Tiesa sakant vakar buvo įdomus susitikimas Kauno oro uoste, taijo atstovai pasakė, kad RYANAIR reisuose į Paryžių ypač padidėjo vykstančių baltarusų... Tad traukinio pratęsimas iki Kauno gal ir turėtų racijos?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar šiek tiek...
 
 “Lietuvos geležinkeliai” už 76 mln. litų ketina elektrifikuoti kelio nuo Vilniaus iki Minsko ruožą
 
 Štai del ko LG pirks dar 5 ar 6 dviaukščius, manau tada visi like ER9m bus paleisti i tokius maršrutus kaip Vilnius-Kena, Vilnius-Trakai o tik EJ 575 aptarnaus linijas Vilnius-Minskas, Vilnius-KaunasValstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai” artimiausiu metu ketina atnaujinti geležinkelio nuo Vilniaus iki Minsko ruožą – jis bus elektrifikuojamas.
 
 “Šiuo metu rengiamas atkarpos Molodečno (Baltarusija)-Kena-Naujoji Vilnia elektrifikavimo projektas. Įgyvendinus projektą, kurio Lietuvos dalies nuo valstybės sienos iki Naujosios Vilnios darbų vertė siekia 76 mln. litų, bus elektrifikuota visa geležinkelio atkarpa nuo Kauno iki Minsko”, – teigiama “Lietuvos geležinkelių” pranešime.
 
 “Lietuvos geležinkeliai” pranešė, kad 2015 metais tarp Vilniaus ir Minsko bus galima keliauti elektriniais dviaukščiais traukiniais. Tokiu atveju kelionė tarp sostinių sutrumpėtų nuo 3 iki 2 valandų.
 
 “Lietuvos geležinkelių” teigimu, taip pat planuojama elektrifikuoti Kenos geležinkelio stotį, esantį pasienyje su Baltarusija.
 
 Praėjusią savaitę Vilniuje susitikę Lietuvos ir Baltarusijos geležinkelininkai aptarė greitojo susisiekimo tarp Vilniaus ir Minsko projekto eigą ir ateities planus. Keleivių patogumui planuojama muitinės ir pasienio kontrolės patikrą atlikti ne Kenos, o Vilniaus geležinkelio stotyje.
 
 Keleivių srautas Minskas-Vilnius maršrutu šią vasarą, palyginti su pernai tuo pat laiku, išaugo dukart. Pernai birželio-rugpjūčio mėnesiais buvo aptarnauta 21,5 tūkst., o šiemet – 40,9 tūkst. keleivių.
 
 BNS informacija Paskutinis taisė Raptor; 2011.10.03, 17:27. Paskutinis taisė Raptor; 2011.10.03, 17:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?
 O Lentvario-Trakų ruožas juk yra elektrifikuotas, nors į Trakus, atrodo, krovininiai traukiniai išvis niekada nevažinėja. Išvis Lietuvoje nė karto neteko matyti krovininio elektrovežio.Elektrifikacija tik dėl keleivinių traukinių yra nesąmonė ir tokios nesąmonės net LG nedarys. Krovininiai elektrovežiai prekinius traukinius atitemps iki Vaidotų arba Panerių. Nebent LG pati nusipirks elektrovežių ir jai nuo Kenos temps visus sąstatus iki Vaidotų ar ateityje iki Palemono.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.03, 21:00.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.bueker.net/trainspotting/...us/belarus.gifParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir seniai, dar 1966 metais.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?
 
 O niekad ir nebuvo.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIšvis Lietuvoje nė akrto neteko matyti krovininio elektrovežio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad tik laiko klausimas, kada nuims elektrifikaciją į Trakus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO ką, Baltarusijoje ruožas Molodečno-Minskas jau yra elektrifikuotas?
 
 
 O Lentvario-Trakų ruožas jik yra elektrifuotas, nors į Trakus, atrodo, krovininiai traukiniai išvis niekada nevažinėja. Išvis Lietuvoje nė akrto neteko matyti krovininio elektrovežio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū, net nežinojau apie taiParašė Zorro Rodyti pranešimąIr seniai, dar 1966 metais.
 
 
 O niekad ir nebuvo. 
 
 Al1, kaip matai, jau elektrifikuotos linijos Lietuvoje elektrifikuotos yra visgi tik dėl keleivinių traukinių arba su labai tolima perspektyva.
 
 P.S. elektrifikavus ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Molodečno, lygtais ir iki Maskvos galėsime važiuoti elektriniais traukiniais. 
 
 O kodėl taip? Juk električkos ten ne tuščios važinėja... Ar tikrai dyzelinius traukinius leisti yra pigiau nei elektrinius? O gal turi omeny, kad planuojama traukinių eismą į Trakus išvis nutraukti?Parašė robertas Rodyti pranešimąManau, kad tik laiko klausimas, kada nuims elektrifikaciją į Trakus.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.03, 21:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kontaktiniam tinklui nereikės kapitalinio remonto, kol dar bus eksploatuojami ER9M, gal ir nenuims elektifikacijos. O šiaip tai jau tendencijos matosi - dalį reisų aptarnauja automotrisės. Kai normaliai išvystyto VT šalyse į tokį miestą kaip Trakai šalia sostinės per valandą kursuotų po 2-3 traukinius...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarp Lentvario ir Trakų beveik tuščios. Kartais būna turistų.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl taip? Juk električkos ten ne tuščios važinėja...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektrifikuotos buvo tarybiniais laikais. O dabar, kaip žinome, keleivių pervežimas yra nuostolingas. Todėl nėra jokios prasmės dėl keleivinių traukinių elektrifikuoti liniją. Juo labiau, kad per 2 val. į Minską būtų galima nuvažiuoti ir su šilumvežiu. Greitį riboja infrastruktūra, o ne riedmenys.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Al1, kaip matai, jau elektrifikuotos linijos Lietuvoje elektrifikuotos yra visgi tik dėl keleivinių traukinių arba su labai tolima perspektyva.
 
 P.S. elektrifikavus ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Molodečno, lygtais ir iki Maskvos galėsime važiuoti elektriniais traukiniais. 
 Iki Maskvos reikalingi dvisisteminiai reidmenys, nes Rusijoje link Maskvos pastovi 3 kV elektrifikacija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Automotrisės į Trakus? Atrodo, elektrinių automotrisių mes neturim. O kas dėl kitų maršrutų- tai mažai apkrautiems maršrutams automotrisės yra pats tas.Parašė Al1Kol kontaktiniam tinklui nereikės kapitalinio remonto, kol dar bus eksploatuojami ER9M, gal ir nenuims elektifikacijos. O šiaip tai jau tendencijos matosi - dalį reisų aptarnauja automotrisės. Kai normaliai išvystyto VT šalyse į tokį miestą kaip Trakai šalia sostinės per valandą kursuotų po 2-3 traukinius...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mm, nelabai suprantu. Tai į Trakus važinėja ir dyzeliniai, ir elektriniai traukiniai?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, dyzelinė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada nesuprantu ko jie ten kasinėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad ne. Kasinėjama tikrai ne dėl elektrifikacijos. Jai kol kas gi net projekto nėra, tik planai."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
 Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
 
 Adam Mickiewicz
 Comment








Comment