Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Koks tiksliai traukinio tipas Lenkijoje turi nemotorizuotas valdymo kabinas? Kiek tokių traukinių yra?
-
Gali.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
Bet sveikas protas taip pat sako jog briedį ant bėgių pirmas turėtų pamatyti mašinistas, o ne keleiviai.
Komentuoti:
-
Mačiau ne Suvalkuose, nesu traukinių ekspertas ir nežinau, kodėl toks traukinys negalėtų būti juose.Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?
Komentuoti:
-
Būtų smagu vietoj kritikos išgirsti traukinių specifikos paaiškinimą. Nes kritikuoti kiekvienas gudrus, bet paaiškinti nežinantiems būtų prasmingiau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.
Komentuoti:
-
Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?Parašė ifl Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
O tai čia kas? Control car - WikipediaParašė John Rodyti pranešimą
Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.
Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:
Koleje Mazowieckie use driving trailers on their regional services. The first batch of double-decker driving trailers and cars, the Twindexx Bombardier Double-deck Coaches, was delivered in 2008.[13] The second batch, PESA-made Sundecks, was delivered at the end of 2015.[14]Paskutinis taisė ifl; 2022.11.18, 19:08.
Komentuoti:
-
Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.
O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.
Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?
Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.
Komentuoti:
-
Ačiū. Paskaičiau, pažiūrėjau nuotraukas. Bet lyg ir ne, ne Scharfenberg.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.
Lokomotyvas apie kurį kalbu bei vagonai atrodo štai taip:
Komentuoti:
-
Gal ne tiek tiek vienakryptė, kiek neturinti išvažiavimo vakariniame gale.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje.
Komentuoti:
-
Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kas tai yra?
Komentuoti:
-
Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje. Aš supratau taip, kad iš kitos traukinio pusės kabinamas kitas lokomotyvas. O tas, kuris aklikelyje - atkabinamas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
Komentuoti:
-
-
Nebuvo ten konduktoriaus tuo metu. Buvo mašinistas, kuris valdė traukinį.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"vairuotojas".
Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?
O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.
Komentuoti:
-
Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.Parašė Petr Rodyti pranešimąJei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?
Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.
O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.Parašė Petr Rodyti pranešimąTraukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?
Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.
Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?
Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.
Traukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aha, atsimenu tas procedūras Byalystok-Kaunas traukinyje. Vairuotojas savo kabinoje iš pradžių užsidaręs duris parūkė (visame salone jautėsi cigarečių kvapas), po to kažkur išėjęs paliko atidarytas vairuotojo kabinos duris, kur faktiškai galėjo užeiti bet kas ir po kokių 20 minučių grįžęs nuėjo į kitą traukinio galą. Tokios iffy procedūros sakyčiau. UK, Vokietijoje ar panašiose vietose už tokias "procedūras" jau tą pačią dieną būtų išperdolintas iš darbo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.Parašė ifl Rodyti pranešimąTurite omeny, vairuotojo persėdimą?
Komentuoti:
-
Turite omeny, vairuotojo persėdimą?Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.
Komentuoti:
Komentuoti: