Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Kolekcija baigsime AB "Lifosa" parku:

    TEM2M-049



    TEM18-346 - gal būt vienintelis Lietuvoje



    Atrieda TEM2-259



    ir TEM2-8053

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dabar eis pavieniai lokomotyvai ir iš skirtingų regionų, tad sorry nepykite

    AB "Kretingos grūdai"

    TGM4B-180145 (?)



    TGM1-2725 - Kupiškis, vienintelis mano rastas Lietuvoje



    TGK2 iš Panevėžio AB "Ekranas" prieš pat išvykimą nežinia kur



    AB "Jonavos transachema" TEM2-7164



    Marijampolės lokomotyvai -

    ARVI - TGM23-354 (?)



    Dar vienas iš Marijampolės, berods grūdai, bet be ženklų



    Kėdainiai "AB Danisco sugar Kėdainiai" TGM4-3094

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Būtina paminėti kaip didžiausią geležionkelio tinklą turinčią įmonę AB "Akmenės cementas". Kiek prisimenu, jie turi 6 vienetus naujų TEM2 ir vieną metalo lauže.

    2010 metų foto

    Nr. 1 (TEM2UM-408) ir Nr. 5 (TEM2U-9821)



    Nr. 1 (TEM2UM-408) ir Nr. 2 (TEM2UM-563)



    Nr. 4 (TEM2u-8190) su molio kroviniu



    Nr. 4 ir 5 startuoja į Akmenės stotį (2006 metai)



    Nr. 3 (TEM2-616) depe



    Nežinomas Nr - TEM2UM-019



    2010 metais buvo supjaustytas TEM2-255

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Dar vienas manevrinių lokomotyvų "mazgas" - Joniškis

    AB Joniškio grūdai 2006 metai

    TGK2 - pats sunkiausias būdas atpažinti numerius....



    Vienas tupėjo depe... TGM23B-2056



    UAB "Linas agro"

    TGM23b-2343



    UAB " Joniškio agrochemija" (fotografuota 2010 metais)

    TGK2-1974 (?)



    TGM23V-0211

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    AB "Gargžgų geležinkeliai" - didžiausias lokomotyvų kiekis ir remonto dirbtuvės.

    TGM4B-0213 tarp Rimkų ir Gargždų



    Tai plačiausiai dirbantys lokomotyvai, vienas iš jų - Joniškyje

    TGM3B-2742 (2010 metai)



    Jų lokomotyvai dirba ir Latvijoje.

    Baza zapasa

    TGM4A-1445



    TGM4-594 ir TGM6a-757



    Pats įdomiausias aparatas, skirtas eksportui į Kubą, tačiau liko lietuvoje



    ir etc...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Perverčiau visus savo archyvus...Kažkada buvo lūžęs diskas, tad ne visas senas nuotraukas turiu.

    2006 metai:

    AB "Dolomitas"

    TGM23B-3323



    TGM23B-0160



    AB "Klovainių skaldos" TEM2UM-510



    "Klaipėdos smeltė" - bene didžiausias parkas buvo tada (6 lokomotyvai)

    TGM6A-2203 ir TGM4a-2460



    TGM4A-1994



    TGM4A-0659



    TGM4A-2144



    Dar vienas jūrinis vaizdelis , Tchme3-6741, AB "Klasco", savo lokomotynų neturi

    Paskutinis taisė udrius; 2013.05.12, 18:26.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Jis keleiviais nuvaziavo ir su silumveziu gryzo

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė creativejis Rodyti pranešimą
    Cme3- 6204

    Youtube video
    Parašė creativejis Rodyti pranešimą
    Siandien, Žasliuose apie 17:30
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Jis is po Vilniaus grysta... Remonte buvo... Ir ka ten kabinsi... Pavarges jau senukas...
    Parašė creativejis Rodyti pranešimą
    o tai ka jis rezervu iki pat Klaipėdos? ko į prekinį neikabino?
    (iš temos "Geležinkelių stebėjimai (Video filmavimai)" - http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=711180

    Kažin šitą manevrinį šilumvežį ČME3 nuvairavo nuo Vilniaus iki pat Klaipėdos nuvairavo tas pats mašinistas? Ar mašinistai keitėsi Radviliškyje?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei kas mėnesį po vieną TMH'ą, tai rudenį nebeliks TEM2. Kas toliau? Keis naujais M62, naudojamus kaip manevriniai ar ūkiniai, ar modernizuos likusius ČME3? Beje, kur TEM-LTH? Tikriausiai jis vis dar bandomas? Ir kokia tikimybė, kad jų bus daugiau užsakyta?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iki TEM2 pakeitimo dar toli, tačiau TEM-TMH jau daugiau nei veikiančių TEM2. TEM-TMH yra 34 vnt.: Nr. 002-035.
    Iki TEM2 pakeitimo labai arti. Per visą LG dirbančių beliko 3-4 vnt.: 1 Kybartuose, 2 išnuomoti DL (depuose) ir vienas Radviliškio depe.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kur dar TEM2 yra nuolatos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iki TEM2 pakeitimo dar toli, tačiau TEM-TMH jau daugiau nei veikiančių TEM2. TEM-TMH yra 34 vnt.: Nr. 002-035.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kauno geležkelio stotyje prie tunelio balandžio 18 d. apie 18 val. mačiau du manevrinius TEM-TMH.
    17:54h. į Vilnių išvažiavo dviaukštis elektrinis traukinys, o iš Šančių depo tuo metu lėtai slinko TEM-TMH. Lėtai, nes jam šviesofore degė draudiantis signalas.
    Tas šviesoforas atsidarė 17:59 h., ir šilumvežis su gale dešinėje degančia raudona šviesa įlindo įš tunelį.
    Apie 18:05-18:10h iš tunelio vėl išlindo manevrinis šilumvežis TEM-TMH. Išsyk pagalvojau, kad grįžta tas pats. Bet įis traukė sąstatą. Realiai vagonus traukti galėjo iš Palemono stoties (arčiausiai). Jei tie vagonai buvo iš Petrašiūnų pramoninio kelyno, juos vežti reikia bent per Palemono stoties kelyno pradžią, per buvusią Pamario stotį.
    Kelis kartus TEM-TMH iš Palemono tai su vagonais, tai be jų į Kauną grįžtantį pamatau prieš 6 h ryto. matyt, apie 6 h ryto ir 18h vakaro keičiasi mašinistų pamainos... O tų naujų manevrinių šilumvežių TEM-TMH Lietuvoje, matyt, yra jau netaip mažai - jie jau lyg ir baigia pakeisti jau senais laikomus TEM2.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Pagal Rusijoje paskelbtą RŽD lokomotyvų pirkimo planą, nuo šių metų liepos numatytas 12 TEM-TMH pristatymas. Panašu kad VLRD pagaliau pavyko pralaužti ledus Rusijoje.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Keturašis pilnai kintamos srovės manevrinis šilumvežis TEM LTH UAB "VLRD" ceche.



    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Buvę lietuviški TEM2-2955 ir -5117 Krasnodaro krašte 2008-aisiais metais.
    http://trainpix.org/photo/47982/
    TEM2-5117 2007.09.29 dar spejau nufotografuoti Radviliskio depe:
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2013.01.24, 15:18.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Buvę lietuviški TEM2-2955 ir -5117 Krasnodaro krašte 2008-aisiais metais.
    http://trainpix.org/photo/47982/

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Lentvaris.
    TEM TMH-032 it ČME3T-6334.


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    TEM TMH "obkatkė".

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris.
    TEM TMH-032 it ČME3T-6334.




    Komentuoti:


  • Rolandas.
    replied
    Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
    Yra vienas tai tikrai gal net ir du, pernai draugas fotografavo du nr. 5751 ir 2664, šis tai jau nedirbantis, lyg pradėtas ardyt. Vienas dar Matuizų plytinėj yra.
    Taip, "Galintos grūduose" yra dar vienas, nupirktas iš UAB "Dzūkijos šilas". Šitas nuotraukoje jau nebevažiuojantis. Naudoja jį kaip dalims esamam važiuojančiam šilumvežiui.

    Komentuoti:

Working...
X