Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • HSV
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    Ar ten sniegą vežą ?
    Taip, veža sniegą į Sočį

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    RŽD turi darbo prieš Sočio žiemos olimpines žaidynes

    Atvaizdas
    Ar ten sniegą vežą ?

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    RŽD turi darbo prieš Sočio žiemos olimpines žaidynes

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Prieš Sočio žiemos olimpines žaidynes darbo turi ir Rusijos geležinkelis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vienos gamyklos rodikliai nerodo visų RŽD pirkimų apimčių.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nenuskuro, o kaip tik atsigauna, todėl ir perka.
    Silpnai perka: TVZ planuoja 2014 nedirbti sausį, rugpjūtį ir gruodį, likusius mėnesius - 3-4 dienas/sav. BMZ - nedirbs sausį, iki balandžio - 4 dienos/sav.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė rat
    Kaip pasakytų A|1, ant tiek nuskuro Rusija, kad pati nesugeba pasigaminti paravozų.
    Nenuskuro, o kaip tik atsigauna, todėl ir perka.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ispanijoje gaminami 7 Talgo traukiniai Rusijos geležinkeliams. Traukiniai bus skirti maršrutams iš Maskvos į Kijevą ir Berlyną. Pirmieji traukiniai į Maskvą bus pristatyti kitąmet kovo mėnesį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jie jie per du metus nurašys 2000 vagonų, tai užpirks geriausiu atveju kelis šimtus, kurie niekaip nepakeis nurašytų. O gal užmanyta totali prichvatizacija? Juk apie RŽD prichvatizaciją jau liberastai ir Vakarų agentūra valdžioje kalba ne pirmus metus. Realiai tai ir vyksta - RŽD suskaidyta. Tolimuoju keleivių vežimu užsiima FPK, nors tai ir 100 procentinė RŽD dukterinė įmonė. Pati RŽD tiesiogiai užsiima tik keleivių vežimu Sapsanais. Priemiestis atiduotas į pusiau valdiškas (regioninei valdžiai dalis akcijų priklauso) - pusiau privačias rankas (kai kurios kompanijos turi ir privačių akcininkų) - priemiestines regionines kompanijas, kurios tik nuomojasi riedmenis iš RŽD. Ir tai ne visos. Kai kurios, kaip pavyzdžiui "Aviaekspresas" turi savo riedmenų. Krovininių vagonų parkas liberastų politiką vykdant pusdykiai perleidinėjamas privačioms kompanijoms.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad jau dabar skrydis lėktuvu neretai kainuoja pigiau nei važiuoti traukiniu. Tiek pačioje Rusijoje, tiek ir iš Rusijos į buvusios TSRS šalis. O šiaip tai logiška. Juk niekas nežada atsisakyti vagonų per kelis metus - jų RŽD turi tūkstančius. Tiesiog atnaujinant vagonų parką nauji plackartiniai nebus perkami. Bet esami dar kursuos minimum porą dešimtmečių. Galbūt kai kurie po remonto bus paversti kito tipo vagonais, pavyzdžiui, sėdimais ar kupė. Dar kita dalis plackartinių užbaigs savo dienas kaip priemiestinių traukinių vagonai.
    Iš vakarykčio pranešimo spaudai:
    2013-2015 RŽD planuoja nurašyti daugiau 2000 plackartinių vagonų.
    2014 pradžioje RŽD turės 8 427 plackartinių vagonų.
    Dar šiais metais planuojama nupirkti naujus 72 plackartinius vagonus skirtus tolimajam susisiekimui...
    http://press.rzd.ru/news/public/ru?S...=4065&id=83008

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad jau dabar skrydis lėktuvu neretai kainuoja pigiau nei važiuoti traukiniu. Tiek pačioje Rusijoje, tiek ir iš Rusijos į buvusios TSRS šalis. O šiaip tai logiška. Juk niekas nežada atsisakyti vagonų per kelis metus - jų RŽD turi tūkstančius. Tiesiog atnaujinant vagonų parką nauji plackartiniai nebus perkami. Bet esami dar kursuos minimum porą dešimtmečių. Galbūt kai kurie po remonto bus paversti kito tipo vagonais, pavyzdžiui, sėdimais ar kupė. Dar kita dalis plackartinių užbaigs savo dienas kaip priemiestinių traukinių vagonai.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Pasiekė informacija, kad RŽD atsisakys anachroniškų plackartinio tipo vagonų ir visus juos pakeis moderniais dviaukščiais "kupiniais" vagonais.
    Mintis viena, Rusija varguolius jau ir iš traukinių išvarys...

    Suradau originalą, kuris neskamba taip užtikrintai, kaip buvo perteikta žurnalistų, o greičiau, kaip pamąstymas:
    Российские поезда могут лишиться плацкартных вагонов – их заменят более комфортные составы. Об этом заявил глава РЖД Владимир Якунин, уточнив, что это произойдет не слишком скоро.
    «Я считаю, что такой анахронизм как плацкартные вагоны должен заменяться более комфортными видами перемещения», — цитирует его агентство РБК. «Я не могу сказать, вопрос ли это десяти лет, но я могу сказать, что это не вопрос двух лет», - добавил Якунин
    .
    http://rbcdaily.ru/society/562949989582414

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kodėl Ukraina kažką turėtų turėti? Juk nėra kalbama apie bendros įmonės steigimą. Niekas nesikeičia. Dabar RŽD traukiniai važinėja tarp Kijevo ir Maskvos, ir toliau važinės. Tik ne paprasti vagonai su elektrovežiu, o Talgo vagonų traukinys su specialiais Talgo elektrovežiais priekyje ir gale.

    Komentuoti:


  • kzinas
    replied
    Aš kaip įsivaiduoju, kažkokią dalį turėtų turėti ir UKR. Bet jo, apie tai nėra užsiminta tekste. Kas tekste pasakyta, kad RAO "RŽD" dudkterinė šį projektą kuruos. Bet gal ponas A|1 turi dar geresnių, vidinių šaltinių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Traukinys tai Rusijos geležinkelių. Prie ko čia Ukraina?

    Komentuoti:


  • kzinas
    replied
    NU ja bet tam nemaišytų ir Siemens traukiniai, bet gal Siemens kaina ...kiek didesnė ir dar ukrainiečiai ne prie pinigų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Reikalas ne tame. Tiesiog tarp Maskvos ir Kijevo tik pradžiai. Bet pagrindinis RŽD tikslas paleisti Talgo traukinius į Vakarų Europą.

    Komentuoti:


  • kzinas
    replied
    Tarp Maskvos ir Kievo bus paleistas greitasis Talgo traukinys (Pendular smth)

    Между Москвой и Киевом будет запущен скоростной поезд
    Gal pasisėme išminties iš Talgo 200 series trains are also in use in Kazakhstan for the overnight train Almaty–Astana.[9]
    Biškį keistas posūkis iš rusu atsisakant Siemens Velaro (gal geriau posukius įveikia, gal monopolija negerai, gal ukrainiečiai nenorėjo Siemens, gal Talgo padarė pasiūlymą kurio negalėjo atsisakyti.
    Šiap Siemens Velaro tobulesni.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viršininkams vežioti jas naudos.

    Komentuoti:

Working...
X