Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
6336M,tik nežiūriu raidžių,iš naftos bazės Kaune iškrautom benzino cisternom, asmeniškai pirmą kartą tokius skaičius matau ant TEM TMH. Gal kas nors patikslina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vieną geltoną M62 jau mačiau Palemone ant 1435 mm. Beje, jis irgi buvo remontuojamas kartu su tais geltonais ČME3.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąM62 dar galėtų paimti lenkų privatininkai, bet reikia atitinkamai perdaryti ant 1435 mm.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užtat ir iškilo klausimas. Jei jau užrašai lietuviški, kai ruošia naudoti Lietuvoje. Bet jie nemodernizuoti, o LG turi daug naujesnių ar modernizuotų. Jei pardavimui, tai kas pirks. Lietuvoje nėra kam. 1520 mm prakišti galima nebent į kokį Kazachstaną, kuris jau ne kartą pirko iš Lietuvos riedmenis. Daugiau nelabai yra kam. M62 dar galėtų paimti lenkų privatininkai, bet reikia atitinkamai perdaryti ant 1435 mm.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet remontas tęsiamas toliau. Jei užrašai lietuviški, tai matyt liks Lietuvoje.
Komentuoti:
-
Bet remontas tęsiamas toliau. Jei užrašai lietuviški, tai matyt liks Lietuvoje. Tik kam jie čia pačiai LTG reikalingi nemodernizuoti (ČME3) ir M62 reikalingi? Tuo labiau, kad pervežimai krito. Ir dar geltoni - dažytų įprastinėmis spalvomis. M62, aišku, galima permesti ant 1435 mm. Bet su ČME3 per sudėtinga.Paskutinis taisė Al1; 2022.05.12, 07:39.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje prie depo galima matyti kelis (ne vienu metu, bet tai vieną, tai kitą) geltonai nudažytus suremontuotus ČME3 (originalius) ir M62. Visi šilumvežiai Lietuvos geležinkelių. Jokių užrašų kam jie priklauso nėra. UIC kodas lietuviškas, užrašas saugotis kontaktinio tinklo irgi lietuviškas.
Kam jie skirti? LTG infai? Ar jau parduoti ir suremontuoti kokiam privatininkui?
Komentuoti:
-
Vilniuje prie depo galima matyti kelis (ne vienu metu, bet tai vieną, tai kitą) geltonai nudažytus suremontuotus ČME3 (originalius) ir M62. Visi šilumvežiai Lietuvos geležinkelių. Jokių užrašų kam jie priklauso nėra. UIC kodas lietuviškas, užrašas saugotis kontaktinio tinklo irgi lietuviškas.
Kam jie skirti? LTG infai? Ar jau parduoti ir suremontuoti kokiam privatininkui?
Komentuoti:
-
Žalieji kilometrai
LTG TECH
TEM2UM-1000
LTG Tech įgyvendino unikalų lokomotyvo atnaujinimą: važiuos tvariau ir greičiau
https://vlrd.lt/lt/ltg-tech-igyvendi...u-ir-greiciau/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai kodėl TEM2UM-1000 apipavidalino kaip LTG? Kas užsakovas? Privatininkas? Bent UIC kodas tai Lietuvos. Aišku, VLRD likvidavus, dabar nėra prasmės turėti savo manevrinį lokomotyvą, kai galima imti iš bendro katilo.
Komentuoti:
-
TEM2UM-1000 turi savo užsakovą, o TEM2-996 turi, ko gero, vieną kelią - į metalo laužą.
Komentuoti:
-
Ir papildymui dar, Vilniaus lokomotyvų remonto depas turi savo poreikiams TEM2-996. Dabar, kai modernizavo TEM2UM-1000, tikriausiai jį ir naudos savo poreikiams, o 996 arba parduos, arba irgi modernizuos...
Komentuoti:
-
Vilniaus lokomotyvų remonto depas (šiais metais tapęs LTG Tech) modernizavo TEM2UМ-1000 šilumvežį, nupirktą iš Estijos privatininko. Dabar šis šilumvežis priklausys Lietuvos geležinkeliams.
https://vlrd.lt/lt/ltg-tech-igyvendi...u-ir-greiciau/Paskutinis taisė Al1; 2021.07.02, 12:51.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Alytus, buvusio grūdų produktų kombinato (dabar "Kauno grūdai") manevriniai šilumvežiai TGM23B-3216 ir TGM23B-2522. Tikriausiai dar dažymas gamyklinis. Bet antrasis, jau matosi, gerokai paardytas (vidurių tikriausiai nėra ar dalis jų išimta). Nors ir pirmasis ne garantija, kad kitoks. Ilgą laiką stovėjo "depe" po stogu. Bet jau kelis metus stovi išvaryti iš jo.
Paskutinis taisė Al1; 2019.09.19, 21:02.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąČia ne Lenkijos modernizuoti šilumvežiai?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: