Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kodėl reikia keiktis? O kad naujas kainuoja daugiau negu modernizuotas, apie tai nepagalvojote? Suprantama, kad D1 jau laikas nurašyti, bet moldavai neturi pinigų, bet turi nemažai "honoro".
    Tarp kitko - iš senosios D1 liko važiuoklė, o D1 važiuoklė, galima sakyti, neužmušama.
    Tokie traukiniai vis tiek nevažinės dar 30 metų. Galėjo tik remotorizuoti ir patvarkyti kieki saloną. Be to rašo, kad hidromechaninė pavara liko sena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Praktiškai visus turimus D1.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
    16 traukinių planuoja taip perdaryti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
    O kodėl reikia keiktis? O kad naujas kainuoja daugiau negu modernizuotas, apie tai nepagalvojote? Suprantama, kad D1 jau laikas nurašyti, bet moldavai neturi pinigų, bet turi nemažai "honoro".
    Tarp kitko - iš senosios D1 liko važiuoklė, o D1 važiuoklė, galima sakyti, neužmušama.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ar apsimokėjo, čia praktiškai padarytas naujas traukinys.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Štai koks netikėtas projektas. Rumunijoje Moldavijos geležinkeliams modernizuotas dyzelinis traukinys D1.
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
    net neatpazinsi...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Štai koks netikėtas projektas. Rumunijoje Moldavijos geležinkeliams modernizuotas dyzelinis traukinys D1.
    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Salonas

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Daugiau nuotraukų:
    http://oldchisinau.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=3039
    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.06.06, 02:43.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.

    Youtube video
    komentarai rusiski tai geri masinistu =]]

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Praktiškai šiam naujam elektrovežiui padėtas kryžius. O juk šį elektrovežį kūrė kartu su Alstom'u. Įtariu, kad tai gali būti diversija - jei RŽD staiga greitu laiku imtų pirkti vakarietiškus keleivinius elektrovežius.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Bet elektrovežiai juk du čia sukabinti, kaip suprantu, tas senesnis yra "atsarginiai stabdžiai", tai kodėl jie nesuveikė?
    Tikrino elektrovežio darbą. Dėl kol kas viešai neįvardinamų priežasčių elektriniai stabdžiai nesuveikiė nei pas vieną, nei pas kitą - teko naudoti pneumatinius, spėjo sumažinti greitį nuo 150 iki 43 km/h, bet toliau jau buvo aklakelis - bum!!!
    Paskutinis taisė Aleksio; 2012.06.04, 19:07.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.

    Youtube video
    Bet elektrovežiai juk du čia sukabinti, kaip suprantu, tas senesnis yra "atsarginiai stabdžiai", tai kodėl jie nesuveikė?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Скоростной испытательный полигон Белореченская – Майкоп (СКЖД), 27 мая 2012.
    Сертификационные испытания. Сплотка: ЭП10-008, вагон-лаборатория, ЭП20-001. Скорость 151 км/ч, тяга "с хвоста". Отказ электр.тормозов.
    ПТ применено поздно, вся сплотка принята в улавливающий тупик, допущен сход всей сплотки на скорости 45 км/ч.
    Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied

    ЭПг-001 Minske


    ЭПр-001 Oršoje

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, elektrovežiams kreditą išdavė kinų bankas.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė John
    Įdomiausia, kad abiem atvejais pasirinkta ne rusiška produkcija. Įdomu, ar čia kokie nors politiniai motyvai ar tiesiog racionalumas?
    Tai gal pirkimą finansuoja pati Kinija?

    BY propaganda ne taip seniai krykštavo apie milijardines Kinijos investicijas Baltarusijoje. O tos investicijas faktiškai pasireikš Kinijos kreditais kiniškoms prekėms pirkti. Gal čia viena iš tokių investicijų?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Kiniški elektrovežiai jau Baltarusijoje.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied

    Vakar važiavau su Stadleriu iš Oršos į Minską, kelionė visai patiko, traukinys greitas (iki 140 įsibegedavo) ir kainuoja tik vieną eurą už 210 km! Vienas minusas - pirmam vagone labai gerai girdisi jo signalas, o jis jungiamas labai dažnai. O prie Minsko sustojom, laukėm kol pritvirtins CA-3 adapterį ir paskutinius kilometrus įveikėm su TEPo pagalba, nes remontavo kontaktinį tinklą. Aplink Minską tinklas pakeistas į naują, taip pat naujus stulpus pastebėjau ir Molodečno.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Maskva, Rygos stotis.
    ЭС1Л-001 "Ласточка" Desiro RUS.
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
    http://trainpix.org/photo/29943/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galioja. ER20 atveju galingas lokomotyvas gavosi sunkus ir jam reikėjo triašių vežimėlių. Nors jei būtų buvęs pagal masę kaip M62, bet pagal galią koks yra dabar, tai su šiuolaikiniu varikliu ir generatoriumi bei kita įranga tikriausiai būtų pakakę 4 ašių. ČME yra manevrinis, o jiems reikia didesnės sukibimo jėgos nei magistraliniams.

    Komentuoti:

Working...
X