Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    iš esmės pagal techninį paruošimą, manevriniai nuo magistralinių skiriasi tuo, kad vieni pritaikyti greitai reversuoti savo judėjimo kryptį (manevriniai), kiti (magistraliniai) keičiant kabiną. Nors galimybė važiuoti "atbulai" turi visi lokomotyvai. Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).
    Tamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
    Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilnius. ČME3MG-6339.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Turiu viena klausima, koks skirtumas yra tarp krovininiu silumveziu (M62, ER20) ir manevriniu?, turi skirtingas paskirtis, skirtingus vagonus tampo ar kaip?
    iš esmės pagal techninį paruošimą, manevriniai nuo magistralinių skiriasi tuo, kad vieni pritaikyti greitai reversuoti savo judėjimo kryptį (manevriniai), kiti (magistraliniai) keičiant kabiną. Nors galimybė važiuoti "atbulai" turi visi lokomotyvai. Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Manevriniai (sąstatams kelynuose formuoti, nedideliems atstumams traukti)
    TEM2
    TGK2
    ČME3

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Turiu viena klausima, koks skirtumas yra tarp krovininiu silumveziu (M62, ER20) ir manevriniu?, turi skirtingas paskirtis, skirtingus vagonus tampo ar kaip?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė FeO Rodyti pranešimą
    #335 žinutėje pirmoje nuotraukoje šilumvežio priekyje matosi dėže su 2 ventiliatoriais viršuje. Kokia tos dėžes paskirtis? Dinaminio stabdžio varžos, aušinimo skysčio radiatoriai ar kas?
    variklio aušinimo blokas

    Komentuoti:


  • FeO
    replied
    #335 žinutėje pirmoje nuotraukoje šilumvežio priekyje matosi dėže su 2 ventiliatoriais viršuje. Kokia tos dėžes paskirtis? Dinaminio stabdžio varžos, aušinimo skysčio radiatoriai ar kas?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai baltarusiai TEM-TMH pavadinoTMЭ1? Ar čia jų pačių naujasis kūrinys?
    Al, įsižiūrėk, čia gi ČME3M o jie jį pavadino TME1 )) buvęs ČME3-6364

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai baltarusiai TEM-TMH pavadinoTMЭ1? Ar čia jų pačių naujasis kūrinys?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Lokomotyvo TEM TMH-011 vežimėliai





    Lokomotyvas TME1-001 (BČ) UAB VLRD teritorijoje

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir visus juos paims LG?
    taip, tai LG užsakymas...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir visus juos paims LG?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    TEM TMH-009



    TEM TMH-010



    TEM TMH-011

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Gelezinkelietis Rodyti pranešimą
    Kadangi vienas TEM'as jau važiuoja i Klaipėda, butų labai gerai gauti TP-2,TP-3 ir ER-1 technologines kortas )
    taigi LT-2 dalyvavo TEM TMH apmokymuose

    Komentuoti:


  • Gelezinkelietis
    replied
    Kadangi vienas TEM'as jau važiuoja i Klaipėda, butų labai gerai gauti TP-2,TP-3 ir ER-1 technologines kortas )
    Paskutinis taisė Gelezinkelietis; 2010.12.29, 08:09.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Ant stogo yra dvi skirtingo ryšio antenos: GSM-R ir trumpųjų bangų analoginio ryšio. Ant kapoto yra ilgųjų bangų analoginio ryšio.
    Tai ant priekinio ir galinio kapotų po anteną yra, ant priekinio troselis kaip ir ant visų kitų lokomotyvų, o čia dar standi ant galinio.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Ant stogo yra dvi skirtingo ryšio antenos: GSM-R ir trumpųjų bangų analoginio ryšio. Ant kapoto yra ilgųjų bangų analoginio ryšio.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O kokio ryšio antena ant galinio kapoto? Nes dabar esamo ryšio yra ant priekinio ir ant stogo.

    Komentuoti:


  • Gelezinkelietis
    replied
    kuom skiriasi nuo ČME-3M ?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kas ten per "štanga" virš 007 kapoto?

    P.S. 007 - Bondo mašina?
    tiesiog eilės numeris
    ta štanga -antena.
    vežimėliai iš Rusijos.

    Komentuoti:

Working...
X