Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Lietuvoje pradėtas kurti pirmasis SGD varomas lokomotyvas

    Valstybės valdoma AB „Lietuvos geležinkeliai" kartu su kitais SGD klasterio nariais spalio 10 dieną pasirašė susitarimą dėl suskystintomis gamtinėmis dujomis (SGD) varomo lokomotyvo gamybos pradžios. Pirmieji gamybos ir projektavimo darbai bus intensyviai vykdomi artimiausius 6 mėnesius.
    http://www.litrail.lt/-/lietuvoje-pr...​​​​

    Komentuoti:


  • Dariukas
    replied

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    2 tem tmh.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Jau tuoj metai bus, kai TEM TMH važinėja su tiesioginiais prekiniais traukiniais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Beje, ir Lentvaryje mačiau du kartus kaip TEM-TMH traukė solidų sąstatą Vievio link. Tikrai ne rinktinis Vieviui ar Kaišiadorims - matėsi pagal vogonus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Nejaugi LG trūksta M62 ir pan., kad šiandien ryte per Kauną dvitrauka sąstatą tempė TEM TMH 054 + 06? ,abu buvo užkurti,sąstatas mišrus , bet pilnas , buvo skaldos,automobiliai ir t.t. , kiek vagonų tempė nepasakysiu , bet kogero visus 50-60...
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ne pirmas kartas. Aš dar pavasario pradžioje mačiau. Keista.
    Į Marijampolę M62 neatvažiuoja senokai... Per Kauną 2M62 traukiami sąstatai dažniausiai važiuoja naktį.
    TEM-TMH šilumvežių jau yra daug. Kaip sužinojau iš Kauno lokomotyvų depo darbuotojų (rugpjūčio pabaigoje tokia proga vėl gal bus), TEM-TMH yra ne manevrinis, bet universalus šilumvežis, tinkantis (ir patogus) tiek manevravimo darbams, tiek tolimiems reisams.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ne pirmas kartas. Aš dar pavasario pradžioje mačiau. Keista.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Nejaugi LG trūksta M62 ir pan., kad šiandien ryte per Kauną dvitrauka sąstatą tempė TEM TMH 054 + 06? ,abu buvo užkurti,sąstatas mišrus , bet pilnas , buvo skaldos,automobiliai ir t.t. , kiek vagonų tempė nepasakysiu , bet kogero visus 50-60...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paneriai, metalo bazės teritorija.

    "Ferogamos" TGK2-9002, neseniai atkapitalintas "Gargždų geležinkelyje".



    Nebenaudojamas "Unigelos" TGM4-2855.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Nekasdienis vaizdas.



    Paskutinis taisė Mantukas05; 2017.03.04, 20:55.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė vectron Rodyti pranešimą
    Paprasčiau čia pažiūrėti

    https://trainpix.org/list.php?did=505
    ТГМ23Б-2522 rašo priskirtas Alytuje , tačiau jis dirba Kaune. Jame buvo kilęs gaisras ir stovi Renault fūros variklis.

    ТГМ23В48-2445 stovi Volvo fūros variklis.

    ТГМ23В48-1610 prsikirtas Kaunui, bet jo nėra. Kur jis - nežinau.

    ТГМ23В48-2588 - Kaune nėra , nebent prie malūno važinėjasi.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Vasario 17 dieną (penktadienį) prie VLRD cecho pastebėtas beveik pilnai surinktas šilumvežis TEM LTH-002. Gal kas žino, kam jis skirtas bus?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Kauno Grūdai turi du TGMus. Kažkodėl galvojau,kad vieną. Numerius pamėginsiu kitą savaitę sužinoti.
    Paprasčiau čia pažiūrėti

    https://trainpix.org/list.php?did=505

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Kauno Grūdai turi du TGMus. Kažkodėl galvojau,kad vieną. Numerius pamėginsiu kitą savaitę sužinoti.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Teko galimybė pasivažinėti (pirmyn-atgal) vienoje įmonės teritorijoje Kaune su TGK2,kiek ten reikia visko padaryti ,kad pradėtu jūdėti jis,vieną rankenėlę pasukt,kitą pakelti aukštyn,ar žemyn,nu bet jausmas tai tikrai geras,žinoma matomumas labai ribotas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Achemoje manevruoja trys ČME3,arba TEM2 nemodernizuoti,vieno numeris berods 8490,kiek jų ten dar yra nežinau,dar yra ir M62,numerio nežinau,iš toli matėsi tik,bet darbai ten verda su minėtais lokomotyvais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG parduoda 10 vnt. nemodernizuotų ČME3:
    6741, 6753, 6758, 6759, 6881, 6883, 7114, 7119, 7183, 7187.

    http://www.litrail.lt/skelbimai/-/as..._col_count%3D3

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Transmašholdingas tiekė rėmą su vežimėliais ir traukos varikliais, taip pat kai kuriuos kitus mazgus, tarpininkavo bandymams ir sertifikavimui 1520 vėžei, o taip pat gamina šiuos šilumvežius Rusijos rinkai.
    Rusijos rinkai skirti TEM TMH taip pat buvo gaminami Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai bendras CZ Loko, Transmašholdingo ir VLRD projektas. Kiekviena šalis įnešė savo dalį - CZ Loko buvo pagrindinis projekto išdirbėjas, kėbulo, kabinos ir tikriausiai kai kurios valdymo įrangos gamintojas ar komplektuotojas. Transmašholdingas tiekė rėmą su vežimėliais ir traukos varikliais, taip pat kai kuriuos kitus mazgus, tarpininkavo bandymams ir sertifikavimui 1520 vėžei, o taip pat gamina šiuos šilumvežius Rusijos rinkai. VLRD iš esmės surinkinėja ir gamina kai kurias dalis. Taip pat pirmas serijos egzempliorius surinktas Lietuvoje. Variklis, generatoriai, valdymo įranga ir kt. tiesiog nupirkta iš Vakarų kompanijų kaip dalys be jokio jų dalyvavimo projekte.

    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Ar Lietuvoje išliko tas lenkiškas manevrinis šilumvežis, naudotas statant "Rail Baltica-1"?
    Tarp Kauno ir Marijampolės jo nėra, Šeštokuose ir Mockavoje pasidairyti neteko...
    Jis buvo išnuomotas arba ten lenkų firma buvo pasamdyta kartu su savo technika.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.12.02, 16:19.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šita tema bus tinkamesnė.
    Ką pirkti riesiogiai iš Rusijos? - šilumvežio dalį? Ir ką po to su dalimi daryti?
    O čekai gamina 1520 vėžei? Ar tas projektas "VLRD nuosavybė"?

    Komentuoti:

Working...
X