Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
O rezervo techninėms priežiūroms ir remontams nei vieno nereikia? Pernai buvo 10, bet vistiek pritrūko ir M62 važiuodavo. Šiemet liko 8... Krovininiais negalima keleivinių sąstatų tampyt dėl skirtingų stabdžių sistemų. Tik ekstra atveju važiuoja, bet kažkas prisiima didelę atsakomybę.
-
Tai kad nelabai šilumvežių ir reikia. Ukrainiečių traukinio jau nebėra. RŽD tranzitinių traukinių kasmet vis mažėja ir mažėja. Pigios avialinijos net ir Rusijoje juos turbūt baigia nukonkuruoti. Net jei lėktuvo kaina ir šiek tiek didesnė, greitis atperka. Ir jokių tranzitinių vizų nereikia.
Taip kad žiemos sezono metu turime štai ką:
Maskva - Kaliningradas - Maskva. Kursuoja du traukiniai - vienas lyginėmis, kitas nelyginėmis dienomis. Gaunasi, kad tik vienas traukinys kerta Lietuvą kasdien, tik skirtingu laiku.
Sankt Peterburgas - Kaliningradas kursuoja tik tris kartus per savaitę ir Lietuvą pravažiuoja pirmadienį, ketvirtadienį ir šeštadienį. Atgal grįžta antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį.
Kaliningradas - Adleris važiuoja kas ketvirtą dieną (5, 9 ir t.t. mėnesio dieną). Į Kaliningradą važiuojant Vilnių pravažiuoja 7, 11 ir t.t. (kas ketvirtą) dieną.
Taigi, tranzitui reikia max 3 šilumvežių, o dažniausiai pakanka 2. Dar vieno reikia LG traukiniui į Sankt Peterburgą. Ir 3 šilumvežių Vilniaus - Klaipėdos traukiniams. Žinoma, atėjus vasarai bus ne kas. Bet avarijoje apgadintas šilumvežis iki to laiko bus suremontuotas. O tranzitinius traukinius patampys ir 2M62... Jei kitais metais bus nupirkti moduliniai traukiniai, tai bent vienas šilumvežis atsilaisvins nuo Klaipėdos traukinio.
Komentuoti:
-
Objektyviai žvelgiant, jie iš to praranda šiek tiek daugiau nei mes.Parašė dariuks Rodyti pranešimąLatviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...
Komentuoti:
-
Latviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...
Komentuoti:
-
Įdomu kaip dabar suksis LG kai Tep 70 BS 004 gan stipriai nukentėjo po avarijos Kėdainiuose?
Komentuoti:
-
Latviski TEP'ai aprinkti (donorai). Beto buvo konkursas del nuomos, dalyviu neatsirado.
Komentuoti:
-
Ten stovi krūva TEP70, savo laiku buvo ir 2TEP60Parašė audriusktu Rodyti pranešimąŠioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3
Komentuoti:
-
Jau prieš metus laiko vyko, tačiau nesėkmingai. Galbūt pernelyg nuomos kainas užkėlė, be to, nuomojamiems šilumvežiams būtų reikėję atlikti remontą, galbūt KR.
Komentuoti:
-
Šioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3
Komentuoti:
-
-
Are there any news on that?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.Paskutinis taisė sciff; 2011.11.28, 23:28.
Komentuoti:
-
Dar gyvas TEP60 (lygtai 923, bet nesu tikras).Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimątep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
Komentuoti:
-
And finally Did 2 TEP60 were scrapped and withdrawn after summer exploation?
Komentuoti:
-
Why not? More difficult to equip them with EPB than 2M62Ks?Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2M62M are not used for passenger trains and there are no plans to do it.
That's quite interestingParašė Aleksio Rodyti pranešimąYes. With 2M62K.
Dumb question, I guess: will they still be able to pull freight trains after that?
And what about their gear ratio? Can this too be modified to suit passenger service?
GoodParašė Aleksio Rodyti pranešimąThe chance is very high. So - try your luck.
Paskutinis taisė sciff; 2011.10.12, 19:18.
Komentuoti:
-
2M62M are not used for passenger trains and there are no plans to do it.Parašė sciff Rodyti pranešimąAleksio, why (2)M62K? Are there any 2M62(K,M) used in passenger service?
Yes. With 2M62K.Parašė sciff Rodyti pranešimąOr there are plans to use them with long transit trains to Kaliningrad? (which are certainly too heavy for single M62Ks)
The chance is very high. So - try your luck.Parašė sciff Rodyti pranešimąAnd guys. If electro-pneumatic brakes will be installed on M62Ks with "keleivinis" label, does that mean that there will be chance to see 91/92 (Vilnius - S.Petersburg) train with M62K? I'm a fan of M62K, so I hope this will happen
I wanna spot it in Daugavpils next summer....
Komentuoti:
-
Aleksio, why (2)M62K? Are there any 2M62(K,M) used in passenger service? Or there are plans to use them with long transit trains to Kaliningrad? (which are certainly too heavy for single M62Ks)Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.
And guys. If electro-pneumatic brakes will be installed on M62Ks with "keleivinis" label, does that mean that there will be chance to see 91/92 (Vilnius - S.Petersburg) train with M62K? I'm a fan of M62K, so I hope this will happen
I wanna spot it in Daugavpils next summer....Paskutinis taisė sciff; 2011.10.10, 22:03.
Komentuoti:
-
Komentuoti: