Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • IMIS
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Na didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo

    1435 vežei gi parduoti netinka.
    Pats originalus CZ LOKO projektas yra 1435mm vėžės lokomotyvų modernizacijos projektas, skirtas 770 ir 771 serijoms, žinomiems Lietuvoje (ir ne tik) kaip ČME3.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ar Lietuvoje išliko tas lenkiškas manevrinis šilumvežis, naudotas statant "Rail Baltica-1"?
    Tarp Kauno ir Marijampolės jo nėra, Šeštokuose ir Mockavoje pasidairyti neteko...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šita tema bus tinkamesnė.
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    - VLRD užsienio klientams apskritai iš Rusijos būtų pigiau pirkti, nes tiesiogiai.
    Ką pirkti riesiogiai iš Rusijos? - šilumvežio dalį? Ir ką po to su dalimi daryti?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Na didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo
    Iš 75 - 5 Rusijoje ir 9 Estijoje.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tinka - užtenka tik pakeisti aširačius ir sukabinimo įtaisus.
    Sakot nėra jokių iššūkių dėl standartų? sertifikavimo ir pan.?

    Tai tada:
    - korupcijos nėra, nes jei dėl korupcijos užkiltų kaina, mes nei 1 neparduotume už LG ribų.
    - VLRD užsienio klientams apskritai iš Rusijos būtų pigiau pirkti, nes tiesiogiai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Na didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo

    1435 vežei gi parduoti netinka.
    Tinka - užtenka tik pakeisti aširačius ir sukabinimo įtaisus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Na didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo

    1435 vežei gi parduoti netinka.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tai Europos sąjunga sumokėjo už straipsnį? Jūs pats tikite tuo ką parašėte? Kiek tų "ne ES lokomotyvų" pardavė į ES?
    Beveik visus (į Rusija išvažiavo tik 6 lokomotyvai iš beveik 80).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Truputį dar nukrypsiu: šios politinės demagogijos yra suprantamos, nes ES nėra naudinga, kad būtų perkama ne ES produkcija.
    Tai Europos sąjunga sumokėjo už straipsnį? Jūs pats tikite tuo ką parašėte? Kiek tų "ne ES lokomotyvų" pardavė į ES?
    Čia vietinės intrigos ir tiek.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Tiesa pažiūrėjau tik pirmą straipsnį, bet Al1 yra tiesus. Ten rašoma išvis daugiau apie „Transmašholding“, akivaizdu kad politinis straipsnis. Dbr net ir su konkursu iš Rusijos nupirktų, pradėtų sakyti kad konkursas nebuvo švarus.
    Truputį dar nukrypsiu: šios politinės demagogijos yra suprantamos, nes ES nėra naudinga, kad būtų perkama ne ES produkcija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Dėl to ir velkamės visų užpakaly, kad viskas pagal įstatymus, o schemų kurpimas pinigų plovimui ir saviakų šelpimui nėra nusikaltimas. Kokio velnio LG reikalinga dukterinė įmonė su milijoniais pelnais? Ar čia reikia būti aklam kad nesudėti 1+1?
    Turbūt reikia tam pačiam tikslui kaip ir Vilniaus miestui savivaldybės įmonių, Lietuvos energijai dukterinių įmonių ir t.t.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai reikia ne pagal įstatymus? Tai apsispręsk pagaliau. Taip, įstatymai blogi, bet jei galima legaliai apeiti, tai kodėl gi ne? Dukterinės įmonės buvo įkurtos ne pinigams plauti, o vykdant LG restruktūrizavimą - veiklų atskyrimą. O tai jau liberalų darbas, jie visur tą stumia. Taip kad nereikia čia sekti pasakų - patys liberalai kurpia korupcines-machinacines schemas, kurios pridengiamos liberalizacija, rinkos skaidrumu, veiklų atskyrimu, privatizacija ir kitokiais gražiais lozungais. Aišku, visi tuo naudojasi, ne tik liberalai, bet jie iniciatoriai.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet teisinių pažeidimų nerasta. Ar teisė niekam neberūpi?

    PS
    Man visuomet įdomu, kodėl (ir kaip) įmonės vakaruose (su valstybiniu kapitalu) sugeba naudoti tarkim vieno modelio transporto priemones, nors akivaizdžiai matosi, kad pirkta skirtingu metu (iš pagaminimo metų, komplektuojančios įrangos). Pvz. Wideroe - Dash8, Finnair - Airbus. Ir niekas nešaukia korupcija.
    Dėl to ir velkamės visų užpakaly, kad viskas pagal įstatymus, o schemų kurpimas pinigų plovimui ir saviakų šelpimui nėra nusikaltimas. Kokio velnio LG reikalinga dukterinė įmonė su milijoniais pelnais? Ar čia reikia būti aklam kad nesudėti 1+1?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O aš matau, kad valdžia kitus laiko idiotais, daro viską, kad būtų žlugdoma ekonomika ir valstybė, o ją (valdžią) palaikantys akis drasko, nepaisant logikos ir sveiko proto.
    Dėl kitų šalių - arba yra normalūs įstatymai, arba yra durni įstatymai, bet jie apeinami ir formaliai pagal įstatymus jokios korupcijos nėra. Visgi yra ir ten problemos su pirkimais, ypač to, kad nauja.
    Tačiau viena, kai perkamas gatavas daiktas, ir visai kas kita, kai valstybinė įmonė turi pirki pagal viešuosius pirkimus kažkokias tai detales ar medžiagas savo gaminamai produkcijai. Įtariu, kad visgi ir Lietuvoje tokiam pirkimui nereikia jokio konkurso, taip kad tas staipsnis tiesiog užsakomasis ir rusofobinis. Nes pagrindinis akcentas būtent kad iš Rusijos įmonės perka. Pirktų iš kitur be konkurso, tai tokių straipsnių nerašytų.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.01, 10:10.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Bet teisinių pažeidimų nerasta. Ar teisė niekam neberūpi?

    PS
    Man visuomet įdomu, kodėl (ir kaip) įmonės vakaruose (su valstybiniu kapitalu) sugeba naudoti tarkim vieno modelio transporto priemones, nors akivaizdžiai matosi, kad pirkta skirtingu metu (iš pagaminimo metų, komplektuojančios įrangos). Pvz. Wideroe - Dash8, Finnair - Airbus. Ir niekas nešaukia korupcija.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    Viena vertus - LG nelabai iš ko kitko lieka pirkti, jei ne iš rusų (turint omenyje visas standartizacijas ir t.t.).
    Iš Rusijos perkamas tik naujai gaminamo šilumvežio "apačia", o "viršus" perkamas iš ES.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viešieji pirkimai yra peilis valstybinėms (ir savivaldybių) įmonėms. Būtent komercinėms įmonėms, o ne VšĮ ar biudžetinėms organizacijoms. Valstybinės įmonės ir taip yra nelanksčios, tai viešieji pirkimai jas daro dar nelankstesnės. O paskui visokie liberalai bliauna - privatizuoti, neefektyviai dirba ir t.t. Tai būtent viešieji pirkimai tarytum specialiai (o iš tikrųjų specialiai) valstybinės įmonės stato į nevienodą konkurencinę padėtį su privačiomis. Aišku, čia tuoj atsiras sakančių, kad valstybinės ir taip nevienodoje padėtyje, atseit, geresnėje. Nei velnio. Aš sutinku, kad viešieji pirkimai turi būti taikomi toms lėšoms, kurias valstybinės įmonės gauna iš biudžeto, kitų valdiškų ar savivaldybių fondų ar ES. Taip pat stambiems investiciniams pirkimams, įrangai, patalpoms, daliai paslaugų, nesusijusių tieiogiai su veikla ir pan. O, pavyzdžiui, komplektuojančių dalių pirkimas gaminamai produkcijai per viešuosius pirkimus yra visiškas absurdas... Lygiai taip pat ir troleibusų Vilniuje surinkimas yra labai miglotas ir tikriausiai nebus, nes jei visas dalis troleibusų pirkimui reikės pirkti per viešųjų pirkimų mechanizmą, paprasčiau nupirkti naujus gatavus...

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Viena vertus - LG nelabai iš ko kitko lieka pirkti, jei ne iš rusų (turint omenyje visas standartizacijas ir t.t.). Antra - pasirinktas pirkimo būdas (specialiai sudėliota taip, kad apeitų viešuosius pirkimus) - iš karto rodo, kad ne viskas ten švaru... Ar negalėjo paskelbti viešojo konkurso dalių komplektams - vadinasi nenorėjo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne į šitą temą reikėjo įdėti.
    Straipsnis apie nieką. Perka ir ką? O iš kur kitus pirkti? Ir vagonus perka, ir dar daug ką perka. Rusofobijos arkliuką pasibalnojo, ir pirmyn... Konkursas? O kokia dar kita firma gali patiekti TEM18 rėmą su vežimėliais ir varikliais? Gal spekuliantus Lietuvoje šerti? Ir taip per formalius viešuosius pirkimus prarandami milijonai dėl užkeltų kainų ir tarpininkų paslaugų, ir sugaišto laiko, kai būtų galima nupirkti tiesiai iš gamintojo ar didmenininko. Perku, žinau, todėl geriau neaiškinkite, jei kas bandys. VP įstatymas yra korupcijos generatorius.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.30, 15:25.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pora neblogų straipsnių apie Lietuvos geležinkelius:
    Pinigų traukinys: kaip „Lietuvos geležinkelių“ milijonai plaukia į Rusiją

    Šarūnas Černiauskas: Kaip Stasys Dailydka mane pirko

    Komentuoti:

Working...
X