Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • felar
    replied
    „Bendrovė kartu su partneriais aktyviai ruošiasi daugelio ilgai laukto maršruto Vilnius-Varšuva-Krokuva-Vilnius startui gruodžio mėnesį. Dėl įvykusios techninės klaidos dalis informacijos apie būsimą maršrutą kurį laiką buvo matoma viešai anksčiau laiko. Komanda šią klaidą jau pašalino”, – portalui MadeinVilnius.lt pakomentavo Laura Gabrilavičiūtė, AB „Lietuvos geležinkeliai” Ryšių su visuomene vadovė.

    „Šiuo metu įvairios maršruto detalės dar tikslinamos – pavyzdžiui, gali kiek koreguotis kai kurie viešai matyti laikai ir pan. Kai tik informacija apie maršrutą bus galutinė ir startuos prekyba bilietais, nedelsdami ja pasidalinsime”, – tikina bendrovės atstovė.
    Pagaliau: paaiškėjo, kada iš Vilniaus pajudės pirmasis traukinys į Krokuvą
    https://madeinvilnius.lt/transportas...nys-i-krokuva/

    Jeigu suprantu teisingai tai prekyba oficialiai dar neprasidėjo, nors jau actually galima nusipirkti iki Mockavos. Lauksim turbūt iki paskutinės savaitės.

    Komentuoti:


  • mrmiao
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokioje stotyje reiktų pirkti tą bilietą važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą? Ir kas apskritai šiais laikais perka bilietus stotyje?
    Lenkijoje - bet kurioje stotyje, turinčioje PKP IC kasą. Dėl to, kas šiais laikais perka - bet kas, norintis nuvykti iš Varšuvos, kad ir į Prahą, traukiniu. Internetu galima nusipirkti tik Promo (t.y. pigiausius) bilietus į daugumą Intercity tarptautinių krypčių, kai baigsis - į kasą. O ir vidinėse kryptyse bilietų kasos Lenkijoje yra, sakyčiau, gan populiarios.

    Nešiuolaikiška ir nepatogu? Taip, bet taip tai Lenkijoje šiuo metu atrodo. Bet kada internetu galima nusipirkti bilietą, jei neklystu, tik į Berlyną.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mrmiao Rodyti pranešimą

    PKP Intercity tarptautiniai bilietų pardavimas tik stotyje yra, deja, dažna praktika - tai pamažu keičiasi, bet ne visose kryptyse. Keista, kad traukinys yra nurodytas kaip TLK, nors nuo Hańczos prailginimo bus "upgrade'as" iki IC klasės - gal tai dar negalutiniai duomenys ir gal dar bus parduodami online. Vienok, visiškai nenustebsiu jei liks taip, kaip tai atrodo dabar.
    Kokioje stotyje reiktų pirkti tą bilietą važiuojant iš Vilniaus į Varšuvą? Ir kas apskritai šiais laikais perka bilietus stotyje?

    Komentuoti:


  • mrmiao
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jau rodo bilietų paieškos sistemose. Bet LTG tik Vilnius-Mockava, o PKP tik Mockava-Varšuva/Krokuva. Jie taip ir planuoja viską palikti? Nebus galimybės tiesog pirkti vieną bilietą LTG ar PKP puslapyje? PKP apskritai rašo, kad pirkti galima tik stotyje (wtf?)?



    PKP Intercity tarptautiniai bilietų pardavimas tik stotyje yra, deja, dažna praktika - tai pamažu keičiasi, bet ne visose kryptyse. Keista, kad traukinys yra nurodytas kaip TLK, nors nuo Hańczos prailginimo bus "upgrade'as" iki IC klasės - gal tai dar negalutiniai duomenys ir gal dar bus parduodami online. Vienok, visiškai nenustebsiu jei liks taip, kaip tai atrodo dabar.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jau rodo bilietų paieškos sistemose. Bet LTG tik Vilnius-Mockava, o PKP tik Mockava-Varšuva/Krokuva. Jie taip ir planuoja viską palikti? Nebus galimybės tiesog pirkti vieną bilietą LTG ar PKP puslapyje? PKP apskritai rašo, kad pirkti galima tik stotyje (wtf?)?



    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Sundec'ku iki Kraków Gł?

    Mesje, jūs negerbate savo klientų.
    Su kuo lyginant? Su Lux Express?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Visiškai pritariu. Aš šiaip manau, kad išvis reiktų uždrausti keleivių vežimą geležinkeliais.
    O jei su perkrovimais, arba užlaikant traukinius tarpinėse stotyse po 3 - 5 paras?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aš šiaip manau, kad išvis reiktų uždrausti keleivių vežimą geležinkeliais.
    Pritariu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ką ekonomikos prof. R. Kuodis nuolat eskaluoja savo FB.
    Ar gali būti, kad Aleksio ir yra Kuodis?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ką ekonomikos prof. R. Kuodis nuolat eskaluoja savo FB.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kuo mažiau keleivių - tuo yra geriau.
    Visiškai pritariu. Aš šiaip manau, kad išvis reiktų uždrausti keleivių vežimą geležinkeliais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kuo mažiau keleivių - tuo yra geriau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
    Sundec'ku iki Kraków Gł?

    Mesje, jūs negerbate savo klientų.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
    Jei netinka, galima su 2 lokomotyvais iš Bialystoko važiuoti.

    Ifl būtent apie tai kalba, kur galima paieškoti gerų sprendimų kelionės pagreitinimui su esama infrastruktūra. Dėl PKP nežinau, bet LTG tai tikrai daugelių atvejų dzin.

    Mažiausiai nedzin po kolkas tik apie DB galiu pasakyti. Nei stovėjimų parūkymui, nei lokomotyvų problemų. Beje taip pat jie net žino, kad traukinius galima kabinti/iškabinti ir skaidyti taip maršrutą į dvi kryptis.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie Lenkijos geležinkelius ir maršrutą Šeštokai - Suvalkai yra kitos temos.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
    Jeigu(!) iš tikrųjų netinka, o ne tiesiog dzin, nėra svarbus maršrutas, lietuviai gali ir pasėdėt valandėlę, kitą, tai fair enough. Pamatysim, kokie traukiniai važiuos RB2 nutiesus ir kiek tada užtruks sustojimai Lenkijos miestukuose.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tinka, netinka, aš nežinau, čia tik svarbu tai, kad norint galima būtų organizuoti kažką tokio (ne vieninteliai Sundeckai Lenkijoj yra, turėjo ir Bombardiersų), o ne valandą su viršum atkabinėti/prikabinėti lokomotyvus taip prarandant greičio pranašumą prieš autobusą (aš asmeniškai beveik visada renkuosi tai, kas veža greičiau).
    Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jie turi viso 2 tokius control cars, kurie yra naudojami kitos kompanijos (ne PKP) priemiestiniams maršrutams apie Varšuvą. Tai apie važiavimą į Mockavą be šansų. Dar klausimas, ar jiems apskritai tinka dyzeliniai lokomotyvai.
    Tinka, netinka, aš nežinau, čia tik svarbu tai, kad norint galima būtų organizuoti kažką tokio (ne vieninteliai Sundeckai Lenkijoj yra, turėjo ir Bombardiersų), o ne valandą su viršum atkabinėti/prikabinėti lokomotyvus taip prarandant greičio pranašumą prieš autobusą (aš asmeniškai beveik visada renkuosi tai, kas veža greičiau).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
    Jie turi viso 2 tokius control cars, kurie yra naudojami kitos kompanijos (ne PKP) priemiestiniams maršrutams apie Varšuvą. Tai apie važiavimą į Mockavą be šansų. Dar klausimas, ar jiems apskritai tinka dyzeliniai lokomotyvai.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Koks tiksliai traukinio tipas Lenkijoje turi nemotorizuotas valdymo kabinas? Kiek tokių traukinių yra?
    Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA

    Komentuoti:

Working...
X