Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
LG turimų M62 ant 1435 mm vėžės neužteko, kad nuomojosi šilumvežį iš Lenkijos?
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąM62K dar atvažiuoja?
Komentuoti:
-
O kokiu tikslu jis čia apskritai ? Atsiprašau už kvailą gal kam klausimą...
Komentuoti:
-
Skeptikams. 2014 m. lapkričio 22 d.
Lokomatyvas vietoje, tralas pakuojasi ruošiasi atgal į Lenkiją.
[/IMG]
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBaltarusiai savo Štadlerius iš Lenkijos tralais vežė.
http://victogan.livejournal.com/268999.html
Komentuoti:
-
Įdomu pasidarė, kaip detektyve, o nuotraukos to įtartino šilumvežio tai taip niekas ir neįdeda.
Komentuoti:
-
Baltarusiai savo Štadlerius iš Lenkijos tralais vežė.
http://victogan.livejournal.com/268999.html
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąUžkrovė ant tralo ir atvežė, kokios problemos.
Komentuoti:
-
Kada tas lenkiškas SM42 markės manevrinis šilumvežis atkeliavo į Lietuvą, į dideles pagiežas veltis nereikėtų. Kaip minėjau anksčiau, aš jį Kazlų Rūdoje pamačiau taip pat neseniai, bet neginčiju, kad anksčiau jis galėjo bazuotis kitoje stotyje ar tarpstotyje. Dabar čia pagelžkelės prilygsta statybvietėms, pašaliniam asmeniui sukiotis neleistina, lapkričio-gruodžio-sausio mėnesiais šviesus paros metas trunka neilgai, tai kažką naujo pastebėti netaip paprasta... Lengviau pasidarė nuo vasario 16 dienos, kai tarp Kauno-Kazlų Rūdos-Kybartų atnaujintas keleivinių traukinių eismas, ir turime galimybę važiuoti traukiniu, pro jo langus kai ką pamatyti.
Ir vis tik yra įdomu, kaip tas šilumvežis atkeliavo nuo Mockavos ar Šeštokų iki Mauručių, Jūrės ar Kazlų Rūdos, jei bent per Marijampolės stotį (ir gal bųt ne vien per ją) 1435 mm vėžės bėgių dar nera?
Komentuoti:
-
Kokiais būdais tas šilumvežis atkeliavo, aš nesiimu spręsti, tačiau tas šilumvežis jau gruodžio mėn. buvo nufotografuotas Mauručių geležinkelio stotyje. Pasakyčiau, kur yra įkeltos nuotraukos, bet tai būtų reklama, kas forume draudžiama.
Komentuoti:
-
Būtų gerai forume rasti mažiau nesąmonių. Iš Kazlų Rūdos 1435 mm bėgiais į PL dar tikrai nenuvažiuosime, Marijampolės stotyje jų nėra. Tai tas SM42 markės šilumvežis savo eiga iš Lenkijos tikrai neatvažiavo.
Kauno kryptimi 1435 mm bėgiai pasiekia Garliavą, toliau prieš pat stotį Jiesią jie nutrūksta.
Šiandien, vasario 18 d., tą šilumvežį su keletu vagonų-dozatorių mačiau netoli Kazlų Rūdos miškų urėdijos, ten kur geležinkelis suartėja su keliu Kazlų Rūda-Jūrės miestelis.
Kad to lokomotyvo Kazlų Rūdoje nepamačiau praėjusių metų pabaigoje, kaltę prisiimu.Paskutinis taisė Vitas; 2015.02.18, 14:44.
Komentuoti:
-
Parašė Edvis Rodyti pranešimąLenkiškas šilumvežis stovi jau gal savaitė laiko. Ir jis ne atvežtas, o atvykęs iš Marijampolės pusės sava eiga. Net stočių budėtojai velnių gave už išleidimus to šilumvežio į tarpstočius be leidimų neesant šviesinei signalizacijai ir tt.. Vadinasi iš Kazlų Rūdos jau galima nusigauti į PL.
Lenkiškas šilumvežis ruože darbuojasi maždaug nuo 2014 m. lapkričio. SM42-700.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKazlų Rūdos geležinkelio stotyje ant 7-o kelio (1435 mm) netoli Žemaitės gatvės pervažos stovi lenkiškas manevrinis šilumvežis. Įkandin jo kelios lenkiškais simboliais paženklintos kelio mašinos.
Jei neklystu, tai nuo Kazlų Rūdos ši technika Kauno kryptimi jau gali pasiekti Garliavos stotelę (jei ne toliau), Marijampolės kryptimi - Martijampolės prieigas.
Komentuoti:
-
Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje ant 7-o kelio (1435 mm) netoli Žemaitės gatvės pervažos stovi lenkiškas manevrinis šilumvežis. Įkandin jo kelios lenkiškais simboliais paženklintos kelio mašinos.
Jei neklystu, tai nuo Kazlų Rūdos ši technika Kauno kryptimi jau gali pasiekti Garliavos stotelę (jei ne toliau), Marijampolės kryptimi - Martijampolės prieigas.
Komentuoti:
Komentuoti: