Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • darijusk
    replied
    TMH giriasi kad parduos 16. Visi gal išskyrus kokį vieną teks LG.
    http://www.tmholding.ru/press_office/events/2874.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar mačiau TEM-TMH-019. Įdomu, kiek LG jų šiemet žada įsigyti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Joniškis, "Gargždų geležinkelio" TGM3B-2742.

    Komentuoti:


  • ronkele
    replied
    praitu metu gale teko matyt Bugeniuose dirbant ČME3 ir du TEM šilumvežius vienas ant kalniuko dirbdavo, kitas stovedavo, o ČME vagonus po plovyklas tampydavo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nežinau.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Paskelbtas manevrinių šilumvežių TEM2 pardavimo aukcionas. Jis įvyks sausio 18 d.
    Parduodami:
    TEM2-999
    TEM2-1037
    TEM2-1279
    TEM2-1327
    TEM2-2736
    TEM2-2757
    TEM2-2967
    TEM2-5114
    TEM2-5704
    TEM2-6225
    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
    Įvyko aukcionas?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tada ir Bugenių ir MN nėra apkrauti labai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gausis masto ekonomija, todėl papildomų šilumvežių tiek daug ir nereikės.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Keista, nes gamykloje ne vienas ir ne du turbūt dirba.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Manau, kad papildomai Bugeniuose pakaks tik vieno šilumvežio.
    Maksimalios svorio normos iš Gaižiūnų į Skarulius tiek TEM TMH, tiek TEM7A yra vienodos - 4000 t. bruto. Iš Skarulių į Gaižiūnus TEM TMH - 2500, TEM7A-2700 t. bruto.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Greitai LG manevriniai šilumvežiai aptarnaus visą PKP Orlen. Gamyklos savininkai kratosi šios veiklos.

    Gaižiūnuose dirbęs šilumvežis nuo šiol dirba Jonavoje stumtuvu. Maksimalios svorio normos Transachemos TEM7A yra ne ką didesnės nei buvo LG TEM TMH.
    Kiek papildomų manevrinių šilumvežių bus Bugeniuose?
    O kokios svorio normos TEM-TMH ir TEM7A iš Skarulių į Gaižiūnus?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Ten dirbęs TEM TMH-014 permestas į Marijampolę.
    Šiandien mačiau Vilniuje.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad prie lenkų tokie norai buvo.
    Jie taip aktyviai, kaip Wiljamsas šiuo klausimu nesireiškė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad prie lenkų tokie norai buvo.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O juk buvo ketinimų savais lokomotyvais tampyti ne tik įmonės teritorijoje.
    Taip buvo. Norai pasikeitė, pasikeitus gamyklos savininkams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O juk buvo ketinimų savais lokomotyvais tampyti ne tik įmonės teritorijoje.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Transachemos šilumvežiai iš teritorijos neišvažiuoja, juos ištempia LG šilumvežiai
    Greitai LG manevriniai šilumvežiai aptarnaus visą PKP Orlen. Gamyklos savininkai kratosi šios veiklos.

    Gaižiūnuose dirbęs šilumvežis nuo šiol dirba Jonavoje stumtuvu. Maksimalios svorio normos Transachemos TEM7A yra ne ką didesnės nei buvo LG TEM TMH.
    Paskutinis taisė specialistas; 2012.01.16, 20:10.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    M62K ir TEM TMH dirbo. Dabar gal sunkesnius sąstatus trauks, ar nepalankiomis sąlygomis nebus visokių buksavimų ir pan.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG šilumvežiai tai susitvarkydavo. Ar dvitrauką naudojo?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pakaktų ir TEM18 ar TEM-TMH. Tokia galia manevravimui nereikalinga bet kokiu atveju.
    Nuo Skarulių kelyno yra didelė kreivė ir įkalnė.

    Komentuoti:

Working...
X