Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Atidavė Ukrainai. Labai galimas variantas. Galės nusprogusius DR1A ir D1 tampyti.
    Jie turi pakankamai ČME3, kurių didesnė dalis gerokai naujesni nei šitie TEM2. Be to UZ manevriniame parke vien ČME3. Ir tampant dyzeliukus patys nusprogs, arba gaisrinė bus nuolatinis palydovas.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2015.06.25, 23:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atidavė Ukrainai. Labai galimas variantas. Galės nusprogusius DR1A ir D1 tampyti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    O gal jau pardavė? Ir ruošiami kelionei?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, ką su jais darys? Remontuos ir kažkam parduos? O gal jau ir parduoda, tik atvarė įvertinti būklės?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Azerbaidžano žalias TEM2 ilgai stovėjo depe, bet vakar neatkreipiau dėmesio ar jis kur nors stovėjo.
    Čia foto gegužės 14.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Baltai mėlynas turbūt Azerbaidžano.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Dar kažkokį baltai-melyna šiandien (25/06) mačiau ten pat, nespėjau įžiūrėti kas per lokomotyvas...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus depe 6 vnt. TEM2.
    1031, 2728, 2734, 2735, 2952, 5703.



    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kur jis bus naudojamas? Ir kur 002?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Beje, viename rusiškame forume rašė, kad šiemet lygtai LG užsakė du TEM-LTH. Daugiau nieko nerašė. Ar tikrai? Ir tikriausiai 1435 mm vėžei. Bet tuomet pirmąjį egzempliorių reikia perdaryti - nauji (o gal tie patys) vežimėliai. Buferiams tvirtinti pas jį irgi nėra vietų - reikia kiek perdaryti galines rėmo dalis.
    TEM LTH-001 taip ir liks 1520mm.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsia tarpukario tradicijas. Tada buvo nusipirkę keletą mažų lokotraktorių su vidaus degimo varikliais manevrams Kauno stotyje ir depe. Dabar akumuliatorinį - šių dienų trendas.

    Beje, viename rusiškame forume rašė, kad šiemet lygtai LG užsakė du TEM-LTH. Daugiau nieko nerašė. Ar tikrai? Ir tikriausiai 1435 mm vėžei. Bet tuomet pirmąjį egzempliorių reikia perdaryti - nauji (o gal tie patys) vežimėliai. Buferiams tvirtinti pas jį irgi nėra vietų - reikia kiek perdaryti galines rėmo dalis.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.16, 20:39.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ Kaune mažina triukšmą ir aplinkos taršą

    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/06/1...#ixzz3dEagr8HY

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    "Kauno tiekimo" TGK2-7846.



    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    TEM2 328:



    Mašinisto darbo vieta:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nors buvo nuotraukos temoje apie pramonines linijas, bet verta pakartoti čia.
    AB "Dolomitas" Petrašiūnuose. Jį aptarnaujantys "Gargždų geležinkelio" šilumvežiai TGM4-594 ir TEM2-7043.







    Šukioniai, tarp Pakruojo ir Radviliškio. TEM-TMH-019.



    Pakruojis, LG TEM-TMH-050.



    Parkuojis, "Klovainių skaldos" TEM2UM-510.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.09, 18:08.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    TGM23B48-2368 Matuizos 2006 m., nuotraukos R.Povilausko:


    2014m.

    Komentuoti:


  • Rolandas.
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jis dar ten?
    Nebėra jau. Rudenį buvo supjaustytas. Liko TGK2-2664 (stovi depe nebenaudojamas) ir TGK2 - 5751.

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jis dar ten?
    Neatkreipiau dėmesio gal dar ir stovi kieme, bet jau buvo pradėtas ardyt:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=421

    Dar yra TGK2-2664, foto ir R.Povilausko 2011m.


    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Jis dar ten?

    Komentuoti:


  • vytautas8
    replied
    TGK2-7523, Varėna 2006 m., fot. R.Povilausko:

    Komentuoti:

Working...
X