Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu ar vyksta kokie nors darbai, susiję su elektrifikacija, ir kokioje stadijoje yra projektas?
    Paskutinis taisė Perfect; 2020.06.16, 15:22.

    Comment


      Kol kas jokių darbų linijose nesimato. Dirbama kabinetuose. Nors LG eismo pertraukų grafike buvo numatyti darbai, susiję su elektrifikacija. Pavyzdžiui, Vilniaus aplinkkelyje jie jau turėjo įvykti (kai kurie). Bet nieko nevyko...
      Paskutinis taisė Al1; 2020.06.16, 11:41.

      Comment


        Paskirtos lėšos Vilniaus geležinkelio mazgui elektrifikuoti
        vz.lt
        Paskutinis taisė digital; 2020.07.30, 18:45. Priežastis: pataisytas url

        Comment


          Lėšos paskirtos, kažkas jas pasiims, o elektrifikuotu geležinkeliu iš Vilniaus į Kęną vis tiek važinėja dyzelinės "pesos"...

          Comment


            Greitai ne tik (nuoroda į Feisbuką): nuo rugpjūčio 1 d. kasdien kursuos trys traukinių porai Vilnius - Kena - Vilnius ir du Vilnius - Trakai - Vilnius su ER9M, (ne?) tik geležinkelių entuziastams... ;-)

            Comment


              D1 prikėlimas būtų labai gerai... Deja, per brangu...

              Comment


                Elektrifikacijos SPAVo paraiškoje paskelbta būsimos elektrifikacijos principinė schema. Ruože nuo Klaipėdos iki Kaišiadorių nusimato 2x25kV, kitur liks paprastas 25kV. Be rekonstruojamų Žaslių ir Lentvario pastočių bus tik keturios naujos pastotės: Žeimiuose, Linkaičiuose, Tarvainiuose ir Kretingoje.

                Comment


                  Pagal schemą nepanašu, kad elektrifikuos Vilniaus-Vaidotų ruožą, nors anksčiau lyg ir būta kalbų

                  Comment


                    Kaip tai nepanašu, jei panašu.

                    Comment


                      Gal mano akiniai per silpni, nematau Oro uosto stotelės, tik elektrifikuojamą aplinkkelį.

                      Comment


                        Tai niekas ruožo per Kirtimus ir nežadėjo elektrifikuoti.

                        Comment


                          Elektrifikavus Vilniaus aplinkkelį sudarančius geležinkelio ruožus Kyviškės - Valčiūnai - Vaidotai - Paneriai ir Vilnius – Kirtimai – Valčiūnai bus padidintas geležinkelio transporto patrauklumas vykdnat keleivių ir krovinių pervežimus, mažinama aplinkos tarša. Projekto įgyvendinimas ženkliai prisidės prie šalies susisiekimo geležinkeliais sistemos integravimo į TEN-T transporto tinklus.
                          https://www.litrail.lt/ru/visas-turi...6A97CB1160D07C

                          Comment


                            Tai matyt kitas etapas bus. Be to juk žada, kad RB per Kirtimus kažkaip užeis į stotį, tai kol kas nieko ir nedaro su elektrifikacija.

                            Comment


                              Greičiau tiesiog projektuotojo fokusas buvo į Kaišiadorių - Klaipėdos ruožą. Lentvario pastotė galimai numatyta su didesniu galios rezervu. Tai nedideles atšakas, kaip pro Kirtimus, galėjo net nevertinti.

                              Comment


                                Joks tai ne fokusas. Dėl RB dar neapsispręsta, kokia trasa eis, tai elektrifikuos tą ruožą (kam, tik keliems priemiestiniams traukiniams? Nes krovininiai į Kirtimų kalną neleidžiami) ir po to vėl reikės perdarinėti jau tiesiant RB?

                                Comment


                                  Gaila, kad neketinama elektrifikuoti Palemono - Gaižiūnų ruožo, būtų puikus pagrindas traukiniui Kaunas - Klaipėda atsirasti.

                                  Comment


                                    Pradėta ruoštis geležinkelio Vilnius-Klaipėda elektrifikavimui
                                    https://www.vz.lt/transportas-logist...ektrifikavimui

                                    Geležinkelio ruože Vilnius-Klaipėda pradėti topografiniai ir geologiniai tyrimai. Tai pirmieji darbai ruošiantis šios geležinkelio linijos elektrifikavimui.

                                    Maždaug per trejus metus ketinama elektrifikuoti geležinkelio liniją, kurios ištisinis bėgių ilgis siekia 731 km. Projektas bus įgyvendinamas trimis etapais, vykdomais lygiagrečiai: pirmame etape bus elektrifikuotas 114 km ilgio Vilniaus geležinkelio mazgas, antrame etape – 261 km ilgio ruožas Kaišiadorys–Radviliškis, trečiame – ruožas Radviliškis–Klaipėda (Draugystės st.), kurio ilgis yra 356 km.

                                    Comment


                                      Apie geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimą informuos nauja interneto svetainė
                                      litrail.lt

                                      Įsibėgėjant geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimo darbams, „LTG Infra" sukūrė specialią interneto svetainę www.elektrifikavimas.lt, kurioje bus galima rasti visą informaciją apie projekto eigą, atliekamus darbus bei atsakymus į klausimus apie elektrifikavimą ir jo naudą.
                                      Paskutinis taisė digital; 2021.05.05, 15:53. Priežastis: pataisyta nuoroda

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs
                                        „LTG Infra“ laikinai stabdo geležinkelio Plungė–Šateikiai statybas
                                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-667-1579156
                                        LG dabar tikrai ne laikas galvoti apie infrastruktūros plėtrą, kai tokie nuostoliai nusimato...
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Labai "savalaikis" sprendimas - porą dienų po kalio trąšų tranzito sustabdymo ir nežinant, kokių atsakomųjų priemonių prieš mūsų geležinkelius imsis Lukašenkos režimas.

                                          Pagrindime kalbama apie mažėsiančią oro taršą ir eksploatacines sąnaudas. Turbūt skaičiavimai buvo atlikti dar iki naftos bei trąšų tranzito sustabdymo. Oro tarša, triukšmas bei geležinkelio bėgių dilimas ir taip sumažėjo po vasario 1-osios.
                                          Dar įdomu, iš kur LG paims investicijoms 201 mln. EUR.

                                          ELTA 2022.02.02
                                          Vyriausybė patvirtino geležinkelio ruožų elektrifikavimo planą
                                          Įgyvendinus geležinkelių linijos Vilnius–Kaišiadorys–Šiauliai–Klaipėda ir dalies Klaipėdos geležinkelio mazgo (ruože nuo Klaipėdos iki „Draugystės“ geležinkelio stoties) elektrifikavimo projektą, į aplinką išmetamų teršalų kiekiai sumažės 150 tūkst. tonų per metus, 30 proc. sumažės degalų ir 40 proc. eksploatacijos, kartu ir krovinių bei keleivių vežimo veiklos sąnaudos.(...)

                                          Bendra geležinkelių elektrifikavimo projekto vertė – 398 mln. eurų, Europos Sąjungos Sanglaudos fondo investicijos – 197 mln. eurų, kitas lėšas skirs AB „Lietuvos geležinkeliai“. Bendras elektrifikuojamo ruožo ištisinis ilgis – 364 km.

                                          https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=89360727

                                          Comment

                                          Working...
                                          X