Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė dyko Rodyti pranešimą
    Atsiprašau už neišmanymą, bet kame ten problemos esmė keičiant tarpvėžės plotį? Negi dėl pusės sprindžio reikia iš pagrindų perdarinėt visą lokomotyvo konstruktyvą?
    Priklauso nuo konkretaus lokomotyvo konstrukcijos. Kartais gali tekti ir gan stipriai perdarinėti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kada? Gal gi vieną visgi užkūrė, nes striuka su šilumvežiais.
    Kaip stovėjo nuo praeitų metų, taip ir stovi Vilniaus prekių stotyje, tie du paskutiniai TEP60.

    Komentuoti:


  • dyko
    replied
    Atsiprašau už neišmanymą, bet kame ten problemos esmė keičiant tarpvėžės plotį? Negi dėl pusės sprindžio reikia iš pagrindų perdarinėt visą lokomotyvo konstruktyvą?

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    visai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Prieš mėnesį TEP60 tempė traukinį į Klaipėdą
    Nebetrolink.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kada? Gal gi vieną visgi užkūrė, nes striuka su šilumvežiais.

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Tarp kitko matė šio forumo dalyvis Wycka.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
    Man sakė pažystamas palydovas jis tai lokomotyvų pavadinimus žino
    Jis gali žinoti, kad kampuotas - TEP70, o apvalus - TEP60. M62, kaip mes visi žinome, taip pat yra apvalus.
    Tarp kitko - Parovoze yra Kalinigrado geležinkeio TEP70 nuotrauka Kybartuose. Tai kažkos vienetinis reisas ar lietuviški keleiviniai važinėja jau tik iki Kybartų?
    Paskutinis taisė Aleksio; 2012.08.09, 12:29.

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Man sakė pažystamas palydovas jis tai lokomotyvų pavadinimus žino

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Jis be savo TEP60 negali Senai jie guli Vilniaus kelyne... Saltas rezervas taip vadinasi mantukai traukinukai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gal TEP70?

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Prieš mėnesį TEP60 tempė traukinį į Klaipėdą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo paskelbtas konkursas dėl jų eksploatacijos pratęsimo galimybių. Įdomu, ar jis įvyko ir kokie rezultatai. Jei nustatė, kad neapsimoka, tai ir neprikelinės. Jei nustatė, kad visgi dar verta, tai tolimesnis jų likimas priklausys nuo LG valdžios sprendimo.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Gal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...
    Abiems reikia KR-2. Buvo kalbų dėl remonto, bet dabar nutilo jau - reikia suprast - neremontuosim. Dabar reikia tik pasistengt išsaugoti muziejui bent vieną.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Suomijoje beveik visas geležinkelio tinklas kur keliauja keleiviniai vagonai elektrifikuotas. Taigi pagrinde naudojami elektrovežiai. Keliais atvejais kai kuriuos naktinius traukinius į šiaurę iki galinės stoties, kur dar nėra elektrifikacijos, datempia šilumvežiai labiau panašūs į manevrinius nei magistralinius. Taip kad suomiams keleiviniai šilumvežiai nereikalingi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vėžės plotis dar ne viskas. Suomijoje visai kiti standartai, techniniai reikalavimai ir t.t. Žinoma, adaptuoti Suomijai skirtą lokomotyvą galbūt ir būtų paprasčiau bei pigiau. Bet tik galbūt. Nes techninė pusė tai viena, o biurokratinė dalis gali kainuoti daugiau, nei techninė adaptacijos pusė.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG niekada nepirks 10 keleivinių lokomotyvų iš karto. Nes tam nėra poreikio. Be to viena yra pirkti 1 vieną serijinį TEP70BS, o visai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.
    O Suomiai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG niekada nepirks 10 keleivinių lokomotyvų iš karto. Nes tam nėra poreikio. Be to viena yra pirkti 1 vieną serijinį TEP70BS, o visai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiek kainuoti realiai negali. Bet jei kažkam reikia otkatų, tai gali.

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Gal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...
    Girdėjau, kad jų remontas kainuoja tiek kiek naujas lokomotyvas.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Gal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...

    Komentuoti:

Working...
X