima suprasti, kodėl. Nes su tinkama konfiguracija tai labai patogūs ir geri traukiniai ilgiems intercity atstumams. Galima nebent dėl tambūrų nebuvimo bandyti prisikabinti, bet durų tėra vienos per vagoną ir jos pakankamai atitrauktos nuo sėdynių. Kitas dalykas, kad Vilnius-Klaipėda durų darinėjimo daug ir nebus, tai viskas čia ok su traukinių paskirtimi ir jų atitikimu atstumams. Traukiniai beveik garantuotai bus pabai patogūs ir tinkami ilgo nuotolio reisams. Aš paprastai prie LTG kabinėjuosi, bet šį kartą nematau dėl ko.Paskutinis taisė John; 2025.10.30, 17:25.
- 7 patinka
-
Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
- 5 patinka
Comment
-
Kelios nuotraukos iš interneto.Parašė John Rodyti pranešimą
Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.
1 klasė, sėdynių išdėstymas 1 + 2.
2 klasė, sėdynių išdėstymas 2 + 2
Jeigu rasiu papildomos info pvz apie bistro kaip Lietuvoje, atnaujinsiu.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent. Vidaus įrengimas, medžiagų pasirinkimas, technologiniai sprendimai yra svarbiausi rodikliai. Šveicariškos komplektacijos Stadler traukiniuos gali būti kokybiškesnių detalių. Kita vertus, Lenkijoje medžiagos galbūt pigesnės ir užsakovams lengviau įpirkti geresnės kokybės produktus. Bendrai, ryškėja tendencija, jog stambiausių traukinių gamintojų Alstom ir Stadler traukinių dizainai vienodėja. Pagrdiniai skirtumai būna techniniuose sprendimuose, detalėse, medžiagose ir kt.Parašė John Rodyti pranešimą
Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Kelios nuotraukos iš interneto.
1 klasė, sėdynių išdėstymas 1 + 2.
2 klasė, sėdynių išdėstymas 2 + 2
Jeigu rasiu papildomos info pvz apie bistro kaip Lietuvoje, atnaujinsiu.
Čia tikrai ne Bazelis-Ciurichas, apie kurį rašė xvoss. Tavo foto yra PKP Intercity t.y. tie patys traukinių reviewerių vadinami "vieni geriausių" Lenkijos intercity traukinių, naudojamų Zakopane-Gdynia maršrute ir kitur.
- 6 patinka
Comment
-
Kiek daug bambėjimo ir nepatenkintų......Taip, yra aspektų, kuriuos buvo galima padaryti šiek tiek kitaip ar geriau, kas jau ir buvo aptarta, bet overall manau traukiniai tikrai geri ir jei sėkmingai tarnaus tai bus tikrai geresnis produktas, nei tai ką turėjome iki šiol. Kartais galima kažkuo ir pasidžiaugti, juk neuždrausta
.
- 11 patinka
Comment
-
neradau geresnės foto (čia renderis labiau): https://www.railjournal.com/fleet/sb...gional-trains/Parašė John Rodyti pranešimą
Čia tikrai ne Bazelis-Ciurichas, apie kurį rašė xvoss. Tavo foto yra PKP Intercity t.y. tie patys traukinių reviewerių vadinami "vieni geriausių" Lenkijos intercity traukinių, naudojamų Zakopane-Gdynia maršrute ir kitur.
SBB sėdynių kokybė tikrai gera ir visuose traukiniuose beveik tokia pati, bet pvz. kiti traukiniai, kurie važiuoja tuo pačiu maršrutu jaučiasi labiau komfortiškipagal taip kaip rieda, vidaus akustika, privatumo jausmas.. (RABDe 500 - mano mėgstamiausias, RABDe 502 double-dekeris). Flirt'e atrodo, kad visą vagoną girdi ką šneka, visus matai. jausmas kaip kokiam tramvajuj, o ne traukiny.. bet čia tik mano asmeninė patirtis.
Comment
-
Na taip, tipiškas regio/commuter interjeras, kuris atrodo ok, bet jo nereiktų lyginti su naujais LTG Stadleriais. Bent jau ne EMU bersija. BEMU gal bus kažkas arčiau to.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
neradau geresnės foto (čia renderis labiau): https://www.railjournal.com/fleet/sb...gional-trains/
SBB sėdynių kokybė tikrai gera ir visuose traukiniuose beveik tokia pati, bet pvz. kiti traukiniai, kurie važiuoja tuo pačiu maršrutu jaučiasi labiau komfortiškipagal taip kaip rieda, vidaus akustika, privatumo jausmas.. (RABDe 500 - mano mėgstamiausias, RABDe 502 double-dekeris). Flirt'e atrodo, kad visą vagoną girdi ką šneka, visus matai. jausmas kaip kokiam tramvajuj, o ne traukiny.. bet čia tik mano asmeninė patirtis.
- 2 patinka
Comment
-
Panašu, kad net ir peronų modernizavimas pakeliant į 550 mm aukštį neišspręs asmenų, turinčių judėjimo negalią, savarankiško pateikimo į ar iš traukinio, problemos, kadangi išlendanti platforma atlieka laiptelio (nes tai aktualu 200 mm peronams), o ne tarpo tarp traukinio grindų ir perono uždengimo funkciją, kurią, pvz., turi latvių naujai įsigytos elektrinės Škodos, tad kažkas iš traukinio personalo vis tiek turės ateiti ir uždengti tą tarpą.Parašė felar Rodyti pranešimąKol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.
Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
EDIT: kalbėdamas apie tarpo uždengimą omeny turiu uždengimą praktiškai viename lygyje (be ženklios pakopos) su traukinio grindimis ir peronu.Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 16:24.
Comment
-
O kodėl vienos funkcijos atlikimas turėtų reikšti, kad kita nėra galima?Panašu, kad net ir peronų modernizavimas pakeliant į 550 mm aukštį neišspręs asmenų, turinčių judėjimo negalią, savarankiško pateikimo į ar iš traukinio, problemos, kadangi išlendanti platforma atlieka laiptelio (nes tai aktualu 200 mm peronams), o ne tarpo tarp traukinio grindų ir perono uždengimo funkciją, kurią pvz, turi Latvių naujai įsigytos elektrinės Škodos, tad kažkas iš traukinio personalo turės ateiti ir uždengti tą tarpą
- 1 patinka
Comment
-
Remiuosi tuo, ką mačiau nuotraukose iš naujojo LTG Link traukinio pristatymo. Jei peronus pakėlus į 550 mm petekimas į traukinį iš tiesų atrodys daugmaž taip https://youtu.be/8coZwdsQT_Y (nuo 4:42), tada mano minimos problemos nebus.Parašė DKL Rodyti pranešimą
O kodėl vienos funkcijos atlikimas turėtų reikšti, kad kita nėra galima?Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 16:28.
Comment
Comment