Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Darius555
    replied
    Gal galite kas pasakyt ar buvo koks judejimas Sestokai - Mockava ruoze TSRS laikais?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Azerbaidžanas, Gruzija ir Turkija baigia tiesti geležinkelį Baku - Tbilisis - Karsas. Atidarymas jau šią vasarą. Iš tiesų tai yra geležinkelio linijos nuo Baku iki Tbilisio ir nuo Tbilisio iki Achalkalakio (Gruzijoje) rekonstrukcija. Toliau iki Karso - nauja linija. Nauja linija - 98 km, iš jų 30 km Gruzijoje, likę Turkijoje. Nauja linija kalnuose. Turkijoje nuo Karso link Gruzijos bus naudojama apie 10 km geležinkelio linijos, kuri eina į Armėniją. Tie 10 km rekonstruojami.
    Tiems, kas nežino - Karso sritis iki Pirmojo pasaulinio priklausė Rusijai, Turkija ją užkariavo. Geležinkelis į į Karsą buvo nutiestas iš Giumrio Armėnijoje dar caro laikais. Tarybiniais metais veikė, bet po TSRS žlugimo dėl visiems žinomų armėnų ir turkų santykių geležinkelis buvo uždarytas.
    Geležinkelio linija nebus "europinės" vėžės. Gruzijoje bus 1520 mm. Turkijoje, aišku, 1435 mm. Keleiviniams susisiekimui pagaminti vagonai su keičiama ratų vėže. Vagonai priklauso Azerbaidžano geležinkeliams.
    Žinoma, trumpesnis variantas buvo nutiesti geležinkelį per Armėniją, būtų tereikėję iš esmės tik rekonstruoti esamus geležinkelius, bet vėlgi, dėl Armėnijos ir Azerbaidžano bei Turkijos santykių tai neįmanoma.

    Lietuvoje praėjusių metų pabaigoje išleista knyga apie šį geležinkelio projektą anglų k. Vienas iš autorių - lietuvis.

    http://www.1news.az/politics/20161206025300616.html
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.11, 06:23.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Vietiniai gyventojai šį rajoną vadiną Šanchajumi.
    https://www.youtube.com/watch?v=Rzuiopwo0ts
    https://www.youtube.com/watch?v=NUkD-mCTcO8

    Kaip suprantu, tai yra pravažiuojamas kelias į naftos perdirbimo gamyklą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Be abejo ne magistralinis. Ir namai tai savavališkai pastatyti, nes tikrai niekas taip arti neleistų, ir gatvės nėra.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Čia gal koks kelias į depą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baku, elektrifikuota geležinkelio atšaka miesto gatvėje. Važiuoja elektrovežis VL8 ir tempia VL10.

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    Informacija apie šį kelią (rusų k.) https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90...BE%D0%B3%D0%B0

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Manau nepakenks , kad įmesiu nuorodą. Kažkoks kaimas Rusijoje , kuriame atvažiavimas iki jo - tik geležinkeliu. Foto yra įdomios , nuofotografuoti įvairūs TY7 .Pažiūrėkite , atrodo gyvenam lyg ir XXI a. ...

    http://www.15min.lt/galerija/niuri-r...kiniai-71838#_

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    5 užsakė iš viso, pora jau yra, kitų dar nepagamino.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Ir iš Balatarusų AZ porą dviaukščių Stadlerių neseniai pirko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie tą daro ne iš gero gyvenimo. Nors dalis estų ER2 ne tokie ir seni. Dar gali tarnauti 15 metų. Šiaip Azerbaidžane priemiestinis susisiekimas geležinkeliais išnaikintas net 2 milijonus turinčio Baku priemiestyje. Šie ER2 tikriausiai bus naudojami kaip ekspresai tarpmiestiniam susisiekimui.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 20:40.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kas tau nepatinka? Neparduoti vien dėl to, kad tai Moldova ar Azerbaidžanas... Nu tai Lietuva niekada gerai ir negyvens su tokia politika. Deja ir negyvena, nes tokią vykdo - geriau tegul būna nuostoliai, negu parduoti. Ar "moralė" neleidžia?
    Ne taip supratom vienas kitą. Aš ir už pardavimą, galvojau, kad reikia imt pavyzdį iš anų atkelinėt tas senienas ir leist į maršrutus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai ką jūs siulot, imt pavyzdį iš tokių valstybių kaip Azerbaidžianas ir Moldova????
    O kas tau nepatinka? Neparduoti vien dėl to, kad tai Moldova ar Azerbaidžanas... Nu tai Lietuva niekada gerai ir negyvens su tokia politika. Deja ir negyvena, nes tokią vykdo - geriau tegul būna nuostoliai, negu parduoti. Ar "moralė" neleidžia?

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Bet jie gi parduodami aukcione, kas trukdė pirkt??? Jei manevrinius perka, manau domisi ir kitų riedmenų įsigyjimu.
    Taigi, kad kas gali domėtis, jei informacija paskelbiama tik lietuviškai ir tik vietoje... Rusijoje domisi lokomotyvais iš Lietuvos tik privatininkai. Gal sakysi, kad Moldovos geležinkeliuose kitoks mentalitetas nei Lietuvoje? Jei valdžiažmogiams nepasiūlys pirkti, tai jie ir neieškos informacijos kur nupirkti.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 20:36.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Gal trukdė, o gal ne, niuansų visokių yra, bet pasiūlyti įvairius patrauklius jiems variantus irgi buvo galima.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Bet jie gi parduodami aukcione, kas trukdė pirkt??? Jei manevrinius perka, manau domisi ir kitų riedmenų įsigyjimu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai ką jūs siulot, imt pavyzdį iš tokių valstybių kaip Azerbaidžianas ir Moldova????
    Tikriausiai, Al1 ir Eimanto mintys buvo apie tai, kad buvo galima parduoti Lietuvoje jau nebenaudojamus D1 naujiems šeimininkams.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Dar vienas gyvas pvz., kad nereikia pulti pjaustyti senų riedmenų.
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu Moldovoje pradėjo trūkti D1 traukinių. Keli iš jų užsilenkė. Modernizaciją ištiko pravalas - keli modernizuoti jau nevažinėja virš metų, nes išaiškintos kelios rimtos projektavimo klaidos, dėl ko užsilenkia variklis ir pavara. Vietoje D1 kai kuriose linijose paleido šilumvežius su vagonais, net dvi automotrises iš D1 galvų sukabino + šilumvežis ir paleido. LG gi savo D1 pardavė į metalo laužą...
    Tai ką jūs siulot, imt pavyzdį iš tokių valstybių kaip Azerbaidžianas ir Moldova????

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuo tarpu Moldovoje pradėjo trūkti D1 traukinių. Keli iš jų užsilenkė. Modernizaciją ištiko pravalas - keli modernizuoti jau nevažinėja virš metų, nes išaiškintos kelios rimtos projektavimo klaidos, dėl ko užsilenkia variklis ir pavara. Vietoje D1 kai kuriose linijose paleido šilumvežius su vagonais, net dvi automotrises iš D1 galvų sukabino + šilumvežis ir paleido. LG gi savo D1 pardavė į metalo laužą...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dar vienas gyvas pvz., kad nereikia pulti pjaustyti senų riedmenų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Azerbaidžanas nupirko kelis buvusius Estijos elektrinius traukinius ER2. Po modernizacijos Rygoje (RVR) pirmasis jau tuoj keliaus į Azerbaidžaną jau kaip ER2-3301. Iš viso bus modernizuoti 5 traukiniai, visi 4 vagonų.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
    Paskutinis taisė Al1; 2015.05.30, 21:18.

    Komentuoti:

Working...
X