Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rakolioux
    replied
    O is kur uskes vezimelius perkat?

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Lietuviškas Bondo lokomotyvas

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Kas ten per "štanga" virš 007 kapoto?

    P.S. 007 - Bondo mašina?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    TEM TMH-007



    Veiksmas surinkimo ceche, paridenamas vežimėlis į TEM TMH-008 (stovi toliau)

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
    Sveiki,
    Turbut LT-1 ir VLRD jau girdėjo apie ČME-3M šilumvežių priekinės dalies pneumatikos blokų problematišką eksploataciją Klaipėdoje. Dėl drėgno klimato Klaipėdos Draugystės stotyje užšąla pneumatikos bloko vožtuvai, taip šilumvežis kartu su sąstatu lieka be stabdžių. Sąstatai sudaryti iš 60-70 vagonų ir tam, kad stabdžių magistralės būtų užpildytos reikia daug oro. Imant iš aplinkos drėgną orą susidaro kondensatas tiek oro rezervuaruose tiek vamzdynuose. Kaip praktika rodo, to kondensato užtenka, kad vožtuvas užšaltų ir darbai sustotų.
    Kokių turite pasiūlymų, kaip būtų galima apšildyti pneumatikos bloką?
    klausimas tikrai ne i foruma, bet reikia bandyti mastyt kaip padeti (jau mastau antra diena)
    na pradziai pasukti ciaupus i "ziemos" padeti (sildymo rezimas), jeigu yra tokia problema daryti kondensato nuleidima ne karta i pamaina, o dazniau.. pacio modulio apsiltinimas mazai ka duotu, nes oras sistemoj cirkuliuoja dideliu greiciu ir todel jis budamas saltu ir dregnu nespetu susisildyt sistemoj.
    bet ar tikrai visus vagonus pajungiat ant oro, nes kiek teko girdet, tai buna kad tik puse sastato pajungia, kad greiciau daryti manevrus?
    idomu, kad vilniuj praetais metais buvo tokiu paciu problemu, bet priezastis buvo visur viena - pamirstama pasukti ciaupo rankenele i tesinga padeti...
    del bloko apsiltinimo vis delto, tai LTB-3 jegomis vargu ar ka nors galima padaryti, tik kaip prikisti vatos i moduli norint tureti sildma varianta, reikia daryti taip kaip buvo padaryta lokomotyve TEM TMH-001, deti visus ciaupus su pasildymu (nors ten ir kita stabdziu sistema), taciau tai is esmes keicia lokomotyvo konstrukcija ir zenkliai daugiau kainuoja.
    idejos apie papildomus sildytuvus tik teorines, nes is kur paimti energija? permest laidus po grindim?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na tai viskas paprasta - statyti šildytuvą (gal elektrinį, gal nuo aušinimo sistemos).
    Arba oro džiovintuvą (tokį, koks stovi TEP70BS'e).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Na tai viskas paprasta - statyti šildytuvą (gal elektrinį, gal nuo aušinimo sistemos).

    Komentuoti:


  • Gelezinkelietis
    replied
    nes kituose šilumvežiuose kitokia sandara. Jei pneumo blokas būtų įrengtas arčiau dyzelio, problemos manau nebūtų, bet dabar pačiame priekyje ir jokios izoliacijos.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    O kodėl kituose šilumvežiuose nėra šios problemos?

    Komentuoti:


  • Gelezinkelietis
    replied
    Sveiki,
    Turbut LT-1 ir VLRD jau girdėjo apie ČME-3M šilumvežių priekinės dalies pneumatikos blokų problematišką eksploataciją Klaipėdoje. Dėl drėgno klimato Klaipėdos Draugystės stotyje užšąla pneumatikos bloko vožtuvai, taip šilumvežis kartu su sąstatu lieka be stabdžių. Sąstatai sudaryti iš 60-70 vagonų ir tam, kad stabdžių magistralės būtų užpildytos reikia daug oro. Imant iš aplinkos drėgną orą susidaro kondensatas tiek oro rezervuaruose tiek vamzdynuose. Kaip praktika rodo, to kondensato užtenka, kad vožtuvas užšaltų ir darbai sustotų.
    Kokių turite pasiūlymų, kaip būtų galima apšildyti pneumatikos bloką?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Gal eksportuos po kiek laiko

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Be to vieno, kur išvažiavo į Rusiją ir ten liks, TEM TMH 4 vnt. jau surinkti ir dirba, dar du surinkinėjami. Gal yra ir naujesnių duomenų, darbai nestovi vietoje. Ir dar nemažai planuojama surinkti.

    Komentuoti:


  • Špionas
    replied
    Kokia situacija su TMX'ais? Kiek pamenu, vienas buvo nusiustas i Rusija "pasistažuot". Ar Rusai liko juo patenkinti? Ir ar VLRD dar surinkineja/surinkines juos?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Manevrinis (pramoninis) šilumvežis TGM40.
    Jį gamina ta pati gamykla kaip ir siaurojo geležinkelio šilumvežius, todėl dizainas indentiškas TU6 - TU7 - TU8....

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Lyg ir TGM40.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Manevrinis (pramoninis) šilumvežis TGM40.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Įdomų agregatą užtikau netoli Vilkaviškio stoties, ARVI teritorijoje.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Tai spėsi, jei dar būsi kada Palemone.

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Vakar 2010 09 30 Palemono stotyje teko matyti manevruojant TEM TMH-002. Deja, nespėjau padaryti foto.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šiandien TEM TMH-005 jau stovėjo prie reostatinių bandymų stendo.
    Buvo ir vaziavimo bandymai.

    Komentuoti:

Working...
X