Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantukas05
    replied
    ČME3M katik,Elektrėnų g.kelyne Kaune.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Ne TEM TMH, o ČME3M.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    6336M,tik nežiūriu raidžių,iš naftos bazės Kaune iškrautom benzino cisternom, asmeniškai pirmą kartą tokius skaičius matau ant TEM TMH. Gal kas nors patikslina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vieną geltoną M62 jau mačiau Palemone ant 1435 mm. Beje, jis irgi buvo remontuojamas kartu su tais geltonais ČME3.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    M62 dar galėtų paimti lenkų privatininkai, bet reikia atitinkamai perdaryti ant 1435 mm.
    LTG jau "permetinėja" kelis M62 į 1435mm.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užtat ir iškilo klausimas. Jei jau užrašai lietuviški, kai ruošia naudoti Lietuvoje. Bet jie nemodernizuoti, o LG turi daug naujesnių ar modernizuotų. Jei pardavimui, tai kas pirks. Lietuvoje nėra kam. 1520 mm prakišti galima nebent į kokį Kazachstaną, kuris jau ne kartą pirko iš Lietuvos riedmenis. Daugiau nelabai yra kam. M62 dar galėtų paimti lenkų privatininkai, bet reikia atitinkamai perdaryti ant 1435 mm.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Lietuvai net turimų lokomotyvų yra per daug.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai vis tiek juos naudos Lietuvoje ar visgi bandys prakalti?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet remontas tęsiamas toliau. Jei užrašai lietuviški, tai matyt liks Lietuvoje.
    Užrašai lietuviški, nes priklauso LTG Cargo. O jų remontai jau sustabdyti - užbaiginėjami tik tie, kurie buvo paskutinėje remonto stadijoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet remontas tęsiamas toliau. Jei užrašai lietuviški, tai matyt liks Lietuvoje. Tik kam jie čia pačiai LTG reikalingi nemodernizuoti (ČME3) ir M62 reikalingi? Tuo labiau, kad pervežimai krito. Ir dar geltoni - dažytų įprastinėmis spalvomis. M62, aišku, galima permesti ant 1435 mm. Bet su ČME3 per sudėtinga.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.05.12, 07:39.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniuje prie depo galima matyti kelis (ne vienu metu, bet tai vieną, tai kitą) geltonai nudažytus suremontuotus ČME3 (originalius) ir M62. Visi šilumvežiai Lietuvos geležinkelių. Jokių užrašų kam jie priklauso nėra. UIC kodas lietuviškas, užrašas saugotis kontaktinio tinklo irgi lietuviškas.
    Kam jie skirti? LTG infai? Ar jau parduoti ir suremontuoti kokiam privatininkui?
    Buvo planuojama perduoti LTG Cargo Ukraina, bet...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniuje prie depo galima matyti kelis (ne vienu metu, bet tai vieną, tai kitą) geltonai nudažytus suremontuotus ČME3 (originalius) ir M62. Visi šilumvežiai Lietuvos geležinkelių. Jokių užrašų kam jie priklauso nėra. UIC kodas lietuviškas, užrašas saugotis kontaktinio tinklo irgi lietuviškas.
    Kam jie skirti? LTG infai? Ar jau parduoti ir suremontuoti kokiam privatininkui?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Žalieji kilometrai
    LTG TECH
    TEM2UM-1000




    LTG Tech įgyvendino unikalų lokomotyvo atnaujinimą: važiuos tvariau ir greičiau

    https://vlrd.lt/lt/ltg-tech-igyvendi...u-ir-greiciau/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kodėl TEM2UM-1000 apipavidalino kaip LTG? Kas užsakovas? Privatininkas? Bent UIC kodas tai Lietuvos. Aišku, VLRD likvidavus, dabar nėra prasmės turėti savo manevrinį lokomotyvą, kai galima imti iš bendro katilo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    TEM2UM-1000 turi savo užsakovą, o TEM2-996 turi, ko gero, vieną kelią - į metalo laužą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir papildymui dar, Vilniaus lokomotyvų remonto depas turi savo poreikiams TEM2-996. Dabar, kai modernizavo TEM2UM-1000, tikriausiai jį ir naudos savo poreikiams, o 996 arba parduos, arba irgi modernizuos...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus lokomotyvų remonto depas (šiais metais tapęs LTG Tech) modernizavo TEM2UМ-1000 šilumvežį, nupirktą iš Estijos privatininko. Dabar šis šilumvežis priklausys Lietuvos geležinkeliams.

    https://vlrd.lt/lt/ltg-tech-igyvendi...u-ir-greiciau/
    Paskutinis taisė Al1; 2021.07.02, 12:51.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Alytus, buvusio grūdų produktų kombinato (dabar "Kauno grūdai") manevriniai šilumvežiai TGM23B-3216 ir TGM23B-2522. Tikriausiai dar dažymas gamyklinis. Bet antrasis, jau matosi, gerokai paardytas (vidurių tikriausiai nėra ar dalis jų išimta). Nors ir pirmasis ne garantija, kad kitoks. Ilgą laiką stovėjo "depe" po stogu. Bet jau kelis metus stovi išvaryti iš jo.

    Paskutinis taisė Al1; 2019.09.19, 21:02.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Čia ne Lenkijos modernizuoti šilumvežiai?
    Čia buvę LG šilumvežiai, kurie buvo ruošiami Azerbaidžanui, bet užstrigo Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied

    (iš lrytas.lt)

    Čia ne Lenkijos modernizuoti šilumvežiai?

    Komentuoti:

Working...
X