Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG turimų M62 ant 1435 mm vėžės neužteko, kad nuomojosi šilumvežį iš Lenkijos?
    Gal rangovams taip pigiau, o ir silpnesnio, bei, šiuo atveju svarbu, lengvesnio pakako.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG turimų M62 ant 1435 mm vėžės neužteko, kad nuomojosi šilumvežį iš Lenkijos?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    M62K dar atvažiuoja?
    Nu jau ne, M62K mačiau jau seniai Varėnoj.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    M62K dar atvažiuoja?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    TEM TMH - 053, Varėna:


    TGK2 - 5751, Varėna:










    Paskutinis taisė vytautas8; 2015.03.09, 11:04.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    SM42-700/38
    http://rail.phototrans.eu/15,2195,312.html

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Geležinkelio tiesimo darbams.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    O kokiu tikslu jis čia apskritai ? Atsiprašau už kvailą gal kam klausimą...

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Skeptikams. 2014 m. lapkričio 22 d.
    Lokomatyvas vietoje, tralas pakuojasi ruošiasi atgal į Lenkiją.

    [/IMG]

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Baltarusiai savo Štadlerius iš Lenkijos tralais vežė.
    http://victogan.livejournal.com/268999.html
    Sukėlei painiavą mano galvoje. Tačiau nepatingėjau ją pamėgint išspręsti. Peržiūrėjau tavo įdėto link'o Gudų Štadlerių nuotraukas, kai jie pakrauti ant tralų. Atkreipiau dėmesį, į tai kad jie be ašinių vežimėlių, o tai stipriai sumažina vieno tralo krovinio masę. Tačiau, kas be ko, tralu panašius svorius įmanoma vežti.

    Komentuoti:


  • Eisinas
    replied
    Įdomu pasidarė, kaip detektyve, o nuotraukos to įtartino šilumvežio tai taip niekas ir neįdeda.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Baltarusiai savo Štadlerius iš Lenkijos tralais vežė.
    http://victogan.livejournal.com/268999.html

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Užkrovė ant tralo ir atvežė, kokios problemos.
    Hm... laaabai rimtą tralą turėjo samdyt, kad 74 tonas lenkiško š*do tai yra plieno pervežtų.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Užkrovė ant tralo ir atvežė, kokios problemos.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kada tas lenkiškas SM42 markės manevrinis šilumvežis atkeliavo į Lietuvą, į dideles pagiežas veltis nereikėtų. Kaip minėjau anksčiau, aš jį Kazlų Rūdoje pamačiau taip pat neseniai, bet neginčiju, kad anksčiau jis galėjo bazuotis kitoje stotyje ar tarpstotyje. Dabar čia pagelžkelės prilygsta statybvietėms, pašaliniam asmeniui sukiotis neleistina, lapkričio-gruodžio-sausio mėnesiais šviesus paros metas trunka neilgai, tai kažką naujo pastebėti netaip paprasta... Lengviau pasidarė nuo vasario 16 dienos, kai tarp Kauno-Kazlų Rūdos-Kybartų atnaujintas keleivinių traukinių eismas, ir turime galimybę važiuoti traukiniu, pro jo langus kai ką pamatyti.
    Ir vis tik yra įdomu, kaip tas šilumvežis atkeliavo nuo Mockavos ar Šeštokų iki Mauručių, Jūrės ar Kazlų Rūdos, jei bent per Marijampolės stotį (ir gal bųt ne vien per ją) 1435 mm vėžės bėgių dar nera?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Kokiais būdais tas šilumvežis atkeliavo, aš nesiimu spręsti, tačiau tas šilumvežis jau gruodžio mėn. buvo nufotografuotas Mauručių geležinkelio stotyje. Pasakyčiau, kur yra įkeltos nuotraukos, bet tai būtų reklama, kas forume draudžiama.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Būtų gerai forume rasti mažiau nesąmonių. Iš Kazlų Rūdos 1435 mm bėgiais į PL dar tikrai nenuvažiuosime, Marijampolės stotyje jų nėra. Tai tas SM42 markės šilumvežis savo eiga iš Lenkijos tikrai neatvažiavo.
    Kauno kryptimi 1435 mm bėgiai pasiekia Garliavą, toliau prieš pat stotį Jiesią jie nutrūksta.
    Šiandien, vasario 18 d., tą šilumvežį su keletu vagonų-dozatorių mačiau netoli Kazlų Rūdos miškų urėdijos, ten kur geležinkelis suartėja su keliu Kazlų Rūda-Jūrės miestelis.
    Kad to lokomotyvo Kazlų Rūdoje nepamačiau praėjusių metų pabaigoje, kaltę prisiimu.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.02.18, 14:44.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Edvis Rodyti pranešimą
    Lenkiškas šilumvežis stovi jau gal savaitė laiko. Ir jis ne atvežtas, o atvykęs iš Marijampolės pusės sava eiga. Net stočių budėtojai velnių gave už išleidimus to šilumvežio į tarpstočius be leidimų neesant šviesinei signalizacijai ir tt.. Vadinasi iš Kazlų Rūdos jau galima nusigauti į PL.
    Savaitę? Che che.

    Lenkiškas šilumvežis ruože darbuojasi maždaug nuo 2014 m. lapkričio. SM42-700.

    Komentuoti:


  • Edvis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje ant 7-o kelio (1435 mm) netoli Žemaitės gatvės pervažos stovi lenkiškas manevrinis šilumvežis. Įkandin jo kelios lenkiškais simboliais paženklintos kelio mašinos.
    Jei neklystu, tai nuo Kazlų Rūdos ši technika Kauno kryptimi jau gali pasiekti Garliavos stotelę (jei ne toliau), Marijampolės kryptimi - Martijampolės prieigas.
    Lenkiškas šilumvežis stovi jau gal savaitė laiko. Ir jis ne atvežtas, o atvykęs iš Marijampolės pusės sava eiga. Net stočių budėtojai velnių gave už išleidimus to šilumvežio į tarpstočius be leidimų neesant šviesinei signalizacijai ir tt.. Vadinasi iš Kazlų Rūdos jau galima nusigauti į PL.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje ant 7-o kelio (1435 mm) netoli Žemaitės gatvės pervažos stovi lenkiškas manevrinis šilumvežis. Įkandin jo kelios lenkiškais simboliais paženklintos kelio mašinos.
    Jei neklystu, tai nuo Kazlų Rūdos ši technika Kauno kryptimi jau gali pasiekti Garliavos stotelę (jei ne toliau), Marijampolės kryptimi - Martijampolės prieigas.

    Komentuoti:

Working...
X