Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė RAW Rodyti pranešimą

    Tokie traukiniai ir yra skirti panašiems atstumams įveikti. Bet liaudis nelabai tą suvokia.
    Atstumo tinkamumas labiausiai priklauso nuo vidaus įrangos lygio. Pavyzdžiui, Estijoje FLIRTai su savo vidaus konfiguracija tikrai artimesni priemiestiniams pagal vidaus įrangą, nors Lenkijoje FLIRTų yra Intercity variantai, kurie, šiaip, ne mažiau patogesni, nei naujieji LTG pagal daugelį parametrų. Ne vienas traukinių revieweris, be kita ko, juos vadina "vienais geriausių" traukinių Lenkijoje ir galima suprasti, kodėl. Nes su tinkama konfiguracija tai labai patogūs ir geri traukiniai ilgiems intercity atstumams. Galima nebent dėl tambūrų nebuvimo bandyti prisikabinti, bet durų tėra vienos per vagoną ir jos pakankamai atitrauktos nuo sėdynių. Kitas dalykas, kad Vilnius-Klaipėda durų darinėjimo daug ir nebus, tai viskas čia ok su traukinių paskirtimi ir jų atitikimu atstumams. Traukiniai beveik garantuotai bus pabai patogūs ir tinkami ilgo nuotolio reisams. Aš paprastai prie LTG kabinėjuosi, bet šį kartą nematau dėl ko.
    Paskutinis taisė John; 2025.10.30, 17:25.

    Comment


      Parašė xvoss Rodyti pranešimą

      su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
      Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.
        Kelios nuotraukos iš interneto.
        Click image for larger version

Name:	IMG_3902.jpeg
Views:	425
Size:	101,7 kB
ID:	2227726 1 klasė, sėdynių išdėstymas 1 + 2.

        Click image for larger version

Name:	IMG_3903.jpeg
Views:	432
Size:	143,5 kB
ID:	2227727 2 klasė, sėdynių išdėstymas 2 + 2

        Jeigu rasiu papildomos info pvz apie bistro kaip Lietuvoje, atnaujinsiu.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.
          Būtent. Vidaus įrengimas, medžiagų pasirinkimas, technologiniai sprendimai yra svarbiausi rodikliai. Šveicariškos komplektacijos Stadler traukiniuos gali būti kokybiškesnių detalių. Kita vertus, Lenkijoje medžiagos galbūt pigesnės ir užsakovams lengviau įpirkti geresnės kokybės produktus. Bendrai, ryškėja tendencija, jog stambiausių traukinių gamintojų Alstom ir Stadler traukinių dizainai vienodėja. Pagrdiniai skirtumai būna techniniuose sprendimuose, detalėse, medžiagose ir kt.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Kelios nuotraukos iš interneto.
            1 klasė, sėdynių išdėstymas 1 + 2.

            2 klasė, sėdynių išdėstymas 2 + 2

            Jeigu rasiu papildomos info pvz apie bistro kaip Lietuvoje, atnaujinsiu.


            Čia tikrai ne Bazelis-Ciurichas, apie kurį rašė xvoss. Tavo foto yra PKP Intercity t.y. tie patys traukinių reviewerių vadinami "vieni geriausių" Lenkijos intercity traukinių, naudojamų Zakopane-Gdynia maršrute ir kitur.

            Comment


              Kiek daug bambėjimo ir nepatenkintų......Taip, yra aspektų, kuriuos buvo galima padaryti šiek tiek kitaip ar geriau, kas jau ir buvo aptarta, bet overall manau traukiniai tikrai geri ir jei sėkmingai tarnaus tai bus tikrai geresnis produktas, nei tai ką turėjome iki šiol. Kartais galima kažkuo ir pasidžiaugti, juk neuždrausta .

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą



                Čia tikrai ne Bazelis-Ciurichas, apie kurį rašė xvoss. Tavo foto yra PKP Intercity t.y. tie patys traukinių reviewerių vadinami "vieni geriausių" Lenkijos intercity traukinių, naudojamų Zakopane-Gdynia maršrute ir kitur.
                neradau geresnės foto (čia renderis labiau): https://www.railjournal.com/fleet/sb...gional-trains/

                SBB sėdynių kokybė tikrai gera ir visuose traukiniuose beveik tokia pati, bet pvz. kiti traukiniai, kurie važiuoja tuo pačiu maršrutu jaučiasi labiau komfortiškipagal taip kaip rieda, vidaus akustika, privatumo jausmas.. (RABDe 500 - mano mėgstamiausias, RABDe 502 double-dekeris). Flirt'e atrodo, kad visą vagoną girdi ką šneka, visus matai. jausmas kaip kokiam tramvajuj, o ne traukiny.. bet čia tik mano asmeninė patirtis.

                Comment


                  Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                  neradau geresnės foto (čia renderis labiau): https://www.railjournal.com/fleet/sb...gional-trains/

                  SBB sėdynių kokybė tikrai gera ir visuose traukiniuose beveik tokia pati, bet pvz. kiti traukiniai, kurie važiuoja tuo pačiu maršrutu jaučiasi labiau komfortiškipagal taip kaip rieda, vidaus akustika, privatumo jausmas.. (RABDe 500 - mano mėgstamiausias, RABDe 502 double-dekeris). Flirt'e atrodo, kad visą vagoną girdi ką šneka, visus matai. jausmas kaip kokiam tramvajuj, o ne traukiny.. bet čia tik mano asmeninė patirtis.
                  Na taip, tipiškas regio/commuter interjeras, kuris atrodo ok, bet jo nereiktų lyginti su naujais LTG Stadleriais. Bent jau ne EMU bersija. BEMU gal bus kažkas arčiau to.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Kol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.

                    Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.

                    Click image for larger version  Name:	IMG_2464.jpg Views:	412 Size:	1,25 MB ID:	2227480
                    Panašu, kad net ir peronų modernizavimas pakeliant į 550 mm aukštį neišspręs asmenų, turinčių judėjimo negalią, savarankiško pateikimo į ar iš traukinio, problemos, kadangi išlendanti platforma atlieka laiptelio (nes tai aktualu 200 mm peronams), o ne tarpo tarp traukinio grindų ir perono uždengimo funkciją, kurią, pvz., turi latvių naujai įsigytos elektrinės Škodos, tad kažkas iš traukinio personalo vis tiek turės ateiti ir uždengti tą tarpą.

                    EDIT: kalbėdamas apie tarpo uždengimą omeny turiu uždengimą praktiškai viename lygyje (be ženklios pakopos) su traukinio grindimis ir peronu.
                    Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 16:24.

                    Comment


                      Panašu, kad net ir peronų modernizavimas pakeliant į 550 mm aukštį neišspręs asmenų, turinčių judėjimo negalią, savarankiško pateikimo į ar iš traukinio, problemos, kadangi išlendanti platforma atlieka laiptelio (nes tai aktualu 200 mm peronams), o ne tarpo tarp traukinio grindų ir perono uždengimo funkciją, kurią pvz, turi Latvių naujai įsigytos elektrinės Škodos, tad kažkas iš traukinio personalo turės ateiti ir uždengti tą tarpą
                      O kodėl vienos funkcijos atlikimas turėtų reikšti, kad kita nėra galima?

                      Comment


                        Parašė DKL Rodyti pranešimą

                        O kodėl vienos funkcijos atlikimas turėtų reikšti, kad kita nėra galima?
                        Remiuosi tuo, ką mačiau nuotraukose iš naujojo LTG Link traukinio pristatymo. Jei peronus pakėlus į 550 mm petekimas į traukinį iš tiesų atrodys daugmaž taip https://youtu.be/8coZwdsQT_Y (nuo 4:42), tada mano minimos problemos nebus.
                        Paskutinis taisė TomasK; Vakar, 16:28.

                        Comment

                        Working...
                        X