Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dtb
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Dar vienas toks iš įdomesnių Tokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..






    Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi

    O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
    Tikrai taip. Dėl nesuderintų bilietų pardavimo sistemų kiekvienam vežėjui blokuotos/rezervuotos po 26 vietas traukiniuose (viso 52 per abu vežėjus). Esant situacijai, kad visi bilietai išparduoti, lieka galimybė atskirai pirkti Vilnius-Mockava ir Mockava-Krokuva pats atskirus vežėjus, vietų tikrai bus - tik labai nepatogu.

    O man asmeniškai sėdimas atnaujintas lenkų vagonas 2 klasėje žymiai patogesnis nei 1 klasės, kas reiškia po 6 keleivius kupe.

    Komentuoti:


  • 1G2G
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses . Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.
    Dabar kartais Intercity.pl būna pigiau nuo Trakiškių, pažiūrėkit abu variantus. Beje, per Intercity.pl (arba jų programėlę) sunkiau pirkti - reikia susieti savo banko kortelę su lenkišku mokėjimo tarpininku. Per koleo.pl lengviau, bet ten dažnai nerodo mažiausių kainų. Iš parirties - patogiausia turėti bilietą IC Mobile Navigator programėlėje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dar vienas toks iš įdomesnių Tokiu atveju geriau išvis nerodytų vidinio maršruto galimybės..






    Beja, perkant bilietą Mockava-Varšuva, sistema verčia rezervuoti vietas lietuviškoje Pesoje. Jei Pesa pilna atvažiuoja į Mockavą, tačiau vietos lenkiškame traukinyje yra - bilieto iš LTG Link negausi

    O su vietomis bėdų bus. Pagal vaizdą iš bilietų sistemos, panašu, kad Varšuvos maršrutui iš traukinio Vilnius - Mockava yra skirtos..... 26 vietos. Ir šiai dienai jau yra išparduota ne viena diena.. Nu super.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2022.12.01, 21:44.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
    Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko
    Tai čia manau viena problemų, dėl kurių kenčia tarptautiniai maršrutai: bilietų sistemų nesuderinamumas. Jon Worth apie tai nemažai kalbėjo ir rašė. Aš planuoju pirkti atskirus bilietus, įskaitant 1st class tarp Suwalkų ir Varšuvos. Tai gausis viso 6 bilietai vienam žmogui į abi puses . Bus biškiuką skausminga naudotis PKP sistema, bet ko nepadarysi dėl patogesnės kelionės.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įdomybės. Perkant bilietą per LTG, lenkiškame traukinyje neturi galimybės rinktis vietos. Perkant bilietą pas lenkus, negali rinktis lietuviškame traukinyje
    Daug datų jau dabar LTG rodo išparduota, nors perkant atskirus bilietus (Varšuva - Mockava lenkų svetainėje ir Mockava - Vilnius lietuviškoje ar atvirkščiai), galimybė keliauti vėl atsiranda. Kažkaip iki galo išdirbti sistemos taip ir nepavyko

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tai per Šeštokus eina magistralinis 1520 mm be peronų?
    Anot Google Maps - taip. Standartinė vėžė vakarinėje pusėje, rusiška - rytinėje ir rusiškos aklikelis vakarinėje pusėje ties kažkokiu sandėliuku. Plius standartinės vėžės atšąka perkrovimui, praeinanti pro kranus ir platformas rytinėje pusėje.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jei peronas aklakelyje, užtruktų gerų 15-20 minučių toks sustojimas.
    Tai per Šeštokus eina magistralinis 1520 mm be peronų?

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Jei lenkai sugalvotų leisti tą traukinį iki Kauno 1425mm vėže ir Kaune daryti persėdimą į 1520mm važiuojantį į Vilnių, tada techniškai galimas būtų sustojimas Šeštokuose ~1min.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Jei peronas aklakelyje, užtruktų gerų 15-20 minučių toks sustojimas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė suduvietis Rodyti pranešimą

    1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis
    O tiesiog sustoti be persėdimo negalima Šeštokuose?

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.
    1520mm vėžės peronas Šeštokuose po rekonstrukcijos yra aklakelyje prie stoties pastato, todėl ir negalėjo būti pasirinktas toks variantas, nes nepatogus keleiviams (persėdimas ne tame pačiame perone) todėl persėdimas Mockavoje pasirinktas kaip praktiškesnis

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Jūs geriau papasakokit kaip nuvažiuot pirma klase krakowiankos nusipirkt, o ne vokiečių VT subtilybes čia aptarinėkit.
    Man tik nuo Suvalkų leidžia pirkti.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.11.27, 01:03.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Man tai nesuprantamas sprendimas vėl be traukinio palikti Šeštokus. Traukinys tiesiog pravažiuos svarbų rajono miestelį, kai sustojimui sugaištų max. 1-2 minutes, kurias galima būtų nuimti nuo stovėjimo Mockavoje.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu Lietuvoje į Kauną pirmąja klase bilietai po 10-11 eurų, pigiausias 8,70 euro (antrąja 6-9 eurai). Žiūrint į atstumą ir pačius traukinius, tai tikrai brangu pas mus. O kiek DE kainuotų panašus reisas?
    DE toks atstumas aptarnaujamas regioniniais traukiniais. Nuo kitų metu galios 49€ mėnesinis bilietas visam viešajam ir regioniniam transportui visoj Vokietijoj.

    Jeigu važiuot ICE panašų atstumą tai bus ~30-35€, pvz Bremen - Hannover.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Tuo tarpu Lietuvoje į Kauną pirmąja klase bilietai po 10-11 eurų, pigiausias 8,70 euro (antrąja 6-9 eurai). Žiūrint į atstumą ir pačius traukinius, tai tikrai brangu pas mus. O kiek DE kainuotų panašus reisas?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Dar vienas fun fact tas, jog nuo Vilniaus iki Varšuvos bilieto kaina žmogui 25 eurai, o nuo Vilniaus iki Krokuvos 30 eurų. Kainų skirtumas 5 eurai. Kur kelionė per visą Lenkiją, o kur net iki vidurio nedavažiuojama…
    Lenkijoj šiaip gana pigūs traukiniai, ir smarkiai neužbrangsta artėjant laikui, lyginant su DE ar A. Pirmadienį IC Varšuva-Krokuva 12,57 € (vienas reisas išvis tik 5,97 €), greitasis EIP 25 €, vienas reisas yra viso labo 19,61 €.

    Trečiadieniui visi IC kainuoja tik 5,97 €.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą

    Dar vienas fun fact tas, jog nuo Vilniaus iki Varšuvos bilieto kaina žmogui 25 eurai, o nuo Vilniaus iki Krokuvos 30 eurų. Kainų skirtumas 5 eurai. Kur kelionė per visą Lenkiją, o kur net iki vidurio nedavažiuojama…
    Jep, kelionė Varšuva-Krokuva su tuo pačiu lėtuoju traukinius vos 4 Eur perkant atskirą bilietą. Pirma klase 5.11 Eur. Neblogai tikrai. LTG kainos iš tiesų biškiuką pradeda kandžiotis paskutiniu metu, ypač turint omeny, kad servisas visgi tebėra gana prastas, traukiniai apyšūdiniai, o tvarkaraščiai ir kelionės trukmė balansuoja ties blogai ir patenkinamai.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip fun fact.

    Kelionės laikas Kaunas-Bialystokas esamu 141 maršrutu su lenkišku traukiniu trunka 4 val. 33 min. Kaina 11 Eur
    Kelionės laikas naujuoju maršrutu nuo Gruodžio 11 g. truks 4 val. 56 min. Kaina 13 Eur.
    Dar vienas fun fact tas, jog nuo Vilniaus iki Varšuvos bilieto kaina žmogui 25 eurai, o nuo Vilniaus iki Krokuvos 30 eurų. Kainų skirtumas 5 eurai. Kur kelionė per visą Lenkiją, o kur net iki vidurio nedavažiuojama…

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip fun fact.

    Kelionės laikas Kaunas-Bialystokas esamu 141 maršrutu su lenkišku traukiniu trunka 4 val. 33 min. Kaina 11 Eur
    Kelionės laikas naujuoju maršrutu nuo Gruodžio 11 g. truks 4 val. 56 min. Kaina 13 Eur.
    Mockavos kebabinė neatsigins lankytojų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip fun fact.

    Kelionės laikas Kaunas-Bialystokas esamu 141 maršrutu su lenkišku traukiniu trunka 4 val. 33 min. Kaina 11 Eur
    Kelionės laikas naujuoju maršrutu nuo Gruodžio 11 g. truks 4 val. 56 min. Kaina 13 Eur.

    Komentuoti:

Working...
X