Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • creativejis
    replied
    Jau kiek laiko stovi prie Vilniaus depo tem2 gal i ta tema pakomentuojam ka ka zino?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal ir bus. Manevravimui gali užsakyti kelis TEM-LTH, jei tą pirmąjį pradžioje perkels ant 1435 mm vėžės ir išbandys. Bet pradžioje tiek manevravimui, tiek ir magistraliniam darbui (o kiek ten jo bus pradžioje, gal viena pora prekinių traukinių) naudos M62.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal kokie nauji 1435 mm vėžei bus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    TEM-TMH atlaisvins kelis M62 1435 mm vėžei.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Idomu kur vyksta manevravimo darbai su M62?
    Rinktiniai ir išvežiuojamieji juk manevruoja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ČME3 pirkėjų atsirastų. Ta pati Ukraina, galbūt netgi Gruzija, Azerbaidžanas, netgi Vidurinė Azija. Be to visa eilė pramonės įmonių Rusijoje (RŽD, aišku, nepirks). Nes naujų rinka yra viena, o panaudotų - kita.
    Pramoninkai nelabai pirktų ČME - jiems reikalingi geresni keliai, nei TEMams, o pramonės įmonėse su keliais sitaucija, kaip taisyklė, ne labai kokia.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju šitie 20 TEM-TMH vargu ar pakeis visu nemodernizuotus ČME3, jei dar dirba keli TEM2 ir M62 manevravimo darbuose.
    Pridėjus jau dabar turimus TMH, manevrinių poreikis bus beveik patenkintas - tiek daug, kiek reikėjo prieš 10 metų, dabar nereikia.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ČME3 pirkėjų atsirastų. Ta pati Ukraina, galbūt netgi Gruzija, Azerbaidžanas, netgi Vidurinė Azija. Be to visa eilė pramonės įmonių Rusijoje (RŽD, aišku, nepirks). Nes naujų rinka yra viena, o panaudotų - kita.
    Bet kokiu atveju šitie 20 TEM-TMH vargu ar pakeis visu nemodernizuotus ČME3, jei dar dirba keli TEM2 ir M62 manevravimo darbuose.
    Idomu kur vyksta manevravimo darbai su M62?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ČME3 pirkėjų atsirastų. Ta pati Ukraina, galbūt netgi Gruzija, Azerbaidžanas, netgi Vidurinė Azija. Be to visa eilė pramonės įmonių Rusijoje (RŽD, aišku, nepirks). Nes naujų rinka yra viena, o panaudotų - kita.
    Bet kokiu atveju šitie 20 TEM-TMH vargu ar pakeis visu nemodernizuotus ČME3, jei dar dirba keli TEM2 ir M62 manevravimo darbuose.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    ČME3 savo resurso neišnaudojo, dažno automobilis senesnis už juos. Optimaliausias variantas būtų modernizuoti jei ne sau, tai kitiem, arba suremontuoti ir parduoti kitiems originalius.
    O kam parduoti? Belarusija turi jų nemažai, aktyviai juos modernizuoja, papildomų neperka, Latvija savo riedmenų parka atnaujina tik kalbose ir ketinimuose, Ukraina ir Moldavija nelabai pinigų turi, RŽD poreikis nedidelis (net Briansko gamykla priversta stabdyti gamybą dėl mažos paklausos), vidurinėje Azijoje kinai aktyviai veikia. Dalį TEMų (net mažų numerių) pavyko parduoti jakutams, bet ir tiek.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    ER9M sakyčiau savo atvažinėjo ( jei ten iš skurdumo antrą gamyklinį "sroką" važinėja, tai jau kitas reikalas), o ČME3 savo resurso neišnaudojo, dažno automobilis senesnis už juos. Optimaliausias variantas būtų modernizuoti jei ne sau, tai kitiem, arba suremontuoti ir parduoti kitiems originalius.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    10-15 metų naujesni už tūkstančius dar važinėjančių kitose šalyse...
    Ir? Perkant "Škodas", ER9M taip pat bus utilizuojami (parduodami), nors pas kaimynus senesni aparatai vis dar važinėja. Galima būtų pastatyti į atsargą, bet tai bus tik "autogenizavimo" momento atitolinimas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    10-15 metų naujesni už tūkstančius dar važinėjančių kitose šalyse...

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O ką planuoja daryti su nemodernizuotais ČME3?
    Po "svarke", jei neparduos ar neišnuomos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O ką planuoja daryti su nemodernizuotais ČME3?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, LG ruošiasi modernizuoti likusius ČME3?
    Ne, LG ČME modernizavimo programa baigėsi dar 2009, niekas jos reanimuoti neplanuoja. Yra TEM TMH - jie tenkins visus poreikius.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne gatavus, o tik lokomotyvų komplektus. Surinkimas vyks VLRD. Vadinasi, LG TEM2 šiemet neliks visiškai. Jų ir taip keli. O likę TEM-THM tikriausiai pakeis manevravimui ir ūkiniams ar rinktiniams traukiniams naudojamus M62. Įdomu, LG ruošiasi modernizuoti likusius ČME3?
    Girdejau tik kalbas, kad ČME3 nei pirks nei modernizuos... Visi dabar tik TEM-TMH y trasa leis, palyginus nauja TEM-TMH 44 su kitais senesniais modeliais, man jis labiau patinka ir panele patogesne nei senesniu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne gatavus, o tik lokomotyvų komplektus. Surinkimas vyks VLRD. Vadinasi, LG TEM2 šiemet neliks visiškai. Jų ir taip keli. O likę TEM-THM tikriausiai pakeis manevravimui ir ūkiniams ar rinktiniams traukiniams naudojamus M62. Įdomu, LG ruošiasi modernizuoti likusius ČME3?

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    LG perka 20 TEM-TMH iš Transmashholding .

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    "Klovainių skaldos" TEM2UM-510. Atkreipkite dėmesį į mašinistą.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Kas jam negerai?

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    ТГМ23Б-2277 liekanos Šiauliuose, Saustos teritorijoje.


    Komentuoti:

Working...
X